Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BX_thomas Creative Commons License 2002.01.04 0 0 450
11.7 országúton benyából! :-))
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.04 0 0 449
Mekkora moci van benne?

SzaboZE

Előzmény: fernando (448)
fernando Creative Commons License 2002.01.04 0 0 448

A Punto 1-em nyáron átlag 5.7-et evett (rendszeresen 3-4 személlyel), most télen (nagy hóban, 30% város, néha egy kis cross a jégen-havon) 6.5 körül fogyaszt V-Power-böl.

Üdv: Fernando

nohab Creative Commons License 2001.12.29 0 0 447
Na jó, belső keringetéssel tényleg más a helyzet.
Előzmény: SzaboZE (446)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.28 0 0 446
Persze hogy elég a hideg levegő, így viszont én fagyok meg. Belső keringetéssel hamar bemelegszik az utastér és ha megy a légkondi akkor pára sem lesz.

SzaboZE

Előzmény: nohab (444)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.28 0 0 445
Önvédelemből???? Max a gyártók gondolták úgy hogy nem szükséges 5 fok alatt a légkondi vagy nem tud együtt menni a fűtéssel.

SzaboZE

Előzmény: nohab (444)
nohab Creative Commons License 2001.12.28 0 0 444
Én tudom, de pl. nekem +5 alatt be sem indul a légkondi önvédelemből.

Egyébként minden reggel utcáról indulok, és semmi gondom nincs a párával, a leghidegebb levegő is elég neki, hogy ne képződjön (vannak persze szélsőségek, de az nem a hideg, hanem az eső+ázott ruha).

A megoldás nekem sokkal inkább a belülről tökéletesen tiszta ablak lett, az említett szélsőségektől eltekintve.

Persze autófüggő is lehet.

Előzmény: SzaboZE (443)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.28 0 0 443
Nemtom hanyadik fórumon mondom el, hogy a légkondiól ne csak a hűtés jusson eszedbe. Igen tud hűteni, meg páraelszívni! Beülsz a hideg autóba, lehelsz egyet és kész a szélvédő tejüveg.

SzaboZE

Előzmény: nohab (440)
2000Turbo Creative Commons License 2001.12.28 0 0 442
Fiat Croma 2.0 Turbo munkába járva (országút, előváros, belváros kb egyenlő arányban) nyáron 8,2 l, most télen otthon kis utakon használva 12 l. Fiat Ritmo 1.9 TD ugyan ezen az úton 6 l, a legdurvább körülmények között sem ment fel 7 l fölé.
Előzmény: nohab (441)
nohab Creative Commons License 2001.12.28 0 0 441
Fogyasztások, ami éppen eszembe jut a most vagy korábban használt autókról:

Passat '84 1.6 D 4+E max. 8 liter, autópályán, állandó padlógáz, sok visszaváltással 4-be, hogy tartsa emelkedőn is a 120-at :-)). Városban is kb. max. 8, min. 6,5.

Wartburg 1.3 (ezzel van a legtöbb tapasztalat) 5,8 (országút, norvég benzin :-) és 11 között (autópálya, gyilkos padló; vagy mostani időszak, csak hidegindítás + 5-15 kilométeres menetek Bp-n).

Octavia 1.6i (100 LE) 6-9,5
Octavia 1.6 (75 LE) 8,7 az utolsó, auópálya 140-160 + kevés város és országút.

nohab Creative Commons License 2001.12.28 0 0 440
Most a téli hóban, naggyon durva dugókban, gyakran légkondival,

A fene belétek, én légkondi nélkül is megfagyok a -15 fokban...

Előzmény: SzaboZE (437)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.27 0 0 439
Mol Tempo 95
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.27 0 0 438
Ti mit tankoltok? Suzuki 1.3 város kb 5-10km utak néha dugó 8l most!
Előzmény: SzaboZE (437)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.27 0 0 437
Na kijött a fullfull fogyasztás a Mazdára. Most a téli hóban, naggyon durva dugókban, gyakran légkondival, időnként 8-10 perces helybenállással 9,3L.

SzaboZE

reset Creative Commons License 2001.12.12 0 0 436
Renault Scenic 2.0 16V München-Veszprem (700 km Passaun keresztül, györig autopalyan, aztan 82-es ut, mindez ejszaka) 8.2 l/100 km. A fedelzeti komp. szerint az atlagsebesseg 108 km/h volt.

Üdv :
reset

Bodec iLS Creative Commons License 2001.12.11 0 0 435
Az értékeket majd még pontosítom, mert ezek egy tankolásos mérések!!!
BX_thomas Creative Commons License 2001.12.11 0 0 434
HiHI! le se merem irni a fogyiját a kocsimnak! :-))
gabriel_ Creative Commons License 2001.12.11 0 0 433
Omega 2.5TD teli gummikkal (195-os) 120-150 kozott, Bp-Munchen (700km) 7.9l/100km.
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.11 0 0 432
Hi Bodec!

A gyári adat is városra 6,6 litert ad meg, a hondások is a fórumon 7-8 litert írnak. Most vagy nem igazi városi üzemben jársz vagy a többi hondásé van rosszul belőve vagy csodagéped van! :)

SzaboZE

Bodec iLS Creative Commons License 2001.12.11 0 0 431
Hali!

HONDA CIVIC 1.5iLS VTEC 4d

Vegyes ősszel, melegítve 2-3percig, dinamikusan gyorsítva: 5,8-6l
Város 10km folyamatosan, melegítve 5 percig, most a hidegebb időben: 6,5l

Üdv...

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.11 0 0 430
Főleg Patya: a 323F városija most 8,8. Reggeli melegítés 1-2 perc bejátszik (hó eltakarít) +légkondi páraelszív+ szokásos Hungária dugó. Akárhogy erőlködöm nem éri el a 9-et. Talán ha többet menne a légkondi.

SzaboZE

fefefe Creative Commons License 2001.12.11 0 0 429
hello!

tudja valaki, hogy a mostani autok varosi/varoson kivuli/vegyes fogyasztasi adatai milyen terhelesekre illetve sebessegekre vonatkoznak?

allitolag az eec 93/116-os szabvany (vagy mi) tartalmazza ezt, de nem talaltam sehol meg.

Clarvoyant Creative Commons License 2001.11.06 0 0 428
Audi 100 2.2i '82 benzin,
7 liter orszagut
8-8.5 liter autopalya
10.5 minimum, inkabb 11-12 liter varosban.

Clarvo

Lordgreg Creative Commons License 2001.11.06 0 0 427
GolfIII 1.4 Ausztrából hazafele 3 személy + nyaralásból megmaradt csomagok stabil 90-100 körül 5.1l/100km
vba Creative Commons License 2001.11.05 0 0 426
Mercedes SLK 320
Budapest-Riva del Garda-Budapest (kb 1900 km), gyakorlatilag végig autópályán 160-180-al, fogyasztás 12-13l. Városban 14l körül.
TIBÓCA Creative Commons License 2001.11.05 0 0 425
Opel Astra x16sz motorral 5 sebesség, ohne klima 5,8 - 8,2 l között.
Opel Vectra 2.5 V6 automata 7,8 - 12 l között.
VW Golf 1.6 benzines 4 sebességes váltóval 6 - 8.5 l között.
Zak Creative Commons License 2001.11.05 0 0 424
Akkor nekem a Mitsu Sapporo 2.4 8v '88 automata váltóval, egyedül, városban, klímával 13 liter körül nem is sok...? :-)
Előzmény: zarew (417)
SzaboZE Creative Commons License 2001.11.05 0 0 423
Patya: Igenigen, mis is gondolkodtunk 1.8-on, csak sajnos magas az áruk. Ráadásul a biztositási összeg is majd' 2x-re ugrik fel. Igazából talán azért nem vettünk mert nem volt a piacon megfelelő példány. Állitólag Mo.-n nem nagyon volt forgalomban, külföldről meg csak törve hoztak be ilyeneket. Még a fogyasztás témához hozzátenném, hogy modellpalettán belül ez volt a legkisebb motor a kasztnihoz, ez mindig kompromisszumokkal jár. A V6-os példányoknak nagyon ki van a lelke. Csak 94-95 körülit láttam agyongyalázott állapotban... Hiába a sportos autó már csak ilyen. Volt még egy 97-es példány csillagászati összegért.

SzaboZE

patya Creative Commons License 2001.11.03 0 0 422
SzaboZE: Egyetértek. A 94-98 között gyártott 323F a legszebb mazdák egyike. (Nekem különösen bejönnek keret nélküli ajtajai.)Sokat gondolkodtunk a megvételén, de az 1.8-asok igen ritkák, a kétliteres meg már 6 hengeres igy sokat zabál. A fogyasztási értékeid alakulását kiváncsian várom.
patya
BLASIUS Creative Commons License 2001.11.03 0 0 421
1982-es Volvo 244 2.4D6. Bp.-Szilvásvárad és vissza vegyesen kb. 7 lityó gázolaj! Odafele Gödöllőig zsúfolva, Gyönygyös-Eger 100-130, utána, abszolút hegyi pálya. Vissza egyenletesebben jöttem. Kár, hogy nem működik a kilométerszámláló, de remélem tényleg jól saccolom, mivel ennyi a gyári adat. Ja és a gázolajadagoló egy picit ereszt, ha megcsinálják talán egy fél litert még nyerhetek. Nem rossz egy 4,5 méter hosszú dög autótól?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!