Nem nyúlkáltam hozzá, úgymond gyári állapot a bukócső, topcase kivételével. Azt, hogy meddig milyen stabil, meg szitál, nem nagyon tudom, mert nem igazán szoktam a határait feszegetni. Cjarlie haveromat majd megkérdezem, hogy vált be neki az új gumi, asszem Metzelerre cserélte a gyárit. A fogyasztás nem a motortól függ, hanem a csuklódtól. Nekem a legkevesebb 4.5 liter volt, igaz ezt a Taktaközben műveltem, erősen a tájban gyönyörködős üzemmódban, viszont a Tátrában mértem 6 fölött is. Igaz itt meg sok volt a 2-esben vett hajtűkanyar.
Na látod, épp az ilyen tapasztalati hozzászólásokat hiányoltam már!! Más az ha azt írom, hogy ezt hallottam, meg azt olvastam, mintha azt mondod, az enyém így megy, ezt éreztem és láttam meg tapasztaltam! Mikor megszemléltem a vasat nagyon könnyűnek tartottam az elejét. Milyen sebességig tök stabil még? Nem szitált még egyszer sem megfoghatatlanul be? Na akkor én gyorsabb leszek, mert csak 65 kg vagyok!:-)) Neked az az ominózus 23-as vagy 25-ös kábel le van húzva, amiről olyan sokat mesélnek a DL-esek, hogy ad rá egy kis lóerőt, és végsebességet? Egyébként én a Kawával sem száguldoztam. Olyan 110 körül járkáltam az asszonnnyal. Az ülés leírásoddal megint okosabbak lettünk valamivel!! Remélem írsz még ilyen tapasztalati dolgokat! Pl. fogyasztás, vagy mire kell odafigyelni, stb... Mindent szívesen fogadunk!! Ja, az 1000 linkje nem ok. Valami más oldal jön be, nem a bikepics.
Biztos van, aki állítja, hogy megy a kis DL 200-at, de nem nagyon kell elhinni. 160-170-ig felmegy úgy, hogy nem nagyon veszed észre, hogy nem 120-al pöfögsz, hanem 170-el. 180 fölé is fel lehet tornászni, de már mintha nem lenne az igazi, kezd bizonytalan lenni az eleje. Én egyszer autópályán próbáltam ki, és 180-190 között még láttam mozdulni a mutatót, de fölötte már nem. Mindez úgy, hogy én 100 kiló körül vagyok+topcase volt rajta. Fordulatszám alapján még mehetne bőven, mert 110-nél forog 5000-et, és 10000 fölött szabályoz le, kb 220-nak kéne lenni Gondolom azért nem bír 190-nél többet, mert a másfél méter magas felület légellenállása 2× annyi, mint azoké a motoroké, amit 200 feletti tempóra terveztek (pl. SV650S, hogy ne mondjak nagyon más típust). Mi mondjuk 120-130 körül szoktunk járkálni, de inkább jóval lassabban, mert harmadrendű és az alatti utakon szoktunk járkálni. Ott pedig annyira kevés az aszfalt, illetve olyan sok a kanyar, hogy többet nem érdemes.
Ja igen, aki attól fél, hogy a nagy magasabb, annak elárulom, hogy csak az ülés magasabb, a motor többi része ugyanakkora, az ülés pedig csereszabatos a 650-esével. Az 1000-es ülése vízszintes, a 650-esében van egy mélyedés.
Így már más! De ha a hosszú túra kizárva, akkor meg leszel vele elégedve, garantálom! Haveromnak csak 650 -es van, de arra sem panaszkodik soha, sőt isteníti!! Hiszek neki, hisz sokat látom, le sem száll róla, de semmi gondja nem volt eddig!! Csak tankolnia ne kellene, aszt mondja!:-)))))))))) Viszont nekem meg csak túrázni, hosszú távra kell, mert a feleségemmel ilyen menősök vagyunk!:-)) Ha meg rövid távra kell le a 3 dobozt, és hadd szóljon!:-)) Azért az a 200 sem semmi! Na de annyival azért sosem jártunk, sőt 180 os csak 1x volt a Kawával, bár kétlem, hogy ment volna többet is!:-(( ER-5-ös volt.
Ha a 650-es lenne a nagy, mi lenne az 1200-es? Qrva nagy Bandit? :)))
Én még nem vagyok 100%-ig biztos abban, hogy jól döntöttem a Bandit mellett a DL650 ellenében, de majd jövő szezonban kiderül. Mondjuk a hosszú túra nálunk nem jön szóba...
Így igaz a cserén csak bukni lehet!:-(( 1 éves volt a Kawám, 7 000 km-el, karcmentesen, cserekor közel 300 EFt-ot buktam rajta!:-(( A NAGY Bandit 650-est takar! Vagy nagyobbat? Pl. az 1200-est takarja? Egyébként én is nézetem a Banditát! Az 1200-as is kijött volna a DL650 árából, csak azért döntöttem a DL mellett, mert sokkal hoszabb, túrázni 2 személynek kényelmesebb. Szerintem.
En nagy Rigas voltam. A Riga4 es Riga12 pedalosak voltak a Riga 16 mar berugokaros-labtartos. Ezekkel együtt volt a Verhovina is de annak nem emlexem mar a szamozasara. Az biztos hgy ugyanaz a blokk volt mindkettöbe. Azaz amig pedalos volt a Riga addig a Verhovina is az volt. Majd együtt valtottak labtartosra kb 1980-tol :-)
AKkor ez jo forum mert en is szeretek Off-olni :-D
Ha nem versenyezni akarsz a DL-lel, akkor sztem elég a kicsi is, a nagy csak + fél milla kidobás, ha azt veszed. Meg egyesek véleménye szerint a kicsi is megy 200-at, a nagy meg csak kb. 240-et, de ezt te tudod, kell-e neked! Meg ved figyelembe, hogy a nagy az magasabb 2 centivel. Azt te döntöd el, hogy méretedhez mekkorát engedhetsz meg, bár ültetni, és magasítani is lehet, de ez még megint plusz kiadás. Én 171 cm vagyok, tehát elméletileg a nagyról már le sem érne a lábam, a kicsiről is erőltetni kell, hogy teletalppal le tudjak taposni!:-)) Hogyne, tetszene nekem is a nagyobb, csak nem volt annyi pénzem, no meg a magasság. Na azt hiszem, néhány támpontot adtam. A többit döntsd el te, te fogsz rajta lovagolni!:-))
A Hollóséknak van DL1000 tesztmotorja, bár le kell rakni kauciót és állítólag elég széthajtott darab.
Városban szerintem nagyjából mindegy, mindkettő egyforma nagy dög. :)
Ha már most tudod, hogy egy év múlva rosszul fogod magad érezni azért, mert neked a KIS DL van, vedd a nagyot, a cserén csak buksz. Ha nem vagy ilyen, a kicsi is király.
Én ilyen vagyok, ezért vettem KIS DL helyett NAGY Banditot. :))
Nem emléxek rosszul uyganis egy ilyen pedálos, vadiúj Verhovina, amit a haveromnak vettek, és ideadta egy körre, azzzal törtem össze magam, és a bokámat a pedál sértette fel, és tudjátok, hogy van ez!! Az ilyen "kellemes" emlékek kristálytisztán megnmaradnak az emberben!:-(((((((((( Szóval pedálos volt! Meg a Riga is!
Nekem sem, mint írtam, sőt kicsit le is néztem a Suzukikat, főleg mióta a "Mi autónk"-ként reklámozzák, átültettem ezt a motorra is! De kár volt, mert ugye az autót Győrben szerelik, a vasakat meg nem!!:-)) Na mindegy! A helyedben sürgősen bemennék egy szalonba és kipróbálnék egyet!! És megtalálnád az igezit!:-))
Most veszek motort, es mar azt hittem 3 honap keresgeles utan, hogy megvan a vegso valasztas, de most ugy latom ki kell probalnom egy DL-t is. (eszembe se jutott eddig)
A Jawa Mustang is király volt a maga 4 LE-jével! Csúnya volt, de még a falra is felmászott ha kellett, nagyobb volt rajta a hátsó fogaskerék, mint most a DL-en!:-))