Keresés

Részletes keresés

BIKE-R Creative Commons License 2005.11.17 0 0 329

Szasa,

 

Remus már lehet kapni 100 körül, és annak is szép hangja van :))))

 

 

A DL1000 vs DL650 témában meg csak annyit, hogy egy motor tartósságánál baromira nem mindegy, hogy egy 125 LE-s 1000 ccm-es motor van visszaszelídítve 100 LE-re, vagy egy 650 ccm-es 72 LE-s 67-re.......

 

Egy DL1000-et még úgysem lehetne kinyirni, ha álló helyzetben max. fordulaton pörgetik egész nap, hiszen ugyanez a blokk a TL-ben közel 1,4-szeres max. forulatra lett tervezve..... Na ugyanezt a mutatvány szerintem a 650-sel nem érdemes megpóbálni.....

 

Ebből a megfontolásból viszont azt lehet levonni, hogy a DL1000-et még használtan is érdemes megvenni (1,2-3 évesen már igen csak közel jár az ára az új 650 árához)...

 

SZERINTEM!!!!! .)))))

 

Előzmény: szasa6 (321)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 328
A Kawa is ott kezdett megindulni, de azért még addig sem pörgettem, ha meg előzni kellett, visszanyomtam egyet.:-)

Üdv!

Daty
Előzmény: vanchu (327)
vanchu Creative Commons License 2005.11.17 0 0 327
A DL 5e környékén indul meg. Két személlyel +cuccal azért inkább 5-7e között kell motorozni, hogy meglegyen a kraft. De legalábis előzéshez.
Előzmény: Daty (325)
vanchu Creative Commons License 2005.11.17 0 0 326
Annyiból már egész jó fűthető ruhát is kapni...
Előzmény: szasa6 (321)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 325
A kis Kawát én is mindíg 4 000-nél tettem feljebb, és csak akkor pörgettem, ha nagyon muszály volt!
Úgy gondolom, a DL-lel is így leszek!


Üdv!

Daty
Előzmény: vanchu (320)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 324
Szia Szasa!

Hát, ha nekem annyi pénzem lenne extrákra, biztos nem puffanncsot vennék, mivel egyrészt mint írtam, szeretem a halk motorhangot, másrészt, nagyon drágának tartom!:-((
De tudod!
Kinek a pap, kinek a papné!:-))

Üdv!

Daty
Előzmény: szasa6 (321)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 323
Hali!!

Pedig mielőtt kikötöttem a DL650 mellett, szemezgettem én is a CBF600S-el!:-))
De mégis, mindent összevetve, emellett döntöttem, holott ez még drágább is, meg lassúbb is!:-))

Üdv!

Daty
Előzmény: TDI-DRAG (322)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.11.17 0 0 322
Kéne menni egy kanyart a naggyal...De szerintem az ezres V-strom messze nem ösztönöz annyira a gyorshajtásra, mint egy 600-as négyhengeres 100 lovas vinnyogó..
Előzmény: Daty (319)
szasa6 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 321

Ma elmentem a kereskedésbe, hátha jött már kézikönyv, de április óta nem tudtak még adni... :( Közben rákérdeztem, hogy van-e már 650-re Akrapovic.... még nincs, de kb. 150-160k lesz majd kb. tavaszra..... hát olyanom se lesz.... :( gondoltam max 90-100k....

 

Sza.sa

vanchu Creative Commons License 2005.11.17 0 0 320
Én is 4e környékén szoktam felkapcsolni, nem szeretem pörgetni.
Előzmény: TDI-DRAG (318)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 319
Hali Drag!!

Ezexerint maradsz a 650-esnél??
Egyébként én sem vagyok az a széthajtós fajta, csak érdekel a dolog.
Feleségemmel általában olyan 110-120 körül motorozunk, csak akkor megyek gyorsabban ha muszály.
Pl. sietek valahová, és késésben vagyok, vagy valamelyik autós meg akarja mutatni nekem, hogy ő sz@rja a spanyol viaszt!:-))
Komolyra váltva a szót, én is azt mondom, meg kell gondolni már egy 650-es gépnél is, hogy mit és hogyan, és főleg mennyivel csináljuk!!


Üdv!

Daty
Előzmény: TDI-DRAG (318)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.11.17 0 0 318

Szerintem meg teljesen mindegy, higy egy 650-es DL 190-et, vagy esetleg 202-t megy végre. Ez egy olyan végtelenül nyugodt, könnyed motor, amely egyáltalán nem ösztönöz a nagy sebességű motorozásra. Pont ezért esett a választásom erre a típusra. Annyi szörnyű baleset történt már az ismeretségi körömben, hogy egyáltalán nem akarok nagy tempóval motorozni soha többé..

Legutóbb a múlt szombaton halt meg egy középiskolai évfolyamtársam motorral..

 

Viszont imádom a kétkerekűeket, tehát motor az kell. Pont ideális a 650-es, mert nagyon nyomatékos, ezáltal nem kergeti bele a pilótát az állandó üveghangig forgatásba..

Teszteltem egy  600-as Hornet-et valamelyik nap. 7000 felett nagyon megy, alatta meg buta  a V Stromhoz képest. Mi törénik egy ilyen motoron? Állandóan át akarod élni az eufóriát 7 és 12 ezer között. Ez kettesben 150 feletti tempót jelent, mondjuk a Váci úton. Kurvára élveztem, de a minden napokra nem ilyen motor kell, hanem olyan, mint a DL: a kocsiknál a dízelek ilyenek, már alul mennek, nem kell szétforgatni őket.

 

A nyugalom a hosszabb élet titka..

Előzmény: vanchu (316)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 317
Egyre jobb kedvre derítesz!!:-))

Daty
Előzmény: vanchu (316)
vanchu Creative Commons License 2005.11.17 0 0 316
Óra szerint 200 (ha nem is oldaldobozokkal) de sík úton önerőből tuti elérhető. :)
Előzmény: Daty (314)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 315
Semmi gáz!:-))

Látod, hogy érdeklődnek a vasad után, csak rossz helyre küldözgeted a leveleidet!!:-))

Üdv!

Daty
Előzmény: Apimackó (311)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 314
Szia Apimackó!

Rég láttalak, örülök, hogy előkerültél!:-))
Na ne szomorkodj, bizti, hogy elmegy a vasad, és ITT fog elkelni, már csak azért is, hogy emelje a topic hírnevét!!:-)))
Szóval az ülés nem csereszabatos.
Éretem, bár ez engem nem igazán érint!
Figyi!
Nekem az óra szerinnti 190 nagyon elég lesz!:-))
Na meg még azt a kis tuningot ha megejtik a szalonban, amiről beszélgettünk itt, hátha beleszalad a 200-ba.:-))
Hang: most kicsit furán fogsz nézni, de én azt szeretem, ha minél halkabban jár egy motor, úgy, hogy nekem az eredeti nagyon meg fog felelni!:-)
Remélem ettől még benézel máskor is!:-))

Üdv!

Daty
Előzmény: Apimackó (310)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 313
Lehet, hogy igazad van, és kell vágni, de mindegy, mert nem én fogom csinálni, hanem a szervízes "kolléga"!:-))


Üdv!

Daty
Előzmény: vanchu (309)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.11.17 0 0 312

charlotte@vnet.hu

 

Ide küldjed légyszíves!

Előzmény: Apimackó (310)
Apimackó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 311
Bocs a keresztelőért... Daty!
Apimackó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 310
Sziasztok! De nagyon meglódult ez a topic! Fél délutánom ráment, mire mindent végigolvastam. Szóval. Hiába Duty, a lelkes fórumgazda, csak nem volt még kapásom a dl 650-emre... :o((( Pedig már láttam a szalonban az ezresemet! Dehát mit van mit tenni. Itt járt a fórumon TDI-DRAG, érdeklődött is a moci iránt, de a leveleim sajna mind visszapattannak a címéről... Mégsem fog megtörténni itt, ezen a szent helyen az első biznic? Más. Vlevi nem jól írja. A 650-es és 1000-es ülése NEM csereszabatos egymással.Az 1000-es 1,5 cm-el szélesebb is, nem csak 2 cm-em magasabb. Sajnos. A futómű is különbözik, mind az első(látványosan), mind a hátsó. A végsebességről. Szerintem mi, 650-esek csak álmodozhatunk (engem spec hidegen hagy...) a 200 feletti tempóról. Tuning nélkül nem fog menni. Bele lehet azért törődni abbba az óra szerinti 190+ km/h-ba. A sportdob nagyon sokat dob a 650 hangján. Előtte nincs is neki... Nekem Finster van a gépen, és ha hiszitek, ha nem, én elsírtam magam, amikor először meghallottam a hangját! Szívbemarkoló! Teljesítményt jelentősen nem növel, talán lent jobban húz valamicskét.Én úgy érzem. No. Azt hiszem most mindent kiirtam magamból, és kívánok magamnak sok érdekes olvasnivalót, azaz nektek bőséges gondolatokat! Üdv mindenkinek! És adjuk már el a vasamat!
vanchu Creative Commons License 2005.11.17 0 0 309
Csak eszembe jutott, hogy af2 említette, hogy az ő gépében (650-es) volt valami folytás, de hogy elvileg nem kellett volna, hogy benne legyen az EU-ba szánt gépekben, és ki is vette belőle az Amargó. Ahhoz kellett kábelt vágni.
Előzmény: Daty (308)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 308
Hali!

Szerintem is egyről beszélünk, csak nekem nem mondták, hogy kábelt is kell elvágni, sőt azt mondták, szinte annyi idő alatt megvan, amíg leveszed az ülést, tehát szerintem nem kell vezetéket kötösgetni.

Üdv!

Daty
Előzmény: TOM (307)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 307

Szerintem ugyanarrol beszeltek.

Talan G-pack neven is kereshetitek a neten, de a lenyeg ugyanaz a kabel lehuzogatos jatek...Hasonlo van a KTM-ekben is...

T

Előzmény: KharpeeT (306)
KharpeeT Creative Commons License 2005.11.17 0 0 306
Ilyenrol nem hallottam. Az 1000-esrol hallottam olyat, hogy el kell vagni egy vezeteket, es esetleg mashova kotni, ami egy szondat vagy mit iktat ki, de azt nem tulsagosan javallott... Ha a _szakszervizben_ megcsinaljak, es gari vesztessel nem jar, akkor nosza rajta.

K!
Előzmény: Daty (305)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 305
Szia Árpi!

És ahhoz mit szólsz, hogy a gyári "fojtást" úgy is kehet kicsit hatástalanítani, hogy állítólag valami kütyüről az ülés alatt a 23-as, vagy 25-ös sarut le kell húzni, és kicsit erősebb, gyorsabb lesz a gép.
Sok embertől hallottam már, azt mondták, a Suzuki szervízben le is húzzák róla, ha akarom, még mielőtt hazahozom, és garanciavesztéssel nem jár.
Te mit szólsz ehhez, illetve mit tudsz róla?
Azt hiszem, egy SV-s srác javallotta, de hallottam már DL-estől is4

Üdv!

Daty
Előzmény: KharpeeT (304)
KharpeeT Creative Commons License 2005.11.17 0 0 304
Hat, nem tudom, hogy a 650-ben mukodik-e.
Annyit tesz, hogy 2-3 asbol es 5-6osbol kiveszi az 1000-esbol a folytast. Konnyebben felporog a motor, es a magasabb fordulatszamtartomanyakban is leadja a teljesitmenyt rendesen.

Mit szeretnel a motorodtol, mi valtozzon?
Ettol sokkal erosebb nem lesz, csak tovabb lehet porgetni, konnyebben illetve konnyedebben gyorsul. Ami meg javasolt, ha kevesled az erot egy nyitottabb dob a gyarinal. Ez altalaban sulyban is kevesebb, es az also fordulatszam tartomanyokbbol konnyebben e'led fel tole a motor. 650-essel me'g nem mentem, nincs osszehasonlitasi alapom. Elotte sv650s-em volt, gyari dobbal, majd yoshimura rendszerrel, ott erezheto lett a valtozas, jobban tolt alulrol. A vegsebbesseghez nem nagyon tett hozza semmit.

K!
Előzmény: Daty (303)
Daty Creative Commons License 2005.11.17 0 0 303
Szia Kharpeet!

Én kerestelek, abból kifolyólag, hogy egyik közös ismerősünk a motorosok közül szólt, hogy neked van egy ismerősöd, aki otthon van DL tuningban, sőt még talán a telefonszámát is tudod!
Azt mondta, hogy 15 000 Ft-ért tud bele tenni állítólag valami okosságot.
Leginnkább az érdekelne, hogy ezt a kütyüt DL650-be is bele lehet-e tenni, vagy csak az 1000-be, és mi az, amivel többet fog tudni!
Előre is köszi a válaszodat!!

Üdv!

Daty
Előzmény: KharpeeT (302)
KharpeeT Creative Commons License 2005.11.17 0 0 302
Sziasztok

Ide me'g nem irtam, de ugyhallottam valaki keresett innen. (az utobbi napokban tul sok melo volt, nem jutottam ide...)

KharpeeT (DL1000+Akra SP)
Daty Creative Commons License 2005.11.16 0 0 301
Na úgy látszik, ma nagyon jó filmet adnak a TV-ben, mert senki sincs itt!:-((
Megyek már megnézem én is mi van.

Jó'ccakát mindenkinek!!

Daty
Daty Creative Commons License 2005.11.16 0 0 300
Levi!

Nem is arra gondoltam, hogy te nyúlkálj hozzá, mert én sem fogok, mert megígérte a Suzukis szerelő, hogy mielőtt hazahozom, lehúzza a sarut, megmutaja melyiket, és semilyen garanciavesztés nem jár vele!
Lényeg az, hogy amilyen sebességeket írtál, neked még sosem szitált be annyinál, így van?
Szóval akkor olyan 4,5-5 között nyugis tempónál kijön??

Üdv!

Daty
Előzmény: vlevi (299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!