Remus már lehet kapni 100 körül, és annak is szép hangja van :))))
A DL1000 vs DL650 témában meg csak annyit, hogy egy motor tartósságánál baromira nem mindegy, hogy egy 125 LE-s 1000 ccm-es motor van visszaszelídítve 100 LE-re, vagy egy 650 ccm-es 72 LE-s 67-re.......
Egy DL1000-et még úgysem lehetne kinyirni, ha álló helyzetben max. fordulaton pörgetik egész nap, hiszen ugyanez a blokk a TL-ben közel 1,4-szeres max. forulatra lett tervezve..... Na ugyanezt a mutatvány szerintem a 650-sel nem érdemes megpóbálni.....
Ebből a megfontolásból viszont azt lehet levonni, hogy a DL1000-et még használtan is érdemes megvenni (1,2-3 évesen már igen csak közel jár az ára az új 650 árához)...
Hát, ha nekem annyi pénzem lenne extrákra, biztos nem puffanncsot vennék, mivel egyrészt mint írtam, szeretem a halk motorhangot, másrészt, nagyon drágának tartom!:-(( De tudod! Kinek a pap, kinek a papné!:-))
Pedig mielőtt kikötöttem a DL650 mellett, szemezgettem én is a CBF600S-el!:-)) De mégis, mindent összevetve, emellett döntöttem, holott ez még drágább is, meg lassúbb is!:-))
Kéne menni egy kanyart a naggyal...De szerintem az ezres V-strom messze nem ösztönöz annyira a gyorshajtásra, mint egy 600-as négyhengeres 100 lovas vinnyogó..
Ma elmentem a kereskedésbe, hátha jött már kézikönyv, de április óta nem tudtak még adni... :( Közben rákérdeztem, hogy van-e már 650-re Akrapovic.... még nincs, de kb. 150-160k lesz majd kb. tavaszra..... hát olyanom se lesz.... :( gondoltam max 90-100k....
Ezexerint maradsz a 650-esnél?? Egyébként én sem vagyok az a széthajtós fajta, csak érdekel a dolog. Feleségemmel általában olyan 110-120 körül motorozunk, csak akkor megyek gyorsabban ha muszály. Pl. sietek valahová, és késésben vagyok, vagy valamelyik autós meg akarja mutatni nekem, hogy ő sz@rja a spanyol viaszt!:-)) Komolyra váltva a szót, én is azt mondom, meg kell gondolni már egy 650-es gépnél is, hogy mit és hogyan, és főleg mennyivel csináljuk!!
Szerintem meg teljesen mindegy, higy egy 650-es DL 190-et, vagy esetleg 202-t megy végre. Ez egy olyan végtelenül nyugodt, könnyed motor, amely egyáltalán nem ösztönöz a nagy sebességű motorozásra. Pont ezért esett a választásom erre a típusra. Annyi szörnyű baleset történt már az ismeretségi körömben, hogy egyáltalán nem akarok nagy tempóval motorozni soha többé..
Legutóbb a múlt szombaton halt meg egy középiskolai évfolyamtársam motorral..
Viszont imádom a kétkerekűeket, tehát motor az kell. Pont ideális a 650-es, mert nagyon nyomatékos, ezáltal nem kergeti bele a pilótát az állandó üveghangig forgatásba..
Teszteltem egy 600-as Hornet-et valamelyik nap. 7000 felett nagyon megy, alatta meg buta a V Stromhoz képest. Mi törénik egy ilyen motoron? Állandóan át akarod élni az eufóriát 7 és 12 ezer között. Ez kettesben 150 feletti tempót jelent, mondjuk a Váci úton. Kurvára élveztem, de a minden napokra nem ilyen motor kell, hanem olyan, mint a DL: a kocsiknál a dízelek ilyenek, már alul mennek, nem kell szétforgatni őket.
Rég láttalak, örülök, hogy előkerültél!:-)) Na ne szomorkodj, bizti, hogy elmegy a vasad, és ITT fog elkelni, már csak azért is, hogy emelje a topic hírnevét!!:-))) Szóval az ülés nem csereszabatos. Éretem, bár ez engem nem igazán érint! Figyi! Nekem az óra szerinnti 190 nagyon elég lesz!:-)) Na meg még azt a kis tuningot ha megejtik a szalonban, amiről beszélgettünk itt, hátha beleszalad a 200-ba.:-)) Hang: most kicsit furán fogsz nézni, de én azt szeretem, ha minél halkabban jár egy motor, úgy, hogy nekem az eredeti nagyon meg fog felelni!:-) Remélem ettől még benézel máskor is!:-))
Sziasztok!
De nagyon meglódult ez a topic! Fél délutánom ráment, mire mindent végigolvastam.
Szóval. Hiába Duty, a lelkes fórumgazda, csak nem volt még kapásom a dl 650-emre... :o(((
Pedig már láttam a szalonban az ezresemet! Dehát mit van mit tenni. Itt járt a fórumon TDI-DRAG, érdeklődött is a moci iránt, de a leveleim sajna mind visszapattannak a címéről... Mégsem fog megtörténni itt, ezen a szent helyen az első biznic?
Más. Vlevi nem jól írja. A 650-es és 1000-es ülése NEM csereszabatos egymással.Az 1000-es 1,5 cm-el szélesebb is, nem csak 2 cm-em magasabb. Sajnos.
A futómű is különbözik, mind az első(látványosan), mind a hátsó.
A végsebességről. Szerintem mi, 650-esek csak álmodozhatunk (engem spec hidegen hagy...) a 200 feletti tempóról. Tuning nélkül nem fog menni. Bele lehet azért törődni abbba az óra szerinti 190+ km/h-ba.
A sportdob nagyon sokat dob a 650 hangján. Előtte nincs is neki... Nekem Finster van a gépen, és ha hiszitek, ha nem, én elsírtam magam, amikor először meghallottam a hangját! Szívbemarkoló! Teljesítményt jelentősen nem növel, talán lent jobban húz valamicskét.Én úgy érzem.
No. Azt hiszem most mindent kiirtam magamból, és kívánok magamnak sok érdekes olvasnivalót, azaz nektek bőséges gondolatokat!
Üdv mindenkinek!
És adjuk már el a vasamat!
Csak eszembe jutott, hogy af2 említette, hogy az ő gépében (650-es) volt valami folytás, de hogy elvileg nem kellett volna, hogy benne legyen az EU-ba szánt gépekben, és ki is vette belőle az Amargó. Ahhoz kellett kábelt vágni.
Szerintem is egyről beszélünk, csak nekem nem mondták, hogy kábelt is kell elvágni, sőt azt mondták, szinte annyi idő alatt megvan, amíg leveszed az ülést, tehát szerintem nem kell vezetéket kötösgetni.
Ilyenrol nem hallottam. Az 1000-esrol hallottam olyat, hogy el kell vagni egy vezeteket, es esetleg mashova kotni, ami egy szondat vagy mit iktat ki, de azt nem tulsagosan javallott... Ha a _szakszervizben_ megcsinaljak, es gari vesztessel nem jar, akkor nosza rajta.
És ahhoz mit szólsz, hogy a gyári "fojtást" úgy is kehet kicsit hatástalanítani, hogy állítólag valami kütyüről az ülés alatt a 23-as, vagy 25-ös sarut le kell húzni, és kicsit erősebb, gyorsabb lesz a gép. Sok embertől hallottam már, azt mondták, a Suzuki szervízben le is húzzák róla, ha akarom, még mielőtt hazahozom, és garanciavesztéssel nem jár. Te mit szólsz ehhez, illetve mit tudsz róla? Azt hiszem, egy SV-s srác javallotta, de hallottam már DL-estől is4
Hat, nem tudom, hogy a 650-ben mukodik-e. Annyit tesz, hogy 2-3 asbol es 5-6osbol kiveszi az 1000-esbol a folytast. Konnyebben felporog a motor, es a magasabb fordulatszamtartomanyakban is leadja a teljesitmenyt rendesen.
Mit szeretnel a motorodtol, mi valtozzon? Ettol sokkal erosebb nem lesz, csak tovabb lehet porgetni, konnyebben illetve konnyedebben gyorsul. Ami meg javasolt, ha kevesled az erot egy nyitottabb dob a gyarinal. Ez altalaban sulyban is kevesebb, es az also fordulatszam tartomanyokbbol konnyebben e'led fel tole a motor. 650-essel me'g nem mentem, nincs osszehasonlitasi alapom. Elotte sv650s-em volt, gyari dobbal, majd yoshimura rendszerrel, ott erezheto lett a valtozas, jobban tolt alulrol. A vegsebbesseghez nem nagyon tett hozza semmit.
Én kerestelek, abból kifolyólag, hogy egyik közös ismerősünk a motorosok közül szólt, hogy neked van egy ismerősöd, aki otthon van DL tuningban, sőt még talán a telefonszámát is tudod! Azt mondta, hogy 15 000 Ft-ért tud bele tenni állítólag valami okosságot. Leginnkább az érdekelne, hogy ezt a kütyüt DL650-be is bele lehet-e tenni, vagy csak az 1000-be, és mi az, amivel többet fog tudni! Előre is köszi a válaszodat!!
Nem is arra gondoltam, hogy te nyúlkálj hozzá, mert én sem fogok, mert megígérte a Suzukis szerelő, hogy mielőtt hazahozom, lehúzza a sarut, megmutaja melyiket, és semilyen garanciavesztés nem jár vele! Lényeg az, hogy amilyen sebességeket írtál, neked még sosem szitált be annyinál, így van? Szóval akkor olyan 4,5-5 között nyugis tempónál kijön??