Az ilyen stílusú leírások amiket mostanában a hangszer újdonságoknál nyújtanak persze fittyfenét sem érnek. Aki most lát ilyet először az nagy vonalakban megtudhatja hogy egy billentyűs hangszeren még zenélni is lehet, de aki régi motoros a szakmában csak jót röhög a "leírunk 1-et 5x" mondatokon. Nem tudom milyen fejjel gondolkodnak, de teljesen feleslegesnek tartom hogy csili-vili flash animációkkal telenyomjnak oldalakat, holott pár felrakott videó ezer szónál többet mondana.
Amúgy nekem ez a kerékfék jelző még tetszik is! Amit lehet azt nem kár ha magyarosítjuk, mert ebben a sok "szuper fícsör jutiliti túúl" angolságban lassan az anyanyelvünk is odavész. Persze ha 1 ismeretlen hallja először, nem árt ha megtudhatja mit is jelöl a dolog, mielőtt a pótkereket kezdené fékezni valahol. :) Nekem is van antiangolsággal megáldott idősebb ismerősöm, akinek sokáig a drawbar kifejezést próbálták a nyelvére ültetni, pedig a tolókapcsolóval sokkan jobban elboldogult volna...
A 76 dinamikus Waterfall billentyű gyors repetíciót és igazi, rock orgonához méltó glissandózást tesz lehetővé. A dedikált húzóregiszterekkel természetesen módosítható az orgona hangszíne játék közben is, míg a D Beam segítségével kézmozdulatokkal állítható a kerékfék, a ring ....." Még így sem nevezték a wheel brake-et :-)))
Kissé visszalépésnek néz ki a VR 760-hoz képest, a 700, de kíváncsi vagyok rá.
Van videó is:VR-700 Mondjuk Rudess-től eddig még nem hallottam tisztességes orgonálást(sőt, nagyon orgonálást sem, leginkább szintetizátorozást orgona hangszínnel).
Nem nem, vagyis de! :-) 1992-ben a Frame For The Blues lemezen B3000-ezik, 1993-ban a Feelin' The Groove-on XB3-azik. Van egy másik TV felvétel ahol Dennerleinnel játszok, ott is XB3-on nyomul. Egyszer Csehországban láttuk ezt a duót, ugyanaz hanxerekkel.
Nem is a visszatérés jellemezné, inkább az hogy nem csinál belőle gondot. Egyértelmű hogy mit szeret. Viszont amit odatesznek neki, azon játszik. Neki is van NewPortaB3-ja. Ha rá hárul a cipelés, gondolom azt viteti. Szerintem a sajátját láthattuk a mostani mezzós videóban.
Nem Rhoda Scott volt az aki minden új Hammond (illetve Suzuki) fejlesztést kipróbált ? Gondolok itt a B3000-re meg a Super B-re meg az XB-3-ra de utána mindig visszatért az "öregekhez".
Hát ez tisztára Line6! Azt meg kiveséztem még 2,5 éve. A sampleremet rátettük és a Motion Sound sztereó bemenetével hallgattuk. Aztán persze vissza a Motion saját feles rendszerére. Végeredmény: nem nagy szám. Olyan sajnos, amennyibe kerül.
A mezzo videóért nagy köszönet!!! Kíváló kép és hang.
Ez a videó kíválóan demonstrálja a NewB3-at. Mármint hogy az eleinte csak kissé zavaró műanyag hangja a Nova szólójában már egész idegesítően nyávogós lesz, hiába a csöves 122XB lezli. Mindez szót sem érdemelne ha a látható hangszer nem kerülne egy igazi többszörösébe. De így? Ahogy Trambibácsi mondaná: drága, de legalább rossz.
Viszont most látom, ennek legalább arettál a presetbillentyűje!
nem keserítesz el :) én csak közvetítek ebben az egész ügyben. a kérés/kérdés csak az lenne, hogy ránézne-e valaki - akár bp-en akár szentendrén - és mennyiért. azt nagyon valószínűtlennek tartom, hogy hammond lenne.
Nem akarlak elkeseríteni, de a '70-es évek beli "villanyorgonák" többségének mai értéke még üzemképesen sem éri meg a Szentendre-Budapest szállítást. Persze ha az illető billentyűs hangszer elektromechanikus Hammond abban az esetben más a helyzet, de először el kéne olvasni a gyártóját és a típusát, biztosan valahol megtalálni rajta.
Megtévesztésig hasonlít a roto-ra, ez is tud 3 lezlit (illetve egyet sem a 3 lehetőségből) sőt a beállító gombjai is hasonlóak, de az árkülönbözet mind fizikai felépítésben, mind hangzásban jelentkezik. Amiért nem dobtam ki azonnal, amikor vonalban kell szólnom, nem megy a lezli mikrofonozás, akkor elviselem, de ideges leszek tőle és a játszhatóság rovására megy. :( Dezsoszoce figyelmébe: nekem sem jött össze a torzítás (L100) de tehtube itt a fórumban korábban elég részletesen leírta, mit is lehet tenni. A javaslatok lényege, egy csöves mikrofon előerősítőt próbálj túlhajtani (nem lesz nehéz).
van egy villanyorgona szentendrén, a tulajdonosa szerint valamikor a '70-es években készült. nem tudom a típusát és sajnos fényképet sem tudok róla küldeni. a cucc nem működik.
a kérdés az lenne, hogy valamelyikőtök a topikból, hajlandó lenne-e esetleg tisztes javadalmazás fejében kimenni és megnézni, vagy ha ez nem megy, úgy megvizsgálni, hogy behozza a tulaj bp-re vagy a környékre.
Nekem egy Line6 Roto-machine-om van. Egész jó a hangja neki, és három féle lezli szimulációt tud. (122, L16, 145) Gitárhoz teljesen korrekt, és a zongora (Wurlitzer/Fender) is nagyon jól szól vele. De azért az igazit nem pótolhatja semmi sem!:-)
Ugy van ahogy Ozjo leirta,ez is kinai tömegcikk.sajnos a reklámot bevettem a régi Wersivoice l.szimutól messze elmarad.biztos,hogy létezik már elfogadható minöségü müleslie.biztosan többeket is érdekelne.ugyanugy mint a torzitott sound többféle torzitóval próbálkoztam de a hang nem akar összejönni.
Nekem van egy ilyenem, de semmi jót nem tudok elmondani róla, nem tetszik a hangja sem, és a kezelése is botrányos, a pedált ha megnyomod, akkor leáll, ha hosszan nyomod akkor vált slow és fast között, állandóan kikapcsoltam, amikor nem kellett volna, de mégegyszer, a sound is tré.
Rabata Zsoltit a múltkor kérdeztem, neki volt köze hozzá. Ő mondta hogy nagyívben el... Talán tudna róla mesélni. Továbbra is Roland RT20 mellett voksol.
Meg sem próbáltam tippelni. Csak ismételni tudom, szerintem mindenkit érdekelne egy részletes ismertető annak a valaminek a pozitívumairól, negatívumairól.
Hammondosok! Ma sikerült újból fölvenni a Mezzo-ról Rhoda Scottékat, megismételték a decemberi adást. Ezennel közreadnám a teljes 1 órás műsort, amit innen lehet letölteni: