Egy 2x milliós autónál természetes, hogy a konkurenciát is megnézed. Nekem a mostani Merci nem jön be, a külső forma és a gagyi Comand miatt, de az új A6 elég magasra teszi a lécet. Mondjuk ott szerintem túlzásba vitték a képernyők mennyiségét, illetve tele van fényes fekete felülettel. Ha ma kellene vennem, maradna a G30.
Ez a 7-es iDrive szolgáltatása... Nem autó függő, amint átáll erre a fejegységre az adott modell, akkor fogja tudni a rendszer. Az új 8-asnál az NFC+-os ajtónyitás is meg van csillagozva, hogy Magyarországon nem elérhető szolgáltatás...
Ezek mellett miért ne menjen be az ember az Audihoz is körülnézni?
Milyen elfogadható kifogást kell mondani egy 2x milliós autó esetén?
Nézem az új X5 adatait, van benne központi szoftverfrissítés - magyarul a márkaszervíz meglátogatása nélkül, távolról is tudnak szoftvert frissíteni. Persze azonnal ott a komment, hogy ez jelenleg Magyarországon nem érhető el. Kíváncsi leszek, az itten CD élesítésével ez is menni fog-e, illetve vajon elérhető lesz-e más modellekhez, pl G30...
Hát a CarPlay miatt pont nem érné meg, egy nagy sz@r. A navigáció kisebb (nem szélesvásznú) módban fut, a Waze is úgy fog és nem vetíti ki a HUD-ra a képet... Amúgy meg csak az érintőképernyővel használható. A távoli elérés és kontroll, illetve az RTTI viszont nagyon hiányzik...
Pár hónap és minden kiderül. Nem teljesen mindegy mi mennyibe fog kerülni? 3 éve ígérgetik, hogy lesz. Pont november végére jár le minden gyári 3 éves előfizetésem...
Feltételezem, hogy nagyságrendre meg fog egyezni minden szolgáltatás ára a külföldi oldalakon szereplő árakkal.
Sajnos az RTTI-n és az Online keresésen kívül nem sok értelmes és használható szolgáltatás van... Talán az újabb fejegységekben levő parkoló keresésben még látok fantáziát, meg a beszédfelismerésben. No meg a CarPlay, de ahogy hallom a visszajelzéseket, ez is inkább drágább, mint korszakalkotó. :/
A segítségeteket szeretném kérni. Hazai, új BMW 530e, amivel eddig türelemmel vártam a magyar CD-t, de épp a héten mondták a Wallisban, hogy őőő...háát...talán...jövőre... Szóval belevágnék a német, vagy angol CD-be. Valaki le/ide tudja írni címszavakban mik a lépések?!
Röviden: utólagos szelepes kipufogót és hanggenerátort nem jegyez be többé a TÜV a forgalmiba (ergo effektíve nem tudod használni legálisan).
Gyárilag beépített rendszerek továbbra is lesznek, nyilván azok betartják a zajra vonatkozó határértékeket. (Más hangja a kipuffnak továbbra is lehet, csak nem lehet hangosabb.)
Lehet, h. hülyeséget kérdezek: F10-em volt idáig, ott a világításnál 0-n ill. automatán is világított a hátsó lámpa, ez menüből állítható volt egyébként. A G30-al sok időm nem volt ismerkedni, szinte véletlenül vettem észre, hogy sem 0-n, sem automatán nincs hátsó lámpám, csak parkíron meg tompítotton. A menüben, ahol találtam világításállítást, ott ilyen opció nincs. Béna vagyok, vagy máshogy van? Asszem nappali menetfény hátra is kell Magyarországon.
Nekem is német CD van... Ma reggel bejött kapásból (1 hét nem-működés után), délután megint nem. Fene érti, én a BMW szoftvereseinek nyakába varnám a problémát :)
Lewes1973 - Akkor passz, esetleg Maszival egyeztesd, hogy a feltöltött új verziónak mi a száma?!
***
Más: Akinek az autójában nincs illetve nincs aktiválva a Connected drive (de alkalmas rá) az most 350€ helyett 105€-ért tudja beszerezni a Connected Drive oldalon!!
Minden megfelelően megy, 1-2 percen belül. Időjárás, hírek, saját hírek, e-mailek távoli vezérlés. Lehet egy SW frissítés jót tenne neked. (ill. az autódnak:)
Esetleg meg tudná nekem valaki mondani, hogy miben több a Connected+ szolgáltatás? Kipróbáltam de nem láttam különösebben új lehetőségeket...