Annyit meg még hozzà szeretnék tenni, hogy még mindig sokkal olcsòbb, és valòszinüleg kevesebbet fogyaszt mint a luxus "terepjàròk" amiböl Budapesten milliòkat lehet làtni...
Ezektöl az emberektöl rosszul vagyok, akik az irigységüket ùgy tagadjàk sajàt maguk elött hogy fikàzzàk azt amit nem engedhetnek meg maguknak... Rémes tulajdonsàg... Azzal a pénzzel amit az ember haza hoz, ha pont olyan kedve tàmad, tàbor tüzet is csinàlhat, hülyeség de akkor sincsen hozzà senki màsnak semmi köze... Mindenkinek megvan a sàjat hobbija... Nem hülyézni kell, ha nem tetszik, tartsa meg a véleményét ha csak nem kérdezik...Punkt Schluss!
Ez tipikusan a "savanyú a szölö" hozzá állás. Elfogulatlan véleményt, csak olyan ember tud mondani a másik autójáról, akiben nincs irigység... Ettöl függetlenül szerintem a Saab-ok akkor is ritka randa autók... :))))))
Ebben semmi ciki nincs, sőt abban sem, ha valaki "szeretni mer" egy prosztó autót. Bizony, ott kezdődik a baj, ha isteníti ezt az egyszerű kocsit, az annál nyilvánvalóan jobbakat meg lefikázza. Különben elég nehéz definiálni a "prosztó" autó fogalmát. Mondjuk inkább, hogy az lehet a prosztó, aki bdenne ül, akkor meg mindegy, hogy miben.
Szerintem komoly hangot lehet csinálni. Mi a Lambo replikára, a/ 2.5-ös Fiero /négyhengeres motorhoz csináltunk kipufogót. Annyi volt ez egész, hogy bevezettük a kipufogó gázokat egy hengeres kipufogódob kinézetü valamibe, ami belül tök üres volt és abból meg kétoldalt kijött két-két csö. Olyan hangja volt, hogy az emberen remegett a gatya, ha mögé állt pár méterre. Amiben külömbözött egy Ferrari, vagy Lambo hangtól szerintem az az, hogy nem volt olyan hirtelen "gázreakció", a hosszabb löket, meg a nagyobb lendtömegek miatt. Na meg a fordulatszám maximuma sem éri el azt, amit egy olasz gép produkál... A Ferrari motoromnak olyan hangja van, mintha 3 GSX-R Suzukit huzatnának egyszerre... Csak úgy forogtak az emberkék mikor mentem vele, nem tudták elképzelni mi jön. Utánna meglátták azt a ronda kredenc Themát. :)))) Felrakok egy képet arról a Diabloról, amire a kipufogót csináltuk.
Nekem is az egyik legmeghatározóbb élményem volt, amikor sikerült egy kombi ladát egy hétvégére megszerezni és azzal menni a telekre.
Ebben semmi ciki nincs, sőt abban sem, ha valaki "szeretni mer" egy prosztó autót. HIsz ha neki elegendő akkor semmi baj.
Azzal már inkább, mint van egy tanárember, az esti suliban, ahova járok és simán mindenki előtt lehülyézett és beteges dolognak nevezte, hogy valaki közel 6 milláért megvesz egy 12 éves benzintemetőt, amihez az alkatrész is drága.
Ő meg vett egy Vw polo-t használtan. (nem baj, csak ne fikázott volna)
De legalàbb az övé volt... Semmi utàn én is örülnék a Trabinak...:) Emlékszem amikor 79-ben egy baràtommal az apja Ladàjàval mentünk KÜLFÖLDRE és tartòs 110-et mentünk, azt hittük hogy ennél jobb nem is lehetne... Van is ròla képem, ahogy 110 vagy 120-ate megyünk! :) Majd elöszedem...
Van itt egy villanyszerelő, annyit róla, hogy amikor nyáron kötögette a drótokat, rögtön leégett három irodában a számítógép meg egy halom kiegészítő. Na ő egy darabig kölcsönkapott A3-assal járt, míg egy napon földöntúli mosollyal a képén jött: megvette álmai autóját. Büszkén mutogatta, hogy milyen jó, szép, kényelmes, megbízható. Egy Trabant 1.1 volt. Nagy az Isten állatkertje. A legtöbb embernek tényleg el lehet adni egy Suzuki 1.0 motort nyolchengeresként.
Az MR2-ben 2000ccm motor van szerinted ha mellé állítom a laikust egy sportkipufogóval szerelt kellően hangos változathoz és azt mondom neki, hogy V8-as, honnan a fenéből tudja, hogy nem az? Utoljára a '80-as évekban hallott olyat a Hazárd megye lordjaiban.
Aki egy kicsit kanyít az autókhoz igen. Nagyon sok ember viszont nem. A környezetemben számtalan példa bizonyítja ezt. A volt főnököm kiszált az A4 Audiból (a férje vette neki) és megcsodált egy Suzuki Swiftet úgy '99 tájékán. Ilyen pedig nagyon sok van. Tudom, ha ilyen emberekkel veszem körbe magam akkor nincs szükségem ellenségekre.
Szerintem nem rossz dolog ez a Ferrari replika főleg, ha Toyota alapja van. Igy legalább megbízható. A hangjáról pedig annyit, hogy a legtöbb ember úgy sem tudja, hogy milyen hangja van egy V8-nak nemhogy egy Ferrarinak. Elég, ha sportosan szól.
www.ultimatecarpage.com on van egy Ferrari 308 gtm, abban ugyanez a motor van, 363 le-s. Én nem tervezem, hogy megbabrálom, csak egy sportszürö lesz rajta, meg egy szép kipufogórendszer.
ha már ferrari replika a topic mesélhetnél a ferrari motorodról amit otthol rejtegetsz, én spec a történet egy szűkszavú verzióját ismerem, de pl. érdekelnének a konkrét paraméterei hogy külföldön szokták-e még jobban felhúzni, ill bírja-e stb.? A hengerűrtartalma alpján még vannak potenciáljai. meg láttam hogy mechanikus befecsis. szóval ha nem titok nyugodtan áradozz róla :-)