Köszönöm szépen, ez azt hiszem, maximálisan kielégítő volt!!:-)) Legalább lesz mit tanulmányoznom! Az olyan 40-50 000 Ft-os GPS-ek egyálltalán nem jók motorozáshoz??
Akra,Sebring es Remus ismert fokent elottem. Ezeket latom fokent a motoros kiegeszitokkel foglalkozo nemzetkozi oldalakon...
Elhiszem, h lehetett ez az eredmeny...
Azt azert meg hozzatennem, h nem tudom mennyire lett belenyulva a motorba, mert lehet, h porlasztot kellett volna allitani,/cserelni, legszurot nyitni stb...szoval azert ez nem olyan egyszeru...
Baratom GSXR1000-n van Yoshi (Corsaro forgalmazza) Power Commanderrel es o elegedett az eredmennyel valahol 160 Le folott van a moci, ha jol emlekszem...ja csak a moci beallitasa 50.000 penz volt...
Az biztos, hogy ez a + 512 Mb nem éri meg azt a 80 e Ft többletet :((((
A Garmin.com-on viszont a Quest 2 esetében már nem 20, hanem 30 óra töltés nélküli működési időt írnak.... A NaviGate oldalán meg csak 20 órát.... Ki érti ezt???
TOM,
Ne búsúlj, a Quest 1 is egy tökéletes darab :DDDDD
Ha már Yosi és Akra, csak halkan jegyzem meg nehogy felísmerje magát a kereskedő akitől az Yoshimura rendszerrel lett eladva a moci, na a lényeg, az egyik haveromnak volt egy Akrapovic dobos DRZ400-a, és mellé vett egy új DRZ-t full Yoshimura rendszerrel /könyök+dob/ és sajnos érezhetően gyengébb volt mint az Akrás cucc, pedig az csak a dob volt, na erre varjunk gombot, ez a gáz kategória, és a Yosi rendszer asszem 150pénz, ha valaki bemegy a boltba és kér egy olyat a polcról! Gáz! Tudom ez kicsit off volt de témába vágott, és csak azért írtam le mert nem mindig az a jó aminek nagy neve van, bár jelen esetben az Akrával nem volt probléma, én is próbáltam nagyon ment vele a DRZ, érezhetően sokkal erősebb volt mint a széria! Ice
Igen elég lassan vezetik be.... Az amerikai verzióban meg fele annyi a memória... Eléggé megkérik az árát annak a +512MB meóriának.... :( Azt hittem majd a Quest árában fogják adni a 2-est, és a sima meg kedvező áron lesz kapható...
Nagy előnye a Garminoknak, hogy vízállóak, így motorra ideálisak... Cserébe megkérik az árát, meg a térképekét is...
Daty! Hacsak nem lesz valami jó Garmin akció, én PDA-val fogom megoldani... (Acer n35, Mio 168RS vagy az új Asus GPS-ek...), csinálok majd aulból valami tartót + 12V aljzat.... Ha meg esik akkor be a tanktáskába....űűSza.sa
Király, már nagyon várom, a hangok nekem a mindenem, főleg ha az egy motorból jön, és főleg ha 1 hengeresből, bocsi ez utóbbi itt Off volt, de nagyon, legközelebb majd moderálom magamat!:) A lényeg hogy jöhet a hang!:) Ice
En nem nemzem le oket, csak azert Finszter Csabi 3 fele generalkipujat nem lehet egy lapon emliteni egy vilagbajnoksagokban tesztelt Yoshi v Akra kipuval es en egy uj motorra (ahol ugye a gari is szamit) inkabb ezeket tennem...bar en eddig semelyik motoromra sem tettem sportkiput...
Lehet, hogy én maradtam le valamiről, de tudomásom szerint a Garmin Quest 2-t még csak idén novembertől lehet kapni...... Tudod, azt amelyiknek alapban van 512 Mb memóriája (ellentétben a régi 240 Mb-val)....
Daty,
Ha érdekel, nekem van egy eladó, bontatlan 2005-ös Quest-em, a www.bike-r.fw.hu oldalon a BIKE-R SHOP/EGYÉB alatt megtalálod. Én a Touratech tartók mellett merném ajánlani a gyári tartókat is, a Questhez motoros tartó, tápkábellel, audió kábellel 18 900 Ft. Ilyen konfiguráció volt fenn mindkét FJR 1300-on, amiket Szilvásváradon láttál.
Bármilyen eltérés a jármű eredeti specifikációjától, a garancia elvesztésével jár.
A szalonban is csak baráti alapon csinálják meg de ha kéred a nyilatkozatukat, azonnal elállnak tőle.
Ha nagyon érdekel a tuning, akkor hívd fel ezt a céget: Pro-Tech ( azt hiszem ),dorogi cég, Csaba a főnök, a telefonszámukat nem tudom de a Motor Revüben hirdetnek. Suzukiról mindent tudnak.
Sportdob ugyben en inkabb a markasabb gyartokat ajanlanam.
Leo Vince
Akrapovic
Yoshimura
Sebring
Uj motorra en inkabb ilyeneket tennek, mert jobb a rogzitese es nem utolso sorban ezektol a gyartoktol letezik olyan verzio is ahol valtoztat6o a hangero egy kis furulya be ill kiszedesevel (1 csavar) es meg van oldva a turazasi problema.
Valoban nagyon kellemetlen a vezetonek, az utasnak, de gyakran a turatarsaknak is egy kellemetlenul eros hangu motor...
Valamint tobbszor lattam csunyan osszeegett dobozokat, indexeket es rendszamtablakat...erdemes a hosszat megmerni a dobnak, mert ha tul rovid,pld elegetheti a dobozt a kilepo gaz...
En ezekbol fokent Dr. Akrapovic-ot ismerem, mert itt Szloveniaban rendel a dr es szinte minden! motoron az van!
nekem Garmin Quest2 van. Lassan jon ki a 3-as igy olcsobb lesz talan.
Nem ajanlanam a Palmos+kulso GPS vevos megoldasokat.
Ajanlom a kimondottan kulso alkalmazara tervezett modelleket, mint pld a Garmin Q2. Fontos kerdes a tarto is, ebben ajanlon a Turatech cuccokat. Kulon van tarto az egyes GPS modellekhez es kulon adapter a tartohoz a motor tipusanak megfeleloen...
Sajnos nem ilyen egyszerű. Az eredeti kipurendszer egyben van, oldhatatlan kötésekkel. Flexelni kell egy kicsikét, de ezentúl a dobhoz adott közdarabbal, rugókkal és csavarokkal minden pill. alatt felszerelhető. Még a műanyag hővédő is, ami a csizmád sarkát védelmezi.
DLGab!
Érdekes, én többszáz napi kilométer után is élvezettel hallgatom a Finster hangját, sőt azt kell, hogy mondjam, hogy 90 és 130 között, azaz túratempónál csak akkor hallani a dobot, ha előzöl, és a melletted lemaradó autó kasznija visszaveri a hangokat. Többször kérdeztem a túrákon a mögöttem haladóktól, hoyg hangos-e a dob? mindenki azt mondta, hogy alig hallható. De persze, ha sisakot is vennél fel, akkor neked is ez lenne a véleményed... :o)))
Temészetesen a vélemény továbbra is szabad: D e gustibus non est disputandum!
Üdv mindenkinek!
Köszi! De még mindíg nem válaszolt senki arra, hogy ezt csak 1-2 csavar kivételével, berakásával lehet le-fel tenni, vagy fúrni, faragni, hegeszteni kell?? És a GPS-es kérdésemre sem jött válasz! Bocs, ez nem konkrétan neked szólt Apimackó, csak ha már írok, gondoltam idebiggyesztem!:-))
gstibb!
Ne legyen gondod a sportdob hőmérsékletével. Soha nem melegszik fel annyira az oldala, hogy akárcsak a kezedet is megégetné. Nemhogy a táskát. Persze ha a kipuf végét nézzük, vagy a bevezető csövet, na az tényleg meleg! Ezt persze megint csak a halálba dícsért Finsterre mondhatom, mert a többi sportdobbal nincsenek tapasztalataim. Szal azért nincs rajta takaró, mert nem is kell!
Engedve a közerőszaknak szereztem egy hangtechnikus barátom által magasztalt Sennheiser mikrofont, amivel a hétvégén elkövetem a hangfelvételt!Remélem élvezhető lesz.
Üdv mindenkinek!
Végre üdvözölhetlek itt is!!:-)) A másik fórum sem rossz, csak nagyon lassú, nem pörög annyira. Meg hiába kérdezek valamit, szinte sosem válaszol senki, tisztelet a kivételnek!!! Vagy ha igen, beletelik egy hét is! Köszi a figyelmeztetést! Élni fogok vele, ha odakerülök!! Miért? Van rossz tapasztalatod ezzel kapcsolatban??
Bárki mondja is, hogy a szétkötés vagy a vágás után megmarad a garancia, ne hidd el neki. Amennyiben mégis köti az ebet, írasd be a szervízkönyv hátuljába, hogy a szervíz által kikötve, pecsét, aláírás. Figyeld meg a véleményváltozás sebességét :)
Örülök, hogy benéztél, és hozzászóltál, és megosztottad tapasztalatodat a csapattal!:-) Na szóval akkor mégis csak jobb ha halk vassal közeledünk??:-)) Szerintem azért akkor BPest felé azért meghajtottad kicsit a lovakat!:-))
A Finster témához csak annyit, hogy ha hosszú túrára indulsz vele akkor érdemes visszatenni a gyári dobot, mert garantáltam süket leszel a jobb füledre egy napig!
Nekem is Finster van és mire leértem Jesolóba csengett a fülem meg minden bajom volt...
A fogyasztás 4-5l között van de én egyszer Szeged-Bp. útvonalon számoltam 7,3-at is :-)))