Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hixel Creative Commons License 2009.01.17 0 0 2753
Szia Kakukprofi,

Ha a Bárdinál van 10 e ft-ért, akkor én most kidobtam egy kis pénzt az ablakon.
Én egy állófűtésekben használt 12V-os keringetőszivattyút vettem 20e ft-ért.
Emiatt tenni kell elé egy feszültségátalakítót.
Most nem tudom a sziv pontos nevét,de majd megnézem.
500l/h a sziv.teljesítménye.

A Forsz-al nekem még nem volt problémám.

Jó munkát
Hixel
Előzmény: kakukprofi (2746)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.17 0 0 2752
én berágtam,és vettem másik kályhát!jövöhéten lesz betéve!
Előzmény: fewfewe (2751)
fewfewe Creative Commons License 2009.01.16 0 0 2751
ugyanez a baja nekem is, es zsolti urnak is a forumon.... ha megoldodott neked a problema, erdekelne, hogy oldottak meg, es mennyiert!! :-)
Előzmény: zonzo (2749)
grandegabo Creative Commons License 2009.01.16 0 0 2750
Helyileg hol keresel?
Előzmény: zonzo (2749)
zonzo Creative Commons License 2009.01.16 0 0 2749
Üdv mindenkinek!

Webasto specialistát keresek! Nem használta az előző tulaj a káyhát vagy 4 évig ,én most életet leheltem bele,le volt ragadva az AC-ja,begyújt,fűt is,csak állandóan leáll kb.2perc múlva,ezt eljátsza 2x aztán végleg kikapcsol.Működés közben hallani hogy először leáll az AC,aztán gondolom mivel nem kap nyálat,leállítja a befúvó motort,majd a keringetést is.Előre is köszi a segítséget
kakukprofi Creative Commons License 2009.01.15 0 0 2748
Szia!

Kicsit meggabajodott a laptopon az ujam! De a Dahlander az akkor is dahlander.

Köszi a választ!

tom
Előzmény: grandegabo (2747)
grandegabo Creative Commons License 2009.01.15 0 0 2747
"föttésventillátor az dahnlandermotor"

Ez milyen nyelven íródott? :-)

A ventillátor fordulatát előtétellenállással szabályozza általában minden mechanikus vezérlésű fűtőszerkezet..
Előzmény: kakukprofi (2746)
kakukprofi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2746
Szia Hixel!

Köszönöm a választ (mindenki másnak is természetesen!!)! Egyre jobban hajlok a radiátorcsőbe való beszerelésre és nem a fagydugósra. A szuszkában elég zsúfolt a terület a fagydugós megoldáshoz amúgy is!

Te milyen keringető szivatyút alkalmazol majd, mert állítólag a Bárdinál van 10e Huf-ért glikol álló!

Másik, nemtudjátok a föttésventillátor az dahnlandermotor? vagy ellenállásokkal változtatja a fordulatot! J

És az utolsó a Forsz, megbizható?

ÜDV: tom
Előzmény: hixel (2728)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2745

Szia

 

Az lenne a kérdésem,hogy nem tudod-e,vagy nem tudja valaki,hogy hogyan lehet lepróbálni egy kiszedett/bmw e39 termo top kiegészitó fütést,nincs nagy bc-nagy midem/,Mert 1 hónapja ki cseréltettem az üstöt,és az izzitó stiftet,de mindet le tudtunk próbálni minden megy,de a kályha nem füt!!

 

Valószinü elektromos baja van.

Meg keresnék ehez komplett elektronikát is!

 

Köszönöm!

Előzmény: Vojnó (2736)
b_nagy Creative Commons License 2009.01.14 0 0 2744

Kedves Csacskamacka

 

Tudnál abban segiteni, hogy forgalmazzátok ez a két tipusú 18mm-es szelepet és mennyi lenne az ára?

Part No: 12785B

Part No: 12780A

 

Előre is kössz

Csacskamacka Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2743
Há mer olyan jól elvagytok. :-)
Előzmény: Vojnó (2735)
grandegabo Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2742
(de nem a visszafolyócsőre mert az az enyémnél nem lóg be az üzemanyagba :-)
Előzmény: b_nagy (2738)
Manóúr Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2741

Sziasztok!

 

Érdeklődök ,hogy mivel Ebersprcher D3WZ-met hivatalosan is "agyhalottá" nyilvánították,hol-mennyiért tudok bele (Hella)elektronikát venni?

2001 es a kályha,egyáltalán érdemes még ebbe valamit is venni,vagy kiáruljam alkatrésznek :-) ?

Köszi!

sanyo 100 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2740
Szia!

Igen nem hallom a hangját és nem melegíti a vizet egy óra elteltével sem.

Üdv.
Előzmény: Vojnó (2736)
b_nagy Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2739
Tudna valaki mondani egy körülbelüli árat 18mm-es egyirányú szelepre amit a vízcsőbe kell bekötni? 
b_nagy Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2738

Köszönöm az infót.

Előzmény: grandegabo (2737)
grandegabo Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2737
Nekem elől van rákötve (hivatalosan webastosok csinálták) problémamentesen üzemel..
Előzmény: b_nagy (2733)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2736
Miből gondolod egyébiránt hogy nem működik?
Hangja sincs? vagy csak mert nem meleg mikor beállítod?
Előzmény: sanyo 100 (2730)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2735
Nem a fenét! :o)
De hogy jön ez most ide ;o))))))
Előzmény: Csacskamacka (2734)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2734
Látom, nem hiányzom! :-)
b_nagy Creative Commons License 2009.01.12 0 0 2733

Üdv mindenkinek,

 

Egy Hydronic D5S beszerlés előtt állok egy Discovery-be. Abban kérnék segítséget, hogy az üzemanyag visszatérő ágat mindenképpen a tanknál kell megcsapolni vagy lehetséges a motortérben csatlakoztatni az üzemanyag szivattyút?

Elég rossz helyen van a tank becsatlakozó pontja. Szét kell bontani az egész hátsó belteret, hogy hozzáférjek a tank ablakához.

Előre is kössz!

gazso59 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 2731
Sziasztok! Van egy MB 270 cdi v.(bármibe beszerelhető) ,dizel, vizes Webasto állófűtésem eladó!
sanyo 100 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 2730
Szia Vojnó!

Tehát az a alvázszám uccsó 7 karaktere: FY 40804.
Hát nem tudom,egy két hónapja nekem tolattak momentán pont oda ahová írod a helyét,esetleg a lökös alatt sérülhetett?

Köszi
Előzmény: Vojnó (2729)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.10 0 0 2729
Na akkor előről :o)
Ha megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN) akkor pontosan tudom milyen bmw-ről van szó.
Ezek után kikeresem hová építették be gyárilag.
Amúgy e46-nál ahol írtam és az első lökös jobb oldalán lehet még.
Előzmény: sanyo 100 (2725)
hixel Creative Commons License 2009.01.09 0 0 2728
Halli,

Nem fagydugós megoldás, hanem egy kb. 9 cm átmérőjű 15-16 cm magas henger, benne egy fűtőszállal (www.dieselelomelegito.hu)
70 foknál kikapcsol elvileg így nem tudja megforralni magát.
Ennek van két nyílása. Egyiken megy a hidegvíz- ide tettük mi a szivattyút , a másikon távozik a meleg.
A fűtőradiátor előremenő csövébe kötöttük a melegágat , a hideget pedig a nagy vízkörre kötöttük.
Azért nem fagydugós, mert állítólag ennél a motornál ilyen nincs.
Létezik egyébként a Calix kínálatában (Austropannon Kft) egy "csőcalix" becenevű megoldás ami a vízcső megvágásával kerül beiktatására.
Ez egy csőbe szerelt fűtőszál.
Talán annyival jobb,hogy kisebb helyet foglal és talán kevesebb meleg szökik el az én fémházammal szemben.

Remélem tudtam segíteni.
Üdv:
Hixel
Előzmény: kakukprofi (2726)
grandegabo Creative Commons License 2009.01.09 0 0 2727
Mielőtt elkezdenél barkácsolni merülőforralóból, meg kiszednéd a fagydugót..:

Fűtőpatron
Előzmény: kakukprofi (2726)
kakukprofi Creative Commons License 2009.01.09 0 0 2726
Köszönöm a válaszokat!

Kérdés: A fagydugóba hogy épűl be a ketyere? Menettel?
A fagydugót hogy lehet "kiberhelni"?
Vagy egész egyszerűen a 40-es füttéscsővet kivágtátok, és betettetek egy "T"-t amibe beépült a betét?

Ismét köszi a válaszokat előre is!

Még annyit. Természetesen egy kályha volna az álmom, de mivel a suzuki az suzuki, nem kívánnám az autó jelenlegi árának felét erre a célra költeni!

tom
Előzmény: hixel (2724)
sanyo 100 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 2725
Szia Vojnó!

Köszönöm az infót,a ránézésre a kompjuterre gondolsz?

Üdv.
Előzmény: Vojnó (2723)
hixel Creative Commons License 2009.01.09 0 0 2724

Hali,

Nekem Octavia 1.9 PdTdi-be van beépítve.

Nem a profi norvég vagy svéd rendszer hanem saját próbálkozás.

Egy Forsz nevű Cegléden gyártott 600w-os fűtés van benne.

Tettünk a melegítő elé egy mosógép keringető szivattyút,hogy felnyomja a fűtőradiátorba is.A mosógép szivattyú nekem nem tűnt teljesen stabil megoldásnak(állítólag a fagyálló megeszi a szimmeringjét), ezért szereztem hozzá egy állőfűtéseknél használatos 12V-os keringető szivattyút.

Ez most van beépítés alatt.

Tapasztalatom szerint a fűtőbetétet érdemes lenne hőszigetelni,mert sok hő elmegy, de még én sem csináltam meg.

Nekem a mostani -10 -13 fokban kb 2.5 óra alatt melegíti fel a vizet Kb 35 fokra.

Ez arra elég,hogy indításkor egyből langyos levegőt fúj a fülkébe, és persze szebben indul.

Ilyen hidegben az alapjárati fogyasztása 1,3- 1,5l/h

Kb 2 óra fűtés után 0,6 - 0,8 l/h-t szokott írni a comp.

Teljesen üzemmeleg állapotban egyébként 0,5 l/h-t ír.

Egyébként sorházban lakom és a ház külső falára szereltettem konnektort.

Egy digitális kültéri programozható dugalj kapcsolja.

Ha ehhez mindent meg kell venni( nekem sok minden adott volt) akkor már érdemes megnézni a Defát vag a Calix-ot.

 

Ennek a költségei

Forsz melegítő Kb 14 000,-Ft

Keringető szivattyú Kb 20 000,-Ft  vadonatúj 29 000+Áfa

Digitáli kültéri dugalj Kb 2900,- Ft

Lökhárítóba szerelhető csatlakozó kb 1000 ft

Beszerelés ismerőssel.

Nekem a keringető szivattyút és a dugaljat kellet megvennem, tehát ár érték arányában én elégedett vagyok.

Persze az igazi az lenne ha fűtené az utasteret és dízel kályha lenne........de az ára...

 

Bocs, ha hosszú lettem.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: kakukprofi (2713)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.09 0 0 2723
öööööö
jobb első torony és tűzfal között,
a miérthez meg rá kéne olvasni!
Előzmény: sanyo 100 (2722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!