Jó ez. :) Legalább adsz egy kis munkát. Felkeresni a helyszínt majd meglőni a mostani állapotát. Bringás időszak alatt különösképp élvezem az ilyen jellegű túrákat.
Sejtésem szerint hérvégén a helyzet ua lesz az expressz vonati szolgáltatás miatt, szal sanszos, h lőttek a hétvégi FLIRT-özésnek, sztem a két ingát adja csak ki FLIRT-nek Pusztaszabolcs...
Nem tűnik rossznak, bár az ex 5501 problémáját így nem oldják meg. Ha ui. minenhol megáll Füzesabony és Hatan között, akkor megint várni fog a 654 nulla átszállójára...
De ez legyen a legkisebb baj. Azt esetleg tudod, hogy az IC-kocsik hétvégén is rajta lesznek?
Nekem bent azt mondták, h nem egyből fordulnak hanem mint most, de lehet igazad van, a szerelvény összeállítás nem piskóta ezt megnézem, de legalább lesz légkondis kocsi :-D nyáron azért az nem lesz rossz. A UIC kábel meg nem annyira zavarérzékeny mint a sokpolusú távvezérlési kábel, de nehogy rászóljak, kösz az infót Sanyi!
Ha 14 perc alatt kell Egerben fordulniuk, szvsz csak így megoldható.
(Más dolog, hogy jelen pályaállapotok mellett örüljünk, ha órára be fog esni ez az expressz... lesz 4 perc utascserére, fodulásra). A brutális késések és az utasok elégedetlensége borítékolva van....
Irányonként az utolsó esti (expressz) fog megállni Hatvan és Füzesabony között mindenhol. Más dolog, hogy így mi értelme van expressznek hívni. A többi csak Vámosgyörkön és Kálban.
Elvieg 3+1-es szolnoki szerelvény + GOSA ABmz lesz bennük, egy vonatpárra a Varsóvia kocsija is befordul. Kérdéses, hogy ezeken az UIC kábel probléma nélkül fog-e működni, hogy a BDt-ből távvezérelhető legyen.
Nem tűnik rossznak. A kérdésem az mit takar a H betű egyes vonatszámok mellett.
Arra lennék kiváncsi ki találta ki ezt a számozást. Ha már a szilvási kapta a 91-et akkor miért nem tudott mind a két oldalon 92 lenni a helyjegyes megjegyzés... Mind1 itt nem kell keresni a logikát.
Másik. Ezek az express vonatok hol fognak akkor megállni? Azt látom hogy Eger- Fa között kimarad minden.
Sajnos a menetredi tervezet ami most láttam egyenlőre csak a csomóponti koordinátor adta ki papír alapon, szal táviraton érkezett, ezért elektronikus formája nincs, de megpróbálom lehényképezni, ha még bent van a forgalmiban. Egyébként a kocsiösszeállításról még mindig semmit nem tudni, h hibrid lesz-e vagy sem, de ha minden igaz nem lesz hibrid max a halbivezérlő, mert tán azzal vergődnek, h működjenek cirmossal vagy Traxx-al, de ez mind csak következtetés és a hallottak összegzése, egyszóval fikció, reméljük hamarosan megtudunk valami konkrétat is.
OFF nagyon jó kép egy szelvényszámról addig még nem jutottam el a napsugár vendékháznál még csak balra mentem el köszönöm a képet!
Visszatérve egy kicsit a kisvasútra és a FÁEV-re. Ma jártam az Esztácz-kői szárnyvonalon. megint... :) Teljesen véletlen összefutottam egy törzsutasommal aztán egy jót beszélgettünk közben sétálgattunk és így megakadt a szemem ezen:
A kiágazástól számítva kb 600m szóval 6-os lesz az :)
Azért megy Fehérgyarmatig a vonat Db-ből mert az ottani polgármester elérte, hogy ne kelljen átszállni Szalkán. Az egy másik kérdés, hogy mennyi értelme van szinte az összes vonatot végigküldeni (90%-ban Csörgővel). A pálya erősen amortizálódik már Kocsord alsó-Fehérgyarmat között emiatt is.