Sziasztok! Azt szeretném kérdezni h a fordulatszám mérő honnan kapja a jelet! W126 300SD-ről van szó! 5hengeres turbó dízel! Kontakt hibás néha működik néha nem! Aki tud azt kérem segítsen! Esetleg ha valakinek van 300SD-je azzal szívesen beszélgetnék az autóról! Előre is köszönöm
Én speciel megbíznék az "új" szerelőben,mert nem adott okot arra,hogy ne bízzak,és valszeg nem rögtön műhelynyitásnál fogja kezdeni a sumákolást:)
És ha a műhely korekt,szép és igényes,az jellemzi a szerelőt is,szal ha minden faxa,akkor valszeg a szerelő is igyekszik majd,de sajna az autószerelésben nincsen tökéj,mert mindíg becsúszhat valami,ami nem biztos,hogy a szerelő miatt van!
Én is autószerelő vagyok,és műhelyem is van,csak az az igazság,hogy kurvára lusta vagyok,és ha megtehetem,akkor inkább fizetek,minthogy szenvedjek.
Mondjuk a mocimat én generáloztam,meg apróbb fék stb melókat magam csinálok,de télen még aztsem!
Amit megúszok 10-20 ezerből,azt csináltatom mert lusta vagyok:)
Ha 1-2év mulva eljutok oda,hogy egy tiszteséges kinézetű szerszámmal felszerelt műhely van akkor hogyan érdemes német felsőkategóráiás kocsi tulajokat ide csalogatni? Elsősorban Merci v. Porsche,de bmw se kizárt :) Mondjuk a Mercik meg Porschék a szivem csücskei.
Ti egy újonan becsöpent emberben mennyire biznátok és mi adna bizalmat ebben a lehúzos világban?Mert tapasztalom,hogy a "kollégák" többsége vagy lehúzz vagy gányol.Ami miatt az összes szerelőt a pokolba kivánják az emberek.
Akihez én hórdom az a XX. kerben van,igen jó szakember,és nincsen elszálva magától!
Csak Mercedessel foglalkozik,és sosem kertell,mindíg a frankót mondja,és töbszőr rajtakaptam már azon,hogy simán átbaszhatott volna komoly 10 ezrekkel,és még is az 500Ft-os eredeti költséget kérte e,pedig ez a mai világban Patkánygyurcsány kormányzása alatt nagy szó!
Ha gondolod megadom a számát,csak annyi vele a gond,hogy a fél BP taxisai hozzá járnak,így általában előre 2 hétnél hamarabbi időpontot nemigen tud majd adni!
Én pl most voltam nálla úgy másfél hete,és csak január 4-re tudott időpontot adni!
Én felelőséget válalok érte,már több mint 3 éve hordom hozá,és soha nem kelett visszavinnem semmiért!!!
Szerelő tippet tudok neked adni. Csak mercivel foglalkozik 1000éve. Nagyon profi szakember. Nem a legolcsóbb de tuti jó. Ő győri szakember, ha esetleg erre felé laksz szólj, és megadom a számát.
Régi K-jetronikos kocsiknál sürün előforduló hiba,hogy telipisili benzinnel. Mivel folyamatos a befecskendezés ezért ha a befecskendezőfej nem porlaszt rendesen akkor betud pisilni és az elégetlen benzin lecsurogni a gyürük mentén. Ehez a szerelőhoz ne vidd többet azt tanácsolom! Sajnos nincsenek meg a rendes körülményeim télen lévő szerelésre,de ha az autoszerelő topikban kérdezel biztos akad aki elvállja. Nem akarlak elkeseriteni de kár volt meg gyürüzni a kocsit. Ha alaphelyzetben a tolótárcsa is fentebb megszorul akkor is telitudja pisilni benzinnel az olajat.
már 2 éve taposok egy 126 260ast viszont a szerelöm hozzánemértésénél fogva sok minden elcsesződőtt rajta. hátha ti tudtok segiteni abban , hogy ki a jó szakember aki ért hozzá és nem huzza ki a jó fogát. Ugy hat hónapja egy kövér gázadásra hatalmas ködfelhőt nyomot magából és hosszan füstölgött utána is. elvittem a szerelöhöz, aki azt mondta meghalt az utolsó henger. ok (a motor szepen járt nem döcögöt) de jarjak vele nyugodtan és ha lesz pénz vigyem be egy motor generalra. Hazavittem ránéztem és rájöttem hogy a kartelban az olaj felhigult benzinnel. hivtam a szröt aki azt mondta vigyem be gyorsan két hét mulva visszaadta ujragyürüzve( a hengeren nem volt kopas azt mondta a dugo is rendben volt csak a gyürü kopott el)250ezer)) ok . boldogan megyek 2000km után furcsan megy a motor gyertya beköpve hivom szerelöt nincs itthon, megnezem olajban ismet benzin. olajcsere gyertyacsere, minden rendben . motor jol jart de a benzin továbra is megy az olajba van valakinek tipje hol folyik össze?? mert a volt szerelöm végülis nem haritotta el a hibat és nem szeretnek 100ezreket kidobálni fölslegesen a probalkozasaira. üdv mark
Biztos, hogy jó lesz neked az olyan hosszú diffi? Én a 280-asomba tettem a 3,46-os helyett 3,27-est, és az első elinduláskor azt hittem fogja a rögzítőfék, olyan lomha lett... pedig ez a különbség még 10% sincs... Mondjuk ha már van fordulat, akkor nem észrevehető, de a turbódízel sem a nagy alacsonyfordulati nyomatékáról híres...