Nézegettem ma a vizsgapapíromat, ami 2017.10.hóban lett meg. Rá van írva a km óra állás: 185600km.
Most 2018.08.19. van, nézem a km óra állást: 187800.
----
Nekem tök megéri kocsit tartani!! :o (Főleg Passatot, főleg 2.0TFSI-t)
Most vagy eladom, mert nem kell, vagy veszek egy Ferrarit, mert ha azt is ilyen extrém módon használom, akkor simán megéri fenntartani.
NORMÁLIS vagyok?
És mi a non plus ultra? Dízelre fáj a fogam, mert azt olyan jó vezetni.
:-/
Más:
Nézem, a belső lámpánál látom a kárpit szivacsot. Jobban ránézve látom, hogy LÓG A KÁRPIT! Kézzel próbáltam odaillesztgetni, még csak nem is illeszkedik rá (kisebb lett a kárpit).
Másnak is volt ilyen problémája?
Konszernen belüli Skodánknak abszolút lóg, de nem gondoltam volna, hogy a VW is megengedheti ezt magának?!
Kecskemét környékén tudnátok esetleg ajánlani megbízható és korrekt szerelőt? 1.9 pdtdi passat-on szeretnék generál javításokat és turbo javítást eszközölni. Előre is köszi a tippeket.
Nem vagyok szerelo, vagy szakerto, csak nekem is volt hasonlo problemam. Ez egy pipa alaku gumicso, nem a turbo, a magasnyomasu levegot szallitja. Alacsonyabb nyomason zar, nagyobb nyomason kifuj a repedesen, hallani is lehet, ahogy sziszeg. Persze lehet egeszen mas a baja a te kocsidnak.
De ha szét lenne repedve akkor nem folyamatosan kellene hogy dadogjon? Illetve 100-as és 130-as tempóval 6.-ban tudok menni normálisan bár van egy kis "döcögés" érzete a kocsinak
Egyébként a turbó nemrég lett felújítva, elvileg annak jól kell hogy működjön...
Valaki szembesült már olyan problémával hogy 5. fokozatban 85 km/h-95 km/h, 6. fokozatban 105 km/h-125 km/h sebesség között elkezd dadogni a kocsi és egyre erőteljesebben?
Ha kicsit felemelem a gázpedált akkor megszűnik a dadogás.
Sziasztok erdeklodnek hogy az en passatomban 2008 nincs benne kilepofeny csak macskaszem prizma azt ha kiveszem lehet bele tenni? Azaz a kabel benne lehet gyarilag?
Állandoan kinyomja a hűtőfolyadékot a tulfolyón keresztül.Sokáig nem tudtam,hogy hol megy el a víz,nem volt sem csöpögés,sem szivárgás,semmi.A tartály alján lévő pöcsön távozik,méghozzá elég sok,30-40 km alatt 1- 1.5liter!!
Ujra töltöttük,légtelenítettük(szerintem jól)de semmi nem változott.
Hengerfej lenne?
Tartály kupakot cserélek még ma,mondták,hogy esetleg az is tud furcsaságokat produkálni...
Azt sem értem,hogy mikor alaposan leapadt a hütőfolyadék miért nem gyulladt ki a figyelmeztető lámpa a műszerfalon? Ha a gyujtást ráteszem világít,ill. ha lehúzom a csatit a tartály aljáról akkor is világít...
Ha valakinek van épkézláb ötlete,azt megköszönöm!!
Valaki tud nekem segíteni? Van egy BKP motorkódos Passatom 2007-es 2.0TDI, a műanyag szívósornál a vákuumos szelep állító tengely lötyög, kerestem másik szívósort de műanyagot emberi áron nem találtam, rárakható az alumínium szívósor amiben nincs vákuumdob és tengely? Vagy minden képen csak a műanyag a jó? Esetleg valamilyen módon javítható ez a tengely?
Én is mániákusan elírok mindent, mániákusan kijavítom, de szvsz az olvasók többsége vagy azonnal rájön mit akart írni, vagy ő is rosszul olvassa, immáron jól, azért nem akad fenn.
Pár napig egy új Avenisi 1.8i "multitronikkal" jártam, az is 7-8 között evett hasonló használat mellett. Annyi a fő különbség, hogy elég tetű nyomatéktalan motorja van. Előzni istenkísértés.
Enyém 130 felett 9 alatt nem eszik... de inkább 10 liter.
Olyan 1800-1900 fordulatig baráti a fogyasztása, aztán elhagyja a 2000 fordulatot és indul a 8.5-9.5 közötti inga. Ha 100-al megyek, akkor átlagra hozza a 8.5 litert, ha lassít a forgalom és 70-80, akkor máris csak 7.2.
Mondjuk XXXXok rá, de legalább tudom, hogyha megrúgom nagyon, akkor végigtekeri az órát.
Egy benzines Astraba epittettem eleketromos allofutest, 80 ezer forint korul volt, de mar regebben. Nem az ara miatt, hanem a kenyelem es a fajdalommentes hideginditas miatt.
Sokat fejlődtek a TSI-k, a kettősbefecskendezésű gen3 2.0 tsi-k lazán 15-20%-kal kevesebbet fogyasztanak mint az előző generációk.
230le 2.0 tsi 80% autópálya, 10% város + 10% országút:
Nyilván a Passat kaszniban kb 10%-kal többet enne, de ezt úgy produkálja, hogy sehol nem tartod fel a forgalmat. Ha 150-180km/h-val szeretnéd végigtolni Letenyéig, akkor jobban nyilik az olló a dizel javára, de a fele annyit eszik a dízel még úgy is marhaság.