21 éves, negyedéves filozófia szakos hallgató vagyok, és szívesen takarítok, ezért gondoltam, hogy vállalnék másoknál is. 2 éves tapasztalattal rendelkezem. Elsősorban bébiszitterkedem, de heti rendszerességgel még egy "kis takarítás is belefér". Nagyobb lakásokat/házakat is vállalok másodmagammal - van egy hasonló gondolkodású és cipőben járó operaének szakos barátom, akivel már dolgoztunk együtt-
A VII. kerületben lakom, s egy 52 mm-es lakás nagytakarítására keresek megbízható, igényes takarítót. Sajnos csak szombat/vasárnap lenne jó. 3 db műanyag ablakot is tisztítani kellene. Akit érdekel kérem
írjon a csakakitud@gmail.com email címre az óradíj, vagy az összeg feltüntetésével együtt.
Budapesti belvárosi, magas színvonalú lakások takarítására és karbantartására keresünk alkalmi, beugrós munkára megbízható, leinformálható, felelős munkatársat vidám és jókedvű csapatunkba :)
Amit kínálunk:
- állandó, folyamatos munka hosszú távon
- órabér: 1000 Ft
- stabil háttér
Amit kérünk:
- minimális tapasztalat magánlakások vagy szállodai szobák takarításában
- jó fizikai erőnlét
- hétvégi munka
- pozitív gondolkodás, jókedv :)
- fényképes önéletrajz. (Fontos! Csak a fényképes önéletrajzzal rendelkező jelentkezőket hívjuk vissza!)
A jelentkezéseket november 30-ig a takkermelo@gmail.com címen várjuk.
Pátyi családi házba keresek megbízható, leinformálható, munkájára igényes középkorú bejárónőt heti egy napra, rendszeresen. Feladat: teljes körű takarítás rendszeresen, vasalás esetenként, nagytakarítás, ablakmosás, függönymosás megegyezés szerint.
Amennyiben hirdetésem felkeltette érdeklődését, kérem küldje el rövid bemutatkozó levelét a tothovamoni@gmail.hu e-mail címre.
Hosszú távra takarítónőt keresek Óbudára (Testvérhegy) kéthetente takarításra 140nm-es ház takarítására. Megbízható, alapos, rendes, munkájára igényes, referenciákkal rendelkező hölgyek jelentkezését várom óradíj/alkalom díj megjelölésével a furjeseszti@gmail.com-on 2017. november 17-ig. Köszönöm előre is.