Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.03 0 0 3742

21 éves, negyedéves filozófia szakos hallgató vagyok, és szívesen takarítok, ezért gondoltam, hogy vállalnék másoknál is. 2 éves tapasztalattal rendelkezem. Elsősorban bébiszitterkedem, de heti rendszerességgel még egy "kis takarítás is belefér". Nagyobb lakásokat/házakat is vállalok másodmagammal - van egy hasonló gondolkodású és cipőben járó operaének szakos barátom, akivel már dolgoztunk együtt-

YsabellMisscleaner Creative Commons License 2017.12.01 0 0 3741

Sziasztok‼‼

Karácsonyi NAGY és KIS takarítást vállalok Budapest és vonzáskörzetébe.

A hét minden napján azonnal vagy előre egyeztetett időpontban.

Fiatal preciz megbízható magára és környezetmre igényes vagyon.

Referenciával,tapasztalattal,ha szükséges számlával.

06204553664

Ágnes

Jelige - Nem csak ott ahol a papok táncolnak.

adriennth Creative Commons License 2017.12.01 0 0 3740

Kedves munkát keresők! 

A VII. kerületben lakom, s egy 52 mm-es lakás nagytakarítására keresek megbízható, igényes takarítót. Sajnos csak szombat/vasárnap lenne jó.  3 db műanyag ablakot is tisztítani kellene. Akit érdekel kérem

írjon a csakakitud@gmail.com email címre az óradíj, vagy az összeg feltüntetésével együtt. 

Köszönöm! 

Vizdákné Alexandra Creative Commons License 2017.11.29 0 0 3739

Kedves fórumozók!

Évek óta foglalkozom ingatlanok, irodák és más egyébb helységek takarításával.

Erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezem,minden káros szenvedélytől mentes, magamra és környezetemre igényes vagyok.

A meglévő munkám mellett vállalnék kiegészítést.

Jelenlegi szabad napjaim minden héten a kedd és kettő hetente a szerda.

Ablak tisztítást idén már csak belülről tudok vállalni!

Otthonát csillogová varázsolom igényei szerint, hogy az ünnepekre ragyogjon.

Budapest,a Pesti oldal előnyben.

Kérem telefonon keressenek ott mindenről részletesen egyeztetünk!

06 70 60 11 499 Alexandra

liyaa Creative Commons License 2017.11.25 0 0 3736