Remélem szoktál még néha a 44 forumban is olvasgatni!?
Itt a megbizonyosodás ideje!!!!
"Régen a versenyzők nem ültek autóikban a rajtnál. Az autókkal szemben sorakoztak fel, és sípszóra futottak a versenyautókhoz. Ezért van a mai napig az összes Porschén bal oldalon a slusszkulcs helye: az autóba ugró sofőr így bal kézzel indíthatott, jobb kézzel pedig már tolhatta is az egyest."
Ezt egy hivatalos cikkben olvastam tehát a sejtésed igaz!!!!!!
akkor a 968 turbo hengerfeje megegyezik a 944 turbo hengerfejjel?
szép lassan elkezdtem vásárolni a szakirodalmat, de sajna élőben is kéne sok mindent látnom, ez meg kissé nehézkes.
ami nálam van autó azon nem lesz csirkeháló meg kék dióda! ezenkívül én a halk kipuffokat részesítem előnyben. és lehet hogy ebben egyetértünk, de szerintem az a jó tuning ami kívülről nem látszik. sőt!!!
A porsche esetében pedig inkább a gyári állapot visszaállítása a cél, mert megérdemli.
Gondoltam ide is beteszem, hátha van olyan, aki nem duzzog már az egy évvel ezelőtti dolgokért:
"Jó hír! Francois barátommal julius 7-ére gondoltuk ki az alábbiakat:
Juli 7 szombat: reggel tali vhol Budapesten, majd irány Balatonkenese, egy ottani yachklub-ba be lehet menni, parkolni, ebédelni, egy kis hajózás, majd aki akar marad ottaludni, aki akar késődélután-este hazajön.
Mielőbbi visszajelzéseket kérnénk.
Sajnos beteg volt a számítógépem, ezért csak most tudtam feltenni az ötletet.
üdv mindenkinek"
Persze lehet duzzogni is vagy eljönni, kinek mi a jobb.... :-)))
Ha láttad volna a filmet már megvetted volna a szettet és még egy nitro szettet is csak a rend kedvéért amíg fel nem robban a motor :-)
A 2,5 és a 3,0 közt a dugóméret eltér, de a hengerfej feltehető. Szóval igen.
Az optikai tuning nem az én asztalom! A szelepfedél fényezés gumicső acélhálóba húzása különböző csirke és egyéb hálók alkamazása kémények felszrelése kipufogó vég helyett engem általában bosszant, mert kevés kivétellel olyan autón látható amin még volna mit csinálni.
igen! Nincs olyan autóm amiben a gyári motor van, jobbanmondva van, de azt most vettem pár hete, de már kiáll a befecskendezője rúdja :-)
ha jól értem a szavaidat akkor már csak pár kérdésem lenne:
a 2,5-ös turbó hengerfej ráillik a 3 literes s2 blokkra? vagy a 2,5-ből csináltak 3-at?
ja és természetesen szeretnék nálad vásárolni teljesítménynövelő matricákat a kocsi oldalára, ill abból a piros szelepfedélből ( + 10 ló) van e még?
u.i.
én nem láttam a halálos iramban című filmeket, viszont érdekel a dolog, mit és miért, legfőképp hogyan. mint ahogy láttam hogy a te autódban sem a gyári motor figyel.. :-)))
A Poschénál tudják, hogy a turbomotornál indiferens a szelepek száma ha jó a csatorna! A Te képeden a halálos iramban c. filmeken nevelkedett és onnan a hozzáértést levevő generációnak készített gondolom igen drága szett látható. A marketing fegyver bevetve hiszen a 4 szelep biztos jobb mint a 2. Ezt mindenki tudja, legyen a tudása bármilyen felületes is. :-) A szett egyébként tartalmaz mindent ami kell, csak a 951 motorterében lévő nagy rendetlenség nincs hozzá amit kivitelezni igen necces! A turbo nem fér a kipufgó oldalra! ha a másik oldalra akarod tenni ahogy a 951-nek van akkor hol a szívósor meg a temérdek bisz-basz? Persze a lefújó szelep meg a nagy befecskendezők ott vannak a turbo és a piros szelepfedél is ott van. Ez utóbbi plusz 10 Le :-)
azért figyu meg a maximális lóerő és nyomatékok fordulatszámait. és azért az az 500 Nm nyomaték 3000-nél ottvan de nagyon. mikor reggel felkeltem még mindíg ezen rühügtem :-)))
a képre meg visszatérve figyu meg mintha ez nem az M030-as motor szelepfedele lenne, inkább az én S2-mre hajaz.
előtte beszélünk, lehet hogy 3-an megyünk de ez még nem biztos :-)))
Most nézem az adatokat.......... Az Ákos is mindíg mondja hogy a 911 egy fikarakás.... De egy turbos szerintem nem mindíg lehet egy non turbóval összehasonlítani, de ebben az esetben nem kevés a ccm különbség és még a 68 még nehezebb is... No comment!!!
Fahrzeugtyp Porsche Porsche 911 Carrera RS 3.8 968 Turbo S Motorbauart/Zyiinderzahl Boxer/6 Reihe/4 Hubraum cm³ 3746 2990 Bohrung x Hub mm 102.0 x 76,4 104.0 x 88.0 Leistung kW (PS) bei 1/min 221 (300) bei 6500 224 (305) bei 5400 Max. Drehmoment Nm bei 1/min360 bei 5250 500 bei 3000
ma kifizettem 61e forintot 2 db gázos hátsó sachs lengéscsillapítóért, és 72e forintot 2 db sport féktárcsa hátra, + betét textar, + kopásjelző...... este zsíroskenyér volt vacsorára.
jut is eszembe a lengéscsillapítóm szilentjeinek nincs gondjuk, csak az a baj hogy valaki valamibe beleér időnként
Gyurmától "hallottam" Hogy 924-et bontasz. Kérdés, már lehet hogy nem is kérdés: Eredeti logód van-e ami az elejére kell, és ha van akkor eladó-e???? Vagy nem-e tudsz-e valamit(e)
Nem szeretnék semmit reklámozni, de most kezdek kiakadni. Ezt azért nem hittem volna.
Gondoltam megnézem mennyibe kerülne nekem itthon a hátsó féktárcsa, betét, kopásjelző, na meg a hátsó lengéscsillapító.
Bárdi,láng..stb
Tárcsák: textar Bárdinál 28e de csak első van, láng bosch 46e de nincs (természetesen ezek db árak!), Zimmermann: sima 32e-nincs, sport50-nincs.
Betét: Mintex 7.6e-van , textar 21e.-nincs
na mondom megyek megnézem az ebay-n:
2 db sport féktárcsa zimmermann + textar betétgarnitura 69e leszállítva házhoz.
ugyan ez itthon a maximális engedménnyel: 74e és ugyan úgy rendelni kell, igaz itt is kihozzák házhoz.
Lengéscsillapító: sachs gázos : itthon 67e/db (nekem 47/db ), és most fogok rendelni kintről 61e-ért 2 db-ot házhoz szállítva.
nem hiába élnek itt jól az alkatrész kereskedők! és én még nem is vagyok utcáról betérő... na azokat hogy lehúzzák! számoljatok csak: mezei manusnak 121e lenne!!! és ha a kereskedő "igazi uriember" talán ad 10 % kedvezményt neki!