Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

geli944 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 612

Szia Lacy!

 

Én mindig mindent elolvasok, és szívom magamba az információkat:-)

üdv, geli

Előzmény: L001 (611)
L001 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 611
Szia Géza!!!

Remélem szoktál még néha a 44 forumban is olvasgatni!?

Itt a megbizonyosodás ideje!!!!

"Régen a versenyzők nem ültek autóikban a rajtnál. Az autókkal szemben sorakoztak fel, és sípszóra futottak a versenyautókhoz. Ezért van a mai napig az összes Porschén bal oldalon a slusszkulcs helye: az autóba ugró sofőr így bal kézzel indíthatott, jobb kézzel pedig már tolhatta is az egyest."

Ezt egy hivatalos cikkben olvastam tehát a sejtésed igaz!!!!!!

Üdv L!
L001 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 610
Viszont most hogy csak egy kicsit turtam utána találtam ilyet!!!!
Előzmény: L001 (609)
L001 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 609
Na akkor rakok fel neked két képet az egyik egy 44 turbo motor a másik meg Ákos féle kép egymás mellett!!!

De ezt pont átbeszéltük az Ákossal hogy az enyémből milyen egyszerűen lehetne 968 turbot csinálni.....







Előzmény: Nico67 (607)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 608

Szia!

 

Megegyezik! Elég ha kinyitod a géptetőt a találkozón előreláthatólag 3 944 turbon.

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (607)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 607

szia Ákos!

akkor a 968 turbo hengerfeje megegyezik a 944 turbo hengerfejjel?

 

szép lassan elkezdtem vásárolni a szakirodalmat, de sajna élőben is kéne sok mindent látnom, ez meg kissé nehézkes.

 

ami nálam van autó azon nem lesz csirkeháló meg kék dióda! ezenkívül én a halk kipuffokat részesítem előnyben. és lehet hogy ebben egyetértünk, de szerintem az a jó tuning ami kívülről nem látszik. sőt!!!

A porsche esetében pedig inkább a gyári állapot visszaállítása a cél, mert megérdemli.

 

Előzmény: Ákos 72 (605)
szpsz911 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 606

Hello!

Gondoltam ide is beteszem, hátha van olyan, aki nem duzzog már az egy évvel ezelőtti dolgokért:

 

"Jó hír! Francois barátommal julius 7-ére gondoltuk ki az alábbiakat:

Juli 7 szombat: reggel tali vhol Budapesten, majd irány Balatonkenese, egy ottani yachklub-ba be lehet menni, parkolni, ebédelni, egy kis hajózás, majd aki akar marad ottaludni, aki akar késődélután-este hazajön.

 

Mielőbbi visszajelzéseket kérnénk.

Sajnos beteg volt a számítógépem, ezért csak most tudtam feltenni az ötletet.

üdv mindenkinek"

 

 

Persze lehet duzzogni is vagy eljönni, kinek mi a jobb.... :-)))

Ákos 72 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 605

Szia!

 

Ha láttad volna a filmet már megvetted volna a szettet és még egy nitro szettet is csak a rend kedvéért amíg fel nem robban a motor :-)

 

A 2,5 és a 3,0 közt a dugóméret eltér, de a hengerfej feltehető. Szóval igen.

 

Az optikai tuning nem az én asztalom! A szelepfedél fényezés gumicső acélhálóba húzása különböző csirke és egyéb hálók alkamazása kémények felszrelése kipufogó vég helyett engem általában bosszant, mert kevés kivétellel olyan autón látható amin még volna mit csinálni.

 

igen! Nincs olyan autóm amiben a gyári motor van, jobbanmondva van, de azt most vettem pár hete, de már kiáll a befecskendezője rúdja :-)

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (604)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 604

Ákos

ha jól értem a szavaidat akkor már csak pár kérdésem lenne:

a 2,5-ös turbó hengerfej ráillik a 3 literes s2 blokkra? vagy a 2,5-ből csináltak 3-at?

 

ja és természetesen szeretnék nálad vásárolni teljesítménynövelő matricákat a kocsi oldalára, ill abból a piros szelepfedélből ( + 10 ló) van e még?

 

u.i.

én nem láttam a halálos iramban című filmeket, viszont érdekel a dolog, mit és miért, legfőképp hogyan. mint ahogy láttam hogy a te autódban sem a gyári motor figyel.. :-)))

Előzmény: Ákos 72 (602)
Gyurma65 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 603

Szia Ákos!

Gyere át egy picit a 24-re!  Egyik kollegának kisebb anyomás az egyik hengerébe!  Adj néhány tanácsot Neki légyszi!  Elégé elvan kenődve!  Köszi!  Gyurma

Előzmény: Ákos 72 (602)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 602

szia!

 

A Poschénál tudják, hogy a turbomotornál indiferens a szelepek száma ha jó a csatorna! A Te képeden a halálos iramban c. filmeken nevelkedett és onnan a hozzáértést levevő generációnak készített gondolom igen drága szett látható. A marketing fegyver bevetve hiszen a 4 szelep biztos jobb mint a 2. Ezt mindenki  tudja, legyen a tudása bármilyen felületes is. :-) A szett egyébként tartalmaz mindent ami kell, csak a 951 motorterében lévő nagy rendetlenség nincs hozzá amit kivitelezni igen necces! A turbo nem fér a kipufgó oldalra! ha a másik oldalra akarod tenni ahogy a 951-nek van akkor hol a szívósor meg a temérdek bisz-basz? Persze a lefújó szelep meg a nagy befecskendezők ott vannak a turbo és a piros szelepfedél is ott van. Ez utóbbi plusz 10 Le   :-)

 

Ákos

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (601)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 601

szia Ákos!

Az a kérdés, hogy honnan van az a kép nekem, amit előzőleg feltettem mert az egy 16 szelepes hengerfej, és ott figyel mellette a sallang. :-))

valaki gyárt maszekba, vagy csak a 3 literes 16 szelepesre ráakasztott egy turbót?

te láttál már ilyet?

Miki

Előzmény: Ákos 72 (600)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 600

majd elfelejtettem: a nyomás 1 bar! De szerintm rugalmasabb, mert a kkk 26-os maradt!

 

Ákos

Ákos 72 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 599

Szia Nico!

 

lehet szomorkodni!

Előzmény: Nico67 (598)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 598

hát ahogy így nézegetem, szép lassan kiderül, hogy a 968 turbo is csak hengerenként 2 szelepes. :-((  ???

 

Ákos 72 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 597

He-he!

 

Né má! Itt egy vájtfülű! :-)

 

Ákos

 

ui.: szelepvezérlés, fordulatszám, f@sz   :- )

 

 

Előzmény: rf944 (596)
rf944 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 596
a 68nak vario cam a hengerfeje. fordulatszám arányában változik a szelepvezérlés.
L001 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 595
És az s2 nek nem ugyan az a hengerfeje mint a 68 nak??
Előzmény: Nico67 (594)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 594

azért figyu meg a maximális lóerő és nyomatékok fordulatszámait. és azért az az 500 Nm nyomaték 3000-nél ottvan de nagyon. mikor reggel felkeltem még mindíg ezen rühügtem :-)))

 

a képre meg visszatérve figyu meg mintha ez nem az M030-as motor szelepfedele lenne, inkább az én S2-mre hajaz.

 

előtte beszélünk, lehet hogy 3-an megyünk de ez még nem biztos :-)))

Miki

 

Előzmény: L001 (593)
L001 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 593
Most nézem az adatokat.......... Az Ákos is mindíg mondja hogy a 911 egy fikarakás....
De egy turbos szerintem nem mindíg lehet egy non turbóval összehasonlítani, de ebben az esetben nem kevés a ccm különbség és még a 68 még nehezebb is... No comment!!!
Előzmény: Nico67 (591)
L001 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 592
Csak a képen látható dolgokat kéne beszerezned és máris lenne turbo S2-őd!!!!!!!!

Akkor lehet hogy megint beszálnék hozzád az anyós üllésre ha lehetséges.... ???
Előzmény: Nico67 (591)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 591
    Fahrzeugtyp                            Porsche                  Porsche
                                              911 Carrera  RS 3.8        968 Turbo S
Motorbauart/Zyiinderzahl               Boxer/6                          Reihe/4
Hubraum cm³                                  3746                              2990
Bohrung x Hub mm                     102.0 x 76,4                   104.0 x 88.0
Leistung kW (PS) bei 1/min         221 (300) bei 6500      224 (305) bei 5400
Max. Drehmoment Nm bei 1/min    360 bei 5250          500 bei 3000

Kraftübertübertragung                  Fünfganggetriebe.         Sechsganggetriebe.

Leergewicht kg                                  1249                              1356(1280)
Zullässiges Gesamtgewicht kg            1450                                 1550
Beschleunigung
0- 80 Km/h                                          3.9                                  3.6
0-100 km/h                                          5.2                                  4.6
0-120 km,/h                                         6.7                                  6.5
0-140 km/h                                          8.7                                  8.3
0-160 km/h                                          10.9                               10.6
0-180 km/h                                          14.0                               13.2 (12.9)
0-200 km/h                                          17.5                               17.2  (16.0)
 

    1Km mit stehendem Start                      23.7                               23.4
Eiastizität                                              s
60-100 km/h (IV. Gang)                        6.4                                  4.7
60-100 km/h (V. Gang)                         8.9                                  7.7
80-120 km/h (V. Gang)                         9.1                                  5.3
80-120 kmlh (VI. Gang)                           -                                  10.1
Höchstgeschwindigkeit Km/h                 271                                 284
 
 

Preis DM                                        225 000.-                             175 000.-

Gebaute Autos:
 29 968 Turbo S (und nicht 14 oder 17 wie in manchen Büchern fälschlicherweise steht)
 (Inkl. der Prototypen)

4 968 Turbo RS

968 turbomotor

 

ezt az iskolában tanítanám!!

Nico67 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 590

hali!

én viselem is.................... :-))

ma kifizettem 61e forintot 2 db gázos hátsó sachs lengéscsillapítóért, és 72e forintot 2 db sport féktárcsa hátra, + betét textar, + kopásjelző...... este zsíroskenyér volt vacsorára.

 

jut is eszembe a lengéscsillapítóm szilentjeinek nincs gondjuk, csak az a baj hogy valaki valamibe beleér időnként

Jövő hét:

Úgy néz ki valószínű megyek.

 

Előzmény: L001 (589)
L001 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 589
Na szevasz!!!

De hát akinek Porschéja van viselje a következményeit.... Nekem mindíg ezt mondják!!!!

Szerinted miért szilenteztettem újra a lengéscsilijeimet?? Hát nem volt kedvem ennyiért venni....

Jövő heti talira jösz??????
Előzmény: Nico67 (587)
ROW924 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 588

Szia Lord944!!!!

Gyurmától "hallottam" Hogy 924-et bontasz. Kérdés, már lehet hogy nem is kérdés: Eredeti logód van-e ami az elejére kell, és ha van akkor eladó-e???? Vagy nem-e tudsz-e valamit(e)

Nico67 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 587

Nem szeretnék semmit reklámozni, de most kezdek kiakadni. Ezt azért nem hittem volna.

Gondoltam megnézem mennyibe kerülne nekem itthon a hátsó féktárcsa, betét, kopásjelző, na meg a hátsó lengéscsillapító.

Bárdi,láng..stb

Tárcsák: textar Bárdinál 28e de csak első van, láng bosch 46e de nincs (természetesen ezek db árak!), Zimmermann: sima 32e-nincs, sport50-nincs.

Betét: Mintex 7.6e-van , textar 21e.-nincs

na mondom megyek megnézem az ebay-n:

2 db sport féktárcsa zimmermann + textar betétgarnitura 69e leszállítva házhoz.

ugyan ez itthon a maximális engedménnyel: 74e és ugyan úgy rendelni kell, igaz itt is kihozzák házhoz.

 

Lengéscsillapító: sachs gázos : itthon 67e/db (nekem 47/db ), és most fogok rendelni kintről 61e-ért 2 db-ot házhoz szállítva.

 

nem hiába élnek itt jól az alkatrész kereskedők! és én még nem is vagyok utcáról betérő... na azokat hogy lehúzzák! számoljatok csak: mezei manusnak 121e lenne!!! és ha a kereskedő "igazi uriember" talán ad 10 % kedvezményt neki!

 

Nico67 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 586
:-)
Előzmény: L001 (585)
L001 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 585
Nagyon megfogott ez a turbos téma mi???
Előzmény: Nico67 (581)
Nico67 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 584

Egy kis érdekesség:

 

Hier bieten Sie auf  eine Kupplung  Porsche 944 ( außer Turbo )

Paßt auch in 924 S

Die Mitnehmerscheibe hat 6 mm Gesamtstärke

 Sie ist nur noch für 10000 km gut .

Ideal für den Fahrzeughandel

Neupreis 720 €  Fichtel & Sachs

Nico67 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 583
ha még németországban lenne.....:-((
Előzmény: tomiki (582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!