MIB regulátort sem láttam széjjelbontva... de a Jancsár uram azt mondta, hogy a rendsodrók letört szálai éppen méretesek átmérőre, csodajó anyagból vannak, és szépen lehet a hosszukból farigcsálni... de hogy a szabályzót mozgató kar milyen, azt nem tudom. A Trabit ne sajnáld, pláne, ha a Szinyákhoz van jogsid...
Számítógépügyben keresd a Dutra- fórumon FügeGX- et, és mailban próbálj vele egyezkedni. Mondd neki, hogy az én barátom vagy, és akkor biztosan még segítőkészebb lesz.
Ne haragudj, mostanában nincs sok időm ide leülni, és a MIBbel foglalkozni, jó lenne már beinvesztálni egy számítógépbe, netre.
A helyzet a következő: dolgozok a LINAMAR -ban, ill. gyakszin itt vagyok. Ebből következik hogy csurran- cseppen egy kis ösztöndíj. A MIB hez akarok esztergáltatni alkatrészt a regulátorba. Annyi segítség kellene hogy megnézd milyen hosszú az a kar ami a reg. pálcát mozgatja, valamint amit a röpsúlyok nyomnak rudat ( ami a vezértengelyben van elhelyezve). Persze csak ha van ilyen bontva valakinél. Milyen MIÁkat ajándékozol? Tervbe van véve nálam is egy MIA. Lehetőleg Diesel. Szeretnék egy nagyon egyedi festésű motort. A másik érdekesség hogy tudod volt az a Trabantom, nos elcseréltem egy Simsonra.
Béééhááázééé... mi van a MIB- eddel...? Van például úszód a karbiba? Muszáj lenne valamit kurbliznunk ezen a topikon is... Én elajándékozok kettő MIA- t, és azt hiszem, belefogok egy harmadik összepofozásába...
Én nem igazán javasolnám az e fajta üzemeltetéseket ugyanis előbb utóbb visszaüt! A dízel technikák azok minden evők! Saját kartergázával, motorolajával is képes elmenni /pörögni/ ha felkapja!! A napraforgó olajról endrebá már elmondta a legfontosabbakat: ragad tőle az adagoló, porlasztó belseje, nehezebben fog indulni, füstölni fog és büdös is! Huzamosabb állás után pedig már nem is lehet addig életet lehelni bele amíg ki nincs takarítva az üza. rendszere!
Nyári időszakban felesben nem rossz üzemanyagdúsításra az étolaj. De lerakódásokat okoz, és télen ragacs fogja nehezíteni az adagoló működését. Én etettem már a traktorommal tisztán is használt étolajat kicsit megszűrve.... hihetetlen palacsintasütés-szaga volt tőle. De tíz litertől másfél év múlva is lehetett érezni néha-néha a palacsintaszagot... Legyen szerencséd, aztán mesélj nekünk a tapasztalataidról.... :-)))
Gondolom Dieselbe hehe, mibe másba. Hát ha nincs finánc a környéken akkor próbáld ki nyugodtan. Én nem tudok sokat, csak annyit amennyit a TV ből hallottam anno. DE! Javasolnám a Kisflex és Trafópálca c. topicot ott biztos vannak tapasztaltabbak.
Ez már nem lehet 2T Diesel, mert az a forgattyúsházba szívja levegőt membránon keresztül, és a kipuff nyílást a dugattyú vezérli, itt pedig a hengerfejen van minden.
Szegény Lajos bátyánk örül hogy meg bírta venni nem hogy eladná. az egykerekes egy otto -langen ha minden igaz,a kétkerekes se rossz darab ,az is valami deutz szerűség eléggé kicsi a kép.lesz rajtuk mit csinálni rendesen,nem tudom a langen motor regulátorja is meg van e kisvödör nagyságú csüngős regulátor.
Majd ott megmondják, hogy milyen típusú múzeumszökevény ez a motor. Amúgy nagyon szép darabnak látszik az én szememmel, még az "abrájzeres" gyújtás is megvan rajta...
Én voltam aki kínált anno ped. Moszkvicsot, de addigra elkelt, és beszélgettünk egy jót telefonon stabilokról. A Stabilmotorgyűjtők klubja c. topicban járt már?
Aug tizenötödikén Veresegyházon Mr omnibusz szervezésében gépésztalálkozó. Én egy kicsit rászerveztem egy trafópálcás baráti találkozót, külön sátorral, bográccsal, remélhetőleg nagy létszámmal... Tényleg nem hallatszott Nagyszénásig? Kérdezd meg Oldengine- t, eljöhetnél- e vele...