Keresés

Részletes keresés

hymen Creative Commons License 2003.02.20 0 0 178
rádió c.
azért, hogy megszeressem.
deadcrow Creative Commons License 2003.02.19 0 0 177
lemonheads : hate your friends
morticia addams Creative Commons License 2003.02.17 0 0 176
Tom Waits: The Black Rider
loopolt darab innen a Russian Dance.

mert most olyanom van.

etc. Creative Commons License 2003.02.17 0 0 175
jimmy hendrix: room full of mirrors

gőzmozdony, vonat, metró, gépgyár, sztráda, a katatónia görbetükre, hogyan lehetsz magad a sivárságban. hogyan lehet legyőzni úgy, hogy urrá legyél rajta és magad építsd. én ezt hallom ki belőle, még ha valami kurva lapos általánosságot írtam is. a heavy egyik (bluesos) ősforrása hendrix, de azért szeretem, azért ütött meg nagyon fiatalon, inkább gyerekként, mert mintha állandóan a katatóniával küzdene, már-már az őrületig, beemeli zenéjébe, hogy legyőzhesse, néha hagyja hogy elsodorja, és akkor is ő marad ott, őt hallani utána. (több változata van a room full of mirrorsnak hendrixtől.)

hymen Creative Commons License 2003.02.07 0 0 174
talán még a 70-es trolin is megállná a helyét.
Előzmény: Fókuszka (173)
Fókuszka Creative Commons License 2003.02.07 0 0 173

Előzmény: morticia addams (170)
hymen Creative Commons License 2003.02.07 0 0 172
Lajka Félixről van itt nagybaszó ?
Előzmény: morticia addams (170)
Fókuszka Creative Commons License 2003.02.07 0 0 171

Előzmény: morticia addams (170)
morticia addams Creative Commons License 2003.02.07 0 0 170
én meg Lajkát, vonyítani.

ô volt az elsô kutyaűrhajó, aki még tereskovánál is több lett.

Előzmény: hymen (169)
hymen Creative Commons License 2003.02.07 0 0 169
tereskova: tömegközlekedés.
azért, mert ő volt az első női űrhajó, és ezért nagyon tisztelem.
0tökmindegy Creative Commons License 2003.02.07 0 0 168
...ezt.
dernier Creative Commons License 2003.02.06 0 0 167
Eric Claptont hallgatok, és szégyellem magam, de nem tetszik. Tehát nem tudom megmondani, hogy miért tetszik.

Szörnyű! Stan Getz se tetszik. Mi van velem? Ezt se tudom megmondani, hogy 'miért tetszik'. Keresek mást.

A Balaton 2 megy most. A Felejthetetlenek vagyunk. Szar.

Megint váltok.

Kétségbeesésemben a Gyöngyhajú lányt tettem fel az Omegától. Hát... ez is rettenetes. Erről sem tudom elmondani, hogy miért tetszik.

Megvan!

Illdiz Ibrahimova.
Ez tetszik. Hogy miért? Mert nem szarja össze magát a mesterkéltségtől. Szabad!

(Most a 'daragoj dillnyujú', vagy, mi a faszom számot hallgatotm.)

Szabad, de nem eléggé, úgyhogy, átváltok Viszotszkijra. Benne még sose csalódtam.

Ezért tetszik.

TiB_ Creative Commons License 2003.01.16 0 0 166
SLAYER!!!!!!
Mert istencsaszar!!
csillámférc Creative Commons License 2003.01.14 0 0 165
Paradise Lost: One Second
Ez egy '97-es szám. Amikor az amerikaiak elkezdték bombázni Szerbiát valami ilyesmi zenét nyomtak be aláfestés gyanánt a Strike against Yugoslavia főcímhez a CNN-en. Aztán leszedték úgy 20 perc után, gondolom, valaki betelefonálhatott, hogy gyerekek, ez azért mégsem a futballdöntő. (Megjegyzem, a BBC végig a Kosovo crisis főcímmel nyomult, de ne legyünk kényesek, a lényeg, hogy még mindig van miből válogatni.)
Viszont a zene az tetszik. Jó darálós, dübörgős, és közben nem hörögnek. Meg van benne billentyű és komputer is, ami ugyan divatos volt akkoriban, de ez nálam bejön.
Ahou Bouken Creative Commons License 2003.01.04 0 0 164
Huhh, hogy en azt mennyire utalom:)
Előzmény: version9 (147)
Crave21 Creative Commons License 2003.01.01 0 0 163
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak
...taktaktak .. egykettoharom tevagya parom pikkpikk eeeeeeee szolj valamit testver mert letepem az arcod....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Crave21 Creative Commons License 2002.12.31 0 0 162
Sajnos foggggalmam sincs, nekem csak mp3-ban van meg. Honlapjuk?
Előzmény: AgyProTézis (161)
AgyProTézis Creative Commons License 2002.12.30 0 0 161
?Honnan lehetne értesülni pl. a HR-XXL és a többi digitális rédióadó programjáról?
Rockantenne-Yorin-etc.
Előzmény: Crave21 (143)
vizi(mianick) Creative Commons License 2002.12.30 0 0 160
Tom Waits: Caroline
Tetszik, mert Tom Waits, és mert jó.
-http- Creative Commons License 2002.12.26 0 0 159

transparent Creative Commons License 2002.12.25 0 0 158
ha azért hallgatsz kizárólag bachot v. bármit, mert belezuhantál, az teljesen más, mint ha azért teszed, mert megírta a kozmo, hogy a leggazdagabb 200 emberből 137-nek ő a kedvence.

lehet, hogy így kezded, de a dúdolásnál végzed.
nem a kizárólagosság a lényeg szerintem, hanem az, hogy ha nem lenne kötülötted senki és soha nem kéne beszámolni róla, akkor is azt hallgatnád-e, amit most.

Előzmény: version9 (157)
version9 Creative Commons License 2002.12.25 0 0 157
ugyvan, de zenei sznobkent mast nem hallgathatsz. erted?
mondjam el meg negyszer mire rendesen elolvasod amit irtam?
transparent Creative Commons License 2002.12.25 0 0 156
tényleg nem kötözködésből, de a klasszikust is lehet élvezetből.
a sznobok se bírnak mindig megállni az unalomnál.
Előzmény: version9 (155)
version9 Creative Commons License 2002.12.25 0 0 155
termeszetesen csak klasszikus zenet hallgatok honapok ota, talan jazz-t szabad meg (igen igen igen igen sznob akarok lenni zeneben)
-http- Creative Commons License 2002.12.25 0 0 154

Minden jót!
A neveltetésem folytán Szent este hallgatok.

Elmúlt...

( http://neuro.ohbi.net/music/ra/bach/bach_1001_sonata_1_Gm_4_presto.htm )

A honlapcím: http://neuro.ohbi.net/music/index0.php (Pár napja teszteltem, régi, telefonos hálózaton is gyorsnak tűnik.)

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

deadcrow Creative Commons License 2002.12.24 0 0 153
végre ráérek a cédéhalom alját megkaparni, olyan darabok kerülnek elő, amelyekre már nem is emlékeztem, mindenféle metál és rokonai..
nemzetközivámpír Creative Commons License 2002.12.23 0 0 152
(telefonos (dial up) hálózatról egy kicsit macerás meghallgatni...)
Előzmény: Szélmalomgyalázó Neosátán (151)
Szélmalomgyalázó Neosátán Creative Commons License 2002.12.23 0 0 151
Inkább a 2. tétel?

http://www.musichello.com/download.php?f=2&id=573&download_uid=177

:))

Előzmény: deadcrow (150)
deadcrow Creative Commons License 2002.12.23 0 0 150
lehet, hogy kinevettek, de nekem a hatodik (f-dúr, pasztorál) jön be..
Előzmény: traffic jam (149)
traffic jam Creative Commons License 2002.12.23 0 0 149
Bethoven kilencedik szimfóniáját, nemrég fejezte be a kórus az éneklést. Úgyszólván vége van. Közben elemzéseket olvasgatok.

„A d-moll szimfóniát (IX.) Beethoven sokkal később írta, mint a többit: az utolsó, elvadult vonósnégyesekkel egyidőben. Ám a mű mégis hasonlít a többi szimfóniára, főleg a páratlan számúakra. Ez is hősies alkotás. A III. („Hősi") szimfónia 2. tétele például: temetési menet (Marcia funebre). A hős nem lázad az ellen, ami a közönséges ember számára elfogadhatatlan: a mulandóság ellen sosem tiltakozik. Nagysága épp abban áll, hogy igent mond rá. A gyászinduló után a 3. tétel felszabadult tréfálkozása, a 4. (magyaros?) népi tánca ezért nem változtatja összefüggéstelen zagyvalékká az Eroicát. E mű zenei megértése a gondolati megértést is feltételezi. Az V. szimfónia tételszünet nélkül („attacca") kezdődő fergeteges fináléja ugyanígy: azon alapul, hogy már az 1. tételben elfogadtuk a végzet kihívását. Az VII. szimfónia 3. tételének vidámsága és a 4. tétel őrjöngése és elragadtatása szintén azon a tragikus hőstörténeten alapul, amelyet a „görög" 2. tétel beszélt el, daktilusokban és spondeusokban. A „reménység elve" ez (Ernst Bloch szavával), aranykor-mítosz, gyanús és vonzó fáradalmak. Unhappy beginning, happy ending. Egyszerű filozófia, de mégiscsak filozófia."

Nekem a IX. d-moll szimfóniában a második tétel tetszett a legjobban. Miért? Ott van a címében: molto vivace.
Hogyan is fordíthatnám? extrémen, rendkívülien élénk, vidám. Remélem helyesen értelmezem. Szélsőséges ritmusokban, hagulatokban démonok szabadulnak el.
Az utolsó, IV. tételben visszaidézések vannak többnyire csak (bár ezt tartják a legpompásabbnak - nem tudom, igazán nem tudom), és az óda dallamai. Ez utóbbit erőltettnek tartom, patetikusnak, már-már giccsesnek. Ez a végső 'összéneklés' nagyon távol áll tőlem. Ha énekes lennék, csak tátognék, mímelném a dalolást.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!