A felső számsor a Bosch cikkszám 0 281 002 593. Ez egy szívócső nyomás érzékelő. 27.654,- Ft az új. Minden, nagy kereskedésben, pl. a Bárdi auto, UNIX, SzakálMetall, Láng stb.
A Vivaro-m jobb oldali tolóajtaját nem lehet kinyitni, mert a zármotor tönkrement és reteszeli a zárat. Az ajtókárpitot levettem, a bowden-ok (3db) által mozgatott záralkatrészeket kézzel mozgatva sem nyílik az ajtó. Olyan embert keresek aki már járt így, vagy konkrét elképzelése van a megoldásról.
Üdv mindenkinek. Kis gyors segítséget szeretnék kérni. Be tudná valaki írni hogy a zizegő melletti kis érzékelőnek mi a gyári száma? Vagy hogy egyezik ezzel :7700111957
Most rendelem és nem egyértelmű hogy jó-e nekem.
Trafic 1.9 dci 100. 2003 dobozos
Köszönöm
Igazából mindegy mert miután lecseréltem belenéztem és eléggé szét volt rohadva az is. Leszedtem az EGR- t azt is kipucoltam, nagyon dzsuvás volt. Most az egy csövest is lecserélem meg a légtömegmérőt is meg ránézek a vákum szivattyúra aztán majd meglátjuk mi lesz.
Hát valaki megmondaná engem is érdekelne,odáig még nem jutottam el.Generátor javitás lértömegmérő csere meg ez a duguláson kivül nem merültem bele jobban hál istennek.Vannak apro hibák(fütő motor elötét ellenállás,hátsó ablaktörlő,elsö ablaktörlő csak folyamatosan megy)5 honapja van meg. 95-ös boxerem van de százszor egyszerübb javitani.Na de a kényelemért meg kell fizetni.
OK köszi akkor jól tippeltem. Ott van vákum .Ma szétkaptam elég rendesen a gépet. Már csak annyit kérdeznék hogy ami a zizegő mellett van és csak egy cső megy bele meg egy csatlakozó azt hogy hívják?
Hello.A hosszabbik csövet ami az alsó lenne nem tom miért igy rakta fel kövesd végig.Eljutsz a vákumszivattyúig.Húzd le a hosszabbikat(az alsót) és nézd meg hogy járó motor mellett van e a csö végén vákum.
Hello.Nem akarok belekontárkodni,de nekem is ugyan ez volt a baja.Irtam is korábban hogy nekem a vákumszivattyú tetején az a müanyag szar volt eldugulva amire a kicsi gumicső meg a fékrásegtő rámegy.Habár nem tom milyen autod van.Nekem trafic 1,9dci.
Köszönöm a választ de ezeken túl vagyok. Csak addig voltak benne a régi dolgok amíg elhoztam, Mert az osztrákok nem szeretnek olajat cserélni. Tisztelet a kivételnek.
Üdv mindenkinek.
Kormányszervo szivattyúval egész jól elboldogultam azzal nincs is semmi gond viszont a korábbi probléma nem oldódott meg. Még tatli tanácsára kicseréltem a turbó nyomás szabályzót de ugyanúgy erőtlen maradt az autó és nem is zizeg a szabályzó.
Ma kipucoltam mind a három csövet - ami a mellette lévő kis érzékelőbe megy az nagyon olajos dzsuvás volt - majd összerakva folyamatosan ég az izzitás jel és a zizegő is folyamatosan hangosan zizeg és szerviz üzembe rakta magát.
Ha valaki ebből összerakná hogy mi lehet a baj nagyon hálás lennék mert én már elvesztettem a fonalat és nem szeretném lecserélni az összes érzékelőt az autón egy vagyonért.
Előre is köszönöm.
Üdv.Gábor
Másfél hete vettem egy vivarot 1.9 2006 évjáratú. Nem sokk gondom van vele csak egy de az már teljesen kiakaszt. A probléma az,hogy reggel mikor beindítom akkor nem igazán akar a gázpedál lenyomásara reagálni. 2000 fordulatig kb. 20-25 sec alatt pörög fel. 2000 fölött már rendesen pörög a motor csak odáig jusson el. De ha bemelegszik akkor már nincs gond vele. EGR-t cseréltem benne mert azt írta ki hibának de azóta is írja de működik. Ha tudtok segitsetek.
Van vkinek tapasztalata navi50-el új vivaro esetén? Lehet benne bővíteni a térképek, mert alapból kelet eu-val adják. Új vivaró vásárlás előtt állok. Köszönöm!
Szerintem két emberes mutatvány, egy bentről a másik a motortérből. A fékszervo dob felett a borítást le kell hajtani és ott van a három csavar. Bent szétakasztod a munkahengert a pedáltól, úgy könnyebb hozzáférni.
Nekem tegnap cseréltek az 1-es hengerben befecskendezőt, pedig valós 70000 km van benne. Az elektronikája lett zárlatos, ezért egy henger nem ment. Állítólag elő szokott fordulni, hogy nedvességet kap és így lesz zárlatos. Gépre dugva kiadja mindjárt mi a nyűgje az autónak...