Maradt rajtam pár apróság-alkatrész, egyik másiktól ingyen is megszabadulok, ha valakinek van üres helye a garázsban, ne fogja vissza magát.
A teljesség igénye nélkül: fejtámla, üléskárpit, indexrelé, lámpafoncsor, fűtéscsap, pedál, gyújtáskapcsoló, duda, blabla. Itten belinkelem az egyiket, vaterásoknak, a többi aukciómat, ha megnézed, ott van a többi. Ha valaki esetleg az árat sokallja, tegyen ajánlatot!
Sgabonak van 1 csomó cucca, lehet, hogy ami neked kell, az is van..
olvass vissza, keresd a nickjét.
ezen kívúl ebay.com, vagy ebay.de
szinte minden van, kis cserencsével, jó áron is...
autó presidentnél is van sokminden állólámpáshoz.
Ajtó kéderem, ( török) van itthon, új, azt mondják, nem a legjobb, de jobb mint a semmi, ha kell egy tizesért oda adom, én 15 ért vettem, azt hittem jó lesz a 18-ra de nem...
No meg bármennyire is hihetetlen, sokszor a pappas a legolcsóbb....
De ez a krómos az eredeti rádiója, bakosrichard kolléga által belinkelt az a korai W123-é.
Ilyen krómos Beckert a Szigetszentmiklósi börzén szoktam látni nagyobb tételben egy árusnál.
Valahogy a páromat kéne " befűzni " egy restaurálásra.
Egyszerre kell rajta rendbeszedni precízen mindent, mert ha " csak " részleges a felújítás ,az egy véget nemérő folyamat.
Forintban kifejezve szép összeg , de a restaurálást követően a " tucatautók " közelébe sem érnének. ( privát véleményem szerint még a nullkilóméteres sem, de ezen megoszlik a véleményük a körülöttem élő / létező embereknek. )
Restaurálást követően is téli nyári mindennapos használat várna rá.
Amit muszály volt lakatolni a miénken az nem volt piti.
A jobb első doblemezen meg a jobb hátsó taposón kifért a fejem ( tehát tapsónak nem neveztem volna,mert ami volt az csak a reve volt meg a szutyok ami tartotta ).
Nekem is olyan,hogy ha jobban " odateszem neki " akkor nem ránt akkorát a váltásnál,de nekem az első váltásnál ránt nagyobbat.
Nem tudom,hogy az minek lehet a szervója de abba csak 1 kis dugattyú van ami állítólag gázadáskor lép működésbe. Még nem néztem , fogalmam sisncs mi az a duncs rajta, lényeg az,hogy már kéne bele olaj de nem tudom,hogy mennyi. Legfeljebb öntök bele egy decit a legtutibb infóig. :-)
A fekete merci az alábbi képeken nem B-A-Z megyében rótta eddig a kilómétereket ?
A mostani tárcsából csak három van mert a negyedikkel padkázott az előző tulaj egy keményet és össze-vissza hajolt... Na meg a barock felni jobban is tetszik :-) Vadászok olyat asszem.
Acélfelni + dísztárcsa a W108-tól a W123-ig bármelyik jó rá; de szerintem a jelenlegi felniket lecsiszolni és újrafényezni olcsóbb lenne.
Dísztárcsát pedig találsz még a vaterán, teszveszen, veteránbörzéken is viszonylag könnyen, kb 1000-2000/db ha nem pont olyan színű amit szeretnél, akkor kromofág és vagy használod natúr fémszínben (úgy is szép szerintem) vagy pedig kb 15-20 eFt-ért színre lehet őket fújatni.
Alufelniben ha kórhűt szeretnél akkor csak barock, ez kb 40 eFt a 4 db; de bármilyen akár mostani Merci felni is jó rá, 5x112 osztásban.
Úgy néz ki, hogy nem is fejtámlára hanem komplett ülésekre lenne inkább szükségem...
Az aprókkal várjunk egy kicsit, mert most megy majd a lakatoshoz a kocsi és utána össze kell írnom mindent, mert sok apró kütyü hiányzik, és ki tudja mi derül még ki a szerelőnél, ha egyszer belenéznek. Köszönöm hogy írtál, visszatérünk rá.
Elefántablakom azt hiszem, csak balos van, illetve a jobbosban egy plexidarab van, plusz van több mechanikám. Sajnos a szépet odaadtam kárpitért cserébe régebben. Van fejtámlám, kettő, fekete, szövetes, jó állapotú. Meg még egy két dolog, azok közül, amit írtál más nemnagyon. Esetleg csere is érdekelhet, ha neked vannak fölös dolgok.