Tudja valaki, hogy miért lehet az, hogy nyomvályús úton, 4 személlyel úgy viselkedik a kocsi, mintha vízen úszna? Olvastam másnál is, hogy "dobálja" a hátulját, hát én az elejénél is érzem. Rendkívül bizonytalan, állandóan korrigálni kell a kormánnyal, szinte életveszélyes még 70km/h körül is. Jó minőségű úton, autópályán (ami nálunk sajnos ritkaság) tökéletes. Nem hallok semmi kopogást, nem tapasztalok egyéb hibát, a gumik jók, gyári alufelnin vannak. (225/50 r17) Futóművet gumisnál ellenőriztettem. Szilent hiba okozhat ilyet? Egyéb ötlet?
Van egy citroen c2 1.4hdi kicsi kocsim is, 8 éve van meg, eddig csak a kötelező dolgokat cseréltem km után, az idén meg ráment 600 Eft. mert minden beszart rajta!! 250e km van benne, de 4l eljárok pedig nyomom neki már amennyire megy 68ló.
Nézd, a Smart fórumon is van, aki kb 1 milliót költött rá, de sok az extra benne. Tényleg, én lemezfelniket vettem hozzá, téli gumit kaptam. Nem is számoltam. A Smartom egy kitűnő állapotú volt 2 éve, amikor vettem.
Most még jobban néz ki. Ritka szép állapotú, de : Stabilpálcák, termosztát, motortartók, klímacső, egr levakolás, alsó kormánycsukló, AC tartó műnyag csöcs, féktárcsák-betétek. 124.000 van benne, dízel ő is.
Extrának üvegtetőt vettem hozzá naprolóval. Még nem raktuk bele. A műanyag tető vedlik, ezt a tanácsot kaptam, vettem hát olcsón (25.000 Ft rolóval). És kapott 4 új négyévszakos gunit. Kis teljesítményhez jó az is.
Látjátok, feleslegesen nem költök, csak ésszerűen. Ugye kb kijön a 200.000 Ft? És semmi extra, egy használt autó, de közel egy éve nem látott szerelőt, csak olajcserén sörözgettünk.
Annyival egészíteném ki, hogy ha egy szériából a legolcsóbbat veszed, nagy valószínűséggel sokat fogsz rákölteni. Ha egy jó állapotút veszel, ami nem viszi a pénzt, azt az elején, vagyis a vételkor kell kompenzálni, azaz többet fizetsz de jobbat kapsz.
El kell dönteni, melyik a jobb számodra. Olcsót veszel amivel szervízbe jársz és előbb-utóbb az autó árát is rákölthetes, vagy jót veszel drágábban, amit csak hajtani kell hjavíttatni nem. Én az utóbbit választom már nagyon régen és soha nem okozott csalódást ez a szemlélet.
Jelenleg egy 2006-os V-6 autómata váltós 2,7 motoros van. Kilóméteróra 240ezer. Az autó nagyon jó, kissebb elektronikai zűrzavaron kívül nincs más problémám. Árfekvése a középmezőnyben volt. Én vettem rá könnyűfém felniket és új gumikat váltásnak, de ez nem a javítás kategória, ilyesmit nem lehet az autó hibáinak felróni.
Keresgéljél csak biztos találsz megfelelőt, én is ezt tettem, majd egy évig vártam a megfelelőre. De megérte, egy nagyon jól felszerelt Nubira 1,6 SX et (3 éves) cseréltem le egy akkor 5 éves. 2.2 Hdi re.egy FAP talanításra fizetett 50 ezer forinton felűl ja és az én elvárásaimon pl.alúfelni a téli guminak stb.+ a kötelező szervíz nem kellett költeni rá. Minden rendben.Ja és 250 ezer Km.van benn. Automata kivételével full extra. Képeket találsz a nevem alatt ha vissza keresel.NE ADD FEL A KERESÉST, ÉS AZ ÁLMAID!
Nézd, az általam leírtak ne tántorítsanak el abszolút semmitől. (a sok tulaj közül 1...)
Sajnos én kifogtam egy olyan vételt amitől az egyik szemem sírt a másik meg nevetett...
De pozitívan állok a dologhoz, mert a probléma azért van, hogy megoldjuk szóval nem kell kétségbe esni..
Ha nem teszem be a kocsiba a zenét akkor vélhetőleg én se láttam volna, hogy mit is rejt pl a váltó konzol alatt elhelyezkedő buherálás..
Elég intenzíven foglalkozom elektronikával, a munkám kapcsán is, emiatt nekem ez úgymond nem volt probléma, hogy egy ilyet méltón helyretegyek.
Enyémhez fogható eset vélhetőleg 100ból 1-2..
Viszont cserébe hála ég, motorikusan nekem nincs gondom vele. Sőt amióta nálam van gyakorlatilag hiba üzenet nem volt semmire.. Csak figyelmeztetés lapos kerékre illetve szélvédőmosó folyadékra..
A Software frissítés-t is már az elején megkapta.
A 400e körüli összeg valós. Igen ebben bent van a bőr is. Illetve a téli-nyári gumi garnitúra is felnikkel, -ezek inkább az én számlámra/igényeimre írhatóak mint az autóéra.
A komplett bézs szín összes eleme megvan a műszerfalhoz is, csak sajnos még nem tudom, hogy teljesen átrakjam-e vagy maradjon így tarka átmenetben..(nekem így is nagyon tetszik), és a műszerfal annyira szépen egybe van, hogy véteknek érzem megbontani.. :-(
Sok sikert és kitartást a kereséshez, szerintem nem fogsz csalódni a 607-ben.
Az a baj hogy ilyenkor, amikor ilyeneket olvasok, amit emersys írt mindig egy kicsit elbizonytalanodok. Lehet, hogy nem is cserélem le a gépemet.? Azt írja „Csak nemrégiben lettem én is 607-es tulaj.”..és már több mint 400 E költött rá.(mondjuk ebben a bőr belső is benne volt gondolom) De lehet hogy ő egy kicsit belenyúlt a jóba, és mire megint gyári állapotúhoz hasonlóra tudja állítani a gépet bele, kerül egy kis pénzbe. Abban bízok, hogy ez a jelenség nem típusfüggő inkább gazdi függő, és nem megjavíttatja, vagy javítja az autót, hanem buherál! ill a 607-es nem az a típus, mint a felkapott német márkák, aminek kitapossák a belüket, legalább is nem jellemző, szerintem!
Mint már írtam a mostani gépemre, ha leszámítjuk a kopó alkatrészeket, fék betét, tárcsa olajszűrők szíjak, gömbfej, ..stb minden viccet félretéve nekem 7 év alatt nem kellet ennyi lét rázendítenem. Ezért vagyok bizonytalan. Nem akarok több pénzt rakni egy olyan autóba, ami rosszabb, mint a mostani. Azt hiszem ez érthető!
Egyébként meg tényleg jó az hogy van a 607-esnek egy ilyen fóruma ahol lehet tanácsokat kérni és van tag aki nagyon ért a típushoz. Ezek a fórumok és klub oldalak könnyebbé teszik a választást.
Igazad van. Csak ez, csak az nem szabad megvenni. Javítsa ki, és csak nem lesz gond eladáskor. Megkaptan a régi klímakompresszort hozzá, mert cserélték klíma hiba miatt. Lám, hibátlanul adták. Érdekes. 130.000-ig volt vezetve a szervízköny, utána a tulaj papiron jegyzetelte, mikor, és milyen km állásnál pl gömbfejek, aut. váltó olaj, motorolaj, stb cserék. Kellemes, cslódásmantes autó. Vásárlás után egy héttel megjárta Olaszo-t.
Szóval egy év alatt lényegében a hátsó fékbetétek és a FAP lett lendezve. Egyébként nagyon örülök, hogy itt is van egy kiváló szakember, akihez nyugodt szívvel fordulhatnak Pest környékiek. Van egy Smart autónk is, ott is van egy kiváló fórum, kiváló szerelővel. Gyakorlatilag inkább tanácsokat szoktam kérni, mert van egy autógépész barátom, Ő rendezi mindkét autómat, csak mindenfélét javít, ezért kellenek a gyors tipusspecifikus tippek, amit előre meg is köszönök Nektek. (Mivel minden elromlik, ami elromolhat)
Remélem találsz a kedvedre valót és nem okoz csalódást, mint eddig nekem sem. Dízel mercit szerettem volna venni, de a barátom lebeszélt. Annyit mondott, nézd, ezek állnak itt, meg a BMW-k. Akkor? Igaza lehet.
Ez a 3. Peugeot, amit használok, eggyikben sem csalódtam. Persze, nem volt a belük kitaposva és 10.000-ként szervizelve. Lem long meg méglongabb. Mindegy.
Az enyémben azért lehet ennyi km, mert törött volt. Állhatott egy darabig míg lebiztosítózták. Ezt kiszúrtam vásárlásnál, az idős úr így vette. Viszont gyönyörűen van megcsinálva és ez a lényeg.
Elnézést, csak egy időre külföldre kellett utaznom, s nem néztem a fórumot.
Köszönöm figyelmességed, Van itt Győrben egy sokak által elismert "futóműspecialista" akinek volt már dolga több 607-is állítolag. Holnap egyeztetek vele időpont kapcsán.
Remélem jutunk valamire, és megmondja mi a baj konkrétan. Jobb és bal első féltengelye is van. Csak telefonon beszéltem még vele eddig, de nagyon szakinak tűnt.
Ha véletlen még sem jutnánk előre.. akkor felkeresnélek az általad írt elérhetőségeken.
Bteg -nek teljesen igaza van a küszöb kapcsán. Sajnos nekem sincs gyári állapotban már.., de ennek tudatában vettem meg az autót természetesen.
Mikor először megláttam az autót elakad a lélegzetem, mert tökéletes esztétikai állapotban volt..(látszólag legalább is ugye). Aztán miután már hozzám került felfedezni véltem, hogy azért nem volt ez sérülés mentes.. Alaposabban megvizsgálva a fényezést látszódtak az átmeneti fújások az első lökös és ajtók közt. Hátsó lökös színében is van szerintem egy-egy árnyalat..
Aztán nemrégiben beletolattak a kocsimba. Olyan szinten, hogy teljes első lökös és jobb oldali sárvédő ív cserés lett. A karosszéria nem sérült hála ég, csak a lámpatartó konzol hajolt meg (a sárvédő ív lámpa felé nyúló hosszanti ívével együtt) illetve jobb első lámpa cserés lett.
A fényezőm nagyon érti a dolgát, olyan átmenetet fújt a gyári színhez, hogy észrevehetetlenné vált minden..
A Küszöb téma most lesz aktuális , nemsokára megy vizsgára az autó. Az emelő miatt van nekem is gond vele, előző tulaja nem volt figyelmes rá..
Elektronikai buherálásokról nem is beszélve.. Az autóba tettem egy kis mély ládát ,ami tényleg csak azért került bele, hogy a mélyeknek legyen egy kis tartalma is, és ne csak kopogása..:)
A sebváltó konzol eltávolítása (felemelése) után azt hittem elájulok a látványtól..A hátulsó napvédő rolót 2db váltó relével oldották meg légszerelve.. Az illető aki csinálta (ezt a szakbarbárságot) még a zugsorcsőről sem hallott tán.., azt már említeni sem merem hogy netán egy hót egyszerű kis nyáktervet készítettet volna hozzá, hogy ha már utólagos is- legalább legyen az méltó színvonal..
A működtetéshez szükséges tápot pedig csak simán leakasztotta pérhuzamosan a szivargyújtó ágról.. :(
Szóval ilyenbe ne fusson az ember.., de csak akkor látsz sajnos a dolgok mögé, miután már hozzád került. Az elmék egyenlőre az időben visszafelé halad, szóval érthető, hogy kell az idő mire megérted mit is vettél. Ha csak nem vagy specialistája a kocsinak, és nem nap mint nap őket gyógyítod. De a rejtett hibák akkor is ott vannak még.
Mióta nálam van a kocsi azóta készítettem egy tisztességes vezérlést a napvédő rolónak, kellő szakértelemmel megfújt lökhárító elemeket kapott, bőr belsőt ( http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1464150 ) amivel nagy szerencsém volt az olcsó vétele végett, azonnali olaj és légszűrőt, vezérlést vízpumpával (mert szervizkönyvét azóta is keresi a tulaj..) fékeket, motorvezérlő software cserét. és nem is sorolom tovább.
Több mint 400-at költöttem rá, és 1,2-be vettem...
És még az első futóműről szó sem esett ami jobb és bal oldali féltengely cserét takar..
De ennek ellenére nem vagyok elkeseredve mert motorikusan észbontóan jó. Ami egy ráerőltetett és rossz software-nek volt köszönhető melyet 2005-ben tettek rá. Ez olyan szinten "megkímélte" az autót, hogy ezzel a friss software-el élvezet minden pillanata a vezetésnek. (2,2HDI ről van szó)
Te magad tudod csak igényeidre szabni az autót. Az újhoz nagyon közeli állapotot várna persze az ember megvételkor, de akinek ilyen van az tényleg nem adja el..
Igen, látom én is, hogy kevés jó állapotút árulnak de, én ráérek, és mint írtam is hogy már egy párat „kipróbáltam”
” részecskeszűrő a legkisebb baja.” ezzel mire gondoltál, mi lehet még a probléma? Na nem pontosan és hosszasan gondoltam csak, amire kell figyelni a vásárlásnál vagy egy próbaút során. Futómü, váltó, motor. Rozsda? A munkahelyemen van nem kevés Jumper Boxer, Ducato JTD+ HDI- motorral és inkább le sem írom mennyit, futnak el, mert HIHETETLEN.!! Ezért is van bizodalmam ezekhez.
Egyébként még információkat gyűjtök, mert van még két másik (itt off-os) márka is, amit nézegetek, de nagyon befutós a 607-es! Gondolom a küszöb probléma, az abból adódhat, ahogy az emelőt rosszul rakják alá. Vagy rohadásra gondoltál?
Köszönöm hogy felajánlod a segítségedet. Budapesten merre?
Nem sürgős a dolog, mert most van gépem most,és ez a kategória.Nagyon megbízható meg minden. 7 éve van már nálam és egy kicsit öreg már. Azért gondoltam a 607-re mert ez nyújtaná azt a komfortot (luxust) amit az én kis öregem.
Én, amit eddig megnéztem 607-est abban pl: világított a műszerfal közepén, egy hűtővíz hiányát jelző ikon. Az eladó azt mondta, hogy nem hengerfejes,(fel sem merült bennem elősző) de akkor miért mondta egyből ill ha csak a víz, hiányzik, belőle akkor miért nem pótolta? Volt olyan is ahol csak az ablakmosó folyadékot hiányolta, de hát itt is az a kérdés hogy miért nem töltött bele? Én biztos töltenék, ha árulnám, hogy ne világítson ott a hiba jel! NEM? Nem nagy dolgok ezek csak pont elég, hogy a bizalmát elveszítse az ember., Na, mindegy, ezek szerint, ha jól érzem, itt tudnátok ebben a részecskeszűrővel kapcsolatban segíteni, ha arra kerülne a sor:Budapesten lakom gondolom te is,és ez a lehetőség is itt van . Egyébként tényleg szép autó, elég nagy is és nem egy divat német vas, amit minden raj csávó csak azért vesz, hogy villogjon vele.
Sajnos ritkán van kevés km -es jó állapotú eladó , Bigyóé egy kivétel , nem ez az általános , 1M alatt nincs értelmes példány , sokat meg kell nézni lehet azért jót is találni , a részecskeszűrő a legkisebb baja .
Mindenképpen nézesd meg olyannal aki látott már sok ilyen autót ,( Bp megnézhetem)
Nézz alá mert a legtöbbnek alul be van szakadva a küszöb , fenntről nem látszik semmi .
Hát nem tudom. Az enyém nem ír semmiféle hibaüzenetet, egyszer egy izzó emblémát rakott ki, de ténylegesen ki is égett a jobb első. Illetve ha az övet nem csatolom, vagy kiszálláskor a lámpát égve felejtem, akkor vannak jelek, de ez mind jogos. A FAP rendszert szoftveresen 20-ért csinálták - már van olcsóbb is -
a barátom pedig a dobot rendezte. Előtte volt elgyengülés, illetve olyan szervízüzem féle. Leállítás, majd újraindulás és minden Ok. Egy éve vettem, most van benne 154.000, csupán olajat, szűrőket és a hátsó fékbetétet cseréltük . A mercié ugyanaz hátul, az abba való ATE ment bele. Egyébként 2001-es és szép, megbízható, napfénytetős, vajbőrös, automata. Az utóbbi 9700 km átlaga 7.4 /vegyes. Ennyit tudok róla elmondani. Néha gondolkodom, hogy egy 406 is elég lenne. Ha eladnám, a lányom meglincselne szerintem.
Apa, kapcsolj zenét, nyisd ki a tetőt, "kinézhetek rajt?", stb, stb. Szerintem igen szép és jó autó.
véletlen nincs valakinek 4db felesleges felnikupakja? természetesen nem ingyen. nemrég mikor vettem az autót akkor meglepetésre jó lett rá a lancia 17.-es felnim. viszont azért mégse hagyhattam rajt azokat a kupakokat. szóval most vennék :-)
Eljátszottam a gondolattal hogy vennék egy 607-est 2002-es évjárat körű 2,2 hdi-t. mert nagyon szép gép és a HDI ről sok jót hallottam. Tudnátok valami információt adni erről a gépről, hogy mire érdemes oda figyelni vásárlásánál! Olvasom, hogy sok probléma van a részecskeszűrővel. Van esetleg olyan, évjárat, vagy diesel motor, amiben nincs? Vagya végleges kiiktatása mennyibe fáj, és érdemes e megcsináltatni? Ill a téves hibaüzenetekről is hallani, és bevallom én már pár 607-t kipróbáltam, vagy ültem benne már, de szinte mindben kiírt valamit. Mennyire lehet ezt komolyan venni?
Ha nagy gázadásra csinálja akkor ez bsm modul lesz , elég sok mindent végig kell nézni , ezt így távolból megoldani nem nagyon lehet , ha finoman mész vele akkor is csinálja?
Az adatlapomon találsz elérhetőséget csörgess meg hátha tudok valami okosat
Visszaolvastam sok-sok hibát a 607-ről de pont olyat nem találtam,amit az én 2002es októberi 2,2HDi motoros oroszlánom csinál.
A lényeg,hogy előzésnél vagy nagyobb gázadásnál kiírja az esr/asr jelzést és motorhiba," Engine anty pollution fault"hibajelzés a középső konzolon és teljesen leáll az autó.
Gyújtás le és fel,majd újra lehet indítani az autót.Minden rendeben erő van motorhang halk és finoman jár és kb 20km után a hibajelzés is eltűnik.
Diagnosztikán kimutatta,hogy üzemanyag nyomás hiba és a FAP tele és folyadék is kell.
FAP tisztítva és feltöltve de a hiba még meg van.
Próbára voltak alkatrészek betéve,mint két érzékelő(nem tudom mik) ,szelep cser,magas nyomású szivattyú csere és még mindig ez a hiba áll fent.
A szerelők jelenleg értetlenül állnak a probléma előtt.
Jelenleg nincs kocsim és kellene.
Nagyon szeretném,ha valaki tuti tippet tudna adni,mert kezdek aggódni...
Bárki is tud nekem segíteni annak előre is köszönöm!"
Nagyon köszönöm a sok segítséget és úgy látszik,hogy a dolog kezd kikristályosodni.
Addig jutottunk,hogy nagy valószínűséggel a külső biztosítéktábla egység BSM-mel van gond,ami melegszik és megszakítja az áramot és az üzemanyag szivattyú megáll .
Olyan ember kellene aki tud kölcsönadni egy "külső biztosítéktábla egység BSM-et" és,ha ez megoldja a hibát akkor meg is vásárolnám.
Nyíregyházán lakom és az autó évjárata 2002.októberi 2,2HDi utolsó nyolc számjegye: 92075134
Akik segíteni akartak de nem válaszoltam attól elnézést kérek,de még nagyon ügyetlen vagyok itt a fórumon.