Nekem is van műanyag az oldalán de még véletlenül se ott találja el a másik.... Én is vigyázok, bár a kezemet nem teszem oda, nem emlékszem olyanra, hogy kárt tettem volna így autóban.
Ja, azt kihagytam, hogy ha előkerül az autós és bírság mellett elviszi a gépet, akkor _ugyanúgy_ megoldódik a probléma, mintha a lopósok vinnék el (bár meglátásom szerint az esetek _nagy_ részében _nem_ veszélyeztetnek vagy akadályoznak semmit ezek a gépek, "csak" tilosban parkolnak)
Üdv:
Hunter
PS: Egyszer egy civil rendőrfőnök a privát autóját hagyta a rokkantak számára kijelölt helyen, majd bement egy közismert brókercéghez ügyintézni. Jöttek a lopósok, felcsörlőzték a gépet, de rendőrtiszt úr előkerült, nagy ordítozás lett, visszament a brókercéghez telefonálgatni (eksön addig pause természetesen) majd 2 perc múlva már tették is vissza az autót a rokkantparkolóba, közben sűrűn elnézést kérve.
Budapest, V. ker. 2000 nyara.
Amin ma kiakadtam, az a "rend éber őreinek" munkája volt: 3 autót álltak körül autólopókkal, és persze megjött a tulaj, és persze még csak a kamerázásnál tartottak, de már nem volt lehetősége a srácnak hogy a büntetés kifizetése mellett leállítsa az eksönt.
A múltkor egy szerencsétlen Mazdás anyagbeszerzőnek vitték el a gépét (láttam, nem volt útba az autó) az meg ott könyörgött, hát ha ez nem az állampolgár nyilvános megalázása, akkor semmi.
Jó, azt megértem, hogy szabálysértést követ el az ember, azt is megértem, hogy van kiállási díja az autólopónak, csak azt nem értem, hogy ezek megfizetésével miért nem lehet elintézni a dolgot.
Mindenki jobban járna, a rendőrök mehetnének másra vadászni, és időt, költséget megspórolva bevételhez jutnának, az ember mehetne a dolgára, de legalább nem aláznák meg, ráadásul mindezt röhögve!
B@sszák meg!
Mintha csak az lenne az érdekük, hogy "kocsikázzanak" naphosszat, és mindenkivel kib@sszanak, akivel csak lehet, még akkor is, ha időben pénzben is csak rosszabbul jár mindenki, őket is beleértve.
Csak gratulálni tudok ehhez a jelenséghez.
És max. annyit kívánni, hogy Ők is érezzék magukat legalább annyira kiszolgáltatottnak és megalázottnak a "hatalom által" mint az a szerencsétlen üzletkötő.
Üdv:
Hunter
Használt a cetli, még ha nem is én "profitáltam belőle": ma reggel már normális módon állt a srác, mellette egy 405-ös Pug.
A módszert bátran ajánlom mindenkinek :))
Üdv:
Hunter
Ha egy mód van rá én mindig odateszem az ujjaimat az ajtó legkülső pontjához, nehogy kárt tegyek az autókban. De láttam már ilyen produkciót én is. Nekem ugyan vastag műanyag csík van a gépen (gyárilag) de azért vigyázok a másik gépére is.
Az ilyen nagy bevásárlóközpontoknál én mindig a csíkra állok. Direkt. Másképp mire megyek vissza, tuti meg van ütve az oldala, mert az emberek többsége nem törödik vele, ha nekicsapja a saját ajtaját. Most akkor agresszívbéjemvés vagyok? Nincs is béjemvém.....
Ilyet en mar Parizsban lattam soxor.Mondjuk amerre en jarok, ott vagy minden hegye, ergo ez nem megy, vagy meg nincs parkolohiany. De hogy on is legyek: egy rendor megbuntetett 4 smartot berlinben, mert keresztben alltak a parkolohelyen, egymas mellett. Mogotte egy zold-feher 3-as BMW....:)
Hát, hogy őszinte legyek én is félek amikor centiznem kell, hogy mi lesz az autómmal mire viszontlátom.. Az Ond-Vezér úti ltp-en az a szokás, hogy a lakók úgy parkolnak a "szabályosan parkolók elé" hogy nem húzzák be a kéziféket, sem sebességbe nem teszik. Ha vki jönni, v. menni akar, egyszerűen arrébtolják az autókat kézzel.
Így oldják meg "kompromisszumosan" a parkolóhely hiányt.
Üdv:
Hunter
PS: Lehet, hogy ez lesz a jövő parkolási módszere..
Aha. Hat egyebkent ez a helyes eljaras szerintem is.
No, de amis csak ket helyet all el... Mult heten lennt voltam egy baratomnal Becsben, csak jo messzire a haztol talatam helyet, mert egy golf kabrio ugy allt parhuzamosan a jarda melle, hogy kb befert volna a BX, meg egy Smart, ha rendesen parkol.(allt is egy teljes helyen egy axiaam 2 autoval arrebb) A pajtasom mondta, hogy mikor a golfos leanygyermek megerkezett, akkor rendesen allt, csak utana visszatolatott, mert belogott az utra, aztan nem ertette, hogy miert hagyja ott kozepen, ugy hogy meg jobban kilog. Aztan jott az Axiaam, az meg nem mert ezutan moge allni....
Ez tök jó ötlet :))
Ma reggel ugyanezt csináltam: "Gratulálok, Önnek ismét sikerült két autó helyét elfoglalnia!"
Merthogy a kis metálkék Golf nem először "játsza el" a produkciót.
Üdv:
Hunter
Nem arról van szó, de amikor vki a sarokparkolóba "shrévizavé" áll be (akarom mondani átlósan) akkor azért szvsz kapja be! És tutkó, hogy nem állt mellette senki, merthogy háromszögletű autók még nincsenek!
Üdv:
Hunter
PS: Nem arról írtam, amikor vitatható hogy vki normálisan parkol-e le, hanem arról, amikor a bunkóság _egyértelműen_ látszik.
Én is gyakran elmerengek ezen akérdésen, de SZVSZ nem sokat használ. Egy idöben betüztem névjegykártya méretü cetliket, amik arról szóltak, hogy nem egyedül van az utcán, stb. De rengeteg notórius van, aki elvböl nem törödik az ilyennel. Ugyanilyenek még a mekszokásból tolakodók is. Akkor is a kanyarodósávból akarnak egyenesen továbbmenni, amikor 2-3 kocsi áll csak a lámpánál és böven átérnének rajta a rendes sávban is!
"Nem tartom túl jó ötletnek, egyrészt még tovább foglalja el a két parkolót, másrészt sík ideg lesz tőle, kapkod-csapkod és kárt tehet véletlenül valamely szomszédos autóban. "
Ja, egyetértek!
Amugy az amerikai autoknál elsőszámú szabaly: 'Csak keresztbe'...hosszában kilóg mindenhonnet...
Nem tartom túl jó ötletnek, egyrészt még tovább foglalja el a két parkolót, másrészt sík ideg lesz tőle, kapkod-csapkod és kárt tehet véletlenül valamely szomszédos autóban.
ON: Szerintetek mit érdemel az az autós, aki úgy parkol le, hogy két autó helyét foglalja el? Esetleg full gumileeresztés? (Csak leeresztésre gondolok, nem kiszúrásra) Nem egyszer látok ilyesmit az egyébként tömött parkolóban, és engem felettéb bosszant az ilyen magatartás. A legtöbb esetben csak lustaságról lehet szó, látszik, hogy két kormánymozdulattal a helyére tehető a gép..
Szerintetek egy kis pumpálással megnevelhetők az ilyen megnyerő modorú népek?
Üdv:
Hunter
Talán, azért egy kicsit vitatkoznék, a Miata az éppen határeset, minden kritériumnak nem tud megfelelni, de nagyon igyekszik:) S közelebb áll szerintem jóval a roadster-hez, mint a cabrio-hoz. De egy tiszteletbeli roadster címet, azért kaphat szerintem:) Ha a "konkurenciát" nézzük, akkor mindenféleképpen roadster a nagytöbbséghez viszonyítva. De igazából "élményautó":)
Jelesül az Mx-3 egy coupé és nem nyitott kocsi.
Az MX-5 egy az egyben az Alfa Spidernek felel meg, és ö volt az elsö ilyen kocsi, ami a régi Duetto Spider 27 évnyi hegemóniáját megtörte a kisméretü, olcsó kétüléses kabriók között, és újra divatba hozta azt.
A TT Roadster is ez, csak nem olcsó, de a többi tulajdonság stimmelne, ha hátsókerékmeghajtású lenne. Mellesleg a TTR annyi minden miatt nem lehet valódi roadster, hogy az már botrányos.
- Keresztben áll a motor
- elsö- vagy összkerékhajtás van alatta
- a karosszéria tagolása nem felel meg a kategória jellemzöjének
- futómüben mindenféle elektronikus kütyük dolgoznak
UI: A Matáv elbontotta a vonalamat este, és megszünt telefonként müködni, úgyhogy csak most tudom elküldeni a választ.