Keresés

Részletes keresés

Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2014.02.01 0 0 91

A 2-es vonalon elindultak és kockásodtak/kockásodnak - nézz utána!

 

Legalább ott fényezd a kormány ülepét, ahol valami infód van!

Előzmény: Maaria (90)
Maaria Creative Commons License 2014.02.01 0 0 90

Még el sem indult az új metróvonalon a közlekedés, egyesek máris tudni vélik, hogy a kerekei el fognak kockásodni. Nehogy a kormány elbízza magát. :)

Más városokban is futnak Alstom szerelvények, ott is elkockásodott a kerekük? Vagy csak a budapesti klíma lesz az oka? :DDD

Előzmény: Háténimmárkitválasszak? (89)
Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2014.02.01 0 0 89

Na látod, hogy mekkorát tévedsz!

 

Mert ugye az eredeti MSZ szerinti metrókerekek/villamoskerekek nem kockásodnak el némi üzemelés után.

Az új kocsik kerekei meg igen.

 

Így ha elindul az oly régen áhított közlekedés az új metrón, a jelenlegi állás szerint csak a vesekövesek örülhetnek.

 

És akkor a sinekről még nem is beszéltünk. (Lásd: 61-es villamossínjeinek felújítása például).

Előzmény: Maaria (87)
Maaria Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88

Ja, és remélhetőleg a Széll Kálmán tér átépítése is hasonlóan sikeres lesz. Ez a kapcsolódási pont ennek a topiknak a témájához. :)

Előzmény: Maaria (87)
Maaria Creative Commons License 2014.02.01 0 0 87

Szerintem az a lényeg, hogy a megvalósítás akadályait sikerült elhárítani, és a 4-es metró vonalon hamarosan elindul a közlekedés.

Előzmény: Háténimmárkitválasszak? (86)
Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2014.02.01 0 0 86

Szóval az MSZ (Magyar Szabvány) értelmesre változtatása is hosszú, hatalmas politikai ellenszeles tárgyalás eredménye volt?

 

Az A37-es acél maradt A37-es, vagy engedtünk Brüsszelnek?

Előzmény: Maaria (78)
Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2014.02.01 0 0 85

Fölszedik és ott is lesz egy gödör?

Előzmény: Maaria (84)
Maaria Creative Commons License 2014.02.01 0 0 84

A metróállomás és a 4-6-osok megállója közti rész aszfaltja még a legjobbnak mondható a téren. Más részek sokkal rosszabbak. Reméljük, már nem sokáig lesz így.

Hamvába holt nick? Creative Commons License 2014.01.31 0 0 82

Nézd, már a villamosokig is a töredezett flaszteron kell botorkálni.

Előzmény: Maaria (81)
Maaria Creative Commons License 2014.01.31 0 0 81

Javaslom, ha a fájós lábúak népes táborához tartozol, akkor szállj fel a 4-6-osra, menj két megállót, és a Mechwart liget után már nem kell sokat gyalogolnod, ha mindenáron a Margit körúti templomhoz akarsz eljutni, bár őszintén szólva ez meglepő, ha a régebbi fórumbeli munkásőrságodra gondolok. :)

 

Ez a kérdés tehát csak annyiban tartozik a topik témájához, hogy a 4-6-osok végállomása is a Kalán van. (Kala: Széll Kálmán tér újabb rövidítése)

Előzmény: Hamvába holt nick? (80)
Hamvába holt nick? Creative Commons License 2014.01.31 0 0 80

Én mindenesetre nagyon fogok örülni, ha végre rendbehozzák a Széll Kálmán teret. 
Szerintem tűrhetetlen és balesetveszélyes volt, ahogy a metró állomástól a Margit körúti templomot lehetett botladozva megközelíteni.
Remélem ezentúl egyszerűbb lesz a gyalogos közlekedés.

nyúllabda Creative Commons License 2014.01.31 0 0 79

Ez tehát nem érv semmire.

 

Akkor innen nem fogunk továbblépni, mert minek

Előzmény: Maaria (78)
Maaria Creative Commons License 2014.01.31 0 0 78

E tárgyban egy hosszú tárgyalási folyamat volt, ami végül megegyezéssel zárult. Ami egyébként megszokott és normális dolog. Ez tehát nem érv semmire.

Előzmény: nyúllabda (76)
Qqberci Creative Commons License 2014.01.31 0 0 77

jó néhány problémát meg kellett oldani

 

De ezt nem úgy kellett volna, hogy a 2/3 vélt biztonságában enyhítünk az előírásokon...

Előzmény: Maaria (72)
nyúllabda Creative Commons License 2014.01.31 0 0 76

Ez így összefoglalva szép és hihető, csak ha kibontanád részleteire másképp festene.

Ott volt pl a fék cirkusz. Végül mintha mégis az MSZ módosult volna, pedig sokáig ez volt az akadály.

Előzmény: Maaria (74)
Qqberci Creative Commons License 2014.01.31 0 0 75

Ha egy ház  szerkezetkész, akkor nagyon elkefélni már nem lehet. Így van ez a metróval is, de azért 2010 után még komoly kísérletek voltak/vannak (lásd még: az ütközőbakon áll az automata szerelvény még akkor is, ha a vezető segítene megállni)...

Előzmény: Maaria (72)
Maaria Creative Commons License 2014.01.31 0 0 74

Ez badarság. Szerintem aki csak tudott, mindenki azon volt, hogy minél előbb működhessen. 2011-ben még sokkal nagyobb gondokat kellett megoldani, és csak 2012 januárja után kezdődhetett a békésebb, építkező szakasz, mikor az EU-val folytatott viták kezdtek elviselhető tartományba kerülni. Addig iszonyat nagy volt az ellenszél, mindenben, mindenkor.

Előzmény: nyúllabda (73)
nyúllabda Creative Commons License 2014.01.31 0 0 73

Ha a budapestiek érdekelték volna Orbánt 2011-re átadta volna.

A választásra tartogatta.

 

Előzmény: Maaria (72)
Maaria Creative Commons License 2014.01.31 0 0 72

Azért egy metróvonal nemcsak az alagútból áll. Ha 2010-ben annyira jól állt volna, akkor még a választás előtt átadták volna. Ezt a ziccert nem hagyták volna ki. Csakhogy azóta még jó néhány munkát el kellett végezni, jó néhány problémát meg kellett oldani, hogy ide jussunk, hogy hamarosan működőképes legyen.

Előzmény: Qqberci (71)
Qqberci Creative Commons License 2014.01.31 0 0 71

Semennyi, mert az alagút addigra már kész volt. Magyar mérnök, Klados Gusztáv vezette az alagútépítési munkálatokat.

Előzmény: Maaria (68)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.31 0 0 70

2010-ben!

 

Előzmény: Törölt nick (69)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.31 0 0 69

23010-ben már annyira előrehaladott állapotban volt a metró, hogy nem lehetett nem befejezni!

Előzmény: Maaria (68)
Maaria Creative Commons License 2014.01.31 0 0 68

Hány m  metró épült 2011-2014 között?

Előzmény: Törölt nick (67)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.31 0 0 67

Hány m  metró épült  1998-2002 között?

Előzmény: Maaria (9)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.31 0 0 66

Különösen stadionok, szobrok és emlékművek tekintetében!

Előzmény: Maaria (5)
Holl Gold Creative Commons License 2014.01.31 0 0 65

vajon ki is adta el es miert??? hova lett a zsozso (eltunt mint az aranyora 45-ben)???

Előzmény: pert2 (40)
Holl Gold Creative Commons License 2014.01.31 0 0 64

Mondjal meg ilyen okosakat...több nagy bekötöut talalkozasa, miert is kellene az autokat kitiltani onnan???  pl. eleg sok lakas van a teren (nekik hogyan magyaraznad meg az autofobiadat???)...

Előzmény: Regin__a (46)
Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2014.01.31 0 0 63

Egy gödröt már sikerült I. Orbanisztániában produkálniuk.

A Meggyes "saját képére formálta" Esztergomban a Széchenyi teret (50%-os bokatörési esély, meg ott is teli lett a tér Meggyesileg jóváhagyott (no nem csak szép szóért) bódékkal.

 

Talán hagyni kéne így, ahogy van.

Az orvoséknál úgy szól az eskü: nem ártani.

 

Ez így, ahogy van, ronda, de megszoktuk, a miénk, kicsit savanyú, de magyar.

 

Egyébként anno a metro állomás építési engedély nélkül épült és csak évek múlva, amikor egy ismerősömet meg akarták fingatni egy garázsért és kérte, hogy a metroval együtt tárgyalják az ügyét, akkor kapott fennmaradási engedélyt. A garázs is.

Előzmény: Maaria (62)
Maaria Creative Commons License 2014.01.31 0 0 62

Én most mindenesetre egy nagy pofáraesést jelzek...

 

Jó, te ezt jelzed. De minek drukkolsz? Sikerüljön, vagy ne sikerüljön?

Előzmény: Qqberci (61)
Qqberci Creative Commons License 2014.01.31 0 0 61

Ezek a tervek azért közlekedési változásokat is jeleznek.

 

Aztán majd meglátjuk, mi lesz belőle... Én most mindenesetre egy nagy pofáraesést jelzek...

Előzmény: Maaria (54)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!