A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
A metróállomás és a 4-6-osok megállója közti rész aszfaltja még a legjobbnak mondható a téren. Más részek sokkal rosszabbak. Reméljük, már nem sokáig lesz így.
Javaslom, ha a fájós lábúak népes táborához tartozol, akkor szállj fel a 4-6-osra, menj két megállót, és a Mechwart liget után már nem kell sokat gyalogolnod, ha mindenáron a Margit körúti templomhoz akarsz eljutni, bár őszintén szólva ez meglepő, ha a régebbi fórumbeli munkásőrságodra gondolok. :)
Ez a kérdés tehát csak annyiban tartozik a topik témájához, hogy a 4-6-osok végállomása is a Kalán van. (Kala: Széll Kálmán tér újabb rövidítése)
Én mindenesetre nagyon fogok örülni, ha végre rendbehozzák a Széll Kálmán teret. Szerintem tűrhetetlen és balesetveszélyes volt, ahogy a metró állomástól a Margit körúti templomot lehetett botladozva megközelíteni. Remélem ezentúl egyszerűbb lesz a gyalogos közlekedés.
Ha egy ház szerkezetkész, akkor nagyon elkefélni már nem lehet. Így van ez a metróval is, de azért 2010 után még komoly kísérletek voltak/vannak (lásd még: az ütközőbakon áll az automata szerelvény még akkor is, ha a vezető segítene megállni)...
Ez badarság. Szerintem aki csak tudott, mindenki azon volt, hogy minél előbb működhessen. 2011-ben még sokkal nagyobb gondokat kellett megoldani, és csak 2012 januárja után kezdődhetett a békésebb, építkező szakasz, mikor az EU-val folytatott viták kezdtek elviselhető tartományba kerülni. Addig iszonyat nagy volt az ellenszél, mindenben, mindenkor.
Azért egy metróvonal nemcsak az alagútból áll. Ha 2010-ben annyira jól állt volna, akkor még a választás előtt átadták volna. Ezt a ziccert nem hagyták volna ki. Csakhogy azóta még jó néhány munkát el kellett végezni, jó néhány problémát meg kellett oldani, hogy ide jussunk, hogy hamarosan működőképes legyen.
Mondjal meg ilyen okosakat...több nagy bekötöut talalkozasa, miert is kellene az autokat kitiltani onnan??? pl. eleg sok lakas van a teren (nekik hogyan magyaraznad meg az autofobiadat???)...
Egy gödröt már sikerült I. Orbanisztániában produkálniuk.
A Meggyes "saját képére formálta" Esztergomban a Széchenyi teret (50%-os bokatörési esély, meg ott is teli lett a tér Meggyesileg jóváhagyott (no nem csak szép szóért) bódékkal.
Talán hagyni kéne így, ahogy van.
Az orvoséknál úgy szól az eskü: nem ártani.
Ez így, ahogy van, ronda, de megszoktuk, a miénk, kicsit savanyú, de magyar.
Egyébként anno a metro állomás építési engedély nélkül épült és csak évek múlva, amikor egy ismerősömet meg akarták fingatni egy garázsért és kérte, hogy a metroval együtt tárgyalják az ügyét, akkor kapott fennmaradási engedélyt. A garázs is.