Hát én magam nem is sürgetném a dolgot, de nehéz úgy várakozni, hogy ott vár már a szalonban az új moci. Tudom, hogy jövőre, tavasszal is lesz lehetőség, de én ennek a szemét bandának nem vagyok hajlandó befizetni a megemelt, 275000 Ftos új regadót! Na ezért kaparok...
A tükröződéssel kapcsolatban annyit, hogy kicsit javít a helyzeten, ha van rá rakva egy védőfólia (ami amúgy is kell a karcok ellen..), amiből az érdesebb felületűt kell megvenni...
BIKE-R!
PDA-ra azért még van TOM-TOM, I-GO (ami ugyanazt a térképet használja mint a Garmin), PocketKim Slovakia, Útinfó, Aeromap stb. és ezek általában olcsóbbak mint a Garmin térképek, sőt egyik másik megszerezhető a netről is.
A Desti európa szinte mindenhol házszám részletességű., tőlünk nyugatra.
Fujitsu Siemens PocketLoox 720- t használok most, de volt már több féle.
Kecso
Daty!
PDA rázkódásvédelem: ezekben a kütyükben nincs mozgó alkatrész nem valószínű, hogy ne bírná a motorozást, legalábbis nálam még nem jött elő ilyen probléma.
A napfény néha valóban okoz problémát, de szerintem ez minden LCD kijelzőre igaz.
Akksiról FS 720 kb 3,5-4 órát megy alacsony fényerejű háttérvilágítással, BT GPS vevővel, ezért szereltem a mocira 12V-os szivargyújtó csatlakozót. A BT GPS elmegy 9-10 órát, de az is tölthető menet közben.
Sima 12V nem jó direktbe a PDA-nak, asszem 5V a töltőfesz, mert az USB kábelen keresztül is lehet tölteni.
A folytást még nem piszkáltam, gyári minden.
kecso
Szépek a dobozok! Az én tartórendszerem is valami ilyesmi lesz mint az egyik képen, mert az eredeti hátsó csomagtartót le kell szerelni ahhoz, hogy felrakhassák a doboztartó konzolt, ugyanis egyben lesz a hátsó és a 2 oldalsó! CSak a dobozok lesznek mások!
HAli!
A válaszaim a következők.
1. Nincsenek még dobozaim, csak doboztartókat vettem, Givi márkájút, mert az több tipushoz is jó(Kappa, Nonfango stb.).Igazából védelmi funkciója is van a tartóknak,mert eldőlés, vagy kisebb sebességű elcsúszás esetén MINDEN sérülstől óvja a gépet, amennyiben bukócsővel együtt alkalmazod. De tervben van a dobozvásárlás is, mert kipróbáltam és nagyon sokat, praktikusan lehet beléjük pakolni, bár picit rontanak a menetstabilitáson.
2. Indextéma. Ööööööö.... Jelzem az úgy történt, hogy a gép eldőlt, mivel nem jól támaszottam ki. De mivel füvön (azon a szent helyen, ahol a képek készültek) történt, ezért csakpusztán annyi történt, hogy a balelső index 30 (!) darabra robban t szét. Mindez 2 nappal a moci átvétele után. Összeragaszgatni meg sem próbáltam, hanem megérdeklődtem a Suzukinál hogy 9600 Ft darabja az indexnek, de szezon közepén (!!!)egyetlen darab sincs magyarországi raktáron belőle... Német veboldalon találtam az ötletet a lencsefejű indexre, mivel még a bukócső sem védi meg a gyári indexet a letöréstől. Igy az első utamba eső motorosboltban megrendeltem a Lucas gyártmányú indexeket mindösszesen 4500 Ft-ért /pár. Szerintem szebbek is, mint a gyári, de mindenképpen praktikusabbak.
3. A felszereléséhez néhány imbuszkulcsra, meg egy villanyfúróra volt szükség. Egyébként annyira könnyű volt illeszteni, mintha az eredeti helyére gyártották volna. Az elektromos szerelés se horror, szabvány sarukkal vannak összekötve a fejidom mögött. Szal kb. 40 perc volt az egész.
A Finsterhangot meg nem tudom még, hová tehetném fel. Ötleteket kérek! 2,5 MB, waw állomány.
Üdv mindenkinek!