Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.08.26 0 0 2369

Hi !

Rég jártam erre, gondoltam benézek. Túl vagyok a 2000-es átvizsgáláson. Vettem kapaszkodókat, ill. megrendeltem a pótkesztyűtartót. Állítólag Hollandiából hozzák, kb. 10 napon belül. Ami érdekes, hogy eddig 8e HUF-os árakról olvastam a topicban, itt meg azt mondták, mikor rendelték, hogy 5600 az ára + a csavarok.

Amitől picit tartok, hogy ebben a szervizben még nem szereltek be ilyet (tőlem hallották először), remélem nem baltázzák el.

Fogyi (1.2-es) : újabban javuló tendenciát mutat. Utóbbi 2 alkalommal, országúton,

3000 körüli fordulatszámmal (ritkán 4-4,5e), végig klímával, 4 személy: 6,7 ill. 6,5.

Kíváncsi vagyok mennyi ebből a klíma. Ha ilyen marad az idő, hétvégén letesztelem.

Bp.-en 8 liter alá nem tudom levinni.

Üdv mindenkinek, gratula az új tulajoknak !

In-fra-red Creative Commons License 2004.08.26 0 0 2368

Sziasztok!

 Üdvözlök mindenkit,ráleltem eme topicra és örülök neki,nagyon sok érdekes dolgot olvastam miközben vártam,hogy 1 uj Daewoo kalos 1.2 es tulaja lehessek és ez ehónap 19.én bekövetkezett.Az Érdi Di-Fer nél vásároltam a Kalost. Szuper az ügyintézésük ajándékba kaptam a szönyegeket bele valamint elsösegélycsomag pótizzokészlet,vontatokötelet is.Fogyasztásrol még sajna nemtudok nyilatkozni de ha lesz info rola megosztanám.....

 

 

Üdv. és mindenkinek balesetmentes vezetést.

DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.08.26 0 0 2367
van egy olyan meggyőződésem, hogy a legtöbb üzemanyagot az ember lába fogyasztja:))
Előzmény: nord (2366)
nord Creative Commons License 2004.08.25 0 0 2366

Az összes eddig megtett 4637km-en pedig 6,96 l/100km-t mértem.

 

Nem semmi - ugyanis nekem 6600 km után 6,99 liter az átlag, szintén négy ajtós 1.4S:)))

Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (2365)
DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.08.25 0 0 2365
Gergelyünket

elvittük, avagy inkább ő minket Görögországba.
Ez volt az első igazán hosszú út vele. Semmi probléma nem volt.
4 személy, csomagtartó dugig, ennek ellenére a fogyasztás is kedvezőnek mondható.
2487km > 159,23liter > 6,40 l/100km, hozzá kell tenni, hogy nagyon vegyes útviszonyok mellett, de a szabályok 80-90%bani betartásával, plusz egy 35 perces határon való üresjárati pöfögéssel, nagyon kevés klímával.
Az összes eddig megtett 4637km-en pedig 6,96 l/100km-t mértem.
mga_online Creative Commons License 2004.08.25 0 0 2364

Üdvözletem mindenkinek!

 

Kissé megkésve találtam erre a topicra :-)  Fél éve vagyok egy fekete 1.2-es Kalos boldog tulajdonosa, ez idő alatt 12000 km-t sikerült beletennem. Az üzemanyag-fogyasztást az első perctől precizen számolom, és az alábbi megfigyeléseim voltak: (Érd környékén ill. országúton/sztrádán használtam, Budapesten utálok vezetni, így gondosan kerülöm)
 - Bejáratás (február, március) során 7,2-7,6 fogyasztás
 - Ez késöbb fokozatosan javult, majd beállt a klímától és a város/országút aránytól, valamint a vezetési stílustól függően 5,5-6,9-re.
 - Hoszabb túrákon négy emberrel, főútvonalon, városokon keresztül, szabályokat betartva, klímával 6,2 Liter/100km
 - Kissé öreguras vezetéssel 2-3000 között tartott fordulattal könnyen 6 liter alatt tartható, 3000-es fordulat felett megjön az étvágya, sportos vezetés esetén, gyakori 4-5000-es fordulatnál kifejezetten szomjas... 

   Egyébként néhányszor igazán extrém környezetben is kipróbáltuk...  A Vértes erdőgazdasági útjai egy kiadós eső után elég brutálisak tudnak lenni, de legnagyobb megdöbbenésemre a Kalos kis ficánkolás után bármilyen dagonyából kimászott.

  Utitársaim (ők maguk német és japán autók tulajdonosai) elismeréssel adóztak.

 

 Műszaki problémám tegnapig nem volt...

 

  Tegnap az M7-esen Pákozdnál kigyulladt a sárga CHK led. Félreálltam, és felhívtam a szervízt, majd instrukcióik alapján elmentem Érdig, a Di-Ferhez.   Itt egy diagnosztikai computerrel lekérdezték, és kiderült:
A "Rossz út"-szenzor adta a hibát. (úgy tűnik az M7-est nem annyira komálja mint Érd legendásan sz*r földútjait vagy épp a Tardosi erdei ösvényeket.  :-)))))))

  Megnézték, megmutatták, letakarították, törölték a hibanaplót, és mehettem utamra. Rendesek voltak, átnéztek más részeket is, A szevízkönyvbe nem került bejegyzés, de adtak róla egy külön papírt, hogy ha újra jelentkezik a hiba, akkor már cserélik a szenzort.

 

 

 

Üdv,
MGA

gentry Creative Commons License 2004.08.24 0 0 2363
A közelmúltban volt egy Bp-Bécs-Bp utam végig padlógázzal (sietnem kellett), a terepviszonyoktó függően 140-170 km/h közti sebességgel. A fogyasztáson meg is látszott, mivel 9,3 liter/100 km jött ki. Hát igen, a padlózást úgy tűnik nem nagyon szereti.
nord Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2362

Tartóssági tesztet csinál az AutóMagazin: Daewoo Kalos 1.4, 8 szelepes, 4 ajtós.

A mostani számban egy egyoldalas beharangozó van.

nord Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2361
A szalonban nekem is pontosan ezt mondták.
Előzmény: Geraszimov (2359)
Geraszimov Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2360
Bocsi az előző hozzászólásban az elütésekért. Érdekes ami írsz. Nekem a hárulja nyekergett, de csak lassú sebességnél, ahogy Neked az eleje. Ennek a lengőkarnak brutális hangja volt, gyakorlatilag fémesen ropogott. Azt nem tudom, hogy ez a nullrevizión hogy nem jön ki!    
Előzmény: laggard (2356)
Geraszimov Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2359
Az én tudomásom szerint az inditásgátló alapból nem jelzi a működését. A beépített led, a gyári riasztórendszer visszajelzője, illetve ha a kereskedésben utólagos riasztót rendelsz, azt is rékötedheteted erre a led-re. Az autók nagy töbségében az inditásgátló némán teszi a dolgát, nem jelzi a működését, nálam sem villog a led.     
Előzmény: kblue (2358)
kblue Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2358
Sziasztok,
a hasznalati konyvben az irta hogy egy piros LED villog ha az inditasgatlo bekapcsolt alapotban van. Nalam nem pislog semmi. Nalatok mi a helyzet?
laggard Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2357
Köszönöm az infot. Szerintem ennyit beruházok. Egy próbát megér.
Előzmény: kismiki (2354)
laggard Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2356
Érdekes a bal oldali lengőkart már nekem is cserélték, de nekem nem kopogott, hanem egészen lassú menetben úthibákon éktelenül nyekergett benne a silent. Vagy kétszer próbálták a szervizben "megkenni", végül a csere segített.
Előzmény: Geraszimov (2355)
Geraszimov Creative Commons License 2004.08.23 0 0 2355

Szevasztok!

 

 

Igértem egy élménybeszámolót szervíz ügyben. Nos röviden: írtam, hogy kopog a futómű. A szervízbe múlt hét hétfőn vittem be a kocsit, keddre meg is állapították, hogy a kormányművet kell kicserélni. Csütörtökre változott a helyzet. Berakták az új kormányművet, és a kopogoás változatlanul megvolt. Éljen! Nem húzom, a lengőkar volt a ludas a Bal oldalon, csere és most mint a zsírozott nyílvessző. A szervízben korrektek voltak, (X-es Szabó). Szerintetek eladásnál jelent valamit, hogy a szervízkönyvben nyoma van a kormánymű cseréjének? Csökkent az autó értéke, vagy ez semmit nem jelent? Azóta 500 km beletoltam, és érezhető a változás, még a csillapításon is. Ja beállt a fogyasztás, rendre 5.9-et megyek vele 100-on. Ahogy olvasom, lehet, hogy csak az első nagyszervizig?           

kismiki Creative Commons License 2004.08.22 0 0 2354

A hagyományos gyertya:   NGK BPR6ES 

 

A V-Line No.2 típusszáma:   NGK BPR6E  (éppen egy S betűvel kevesebb a 2001-es katalógus szerint)

 

Itt az 5. számú termék nevetséges áron:

http://www.addel.hu/template/temp1/products.php?storeid=581&prcategory=5178 

 

 

Előzmény: laggard (2353)
laggard Creative Commons License 2004.08.22 0 0 2353
Annak is van ilyen szép hosszú kódja (mint BPR6ES)? Mert a V-Line gyertyák között én nem találtam megfelelőt. Vagy nem kerestem türelmesen...
Előzmény: kismiki (2352)
kismiki Creative Commons License 2004.08.22 0 0 2352

Az NGK az egyik legkiválóbb gyertya és az ára is jó.

 

Kalózoknak: http://www.ngkntk.de/index.php?id=403&pd=430&t=pkwzuendkerzen&lmf=DAEWOO&h=DAEWOO&m=Kalos 

 

A külföldi autós és motoros fórumok szerint az NGK BPR6ES-nél még jobb a drágább V-Line No.2 típus.

Előzmény: laggard (2349)
Négyesi Creative Commons License 2004.08.21 0 0 2351

Üdv. a Kaloszosok táborába!

Balesetmentes km-eket kivánok.Az enyém már 20000km -nél van edig hibátlan.

Javaslom neked a váci Daewoo szervízt nagyon korrekt csapat.Ezen a linken tovább Tájékozódhatsz: http://www.daewooclub.hu

A jatt az privát ügy ha úgy érzed hogy megvoltál elégedve akkor adhatsz.

Ha rendszeresen oda hordod biztos nem lessz hátrány.

üdn Négyesi

Előzmény: miki 01 (2350)
miki 01 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 2350
Sziasztok ! Július 16-án megkaptuk a kalost. Az Opeldunánál  három hét várakozás után  nagy örömmel vettük át. Nagyon tetszik az autó, bár kicsit gondban vagyok a parkolásnál, mert nehezen érzem a hátulját.(wartburgal egyszerübb volt). Nagyon jól gyorsul, főleg klima nélkül. Kényelmes és nagy és szép. Eddigi tankolásaim 7,7l.-7l. 1/3 Budapest, a többi országút. Szerintem ez nem rossz a gyári leiráshoz képest. Most megyek a kétezres szervízre. Valaki megtudja mondani hogy ilyenkor illik-e jattolni?
laggard Creative Commons License 2004.08.21 0 0 2349
Ja és persze némely keresztreferencia táblázat szerint a Nippon Denso W20EPR-U gyertya valóban a gyári Champion RN9YC gyertya helyettesítő típusa. Az NGK BPR6ES viszont minden keresztreferencia táblázat szerint megfelelő.
laggard Creative Commons License 2004.08.21 0 0 2348
Tanulságosnak tartom a történteket: Daewoo Kalos 1.4 sedan gyári gyertyákkal (Champion) 29.567km átlagfogyasztása 7,05 l/100km. Jött a garanciális szerviz és többek között ekkor gyertyacsere is történt. Az új gyertya Nippon Denso W20EPR-U lett, megkérdeztem, hogy miért: mert a szerviz utasítás ezt írja elő. A fogyasztás azonnal 8,25 l/100 km lett, ami nem kerülhette el a figyelmemet ugye :-) ahhoz képest túl nagy ugrás. Vártam egy-két tankolást, hátha csak úgy gondolom. Majd a sarki fűszeresnél vettem NGK BPR6ES gyertyákat és láss csodát: igaz még csak országúton 110 km/h körül, de hegyen-völgyön (Tátra) 5,88 l/100 km lett a fogyasztás. Lehet, hogy az NGK jó gyertya?
Dovi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2347
Hódmezővásárhely.
Előzmény: KODI (2346)
KODI Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2346

Melyik kereskedő volt ilyen rendes?

 

Kodi

Előzmény: Dovi (2342)
Dovi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2345
Első 163Km-re 13l benya = 7.98
Felerészt város, másik felében országút klímával.

Köszi a címet! Majd körbeudvarolom őket postai utánvétel ügyben.
Előzmény: Kalos Roboka (2344)
Kalos Roboka Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2344

A Heko keskenyebb mint a Szatuna, lehet, hogy ezért nem csap akkora szélzajt. Egyébként ez a gyártó honlapja, én is innen néztem ki: http://www.vfts.hu

 

Előzmény: Dovi (2343)
Dovi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2343
Akkor ilyet fogok venni. A Szatuna - olyanom volt másik autón - valóban hangos. Nem lehet nem észrevenni. :-)
Előzmény: Kalos Roboka (2340)
Dovi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2342
Az a baj, hogy még nem nagyon tudok mit mondani. Épp, hogy átléptem a 100Km-t és ilyenkor inkább még a vásárlás öröme az, ami befolyásol. Az kétségtelen, hogy az eddigiek alapján nagy haverok leszünk, de az egész autó egyenlőre még nyers.

A vásárlással kapcsolatban annyit, hogy itt olvastam rémregényeket, de nekem épp ellentétes tapasztalatom van. Én a kereskedőnél múlt hét közepén kiválasztottam a kicsikét, megkupeckodtunk és tegnapelőtt elhoztuk a kocsit. Ez azért érdekes, mert két másikat számíttattam be, amik szintén hiteles autók voltak, de mindent elintézett a kereskedő. Nekem csak aláírnom kellett, mint a gép...

Úgyhogy eddig minden tapasztalatom pozitív.
Előzmény: Kalos Roboka (2341)
Kalos Roboka Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2341

Dovi!

 

A fórumos szokások szerint itt lenne az ideje egy kis élménybeszámolónak! :-)

Előzmény: Dovi (2339)
Kalos Roboka Creative Commons License 2004.08.20 0 0 2340

Szia Dovi!

 

Passzentos, és egy kis helyen ragasztó tartja. Nekem nem tűnt túl stabilnak, ezért ragasztottam körbe. Egyébként lehet, hogy elég lett volna az a kis ragasztóréteg ami gyárilag rajta volt.

A zajról nem tudok nyilatkozni, én nem vettem észre,  hogy hangosabb lenne, igaz nagyon nincs is összehasonlítási alapom, mert 2 napos korában már feltettem au autóra.

Sokáig fater kocsijával jártam, azon volt, és nekem nagyon hiányzott erről. Tavasszal, ősszel esős időben amikor nem szívesen kapcsolnád be a klímát mégis szeretnél friss levegőt az utastérbe engedni, akkor jól használható, nem ver be az eső.

Ez már tényleg csak szubjektív dolog, de nekem nagyon tetszik az autón. /egy kis optikai tuning :-)/

Előzmény: Dovi (2339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!