Bocs, én csak azt írtam ide, ami a kép alá volt írva a honlapon! Mellesleg én is furcsállottak, hogy "eredeti Suzuki utánzat"!:-))) Valószínűnek tartom, hogy arra gondoltak, hogy a mérete megegyezika Suziéval, bár ha azt mondod nincs is ilyen..... no comment.:-)) Egy kérdés? A Luisnak van magyarországi boltja is, vagy rendelted? Mert ha rendelted, akkor minek, ugyanis, mint láthatod, itthon is lehet kapni,mert szerintem, amit beszúrtam, az tuti ugyan ilyen!! És megkérdeztem a 4.500 Ft egy párt takar. A Luisban mennyi volt?? Képbeszúrás leírásával lemaradtam mint látom, ezéet nem ismétlem meg!:-))
Üdvözöllek köreinkben! Hát gartula! Nem semmi távot mentél a Burgmannal ilyen rövid idő alatt!:-)) Most is csak azt tudom mondani neked is, hogy nagyon örülök, hogy vannak még olyan fiatalok, mint pl. te is, akik szellemileg is felnőttek a motorozáshoz, nem csak korban!:-))) Lehet a motort státusz szimbólumnak is tartani. De azok általában évente 1000 kilométert mennek, azt is csak az arcoskodás miatt!:-)) Remélem látunk még itt, nyáron meg személyesen is valahol!
Hali!
Örülök, hogy mindenkinek boldogságot okoztam a Finster hangjával. Hallgassátok, és élvezzétek. Azóta én is többször meghallgattam... Visszaolvasva eddigi kipus hozzászólásaimat már magam is kezdem úgy érezni, hogy akaratlanul a Finster fogadatlan apostolává váltam, ezért még egyszer és most utoljára írom le a véleményemet: egyáltalán nem hangos a dob. Különösen nem nyugodt túratempónál és egyenletes sebességnél. Kifejezetten érdekelt, hogy mit hallanak a mögöttem jövők a sorban. Mindenki azt mondta, hogy általában semmit! Akkor jön meg a hangja, ha erőteljesen kigyorsítok, kb. 6500-tól pedig újra csendesebb lesz. Én is meghallgattam. kilométereket mentem barátom Viragojával a motorom mögött. Tényleg nem hallani semmi különöset. Semmi fejfájás, fülzúgás, kellemetlenség. Az erre érzékeny rendőrfülek sem vettek észre semmi kivetnivalót a hangjában. Bár az is igaz, hogy nem is nagyon májerkedtem nekik... Tehát bármikor állok a bizonyítás és a próba elé! Mindenki győződjön meg saját fülével. Inkább azt mondanám, hogy kiemelte a mélyebb tónusokat, öblösebbé tette a hangját.
Insex téma. Daty képei közül a középső kép bal oldali tipusa az enyém. 4.600 Ft-ért vettem az egy párat, de ezt talán már említettem. Egy gömbfejű izzó van benne, és elsősorban előrefelé sugározza a fényt, ill, 45 fokban előre.Pont jó.
A felszerelés NEM a két idom találkozására történt, hanem a fényes fekete műa. felületre.
Üdv!
Ja és köszönöm a sok dícséretet!
Tallózás, a kép mérete nem lehet nagyobb 500kB-nál, majd Feltölt, ekkor egy kis szünet amíg bekerül a rendszerbe a kép, majd a Beszúrás gomb, és a legvégén a Mehet! Tulajdonképpen ennyi! Sok sikert! Ice
Mi az, hogy eredeti Suzuki utánzat? Szerintem a Suzukinak nincs ilyen gyári irányjelzője.
Én az alábbi két tipust vettem (Louis), de mindkettőnél vigyázni kell, mert a fényük a talpra merőleges. Így felszerelve inkább oldalra szórja a fényt, mint előre. Azért jobb az izzós, mert annál lehet módosítani a foncsort. A második típus LED-es, itt nincs foncsor, ezért a fény irányát nem lehet változtatni.
Hát, ha a kocsisorban mellém értél, akkor már úgy is elfértél. Ha nem, akkor meg nem... De akkor is hatékonyabb a lámpával villantani, azt inkább észreveszem a tükörben.
(mondom ezt úgy, hogy reggelente az Egressy úton jövök befele nap mint nap, és amíg jó volt az idő módszeresen megelőzött legalább 3 motoros a Hungáriáig.) --- Az a fazer meg horror. A mögött már negyed óra is büntetés. :) Persze odahúzva fasza, és gyönörűen szól, de amikor már 5 perce mész mögötte ugyanazzal a tempóval, az már inkább idegesítő...
>Én csak egyetlen példát említenék, van egy nagyon kedves ex kollégám, aki imádja a sport dobokat, CBR 900RR-je van és egyszer lement a sportdobbal Gyöngyösről a Balcsira. Na azt modta, hogy a összes többi hosszabb távú túrára csak és kizárólag a gyári dobbal hajlandó elmenni, mert miután leszállt a motorról, még 20 percig zúgott a feje. Ja, Akrapovic dobról van ....
Erről tudnék én is mesélni a nyitott Akra sport dobok valóban nem a halkságukról ismerszik meg, hanem inkább ellenkezőleg, mint már írtam régebben az egyik havernak DRZ400!!!-on volt egy ilyen dob, de semmi más nem tudta überelni hangerőben, meg persze teljesítményben se, de ez most más kérdés!;))
Nekem már az is elég ha megérkezek egy autó mögé és a vezetője ekkor felfigyel hogy valami hang jön hátulról és egy kicsit lehúzódik hogy én tisztán megelőzhessem, ennek akkor van igazán jelentőssége ha még szembe is jönnek! Vagy van egy olyan lélektani hatása is, hogyha mondjuk előzöm a kocsisort és mellé érek egynek akkor az a hang segítse miatt is elkezd jobbra húzódni, ezzel biztosítva nekem a megfelelő vagy inkább biztos előzést, és ezt halk motorral nem igazán tapasztaltam! Azért az elég meggyőző szerintem ha mellé érek egy kocsinak és mondjuk 1 méterre van a sofőr a kipufogómtól és csak az ajtó választja el a hangforrástól, azért ezt meg lehet hallani szerintem!;)) Persze az amit írsz, már hogy mondjuk szól a cd a kocsiba, nálam is fenn szokott forogni, mert én is döngetek rendesen, szóval nem minden esetben számít a "hangos" dob.;) Mélygarázs viszont nagyon tuti, imádom, meg a szűk utcákat is, igaz lehet hogy nem mindenki vevő erre! Ice
Szvsz csak azt szopatja vele a motoros, aki mögötte van egy túrán (de azt alkalmasint vastagon).
Ebben abszolút egyetértek veled, hiszen testközelből tudom miről beszélsz (pl. osztrák túra Bogyesz Finster dobos Fazerje mögött) :))))
Én csak egyetlen példát említenék, van egy nagyon kedves ex kollégám, aki imádja a sport dobokat, CBR 900RR-je van és egyszer lement a sportdobbal Gyöngyösről a Balcsira. Na azt modta, hogy a összes többi hosszabb távú túrára csak és kizárólag a gyári dobbal hajlandó elmenni, mert miután leszállt a motorról, még 20 percig zúgott a feje. Ja, Akrapovic dobról van ....
A Finster hangjából meg Vanchu bőven kapott, de ezt mesélje el talán ő maga :)))
Nem ismerős valamelyik??:-))))) Segítség kellene! Ilyen az index amit te vettél? Mini Fairing index. Mérete 900x500 mm. Ára 4.500 Ft, de nem tudom párja, vagy darabja? A Dander Bikes motorosboltban találtam rá. Vagy pedig ez: Ez az eredeti Suzuki mintájára készült, méretét nem tudom, ára 2.800 Ft de ezt sem tudom, hogy darabja vagy párja! Segítenél? Előre is köszi! Ja, és jól látom, hogy a két idom találkozására fexik rá a gumija?
Csak hogy bíztassalak egy kicsit, szerintem nem lehet hangos ez a Finster dob, nem akarok itt magyarázkodni, inkább majd hallgasd meg egyszer Apimackó mociját élőben is, úgy lesz az igazi, és ekkora hang mindenképpen kell, a forgalomban jobb a nagyobb hang, mostanában nekem sincs ezzel problémám és hosszútávon engem sem zavar, 120-nál már nem is hallom, ha meg lassabban megyek akkor meg örülök hogy hallom, bár ettől függetlenül valaki fülét meg lehet hogy zavarja egy ilyen nyitott dob, nem vagyunk egyformák, én őket is megértem!;)) Most úgy érzem eljött az idő hogy én is megmutassam a vasaimat, remélem nem Offolom szét nagyon a fórumot, ha gáz akkor sory!;)) Sajnos mivel nincs digitális fényképezőm így csak mobilos képeim vannak még csak az újról, de a Piroskáról vannak normális minőségűek is ő most eladó! Ice
Hát, ez inkább hittétel. Én személy szerint nem szoktam meghallani a motorosokat. Még akkor se, ha már kiszúrtam a tükörben, és figyelek rá. Persze ha már elpttem van, akkor van, hogy a CD-t nem hallom tőle... De előre nagyon minimális hangja van ezeknek, felhúzott ablakkal sanszom nincs, hogy meghalljam. Szvsz csak azt szopatja vele a motoros, aki mögötte van egy túrán (de azt alkalmasint vastagon).
De hogy ON is legyek: Én inkább halkabbra cserélném a kipuffot, ha lehetne. Éjszaka a mélygarázsban ez is elég sok tud lenni...
A hangról először a mérges szó, majd a kellemes és nem túl tolakodó jutott az eszembe, szerintem tip-top, a gyári hangot szerintem felejtse el mindenki, én biztos szaladnék Finsterékhez hogy mikor, meg hogy kész van e már, de már az is késő!;)) Ice
Igen, ezt mondom, hogy motornál együtt élünk vele, de az autónál fontos lesz a passzív biztonság.
Ez elsőre kicsit fura.
Aztán, ha belegondolsz, és mondjuk anya viszi suliba a gyereket vele, akkor persze érthető, és azért lesz Volvo a családi autó. Más kérdés, hogy ha elpatkolsz egy béna autós miatt, akkor a családnak sem jobb.
Figyelj! A motororsok sokkal de sokkal jobb pilóták, mint az autósok!:-)) Ebből kifolyólag a biztonságot kicsit lazábban vehetik, mert nagyon tudnak, már aki!!:-)) És ez az ép bőr kifejezés helytálló, mert ha fikázol egyet, akkor a méreg drága bőrcuccod kicsit megsínyli ezt, de lehet, hogy még a protektotaid is!:-(( Mert a motorors biztonsági felszerelései a defenzív vezetésben és a ruházatban majdnem ki is merülnek!:-(( Sajnos ezzel együtt kell élned, ha motorban gondolkodsz!!
Azt hiszem, mindenki nevében köszönetet mondhatok fáradozásaidért! Tudod, hogy említettem, hogy én a halk motorhangot szeretm, de lehet, hogy feladom ezek után az álláspontomat!:-))
Nem azt mondom, hogy mér nem vesztek karossziériás motort. Azt, hogy a kocsinál húdefontos a biztonság, a motornál meg kevés az esélyed, hogy ép bőrrel megússz egy ütközést, esést.
Vagyis: nézed, hogy hány csillagot kapott a kocsid törésteszten, ugyanakkor a motorozás kedvvért bevállalod, hogy gyakorlatilag a ruhád véd csak. De lehet, hogy a motorosoknál utolsó szempont a biztonság, ha autót vesznek, nincs ilyen statisztikám. :-)