Amit leírtál a csomagba az nem hiszem hogy sokkal megdobná az árat ,kivéve az óra.
"Csak azt nem értem, hogy ha van az autóba ez a kályha ami keringeti a hűtővizet is akkor miért nem elegendő az óra vagy a távirányító a vevőjével együtt. Nem az óra vagy a rádióvevő vezérli a rendszert?
Szerintem amelyik eszköz hiányzik a meglévő rendszeremből az az ami vezérli a kályhát, hogy ne kapcsoljon ki 1 perc múlva hanem működjön tovább a megadott időpontig."
Ha lesz időd kérlek írd meg mi kell még a rendszerhez, hogy kicsit megértsem a működését.
Az biztos nem elég. Az átalakító készlet más egyéb dolgokat is tartalmaz. Holnap megnézem neked, hogy mi mennyi. Természetesen, ha elég agilisnak érzed magad, megcsinálhatod te is, de a topik törzstagjai biztos igazolják, hogy ettől mindig eltanácsolom a népeket. Mert bár tényleg meg lehet csinálni otthon is, mégiscsak veszélyes üzemről van szó. Nem a forgalomunk növelése miatt mondom ezt, nem ettől lesz több a fizetésem, gondolhatod :-) Egyszerűen tizenéves tapasztalat, hogy a "házilag" beépített, átalakított készülékekre sokkal többet kell utóbb költeni, mintha eleve szakszerviz építette volna be. :-)
Kedves Csacska-Macska! Sajna megszűnt a cég aki Webasto képviselő is volt Nyíregyházán. A kályha az óra jelére tovább sem indul. Kénytelen leszek odaadni a villamossági szerelőnek,csak félek nem ért hozzá! Szerinte a szivattyú nem megy valamiért. Tudsz valakit a környéken aki segítene? Előre is Köszönöm
Félek horror árakat mondanál :D ...de ha gondolod küldj egy árlistát, 5 KW diesel, elvileg van üzemanyagszivattyúm Webasto új, kocka pirosan világító programórám, és persze van keringetőszivattyúm is. Mit ajánlanál? Az autó egy 2004-es Octavia I 1.9 TDI. Várom válaszod.
Nekem egy Rover 75 öm van és úgy nézem, hogy gyárilag lett beleszerelve a webasto előmelegítés, működik is rendesen amikor kiriasztom meg amikor az ajtókat nyitogatom. Ezt szeretném átalakítani állófűtéssé. Nem tudom elegendő e, ha veszek hozzá egy t70 rádióvevőt és távirányitót a kiegészítő kábelekkel és antennával? Magam szeretném beszerelni, ha valaki ebben tudna nekem segíteni rajzokkal vagy bármilyen dokumentummal azt megköszönném.
Én a bontott kályhákkal kapcsolatban mindig fenntartással nyilatkoztam. Ritka esetektől eltekintve sem az eladó, sem a vevő nem szokott tisztában lenni azzal, hogy pontosan mi is tartozik a kályhához. Aztán meg jönnek a horribilis pluszköltségek, meg a fogaknak vicsorgatása.
Az sem mindegy, hogy gyári vagy utólagos-e a kályha, amit árulnak. Ha utólagos és minden (!) megvan hozzá, valószínűbb, hogy működni fog a köv. autóban.
A gyáriaknál elég sokszor szívás van, mert -főleg az újabb típusoknál, ahol már CAN-BUS-os rendszer van- adott autótípusra van programozva a kályha.
Akkor gondolom a konkurens Eberspacher árlista távol áll töled. Nekem az van benne, csak nem működik,a pumpát nem vezérli. Van egy régebbi 3 KW-os is, de abba meg tömítést kellene cserélni, de gondolom akkor ebben nem tudsz segíteni.
Azért kérdeztem, mert ha netán vásárolnék egy kályhát, akkor nem akarok befürödni vele azzal , hogy el sem tudom inditani. Nekem a régi kocka órám van, pirosan világít,azt se tudtam hogy ennek is szerepe van, azt hittem csak a műszerfal szinéhez igazították :) Árultak a neten egy Touran kályhát, szerinted az is buszos, mert akkor nem is foglalkozok ezekkel.
Szia! Abban tudok segíteni hogy inditsd el a kályhádat álló motornál is. A PDTDI- ben úgy tudom van keringetőszivattyú elöl a motortérben, de szerintem az elég messze van,és nem is tudom pontosan mikor működik, ugyhogy én a te helyedben a megfelelö vízkeringetés miatt tennék a kályha közelébe is egy keringetöszivattyút, a mi a kályha működésekor keringeteti a vizet. Persze írta Csacskamacka, hogy van hivatalos átalakítószett, ami tartalmaz mindent, gondolom vízcsövek, termosztát, stb. Erröl Ő többet tudna írni ,mit is tartalmaz pontosan.
Tisztetlt Csacskamacka! Az lenne a kérdésem hogy Te hivatalos beszerelőműhelyben dolgozol, vagy csak utánanézésből tudod az árakat? Azt szeretném kérdezni hogy kályhaalkatrész árakban is tudsz segíteni?
Házilagos átalakításról nem nyilatkozhatok, de létezik hozzá gyári készlet, 82.500+Áfáért, ami minden csetreszt, többek közt egy prog.órát is tartalmaz, ami kell hozzá.
Igen, csereszabatos, de csak a pirosan világító fajta, ami 60 perces üzemű. A különbség a kettő közt annyi, hogy az ovális óra tudja a V-Bus-t is. Egyébként a csatlakozások is ugyanolyanok.
Szia! Én is hasonlón gondolkodom mint az előttem kérdező! Nekem 2001-es Seat Alhambrám van 1.9 PDTDI Eberspracher D5W kályhával! Van valami olcsó megoldás az átalakításra úgy , hogy távirányítóval indítható legyen a kályha? Nem kell messziről max. 20 méter.
Szia! Elöször is abban szerintem nincs vízkeringetőszivattyú,azt mindenképp be kell szerelned egyet, én a kályha közvetlen közelébe tenném. Inditójel pedig két vezetékre kell 12 V-ot adni. Az egyik a motor járásakor kapta meg eredetileg a 12V-t, a másik pedig egy hökapcsolon keresztül szintén 12 V-ot kapott hideg ídöben,ami +5C-+10C fok alatt kapcsolt. Ha az eredeti bekötést meg akarod tartani, akkor mindenképp diódázd le ezeket a vezetékeket. Ha írsz pontosabb tipust, akkor megmondom a szineket is, de valószínüleg 3KW-os kályha.