Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vdász Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1500

Köszi,tipp,hogy hol érdemes megnézni?

Előzmény: Jager74 (1499)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1499

Akkor most jött el az ideje,hogy kicseréld az automatát kézi kapcsolású (AVM) agyra!

Előzmény: Vdász (1498)
Vdász Creative Commons License 2015.01.09 0 0 1498

Sziasztok!!

 

Elöször is BUÉK mindenkinek!!

 

Terrano 2,1997es évjárat nincs összkerék hajtás,az autószerelő megnézte és azt mondta,hogy a kerék agyban lévő rész (amihez

 

a féltengely kapcsolódik)van megkopva

 

Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata vagy használható ötlete????(az autós boltban érdeklödtem,azt mondják utána néznek,

 

de semmi jóra ne számítsak,vakon azt mondták biztos horror!!)

 

Előre is köszi,hali!!

Bowfisher Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1497

Elég gáz a mol plakátja amivel a prémium dízelt reklámozza...lényege az, hogy prémium dízel vagy szenvedés télen...hát a qrva anyját, nekem alapáron se áruljon olyan anyagot amivel szenvedni kell...különben megharagszom és telente teszek egy kis benyát is hozzá...

Előzmény: roger1978 (1493)
Bowfisher Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1496

B+E-vel húztad vagy bátor vagy?

Előzmény: tglsndrs (1494)
tglsndrs Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1495

Ja, az autóm Terrano 2, 2.7 és három ajtós.

Előzmény: tglsndrs (1494)
tglsndrs Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1494

Én egy raklap térkövet húztam haza egy dupla tengelyessel (majdnem másfél tonna cucc...)  Az autó ugyan kacagva húzta az utánfutót, de ennél többet húzni (igazából már ennyit is...) baromság, mert ekkora súlyt nem csak elhúzni, hanem megállítani is tudni kellene a vontató gépnek. És ez nem azon múlik, hogy 2.7 vagy 3.0.

Előzmény: Rupi81 (1485)
roger1978 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1493

Helo.vaszinü vizvolt a naftába.nekemis csinalta ezt már igaz gagyi naftával(2.7tdi).vagy mégse volt annyira téli a gázolaj..

Előzmény: Csöpi11 (1474)
Boar... Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1492

Bal.

Előzmény: PathosVerdesIII (1491)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1491

köszönöm! melyik oldalán van, jobb vagy bal?

Előzmény: Boar... (1483)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1490

"...Bakokon áll és az évek során már némileg elsüllyedt..."

Koma!Az nem lehet,hogy Te szedtél fel egy kis pluszt? :):)

 

Előzmény: Boar... (1487)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1489

És még akkor nem beszéltünk a hengerfej,elektromos adagoló,kettőstömegű lendkerék nyalánkságokról,aminek javítása/cseréje egy negyed kocsi ára...

 

Előzmény: Rupi81 (1485)
Boar... Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1488

Jól teljesít a 150 lóerő amíg megvan. Aztán amikor elmegy a turbó az elégtelen olajzás miatt, akkor már nem annyira. Amikor a negyedik henger megy el, akkor meg pláne... Ezekben a terranokban és a patrolokban is elég gyakori volt a 3.0-ás motor halála.

Előzmény: Rupi81 (1485)
Boar... Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1487

Az is benne van. Bakokon áll és az évek során már némileg elsüllyedt. Azért nyáron még kiműtöttem alóla a kipufogó egyes részeit de most nincs kedvem a murván henteregni.

Előzmény: Jager74 (1486)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1486

Mondd azt,hogy nem férsz alá!...azt jobban elhisszük! :)

Előzmény: Boar... (1483)
Rupi81 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1485

Üdv!  

Kösz a válaszokat.

A 2.7 el huztatok már valamit. Én elég sokat futoznék trélereznék vele ezért gondoltam a nagyobb mocira.

meg német forumon  olvastam hogy az jobban teljesit.

Egyébként Németországbol szeretnék egy max 10-12 éves szervizkönyvest behozni.

Üdv mindenkine!

Biri01 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1484

A banner az no1

Előzmény: Törölt nick (1481)
Boar... Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1483

Valszeg kontakt hiba. A terepváltó oldalán, elég alul van a jeladó, rossz helyen, sérülhet maga a jeladó is de sanszosabb, hogy a vezeték. Nekem már rég nem működik, letépte valami a kanócot és még nem volt kedvem alámászni a donorautónak, hogy kiszereljem/kicseréljem.

Előzmény: PathosVerdesIII (1472)
Boar... Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1482

A 3.0-ás terrano motor elég megbízhatatlan.

Előzmény: Rupi81 (1479)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1481

Az enyém is 2.7 TDi 15 év óra szerint 264 000 km (szerintem 500 000+) egy izzítás után simán indult. 2 hónapos 95Ah-s Banner akksi :)

Előzmény: Jager74 (1480)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1480

Terrano II. 2,7 Tdi-ről tudok nyilatkozni,ma reggel nálunk -16 C volt,a kocsi kint aludt.Egy izzítás után (3-4 mp) pöccre indult,az izzítógyertyák még gyáriak (17 év 160ekm) viszont az akksi 1 hónapos és 12V/100 Ah-s.

Előzmény: Csöpi11 (1474)
Rupi81 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1479

Hello. Üdv mindenkinek.

Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem,nem igazán találtam megfelelö forumot.

Terepjáro vásárlásán gondolkodom már régóta.Amiket eddig néztem és megtetszett a Pajero 3.2did és a Nissan terrano 3.0d.    Nem sokat tudok ezekröl az autokrol,szerelöm szerint mindkettö megbizhato strapabiro. Vontati szeretnék vele nagyméretü utánftot,illetve trailert. max gyenge terepre vinném. 

Szeretném a véleményeteket kérni mégis melyiket válaszam és miért. És hogy mire figyeljek vásárláskor

10 év körüli autoban gondolkodom,kérdés hogy ezek menyire megbizhatoak.  

Köszi..

Matyuszoli Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1478

Sziasztok. 

Nekem egy nissan d 40 navarám van ez alá keresnék portálhidat tudtok erre valami jó megoldást?

Üdv és Boldog Új Évet minden tagnak .

Csöpi11 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1477

Szia,

Nekem egy Niva 1.7i után van egy éve. 15.000 km-t mentem vele. 2002 végi, 225.000 km, német, hosszú verzió.

A neten a tesztek alapján szisztematikusan 3.0-át kerestem. Ez modernebb motor (szervizelése lehet, hogy drágább), elméletben kevesebbet is fogyaszt. Ez elég erős, országúton is megállja  a helyét (egyszer mentem vele 180-al óra szerint), mindennapokkor épp elég nekem a teljesítménye. Persze 1500-as fordulat alatt halott, 3000 fölé értelmetlen pörgetni. Cserébe takarékos. Én vidéki alsóbbrendű utakon, hegyi rossz minőségű aszfaltutakon, ill földutakon használom, kb. 10%-ban 4x4 módban, felezőt talán 2x kapcsoltam, takarékosan és ésszel vezetve (kb. 1 M km rutinja), minimum 7.5, maximum 9.5 L a fogyasztása 100-on. Tapasztalatom nincs, de szerintem terepen sem több 12-től.

Megvételkor a futóművet és a kuplungot rendbe kellett tenni, ez durván 150.000-be került  -terepjáró..., azóta 1 nyomtávrúd kellett ill. (ld lentebb) most van indítási gond, de semmit sem kellet bütykölni.

Amit szokni kell: alapból hátsókerekes, nagyon könnyen kipörög. Terepképesség erősen gumifüggő AT jelű javasolt, de Niva-val rázósabb helyekre bementem (persze ez takarékosabb és kényelmesebb is). Vad terepre szerintem már értékénél fogva is Niva vagy Samurai, de józan ésszel ez is elég. Persze azzal nem biztos, hogy munkába mész...

További kérdés?

D.

 

 

Előzmény: Viking 81 (1476)
Viking 81 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1476

Üdv az uraknak.

Egy terrano II.-es vásárlásán gongolkodom.Munkába járáshoz kellene meg erdőbe járni.Érdekelne mások véleménye,milyen tapasztalaatok vannak erről az autóról.Mennyit kell bütykölni .Fogyasztás aszfalton,erdőn.

Köszi előre is.

 

pittor Creative Commons License 2015.01.06 0 0 1475

Üdv.

 

Ez elsőre lehet csak üzemanyag probléma is,vagy izzító gyertya.Nekem -10 fok alatt, 7-8 másodpercig is

izzít. A 4 másodperc az kevésnek tűnik.

Előzmény: Csöpi11 (1474)
Csöpi11 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 1474

Sziasztok!

 A téma: hidegindítás. Autó: Terrano II 3.0 Di, 2002.12. 230.000 km.

Üzemanyag: normál MOL gázolaj, decemberben tankolt, téli.

Jelenség:

- minusz 3-5 fok: normál indul

- minusz 10 fok, csillaggarázs: biztonság kedvéért 2x izzítottam, elindult, kb. 2 mp után fordulat csökken, 2 v 3 henger megy csak, valami sárga visszajelző világít a műszerfalon. Reflexből gázt adok, azonnal leáll. Közben világosszürke (fehér) füstfelhő. Mindezt 3x eljátszotta, negyedikre normálisan indult.

Baj van, vagy csak túl kell élni  a mínuszokat? Izzítás a visszajelzés alapján mínusz 10-ben is kb. 4 mp.

Egyébként tünetmentes, füstmentes, erős és keveset fogyaszt (hihetelen nekem a Niva után, de 7,5-8 liter, van benne földút, gyenge terep is).

Köszi előre is.

D

PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.05 0 0 1473

Elfelejtettem mondani, 5 ajtós első generációs kockalámpás Terrano 2 (Ford Maverick) TD ha ez számít.

Előzmény: PathosVerdesIII (1472)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.05 0 0 1472

Sziasztok, 2 kérdés:

 

1. ma reggel kivillant az összkerék visszajelző lámpája és nem aludt ki. Biztos vagyok benne hogy csak hátsó hajtásra van állítva, végigpróbáltam. 4x4-ben állandóan ég, felezőben is, üresben is, kikapcsolt összkerék pedig ég, de csak "pislákol", néha ki is alszik, nagyobb bukkanóknál. Kontakthiba vagy komolyabb gond?

 

2. nyiszorgó-nyikorgó hangot ad a bal első kerék felől hallom amikor egyenetlen úton megyek, szilenteket nézessem meg?

 

Köszi!

Bara01 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 1471

Sziasztok valaki nem tudja 3 ajtós terrano 2-esnek a hátsó ülését fellehet hajtani teljesen?Mármint hogy az ülőlapot is felbillenteni?Nem találok semmi kart semmit.Vagy esetleg valahogy egyszerűen meglehetne oldani?Köszönöm előre is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!