Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Újabb 13 közlekedési csomópont átépítése, illetve felújítása kezdődik meg Debrecenben.
a beruházásokhoz négymilliárd forint keretösszeget biztosít a kormány jelentette be a város polgármestere.
A tájékoztató előtt Papp László átadta a stadion melletti Pallagi úti körforgalmat, amelyet félmilliárd forintból alakítottak ki az Új Főnix terv keretében. A körforgalom megkönnyíti a klinikák és a szerdán kezdődő Campus Fesztivál helyszíneinek megközelítését is.
Emlékeztetett rá, hogy az elmúl 3-4 évben több mint kilencmilliárd forintból 53 közúti csomópont átépítését végezték el, egyirányúsították a belvárosi főbb útvonalakat és nagyszabású aszfaltozási programot is megvalósítottak az Új Főnix terv keretében.
Ez a közlekedésfejlesztési program folytatódik most a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. beruházásában, az állami kezelésben lévő utak csomópontjainak korszerűsítésével.
Papp László közlése szerint elsőként a nagy forgalmú Nyíl utca Hadházi út kereszteződése újul meg, hozzá kapcsolódóan pedig a Bem téren a Nyíl utca felé külön jobbra kanyarodó sávot alakítanak ki.
Ezt további nyolc kereszteződés kivitelezési munkáinak megindítása, további három előkészítése követi, miközben tanulmánytervet készítenek a Füredi út és a Böszörményi úti kereszteződésében a 33-as és a 35-ös főutak külön szintbeli átvezetéséről sorolta a polgármester megjegyezve, utóbbit az indokolja, hogy naponta csaknem hatvanezer autó halad át a kereszteződésben.
Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője a sajtótájékoztatón közölte, a Nyíl utcai kereszteződés jövőre, a többi átalakítás 2021-re készül el Debrecenben.
Hát sajnos igen, a legforgalmasabb viszonylatok szeirntem a 25-ös család és a 22/24-es páros hát itt is legjobb esetben 4 járat indul egy órában de hétvégén illetve csúcson kívül csak 2.
Szóval igen nem túl sűrűek a követési idők. Nem Pest sajnos.
Ez Debrecen itt ilyen a közlekedés, te még szerencsés is vagy, hogyha óránként kettő busz is megy, én a balmazújvárosi úton dolgozom, az ott közlekedő járatok szokoevente járnak... Gyalog hamarabb hazaerek mert csak 45-50 perc míg a buszra 1 vagy 2 órát kellene várnom.
Közvetlen sajna nincsen. 46/146-os busszal Segnerig, majd 3 4 vagy 5ös troli, vagy 24-es busz. Vagy ha van időd és kedved sétálni, visszasétálsz a Pósa utcáig, majd 43-a busz.
Csak még egy kérdés: az Inter Tanker megállótól visszafelé nincs egy olyan busz, ami valahol az Ótemető/Csapó utca körül áll meg? Vagy még a Fórum felé is jó lenne.
Várjuk azokat a jelentkezőket, akiket érdekelnek a helyi és regionális közlekedésszervezés kérdései. A programsorozat több üzemlátogatást és szakemberek bevonásával egy pályaválasztást segítő tréninget is tartalmaz.
Üzemlátogatásokat tervezünk Budapestre, Veszprémbe és Szegedre. Az utazási költségeket is mi álljuk, aki pedig a program során a legjobban teljesít külföldi tanulmányúton vehet részt.
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy az ITK által megvásárolt ZIU troliknak (9-305, 9-324, 9-331) véletlenül nem tudjátok, hogy mi lett a sorsuk? Valamint a 9-327-esről is az az utolsó információm, hogy donorként tartották meg eredetileg, nem tudom végül elbontották-e vagy sem. A válaszokat előre is köszönöm. :)
Amennyiben az elektromos autóbuszok gyártása olcsóbbá válik, mert ma még 2,5-szer drágábbak mint a dízel buszok, valamint üzemeltetésük egyszerűsödik, karbantartásuk, napi üzemük kevésbé lesz hektikus, akkor a debreceni trolik után, új trolik, váltó típusok nem állnak forgalomba Debrecenben.
Amennyiben ez az olcsósítás nem következik be, vagy a napi üzem nem lesz legalább olyan üzembiztos mint ma a dízel üzem (kb. 85-96%-os) akkor a mai debreceni trolik élete végén, egy másik, akkor új típusú trolii beszerzése válhat szükségessé.
Nem hiszem, hogy változtatni akarnának. Szerintük jól van ez így a sok parasztnak. Pedig itt is, és szerintem más úton is kaptak már sok jó ötletet, csak a "jóvanazúgy" meg "csakazéése" mentalitás miatt nem lett belőle semmi.
Szerintetek terveznek a közeljövőben valamit változtatni a jelenlegi hálózaton? Vannak tervek a közlekedés fejlesztésére?
És elgondolkoztam azon is, hogy vajon a troliknak mennyi idejük van még kb? És ha aktuálissá válna a járműpark cseréje akkor vajon lesznek új trolik vagy az elektromos buszok gyártása akkora már olyan lesz, hogy kész lenne kiváltani a teljes trolibusz parkot? Vagy maradnának a normál autóbuszok?
Annyira hihetetlenül gagyi és igénytelen az új debreceni dekoráció, hogy kedvem lenne inkább lehányni! Ezért csináltam egy (vagyis három) saját verziót. Fogadjátok sok szeretettel! :-)