Majd valamikor mostanaban vennem meg elso nagymotoromat(hasznaltan termeszetesen), Street triple-t mennyire tudnadtok ajanlani? Esetleg tipikus hibakrol tudnatok meselni, vasarlaskor mire kell odafigyelni? Szervizkoltsege mennyire szokott kijonni?
Ja-ja, pont ezért nem is feltételeztem. Nem nyúlnék hozzá, még akkor sem ha valami fein szakember csinálná. Minek belevinni egy potenciális hibát? Az hogy mi lesz 5 év múlva ráérsz kitalálni.
Hajlok inkább a védő szettre.Relatíve fiatal gép nem igen folt fesszab és generátor problem hacsak egy félhulla akksit nem írunk oda.Hajlamos random 3-4e Km-enként bikázva indulni. lemérve bármikor egyszerűen sosem ad ki rossz értéket a töltés.Folyamatosan 138-14,5 közt tölt fordulatszámtól függően.Gépköyv szerinti adatokat tudja.
Igazából a nyerő az lenne ha most felpattintanám a 3 védőt.
Nézegettem a hirdetést, a VIN-szám alapján jó lehet, bár mindenképp javasolnám, ha meg akarod venni dobj egy emilt nekik a számoddal igazolják vissza hogy biztos jó. A másik lehetőség a meggyőződésre a T... part number (de ezt is tudni kell pontosan).
Ami nem tetszik, hogy Amerika és tök lassan szállít, ami (nekem) arra utal, hogy ők is rendelik (pl. Angliából), ráteszik a hasznukat, aztán egy drága amcsi postaköltséggel megkapod. Angliából fele posta - fele idő alatt megkapnád, ha fel tudnál hajtani egy ilyet.
A másik ha már ennyire belemélyedtünk: Nekem idén k. sok bajom volt a generátorral+fesszabályzóval és nem egy nagy élvezet a szerelése (bár egy idő után már rutinosan ment). Szóval ha csak esztétika, én nem biztos hogy matatnám. Az a carbon cucc elég jól hangzik, nem ismerem a géped, de jó eséllyel feldobná:)
Igen, meg a forgalmiban is. De az ECU-n is rajta van. Nem tudom mihez kell, de ha mondjuk alkatrészt keresel (pl. az ebay-en) azért add meg a típust meg az évjáratot is.
Igazából ez a motor annyira idős hogy gyakorlatilag tökmindegy milyen gyártmány.Alapvetően a 885-ös blokk strapabíró de tudni kell hogy volt e gazdája.Így inkább állapotot vegyél ne tipust.
Az alkatrész nem probléma.Hasonló japo márkához képest 10-20%-al drágább.Mivel nincs utángyártott változat hozzá.Csak gyári.
De jó hír hogy legalább gyorsan megvan mert vagy neten angliából drága postán vagy némileg olcsóbban de csak a pesti márkakereskedésől.
Nincs különösebb kurfli szerelés ügyileg le van töltve gépkönyv akkor egy profi szerelőnek nem okoz gondot.Nincsenek colos csavarok meg jobbkormány és hasonlók.
Mindösszesen én a kora miatt nem venném meg.
Egy fiatalabb 955-ös vagy 1050-es jobb alternatíva lehet. Vagy ilyen idős megkímélt japán.
Egy ideje már tervezem, hogy Triumph motorkerékpárra cseréljem a jelenlegi Yamaha TDM-em. A minap találtam is egy hirdetést, melyben valaki a 900as Daytonáját túramotorra cserélné. Igaz, még nem hívtam fel az illetőt, ennek oka pedig az, hogy ismét felmerült bennem néhány kérdés, ami miatt megtorpantam és amíg ezekre nem tudom a választ, addig nem akarok s*gget csinálni a számból az eladó előtt. Könnyen lehet-e hozzá alkatrészeket kapni, milyenek az alkatrészárak, lehet-e kapni utángyártottat, egy mezei motorszerelő mennyire ért ezekhez a motorkerékpárokhoz, mik a szervíztapasztalatok, típushibák? Remélem tudtok nekem segíteni a döntésben :)
Nincs baj vele, csak elég magas árat mondtak a szervizre. Az előző motortomat mindig márkaszervizbe vittem, ezt is szívesebben vinném oda, hogy meglegyen minden pecsét stb., de van olyan összeg, aminél már elgondolkozom az alternatívákon. De olyanra sem akarom bízni, aki nem ért hozzá, és több kárt okoz mint amennyit spórolnék. Akkor inkább tavaszig félrerakom az árát.
(Azért fáj kicsit a mondott összeg, mert mikor vettem a motort, megkérdeztem, hogy mennyi lenne kb. a 40 ezres szerviz, és nem ekkora számokról volt szó.)
ÓÓÓÓ de balfék vagyok, eddig ez eszembe se jutott, pedig gondolhattam volna a zárlatra. Mindegy ebből már úgy is csak tavasszal lesz valami mert most nullán vagyok anyagilag. De köszi hogy felhomályosítottál:))))
Viszont holnap buli van az RMC nél, kaja, pia, nők csapoltsör stb... én kigurulok meló után 3óra körül, ha valakinek van kedve jöjjön. Ja és 20%os kedvezmény a cuccok árából.
Tuti hogy zárlat.Elekromos szerlőnél ki kéne mérni.Autóvillamosságisok vágják ezt.
Bár mondták nekem mert én is szenvedtem ilyennel hogy nyugalmi helyzetben egy izzót a biztik helyére be kéne egyenként ha világt az a kör szívja a villanosságot.Ott van a zárlat.
Mondjuk nálam az utólag beépített szivagyujtó lehetett a ludas mert mióta kibaxtam belőle sose volt gond.
Lassan 3e Km óta.
Egyik pillanatról a másikra nuku önindító.Be a damjanicsba és mondják kuka az akku.Kapott újat és ment mint a kisangyal.Majd addig csesztettem a gyujtásból jövő kábelezést míg megtört és kifeslett a csatlakozónál.No ott szálanként cseréltem ki az egészet.
Megvolt minden szép és jó.
De egy hét állás után leszívta az új akkut 8 voltra.A hajam téptem és elkezdtem méricskélni.
Viszont sehol nem volt zárlatos.
Az előző akkut elkértem még anno a damjanicsból azt feltöltöttem és beraktam.
Napokig állt és mértem semmi feszkó esés.Elkezdtem használni és semmi.Úgyhogy szerintem tuti csak a relé lehetett kuka.Azóta nem megem bekötni a szivargyujtót.
Egyenlőre énnekem tuti be kéne menni a szervízbe egy vezérmű feszítőért.Meg hátha tudnak okosságot erre mert 20e-renként nem kéne újat venni.Hátha be lehet építeni a daytona olajos feszítőét.Nem drága de hát na ne kopogjon kétévente.Amúgy minden fasza lassan benne lesz a 28e és megy mint a golyó.:))))))
Szelephézag,gyertyacsere kell neki meg a feszítő de már nem sürgetem a szezonnak vége.Télen meg meg lesz szerelve otthon.
Ja azt hittem megbuherálták bent a Triumphnál mert indúlt faszán meg minden, de most újra kezdte. Működik minden aztán egyszercsak minden előjel nélkül lemerül az aksi. Ha bebikázom akkor meg olyan mintha nem történt volna semmi, működik minden újra. Meg olyan mintha nem jutna el a teljes kakaó az önindítóhoz mert olyan nyögvenyelősen forgatja, van amikor meg tekeri rendesen. Mondjuk a gyújtás kapcsolóban már forrasztanom kellett az egyik vezetéket, lehet hogy azt is ki kéne cserélnem egy újra. Meg olyat is csinál néha hogy indítózok és ha nem indul be egyből a negyedik ötödik forgatás után lekapcsol magától az áramellátás egy pillanatra, és utána visszajön. Mondjuk azt már megfigyeltem hogy a ventillátor szívja az aksit nagyon. Szóval nem tudom mi lehet a probléma lényege.
Topor Robi 06209839534, 3.kerület Almáskert utca 9. A MAMI fő oktatója, nagyon tapasztalt, korrekt és megbízható ember, mindegy milyen márkáról van szó, szar munkát nem ad ki a kezéből. Én is hozzá fogom vinni a vasam hogy elektronikusan bombázza szét és nézze meg hogy miért szarozik a cucc néha. Az ismerősöm már évek óta hozzá hordja a motorjait.