A falkennak vannak jo gumiai csak azok dragak. Az olcsok meg vacakok (ceges auton volt vele tapasztalat, en megzsaroltam a flotta kezelot ha nem veszik le a kocsirol falken teligumit felre allok vele es ott hagyom ahol van, eletveszelyes volt). Szoval szerintem jo lesz az a gyari szerelesu falken. Persze a kocsi arat nezve tenyleg tehetnenek ra premium gumit is.
Egyelőre még nincs sok. A DSG váltó fura szerzet, még nem nagyon volt szerencsém hozzá és a hagyományos vagy bármilyen automata autóhoz sem hosszabb távon. Szoknunk kell még egymást... ;-)
Az autó egyébként nagyobb mint az elődje, sokkal nagyobb lábtér van benne mögöttem, pedig a kuplungpedál hiánya miatt hátrább is tolom az ülést mint az elődjében. Az egész nagyon minőséginek hat, de hát végül is egy új autó, az új autó. A gumik zavarnak kissé, de ahogy utána néztem nem olyan rossz azért az a Falken ZE914A, na majd kiderül.
A telefon kihangosítója kicsit fura. Nem nagyon tetszik, hogy a telefonkönyvhöz nem férek hozzá csak a fejegység kijelzőjén. A kormányról csak a híváslistát érem el. Apropó multikormány: kicsit még fura a kiosztása és a radaros tempomatot is szoknom kell. Idegen még nekem az hogy az autó magától fékez és gyorsít vissza.
A parkoló segédet még nem próbáltam, nem nagyon mertem, de ez hamarosan meg fog változni. :-D
A kamera jó, de figyelni kell, hogy a tolatást tükörből csináljam, és ne vonja el a figyelmemet a kamera. Az csak a legvégére való. A navigáció is elég jó. Nem egy Waze, de meglepően sok forgalmi adata van és majd kiderül, hogy ezeket használja-e majd. Mindenesetre amint lehet élesítem rajta az App-Connect funkciót. A LED-es fényszóró nagyon, de tényleg nagyon jó! Isteni fénye van, és a fénye még a viszonylag kopott felfestésekről is egészen jól visszaverődik.
Most, az első egy kerámia bevonat lesz amit hétfőn tesznek fel rá, illetve egy garnitúra küszöbvédőt akarok rátenni, hogy megvédjem a küszöb fényezését.
...de main nagyon kiakadtam: Falken gumik vannak rajta.... a fillér b@szás a VW-nél is beindult. Azért ez egy 12 milliós listaárú autón elég ciki! Ezt mondjuk szóvá is tettem, de csak a pingvinezés volt. Pedig nem azt kértem, hogy tegyenek rá egy Conti-t, hanem azért, hogy szóljanak a forgalmazónak vagy a gyártónak, hogy a vevők ezt bizony szóvá teszik.
Az autó egyébként nagyon jó, halk, jól megy, a váltóval még szokjuk egymást, hogy finoman fogalmazzak. ;-)
En a napokban csinaltattam egy nagy szevizt, a szokasos vezerles, szurok, folyadekok mellett kapott ket uj elso teleszkopot, es egy torony silentet. Mindezt 502 ezernel. A tobbi resze gyari. A menetteljesitmenye eleg fiatalos, a zaja es a szaga nem a regi. A kipuffanto szagara gondolok, alapjaraton neha budos.