Ha nem is csókolgatni való a Porsche jelvény, de van egy ügyfelünk, aki Erdélyben él és ottani körökben nagyon elismert designer, grafikus és címerkészítő. Mi rendeztünk neki kiállításokat Magyarországon és többek között nagyon szép Porsche emlémás pajzsot és nagy emblémát, mint faliképet is kaptam tőle, kimondottan nekem készítette őket. Ezek nálam is nagy becsben vannak.
Felújítani való 911-est is tudok, de szélhámosokkal nem osztom meg az infóim. :))) Amúgy olyan olcsón adja a barátom a replikát, hogy még kerti dísznek is megéri megvenni törpe helyett... :)))
Szerintem nyugodtan adhatták volna a Lopakodó nevet az autónak. Ez a sok él, meg egyenes lap, szanaszéjjel szórja a zsaruk radarjának a hullámait, nem tudják bemérni... :)))
ezeken a képeken is látszik hogy a nem megfelelően megvilágított sötét kocsi mennyire nem mutatja magát sőt a rossz világítás nagyságrendekkel lerontja a kocsit. Nem ártana ezt stúdióban lefényképezni.
én porschet akarok, ezt csak úgy érdeklődés szintjén kérdeztem. egyenlőre nem kell több autó amit nem tudok használni, majd. A mazda kisbuszt ma kezdték el szétrámolni. Jag /1ik/ darabokban, restaur alatt.
A porschét úgy akarom megvenni, hogy még használni tudjam egy évig legalább. Utána azt is felújítom.
Itt egy jó példa, mit lehet kihozni a 4.2-es Audi motorból. Kb 850le az nem mozgat rosszul egy 850 kilós autót. :)))) Én anyagi okok miatt nem tudok jelenleg ilyen erös motort használni és a súly is ugyanez ok miatt lesz pár száz kilóval több. Amiben szeretném ezt az Orcát felülmúlni, az a forma, a csomagolás. Ez szerintem nem lesz nehéz... :)))) www.supercarstats.com/cars/orca/sc7/7
Ha kifaragok egy szép müszerfalat, akkor már ugyanakkora munka szénszálból is megcsinálni mint üvegszálból, csak kicsit drágább. Ahová járok anyagért ott árulnak szénszálas rovingot is. Lehet kívülre is "csempészek " a szénszálból, pl: állítható alu lábakon álló szénszálas hátsó szárny....
Ez nagyon jòl hangzik...:) Az engem nem zavar ha ùgy puritàn hogy szépen van megcsinàlva, példàul mint az Enzo, egy igényes karbon belsö nagyon szép lehet...:)
Jövöre kész lesz a kaszni. A komplett autó 2-3 év, attól függ mennyi idöt tudok rá szánni. A széria Audi motor 285 le körüli és kb 1000-1200 kilót kell majd mozgatnia. Idövel elképzelhetö egy erösebb, turbós, vagy kompresszoros motor is, az már csak pénz kérdés... Kívülröl egy Zondához hasonló formát szeretnék, szép belsöt akarok, de a súly miatt nem lesz benne semmi kényelmi kütyü, klíma, elektromos ülés ilyesmi..
Találtam még egy képet róla. Nem az enyém, egy barátomé. Szerintem félkész az autó, van még mit rajta csinálni. Volt itt egy jelentkezö rá, de linkóci az illetö, le fog maradni az autóról... :)))
csak belelapozgattam a topicba, de az a Diablo király! egészen szerelmes lettem! mibe fáj egy ilyen replika (nagyságrendileg)? van esély a legális levizsgázására?
Milyen kategòria lenne ez a gép? Példàul a beltér puritàn vagy igényes lenne? Teljesìtmény, menetdinamika stb stb... Gondolom még jò 10 év mire lesz egy konkrét autò, de bizakodò vagyok:)
Az túl nagy falat lenne mindent a nulláról kezdeni. Idöben és pénzben is.. Audi 4,2 V8-at akarok használni. Összehozok majd egy kisebb csapatot, én csinálom a kasznit, egy barátom a vázat, meg kerítek egy autószerelöt is a csapatba az összeszereléshez. De tervbe van az is, hogy lehet majd kapni "építökészletet" is, ami jóval olcsóbb lesz, mint egy kész autó.
Mennyire szeretnél sajàt tervezést? Mindent sajàt magad akarsz csinàlni, motortol a kàrpit varràsàig? Ha lesz Magyar sportkocsi, ami tetszik és jò, én megveszem! :)))
Majd öntetek neked Porsche emblémát / úgyis rendeltem most 4 garnitúra ferrari lovat / azt tudod majd polírozni, meg csókolgatni.... :))))))) A fényezö barátomnak Saabja van, a lehetö legcsúnyább 80-as évekbeli. Egyszer valamiért levették az ajtaját és nem bírta megtartani, olyan súlya volt... :))) NA a lényeg az, hogy volt a mostani pesti autószalonon és beült pár autóba. Azt szürte le a végén, hogy csalódott a Saab gyárban, beállt ö is a sorba a fröccsöntött autók közé. A mostaniakat telerakják olcsó gagyi cuccokkal, nincs már fém kilincs pl mert drágább mint a müanyag... stb. A globalizáció, költségcsökkentés, opel padlólemez...
Van pár probléma az ilyen motorcserével. Az egyik, hogy nekem nem tetszik, ha keresztben van. Fieróban meg csak úgy férne el, ha nem akarom a vázat is nyújtani. A másik a teljesítmény. A négyhengeresnél több mint 2X erösebb, a V6-osnál meg +50%-al. Magyarul a fékeket is cserélni kellene... Ráadásul még mindig Fiero maradna a többi szerkezet, ami nem egy probléma mentes autó. Ha megmarad a motor, akkor inkább csövázba rakom. A Kit Car Klub-unk csekély fél év alatt elérte, hogy kb 15 éves kényszerszünet után újra lehet csövázas autókat vizsgáztatni. Mint pl: a Super Seven-ek, Cobrák... Szeretnék kilépni én is elöbb-utóbb ebböl a replika gyártó szerepböl és elöállni egy saját géppel. Mint ahogy a szlovák K1.styling az Attack-al, vagy pl az amerikai Saleen, aki Ford modellek tuningolásával kezdte, most meg 1000le-nél tartanak az S7 twinturbóval...
nekem is elődaták már soxor, hogy "bazmeg ENNYI MIILLIÓRÉT VETTÉ VOLNA AJUDIT"
vegyen a hóhér, az.
Nekem pont jó ez a tank és pont elég keveset, fogyaszt ahhoz hogy állandóan megyek vele és pont elég biztonságoz ahhoz, hogyha egy mutyuki felkenődik az elejére ne haljak meg a röhögéstől :))))))))
Pénzben ki lehet számolni a hozzávalókat,/2-3 millka/ csak rendeteg szabadidö,/ 1-2 ezer óra / hozzáértés és türelem is kell az összeépítéshez. Véleményem szerint ezek kellenek egy igényes autóhoz és az, hogy az autót maga a leendö tulajdonos rakja össze. Úgy nem lehet autót építeni, hogy a tulaj naponta rácsörög az építöre, mikor lesz kész, miért nincs még kész... stb. Mert aki nem vágott még bele egy ilyen projektbe, annak fogalma sincs, hogy az alkotás szépsége mellet mennyi buktató van, mennyi ideget megeszik az ember. Szombaton volt a klubunknak egy találkozója, / Magyar Kit Car Klub / ahol megnéztük az egyik tagunk autóját, egy Sylva Furyt. Azon az autón tisztán látszik, hogy rá van szánva a kellö idö, nincs kapkodás stb... A gépet a www.kitcar.hu -n meg tudjátok nézni. Itt a honlapon a "magyarok" közt meg lehet nézni pár képen azt is, hogyan küszködtem ki a Fieróból a Ferrari replikát.
Engem az se zavar, ha isteníti, csak tegye hozzá,hogy a saját nevében beszél.
Vagy legalább ne úgy beszélnének, hogy ők szarták a spanyolviaszt, ők tudják, hogy mit hogy kell jól csinálni (pl autóválasztás) és aki nem eszerint él az hülye.
Ez ugyanolyan, mint egy mobiltelefonos fórumon olvastam egy vitát a márkás Vertu kontra többi műanyag tömegtelefon kérdésben. És a közember hülyeségnek tart egy drága telefont, ami csak telefonnak jó és nincs benne kamera, nem nyalja ki a seggedet, a stílus, a minőség az értékálló elegancia le van tojva, csak a csiliviliség számít.