Esős időben feszt eldugul és kocsi mellett állva hallhatóan szürcsöl!
Valamint rettenet szívja a tanksapkát.Azt levéve nagy szusszanás és hallik hogy úgy is szívja a levegőt!
jobb első kerék mögött van és okos tervező a kerék mögé az alvázra vezette ki az egyik csövét..azon is szív befelé.
Magát a szűrőt nem lehet szétszedni eddig csak levegővel lett fújkálva ami kis időre megoldja a dolgot.
Azt nem tudom le lehet e dugózni?
1 cső megy bele a tankból (benzingőz) 1 ki az alvázra 1 meg fel a légtömegmérő elé a levegőcsőre..itt van 1 mágnesszelep és ez kattog ha olyanja van.
Nos ha a tankból jövő csövet ledugózom és a mágnesszelep csatiját lehúzom az okozhat e vmi kárt ha ez az autó élete végéig így marad?
Tudtommal ez csak arra van h a benzingőzt a szénszűrő megszűrje és bedolgozza a mágnesszelepen kereszetül ne a szabadba menjen ki.
A tanksapka meg szelepes szóval ha sokalja nyáron úgyis elszisszen..így csak az a mágnesszelep a kérdés..mert ha jól rémlik a vezeték másik fele a légtömegmérőn van..valszeg összedolgoznak..paszz..
Egy kis segítség kéne. Hál' istennek nem saját, de azért izgat.
A4 1.9 PDTDI, 90LE, 8V. 10-15e km-ként elhasznál egy készlet hidrotőkét, közben volt azért még vezérmű tengely is. Érdekes, hogy az autó adatai alapján belevaló vezérmű-tengellyel el sem indul. Hármat is próbáltak hozzá, mire az egyikkel működött. De szerintem tuti ez sem jó hiszen a hidrotőkék csak beszakadtak szép lassan.
Segítséget kérnék Tőletek. A4 2000 ARM 1.6 motor 220 e km. Időszakos hibával állok szemben és nem tudom a megoldást. Hidegen vagy üzem melegen néha eltűnik az erő a motorból minden előjel nélkül. Menet közben mintha kapcsolna vmi és érezhetően visszaesik a teljesítmény. A másik idegesítő és érthetetlen az amikor egyszer csak leáll a motor, de csak terhelés után, tehát lassítok az utca végén vagy parkolok a városban és ha nem fokozatos vissza váltással lassítok, és simán kinyomott kuplunggal navigálok akkor ez van, aztán indítás és működik minden. Az előző tulajdonos a katalizátort kivette a rendszerből-nem tudom van-e köze a hibajelenséghez. Ami jó illetve cserélve lett: lambda szonda, fojtó szelep, üzemanyag szűrő, ac pumpa, nincs fals szívás, minden cső ok. Akksit most cseréltem mert zárlatos volt és a hibatárolóban is bent volt . Tároló ki lett ütve ismét a napokban és a lambda szonda volt bent, feltételezés csupán de van köze a katalizátor hiányához??? Elképzelhető, hogy a motorvezérlőt kéne tanítani, és azért csinálja még mindíg az új akksival??? Ötleteket, véleményeket szívesen fogadok. Előre is köszi mindenkinek.
Van 1 2006-os A4 kombim ami olyan "hibát" csinál,hogy a gyári saját biztonsági övcsatját nem ismeri fel és csipog mintha nem lenne bekapcsolva,de ha 1 másik csatot(valami más régiről levágottat) rakok bele akkor semmi baj sincs. ha a 2 első ülés csatját átlóba dugom be akkor szintén minden tökéletes!! de a sajátba nem akar jó lenni. tapasztalt már valaki hasonlót??
Szeretnék Audi A4 B8 (2011)-hoz MAGYAR kezelés kézikönyvet szerezni. Roppant drága szervízben (30.000 ft), valaki esetleg ki tudna segíteni akárcsak egy másolattal, hálás lennék, viszonoznám...
Nem sokára valószínűleg A4 B5 1,9TDI (115LE) tulajdonos leszek. Az autó átnézésekor milyen típusra jellemző apróságokra hibákra kellene odafigyelni. Motor, váltó, utastér esetleg az alsó átnézéskor. Nagyon köszönöm a válaszokat. t.veghelyi@firstglass.hu
sztem vegyél egy garnitúrta 16-os (lemez)felnit, hozzá 205/55 ös téligumit, és hamadáron megúsztad..(és még szerelgeni sem kell odavissza ősszel és tavasszal)
Van egy A4-esem B8-as (2011) és van egy dilemmám téli kerekekkel kapcsolatban. Kérek egy kis HELP-et!
Jelenleg 17 colos 245/45 nyári gumik vannak rajta és erre a felnire akarnék téli gumit, de gyártói ajánlás alapján csak 16 colosra tudnék tenni (márka szervíz szerint) mert elképzelhető, hogy a nagyobb felnire nem tudok majd hóláncot tenni.
Persze most nekem van egy 318d E46 bmw de ha az A4-nek kényes az eleje futóműve akkor a bmw-re nincs is jelző. ha minőségi szilentet rakok bele, évente cserélnem kell (30-40ezer km) az ára meg a minőséginek párban szintén 30-40 ezer plusz szerelés lenne, de meg csinálom magamnak. Meg elég sok bajom van az E46-al, többet vártam sokkal. Azt hittem gondatlan gazdája volt de egy év alatt újra fel kellett újítanom a futóművet. tény, hogy rossz utakon is járok de azért azon is nekem elvárás hogy legalább 100ezret menjen már el. főleg, hogy ahol szar az út 30-50el megyek.. Tehát ezért akarok váltani, nekem E46 tapasztalatom van fateromé az A4, ég és föld a minőségbeli különbség. És sokkal komfortosabb az audi, váltó rövidebb úton jár, kisebb a rezonancia, szélzaj is kisebb. A4-be nekünk is 320ezer körül van 79ezerrel vettük 2004-ben azóta ami baja volt egy bendix, plusz a központi zár meghülyült, mert ilyen műholdas nyomkövető volt benne, ugye az feláras, az előző tulaj nem mondta vissza, nem volt fizetve igy letiltotta a kocsit, meg tönkre ment a központi zár vezérlője. a váratlan kiadás igazából ez a záras, riasztós téma volt. más semmi.
Azért kérdeztem igazából a típushibát, vagy mire figyeljek, hátha csak mi fogtunk ki egy faszát 10ből 1et :) bár akinek ilyen volt csak jót hallottam. Annyit tudok h a taknyos üzemanyagot a pd elemek nem csípik. Akkor mindenképp belevágok.
Ha van egy a családban, és nincs semmi baja akkor a választ is megkaptad saját magadtól.. :) Ha volt gazdája és odafigyeltek rá, akkor nagy baj nem lehet vele... Amit te is írsz, a futómű egy kényes pontja.. Olajat meg cserélj 10000km-enként és kimegy a világból... Az enyémben most van 328 ezer, ütöm vágom megy :) ... Eddig egy kuplungtárcsát cseréltem benne ennyi.. Minden más eredeti..
Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy Audi A4 B6 1.9 PD TDI-t. Tudnátok nekem segíteni, hogy mire figyeljek oda? Esetleg típushibák mik ennél az autónál? Igazából családban van már egy, de az újonnan lett véve, és nagyon autó szerető család vagyunk 320ezer km van benne eddig hiba nélkül, talán a bal eleje kezd kopogni kicsit. De azért mégis ha van vmi amire figyeljek elfogadom a segítséget!
szia én is most cseréltem 240 000 nél és hidd el igen csak szét volt már kopva szal érdemes cserélni az egész szerkezetet,de szinte ugyan úgy fent fog most is mert ez az Audinál így van legalábbis az a4 b5 nél :)
Lenne egy kérdésem. Menet közben 110 felett hatalmas szélzaj van a két első ajtónál, ott is az ablak felső részénél hallatszik, huzat nincs az autóban csak zaj. Mitől lehet ez, van valakinek ezzel tapasztalata?
Én az ngk-t néztem,de mivel két fajta van és az egyik 11000 a másik 6500pénz így nekem a drágább kell. Bár nem hívtam fel őket,de az unixnál is a drágább jó nekem csak.
És különbség meg van mert az egyik például 4.4voltos míg a másik 7 voltos.
Most kértem ajánlatot egy szegedi cégtől. Gondolom majd hétfőn írnak.