Ha a távirányító elektronikáján az elemcsatlakozókat már átforrasztottam de még mindig nem ad életjelet akkor van még valami ráolvasási lehetőség vagy nyugodjak bele, hogy csak egy kulccsal megy a távirányitás?
Inkább városi a használat,de a külvárost is beleértve, szoval nem az az araszolos utak, viszont más is azt mondta meg én is mielött megvettem olvasgattam, és nem írtak ennyiket. Voltam pályán is kb 400km egyhuzam és max 130-140km.mentem ott éppen 8'5-9l lett az sem valami jo szerintem.. A motorja nagyon szépen jár csendes könnyen indul...
Nem kell ragaszkodni a Blaupunkthoz, bármelyik univerzális fejegység jó, ezt a Blaupunktot semmivel sem lesz egyszerű bb beépíteni, mint egy másikat. A gyárinak a kiszedése nagyobb meló először, mert ugye az "fiókos" rendszerű, csak betolod a helyére, és csatlakozik minden, táp, antenna, hangszórók. Az univerzális esetén e nincs így, ezért ott kulon kell bekötni mindent. Ehhez külön átalakító kábel és antenna csatlakozó átalakító szükséges. Ezek vagy tartozékai a fejegységnek, vagy sem.
Igen, ezért is kérdezem tőle, hogy milyen üzembe használja az autót. Mert pl télen, 1-2 km-es utakat járva, állandó hidegüzem mellett nem biztos, hogy sok ez a fogyasztás. Egyszer kellene menni az autóval egy 100-150 km-es utat (előtte és utánna teletank), és akkor kiderülne, hogy gond van-e.
Nekem mondjuk 5,2-5,3 liter gázolajat fogyaszt az Isuzu motor télen, és 6,5 liternél többet még sohasem sikerült megetetnem vele. Ennél egyébként elhanyagolható mértékű a többletfogyasztás, hogyha éppen hideg a motor, igazából a városi araszolás tudja megdobni a fogyasztást, amikor jár a motor, de nem mennek a kilométerek.
Szia, nekem egy X16XEL motoros Vectam van. A motor iszonyat jó állapotban van, és kb nekem is ennyi a fogyasztásom télen. Bár mondjuk nyáron is a klíma miatt.
Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy van egy 99' vectrám, és egyszerüen nem tudom a fogyasztást lejjebb húzni 10-11l alá,és ez állitolag nem normális.
A szerelök is sokalják... hőgombát már cseréltem ,mert elvileg az is lehetett volna de semmi változás.
Segitsèget szeretnèk kèrni. B vectrámba audiofejegysèget szeretnèk cserèlni mert a kijelzöm halott. Utána jartam kb 10 körül tudnám a bontotatt beszerezni ami kitudja meddig lessz jo (tipus hiba). Ezért cserélnèm hasonló márkára (blau). Mennyire igényel ez bármi fèle átalakitást? Menyire kompatibilis ez a márka? Használtan vennèk a jofogáson mar nèzelödtem. Esetleg ha van valakinek elado ilyen kütyüje irjon bátran. És a jó ötleteket is szivessen várom. :)
A belső kereszt lengőkarszilentek excenteresen vannak felfogatva allitolag, azokat forgatva lehet a kerékdőlést állítani. A szerelőm szerint. Még nem volt vele dolgom, megerősíteni nm tudom sajnos az információt. Próbáld meg.
Köszi ! Elvittem az autót, ott azt mondta a szerelő hogy a hátsó futóművet nem lehet állítani, de én úgy tudom a b vectráét lehet, ugyanis azt olvastam . Arra mondta hogy a szilenteket cserélni kellene, akkor talán jó lenne a kerekek dőlése .
A sörösdoboz az tákolmány megoldás, de egy 0,5-1 mm-nél vastagabb alumínium, vas, vagy réz lemez már tökéletes megoldás. Nem kell oda 6 mm vastag öntvény lemez.