ahogy nézem a síszezonnak azért áprilisban már ott is vége, max a gleccseren marad már csak hó de nekem a márciuso sízés nagyon bejött amikor 3 napból 2-ön tűző napunk volt Krvavecen
A szelepzajt hallod. Tök normális, a szívó hézag 0.10-.015, a kipuff 0.18-0.23, szóval realtíve nagy az emelőtökésekhez képest, (mivel himbás a vezérlés), 12 ezrenként mindig ellenőriztesd! Ha egy szerelő azt mondja, "nincs hangja, nem kell állítani", hagyd ott, vidd máshova.
Diablo Corsa III - supersport Diablo Rosso Corsa - szintén, Pirelli hagyomány h 2 induló van átfedéssel a kategóriában, sőt a Diablo Supercorsa Street is idevaló! Diablo Rosso - sport Angel and Demon, Strada - túrasport
normális, hogy a blokkból időnként hallani ilyen kelepelés szerű hangot? mert idáig nem tűnt fel, és most sem mindig hallom, így nem tudom eldönteni hogy mindig is volt-e és csak nem figyeltem rá, vagy új jelenség. amikor felmegy a fordulat, erősödik, de a kattogás frekvenciája mintha nem nőne. ha alapjáraton a blokk mellett fülelek, akkor mindig hallani, de úton haladva elnyomja vagy elnyomja a menetszél, vagy nem mindig van. valószínűleg abszurd dolog szövegesen jellemezni egy hangot, szóval elmegyek majd szerelőhöz, csak kíváncsi vagyok mit szóltok ehhez! (1200-es, 00 évj.)
nopersze mert azert az sem a legjobban tapados volt akkor sem amikor masokbol allt meg a paletta, azaz rohadt sokaig elmegy szerintem meg az 1200-esen is tobbet tud mint 15ekm pedig az nagy szo
az a gond h az ár számított és nem hogy milyen célra veszed
a diablo corsa III -> szupersport abroncs, utcai sport legteteje
túrasportok (dunlop roadsmart, michelin pilot road2, BT021-023) meg két kategóriával lentebb vannak
úgye nem gondolod h egy 1200-es motoron egyformát fognak elmenni a 2 külön kategória darabjai mikor teljesen másra tervezték őket?
a supersport abroncs legfontosabb célja a tapadás, a túrasporté meg a jó futásteljesítmény, vizen is jól teljesítsen és ne csak 25 foknál melegedjen be rendesen
aki túrázik, ne azért vegyen gumit mert olcsó, hanem mert ő másra használja
Hi, na fain téma, pont ma reggel indultam volna gurulni, amikor szólt a parkolóőr, hogy tudom-e, hogy lapos a kerekem. Ha nem szól lehet, hogy elindulok... 14ezer volt a Roadsmartban, simán elment volna még 10et, ha a gyári is bírta nekem a 24et. Egyébként bosszantó, mert pont tegnap mentem szabályosan, nem mentem forgalomtól elzárt területre és leállósávra se. Végignéztem a futófelületet, a 2db 2-3mm-es csík nekem nem is tűnt mélynek. Ezek szerint mégis az :(
még a télapó idején lett szerezve egy komplett garnitúra diablo III, próbának jó lesz, nekem mindegy volt, conti árban...52-54.... Viszont, ha ezt is lenyalom 10 ezer alatt, akkor visszamegyek a contira vagy állítok a csuklómon...
hja, most cseréltem le, egy kis szöggel a seggében...szóval a hátsó sima diablo 8500km után kukázódott, szerencsére, ahogy néztük max. 2ezer lehetett még benne....