Átadod a Min. Hivatalba valamellik miniszternek, az meg gyorsan lehozza a szolgálati autóval !!! :-))) / Ilyen fontos esetben ........./ Na ezen még agyalok egy kicsit, ha az előző verzió nem jönne be !!!
Eladó nincsen összesen csak egy benzines MIA-m van az is még darabokban de a múlt héten megszereztem az összes hiányzó alkatrészt és már csak össze kell hogy legózzam.
Szia! Már egy műhelyrajzzal is sokat tudnál segíteni! Lentebb részletezem mire lenne szükségem, de röviden: ami a vezértengelyben van pálca, és az a kis kar ami kívül a gyújtómágnes alatt van.
Köszi a számot, hívni foglak, csak nemtom még mikor! Üdv!
Füge hardverkereskedő is a gépészkedésen kívül. Sajnálom, hogy nem jutottálelőbb eszembe ezügyileg... Gyere csak Szinyákkal, nem hoznod kell sokmindent, hanem hazavinned... de majd hegesztünk oldalcsomagtartót, meg kormánytartót, de meg utánfutót is...
Dutrancsbácsi, ez az egri török hasonlat nagyon tetszett...
Azért egy kicsit sajnálom, ha gépész szemmel tekintek rá. De akárhonnan nézem jó bolt volt, igaz a Szimóra is kell költeni még jócskán hogy működjön. A Trabira sokkal többet kéne áldozni hogy közúti közlekedésre alkalmas legyen, és akkor még csak egy Trabantról van szó. Persze hogy van jogsim Szimóra! Azzal hamarabb odaérnék hozzád, mint trazinával, de kevesebb dolog fér rá/ bele. ;-))
Regulátor: nincs probléma, feltalálom magam ! :-) mozgató kar: ami a gy.mágnes alatt van. , arra gondolok én.
Az étolajos üzemeléshez annyit,hogy most van itt két db MTZ adagoló(lehet,hogy lefotózom) úgy megszorultak mint valamikor a törökök Egernél!!!Nem csak az elemeket de még a fejszelepeket is fogóval tudtam szétszedni.Áztatás mosogatás,forgatás-mozgatás után azután már szukszukált.Igaz MIA és MIB esetén csak 1-1 db elemről és fejszelepről van szó.De inkább neeeee.....