Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

3.5t Creative Commons License 2016.03.15 0 0 9141

mit értesz az alatt hogy alsó fordulaton gyatra?

Előzmény: Bozont95 (9140)
Bozont95 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 9140

Igen sikerült. Egr is ki lett takarìtva. A legtomegmero új és a toltonyomas szenzor is tavaly volt cserélve. 

Most megy rendessen csak az alsó fordulaton gyatra.

Előzmény: 3.5t (9139)
3.5t Creative Commons License 2016.03.14 0 0 9139

szia rendesen sikerült ki tisztítani? át megy rajta a levegő?  mert ha igen akkor lehetne még egy egr szelep tisztítást is csinálni de ha ez sem segít akkor jönnek a  turbótöltés szabályozó,légtömeg mérő,vagy turbó nyomás érzékelő  én ezeket kicserélve jöttem csak rá a dugulásra

Előzmény: Bozont95 (9137)
ban.laszlo Creative Commons License 2016.03.13 0 0 9138

Ok. Köszönöm! Megnézem ezt a rendszert is!

Előzmény: fvcc (9124)
Bozont95 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 9137

Na hát a problémámat nem oldotta meg,olyan mint a valaki szelep nem nyitna rendesen. Valami ötlet? 

Előzmény: Bozont95 (9131)
fvcc Creative Commons License 2016.03.12 0 0 9136

Segíts neki, hogy kevesebbet zabáljon.

 

bővebben itt:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9098903

49229 h.sz.

Előzmény: Leslie27 (9133)
[www] Creative Commons License 2016.03.08 0 0 9135

Sziasztok!

 

Egy 2015. 08. havi Trafic L2H1 1.6 dci-vel kapcsolatban lenne kérdésem.
Téli gumi csere óta "Learning tyre pressure"-t ír folyamatosan. Kezelés könyv és ez alapján:http://www.e-guide.renault.com/portail/eguideHTML/B98/eng/php/unite_documentaire.php?id=ENG_UD33430_3_UA31602001&thUA=TYRE+PRESSURE+LOSS+WARNING&codeVue=11&idHspt=1 nyomtam hosszan dupla gombot.  De a helyzet változatlan. Pedig elég sokat gurult  a busz azóta. Mit csinálok rosszul vagy mi lehet a gond?

 

Köszi!

 

 

pappal02 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 9134

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget,valóban a kuplungtartó konzol volt eltörve és emiatt vacakolt a pedál.

Szép estét!

Előzmény: Henrik76 (9064)
Leslie27 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 9133

Ki mit hallott az új szériás Trafic/Vivaróról?

 

Ahogy olvasom 7,5 átlagfogyasztás... Vegyesen,vagy folyamatos autópálya, vagy csak 90-110-el döcögve.

Milyen a nyomatékgöbéje vajon a dupla tubosnak? 

Mennyivel jobb a felszereltsége, hangszigetelése?

Mennyire bírja a vontatást?

A magyar jó minőségű utakat (erre lehetetlen futóművet építeni...)

 Kíváncsi lennék olyan véleményére, aki már 100e fölül jár vele...

Leslie27 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 9132

A Cerberoshoz is adnak egy külső segédtáp kábelt csatlakozóval, amivel akku lemerülés esetén ki lehet iktatni a rendszert.

 

Egyszer volt gondom vele , hogy egy bowden vég letörve zárolta a mechanikus részt, a motorteret, -->hibajelzés, autó nem indul, de némi telefonálás, próba után tudtam nyitni. Hétvégén is jönnek menteni, ha gond van!

Ingyen cserélték, pedig az én hibám volt, mert nem rükiben állítottam le --> csak úgy szabad...

 

 

 

Előzmény: vargamunka (9130)
Bozont95 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 9131

Köszönöm szépen a gyors válaszod,megnézem az enyémben mi a helyzet ott és írok hogy változott e valami.

Előzmény: 3.5t (9128)
vargamunka Creative Commons License 2016.03.06 0 0 9130

Valóban érdekes eset egy trafical már jártunk így ott sem jutottunk be kulccsal sem ,aksi zéró ,  de kerestünk egy pozitív szálat majd betáp és a saját kulcsával kis idő múlva nyitotta  ....

Előzmény: Leslie27 (9127)
3.5t Creative Commons License 2016.03.05 0 0 9129

És az enyém is 1.9dci csak 2002

Előzmény: Leslie27 (9127)
3.5t Creative Commons License 2016.03.05 0 1 9128

Sziasztok most regisztráltam  új vagyok , de lehet hogy tudok segíteni neked mert kb 1 hónapja én is ezzel a problémával küzdöttem ,minden érzékelőt újra cseréltem kb 80000-e ft de felesleges volt mert a gond az egr szelep mögötti vákuum cső volt ha azt le húzod akkor marad  egy kis fém csonk na aszt kell ki tisztítani nem egyszerű de ez volt a baj .

Előzmény: Bozont95 (9126)
Leslie27 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 9127

Hát a Cerberost  úgy szerelik be, hogy nyomtalanul kiszerelhető, tehát a következő autódba is átszerelik minimális költséggel, tehát ezért választottam.

A többiek, ahogy láttam szétbarmolják a zárakat, igénytelen vezetékezések, stb.

 

 

A "lophatatlanokat", meg simán kuplungot benyomva elvontatják egy műhelyig.

 

A pajzsnak a legjobb a marketingje itthon... azért fut sok belőlük.

 

 

 

Másik fórumból:

 

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=90&na_step=30&t=9143069&na_order=

 

Segitséget kérnék. 

Pajzs technológia van a kocsiban, akkumulátor lemerült, nem nyitja a motorteret. 
Viszont így bikázni nem lehet a kocsit, ... Betolni sem lehet , mert nem kap annyi löketett , hogy beinduljon. 
Természetesen a jomadarakat szombat vasárnap nem lehet hivni.. !!!!

 

 

Előzmény: vargamunka (9125)
Bozont95 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 9126

Üdv mindenkinek!Szeretnék segítséget kérni Tőletek! Van egy 2001-es 1.9 dci Traficom,hidegen meleg indul,alapjárat is megfelelő,de menet közben (lehet hosszabb és magasabb fordulatszámon) gondol egyet a kocsi és a fordulatszámot visszaveszi kb 2000-re nagyon rosszul gyorsul ,majd gondol egyet és újra meglódul. Mintha a turbóval lenne valami. Hibakód nincs benne és az EGR és a légtömegmérő is tiszta,összes csatlakozó a motortérben meglett tisztítva.

vargamunka Creative Commons License 2016.03.04 0 1 9125

Szép napot !

igénytelen 100-Ft kötöző dobozba bevezetett elektronika ,pár forintos fakötésű alátét ,biztosítékcseréjét  megnehezítésű  megoldás ,szerelési szempontból jóval több idő , kétszer   legalább. rögzítési pontjait ki kell vágni hidegvágóval  mert csak így lehet a motorikus alkatrészeket javítani (generátor ,egr  stb stb  ) blokkolását nem ismerem  viszont az lehet jó  de egy motortéri kapcsolót szirénával berakva helyettesíthető lenne külön kapcsólöval  az egész beavatkozás elöl .szigszalag végig hirtelen ezt tapasztaltam .Kinek mit ér nem tudom nekem bazári véleményem szerint .Talán egy telefonra is üzenetet küldés ennyi pénzért bele férhetne még ,ezt hirtelen ítam saját véleményem    róla   ......

Előzmény: ban.laszlo (9123)
fvcc Creative Commons License 2016.03.03 0 0 9124

A legdrágább kb. 300e. ft, amire a lophatatlanságot garantálják.

A VAM01 (Léva) csak 200e. , és sokkal többet tud. Senki sem tudja semmilyen műszerrel bemérni, hogy a szerelők mit csináltak, tehát hatástalanítani sem tudják.

Előzmény: ban.laszlo (9123)
ban.laszlo Creative Commons License 2016.03.03 0 0 9123

Köszönöm. Én pajzs védelmet fogom választani.

Előzmény: Leslie27 (9122)
Leslie27 Creative Commons License 2016.02.29 0 0 9122

Nekem Cerberos van/volt a Vivaróban, traficban már kb 5 éve.

 

Rükiben zárja a váltót, blokkolja a gyújtást, és oldja a kuplungot. Gyakorlatilag csak emelve lopható...

 

http://cerberos.hu/

 

 

korimv6 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 9121

Sajnos kb 2 hónapja elkezdett csöpögni az olaj a motor elejénél (2,5 dti). Lemostam, majd próbáltam megtalálni honnan jön, de semmi konkrétat nem találtam. Olyan mintha az olajszűrőházba menő vízcsövek körül szivárogna. Tapasztalt már vki ilyet? Az olajszűrőházat szét lehet szedni? Mert az EPC nem hoz külön tömítéseket a vízcsövek köré.

fvcc Creative Commons License 2016.02.25 0 0 9120

Ha azt szeretnéd, hogy az autód lophatatlan legyen, akkor menj át Lévára (SK) http://www.autoalarm-vamos.sk/

Kb. 650 €

Előzmény: ban.laszlo (9119)
ban.laszlo Creative Commons License 2016.02.25 0 0 9119

Sziasztok, Milyen riasztó berendezést javasoltok új vivaro-hoz? Rendeljem bele a gyárit vagy vmi mást?

sky777 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 9118
Üdv mindenkinek. Előzetesen leirt teendők elvégzése után hiba ugyanaz. Izzitásjel világít,zizegő szelep hangosan zizeg és szerviz üzembe rakta magát. Holnap reggel megyek kiolvastatom, most már érdekel mi a gond.
tatli Creative Commons License 2016.02.21 0 0 9117

Szerintem az OP-COM a traficcal is kommunikál.

Sok sikert!

Üdv.

Előzmény: MF83 (9116)
MF83 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 9116

Nekem traficom van, de a szerelőnek (szinte)minden autótípushoz van programja. De már az enyémet is csatlakoztatta és kommunikált. Na én kódot nem kaptam, de majd utánajárok! Köszi a választ!

Előzmény: tatli (9115)
tatli Creative Commons License 2016.02.21 0 0 9115

Igen ezzel lehet hibakódot olvasni, törölni élő adatokat nézni.

Ha OP-COM van a szerelődnek, akkor biztosan meg tudja csinálni.

A security kód nekem egy bankkártyaméretű kártyán van, a kocsihoz adták mikor vettem, de a szervíz is biztosan meg tudja mondani.

Előzmény: MF83 (9114)
MF83 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 9114

Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de ez a "műszer" gyakorlatilag az amivel fel lehet csatlakozni laptopra, igaz? Mert itt az egyik autószerelő ismerősömnek van, meg hibakódot is ki tud olvasni meg törölni, ha kell, akkor ő a kulcsot is fel tudja tanítani? A security code az hol van? Vagy esetleg szalonban lehet kérni? Köszi!

Előzmény: tatli (9113)
tatli Creative Commons License 2016.02.21 0 0 9113

Ja és igen rá lehet tanítani a kulcsot, ami be volt linkelve, nekem legalábbis tökéletes lett.

Előzmény: tatli (9112)
tatli Creative Commons License 2016.02.21 0 0 9112

Helló!

 

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/op_com_opel_diagnosztika_1987_2014_ig_v1_45_2194731032.html

 

Nekem ilyenem van, ez egy Opelekhez való diagnosztikai szoftver a hozzávaló interfésszel.

Ennek a menüjében van egy kulcstanítás opció és azzal csináltam, de kellett hozzá a security kód is, ami nekem a caspasson rajta volt.

 

Pár perc az egész,míg rátanítja a kulcsot.

 

Kecskemét környékén tudok benne segíteni.

Előzmény: MF83 (9111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!