szia rendesen sikerült ki tisztítani? át megy rajta a levegő? mert ha igen akkor lehetne még egy egr szelep tisztítást is csinálni de ha ez sem segít akkor jönnek a turbótöltés szabályozó,légtömeg mérő,vagy turbó nyomás érzékelő én ezeket kicserélve jöttem csak rá a dugulásra
A Cerberoshoz is adnak egy külső segédtáp kábelt csatlakozóval, amivel akku lemerülés esetén ki lehet iktatni a rendszert.
Egyszer volt gondom vele , hogy egy bowden vég letörve zárolta a mechanikus részt, a motorteret, -->hibajelzés, autó nem indul, de némi telefonálás, próba után tudtam nyitni. Hétvégén is jönnek menteni, ha gond van!
Ingyen cserélték, pedig az én hibám volt, mert nem rükiben állítottam le --> csak úgy szabad...
Valóban érdekes eset egy trafical már jártunk így ott sem jutottunk be kulccsal sem ,aksi zéró , de kerestünk egy pozitív szálat majd betáp és a saját kulcsával kis idő múlva nyitotta ....
Sziasztok most regisztráltam új vagyok , de lehet hogy tudok segíteni neked mert kb 1 hónapja én is ezzel a problémával küzdöttem ,minden érzékelőt újra cseréltem kb 80000-e ft de felesleges volt mert a gond az egr szelep mögötti vákuum cső volt ha azt le húzod akkor marad egy kis fém csonk na aszt kell ki tisztítani nem egyszerű de ez volt a baj .
Hát a Cerberost úgy szerelik be, hogy nyomtalanul kiszerelhető, tehát a következő autódba is átszerelik minimális költséggel, tehát ezért választottam.
A többiek, ahogy láttam szétbarmolják a zárakat, igénytelen vezetékezések, stb.
A "lophatatlanokat", meg simán kuplungot benyomva elvontatják egy műhelyig.
A pajzsnak a legjobb a marketingje itthon... azért fut sok belőlük.
Pajzs technológia van a kocsiban, akkumulátor lemerült, nem nyitja a motorteret. Viszont így bikázni nem lehet a kocsit, ... Betolni sem lehet , mert nem kap annyi löketett , hogy beinduljon. Természetesen a jomadarakat szombat vasárnap nem lehet hivni.. !!!!
Üdv mindenkinek!Szeretnék segítséget kérni Tőletek! Van egy 2001-es 1.9 dci Traficom,hidegen meleg indul,alapjárat is megfelelő,de menet közben (lehet hosszabb és magasabb fordulatszámon) gondol egyet a kocsi és a fordulatszámot visszaveszi kb 2000-re nagyon rosszul gyorsul ,majd gondol egyet és újra meglódul. Mintha a turbóval lenne valami. Hibakód nincs benne és az EGR és a légtömegmérő is tiszta,összes csatlakozó a motortérben meglett tisztítva.
igénytelen 100-Ft kötöző dobozba bevezetett elektronika ,pár forintos fakötésű alátét ,biztosítékcseréjét megnehezítésű megoldás ,szerelési szempontból jóval több idő , kétszer legalább. rögzítési pontjait ki kell vágni hidegvágóval mert csak így lehet a motorikus alkatrészeket javítani (generátor ,egr stb stb ) blokkolását nem ismerem viszont az lehet jó de egy motortéri kapcsolót szirénával berakva helyettesíthető lenne külön kapcsólöval az egész beavatkozás elöl .szigszalag végig hirtelen ezt tapasztaltam .Kinek mit ér nem tudom nekem bazári véleményem szerint .Talán egy telefonra is üzenetet küldés ennyi pénzért bele férhetne még ,ezt hirtelen ítam saját véleményem róla ......
A legdrágább kb. 300e. ft, amire a lophatatlanságot garantálják.
A VAM01 (Léva) csak 200e. , és sokkal többet tud. Senki sem tudja semmilyen műszerrel bemérni, hogy a szerelők mit csináltak, tehát hatástalanítani sem tudják.
Sajnos kb 2 hónapja elkezdett csöpögni az olaj a motor elejénél (2,5 dti). Lemostam, majd próbáltam megtalálni honnan jön, de semmi konkrétat nem találtam. Olyan mintha az olajszűrőházba menő vízcsövek körül szivárogna. Tapasztalt már vki ilyet? Az olajszűrőházat szét lehet szedni? Mert az EPC nem hoz külön tömítéseket a vízcsövek köré.
Üdv mindenkinek. Előzetesen leirt teendők elvégzése után hiba ugyanaz. Izzitásjel világít,zizegő szelep hangosan zizeg és szerviz üzembe rakta magát. Holnap reggel megyek kiolvastatom, most már érdekel mi a gond.
Nekem traficom van, de a szerelőnek (szinte)minden autótípushoz van programja. De már az enyémet is csatlakoztatta és kommunikált. Na én kódot nem kaptam, de majd utánajárok! Köszi a választ!
Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de ez a "műszer" gyakorlatilag az amivel fel lehet csatlakozni laptopra, igaz? Mert itt az egyik autószerelő ismerősömnek van, meg hibakódot is ki tud olvasni meg törölni, ha kell, akkor ő a kulcsot is fel tudja tanítani? A security code az hol van? Vagy esetleg szalonban lehet kérni? Köszi!