Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

golybli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 6776

Sziasztok! Tegnap lettem tualajdnosa egy 607-esnek!így első körben lenne néhány kérdésem felétek :)

 

Állok a lámpánál és egyszercsak leáll a kocsi( 2.2 automata) utána mintha misem történt volna ! Esetleg meg tudja valaki , hogy ez miért volt ? 

 

van benne gyári nagy navi csak épp a kis görgővel nem tudok rámenni .sem a térképre sem a navira ( gondolom nincs benne cd hátul) . Le lehet valahonnan tölteni olyan térképet kiirni cd-re és már mükődne is? :) 

 

üdv és a válaszokat előre is köszönöm 

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 6775

HM...még egy Explorernél is? :(

Neked is melegedett a motor vagy csak a váltót vágta szervízbe?

 

Nálam Chyslereknél ugyanez volt, csak ott nem volt a motorolajnak hőfokjelzője, csupán nyomásmérő. Nem lehetett látmi külön melyik melegszik jobban. A szerelők mindig a váltó túlmelegedést  emlegették a szervízpozició miatt.

A pözsómnál nem dob szervízbe, ami viszont arra utal, hogy a válktó nem melegedik túl.

Előzmény: sütiv6 (6774)
sütiv6 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 6774

Nekem a Ford Explorer-nél lett pót-hűtő a váltóhoz lett berakva mert vontatáskor nagyon melegedett!

Előzmény: Törölt nick (6772)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 6773

Szia!

 

Írtam neked egy emailt, de vissza dobja a rendszer.

Az enyém socilaci01@gmail.com. Dobj egyet légyszives, ha nem veszed válasznak  elküldöm mégegyszer.

 

Előzmény: Mr.C5 (6767)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 6772

Szia Gábor!

 

A véleményedre lennék kíváncsi.

Gondolom emlékszel, nemrég voltam nálad vontatás miatti motorolaj melegedés problémával. Azóta megjártam a Gablinit is, de ők sem tudtak semmilyen számottevő segítséggel szolgálni. Felvették a kapcsolatot a Peugeot Hungáriával, de ott sem hallottak még hasonlóról. Műszerrel tesztelték az autót, kritikus fordulatszámra és terhelésre emelve, de minden teszt azt muatatta ki, hogy miden tökéletesen működik.

Mint meséltem, Chryslerekkel volt hasonló gondom és ott mindig pót-olajhűtőt emlegettek, de a megvalósításig soha nem jutottam el. Jelenlegi 607 olyan szép és olyan jó, hogy inkább rákölteném azt a pénzt amibe egy autócsere kerül, nem szívesen adnám el.

 Ebből kiindulva elkezdtem keresgélni póthűtő ügyében. Találtam egy tuning céget Budakalászon, ahol foglalkoznak pót-olajhűtő és egyéb tartozékaik beszerelésével, bár ezeket általában versenyautókban csinálták idáig.

Valamelyik olajcsőnél közbeiktatva szerelnék a tartalék hűtőt, kapcsolása pedig termosztatikus alapon, 80 fok körül történne. Ezzel nem avatkoznak be az érzékeny elektromos hálózatba, a tartalék hűtő pedig csak extrém esetben kapcsolna be.

Nekem elvileg nagyon jónak tűnik, kíváncsi lennék a véleményedre.

 

Ezzel kapcsolatban viszont felmerül bennem még egy kérdés. Vajon a motor terhelésétől melegszik túl a motorolaj, vagy az autómata váltó van túlterhelve a vontatással és annak a melegedése melegíti túl a motort?

 

Még egy kérdés: Hány fok a 2,7 V-6 pontos üzemi hőmérséklete?

Előzmény: betg (6769)
cusslak Creative Commons License 2014.05.11 0 0 6771

Igen köszi, közben ki is cseréltem a termosztátot, csak az volt a gond szerencsére, most már tökéletes a vizem hőmérséklete.

Előzmény: betg (6769)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.05.11 0 0 6770

Honnan tudom hogy az enyémben van-e automata fényszóró bekapcsolás?

A kapcsolón nincs felirat (az ablaktörlőn van) de amikor megnyomom a check gombot azt írja hogy manuálisban van...

Előzmény: betg (6769)
betg Creative Commons License 2014.05.11 0 0 6769

Szia

Menet irány szerint a jobb oldalon van a tartály , ott a szervó tartály is, az után van a viztartály.

Előzmény: cusslak (6765)
betg Creative Commons License 2014.05.11 0 0 6768

Szia

Lehetőleg 2006 utánit végy az első szériából ritkán van jó eladó, benzinmotorok terén nem túl jók max a 3.0v6 , de az városban automatával 14-16liter .

2.0hdi 16v , vagy 2.2hdi biturbó , ez lenne a legjobb , de ez elég ritka , a 2,7 v6 , hát most kezdenek jövögetni , olvasgass itt vissza . 2005 végén van a váltás.

Előzmény: Mr.C5 (6767)
Mr.C5 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 6767

Sziasztok,

607 vásárlásán gondolkozok. Egy 407 2.0 HDi-t adtam el és ülnék át valamibe, így felmerült a 607-es is.   Automatát szeretnék, benzineset elsősorban, de nem zárkózom el a dízelektől sem.. A lényeg hogy nem akarok hulladékot venni. Mire figyeljek, mit nézzek meg stb.. Minden infó hasznos számomra mert nem nagyon ismerem a 607-eseket és nem szeretnék rákefélni. 

Vagy felmerült még a C5 is szintén 3.0 benzines automata.  Volt már egy C5-m az 2.0 benzines volt, azt is imádtam, sok bajom nem volt vele hála az égnek a fogyasztása is jó volt.

Előre is köszi.

betg Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6766

Szia

Ha gondolod megnézhetem neked , az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: karesz358 (6762)
cusslak Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6765

Oks, akkor ezt megpróbálom, úgy látom nem nagy dolog, két csavar ki-be, vízcső le-fel aztán ennyi. A hűtővizet hol öntöm fel, mert klasszikus hűtősapkát nem véltem felfedezni.

Előzmény: betg (6761)
zsmax Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6764

Egy alsó tálca még nekünk is hiányzik. Azt énis vennék

Előzmény: BIGYO4 (6759)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6763

Köszönöm! Nem tudtam...

Előzmény: betg (6757)
karesz358 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6762

Sziasztok!Esetleg van valakinek tippje a következő problémára:2.2 HDI biturbo kis fordulaton egy kicsit elkezdett rángatni.Nagy fordulaton nem érzek semmit,de mintha jobban füstölne.Esetleg egy tipp.Hova menjek vele?Peugeot-oshoz vagy dieseleshez?Válaszokat előre is köszi.Karesz..

betg Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6761

Szia

Én termostat cserével kezdenék , láttam már olyat is hogy a vizpumpa lapátok megszüntek létezni , de akkor a fűtés sem menne mert nem cirkulálna a víz.

Előzmény: cusslak (6760)
cusslak Creative Commons License 2014.05.10 0 0 6760

Hi!

 

607 2.2 benzin, melegszik a vizem. A hengerfejből kijövő cső meg a hűtő teteje a felső 5-8 centi forró, a hűtő többi része pedig hideg. Mi lehet a gond. Nem megy be a meleg víz a hűtőmbe ezért forralja magát szerencsétlen, ha tolom az utastérbe a fűtést akkor lámpánál nem megy fel a hőfok 90 főlé viszont kellemes meleg van bent. :) Ötlet? Jártatok már így?

BIGYO4 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 6759

Üdv. Alsó motortér burkolat kellene, illetve a motortérben bal oldalon (szemből a jobb oldal), tehát az akkumulátor felőli borításom hiányzik még.

Előzmény: zsmax (6749)
hajnika 29 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 6758

szevasz

az én kijelzőm is ilyen.

 a bőr belső érdekelne. esetleg képeket tudnál csinálni róla? a hamutartók nekem fa mintásak lenének de mindegyikről le van törve a tető.

Előzmény: zsmax (6756)
betg Creative Commons License 2014.05.08 0 0 6757

Szia

Arra figyelj! , hogy a ráncfellvarrotba másfajta szenzor kell mint ami a régiben van .

Előzmény: Gabor2.7V6HDI (6753)
zsmax Creative Commons License 2014.05.08 0 0 6756

Ja. kijelző az Közepesen nem látható. Netudom kinek milyen.

10fok jó

20fok csíkos

30fok halál.

És igen Bőrös. DE nem fűtött Fekete és Mehanikusan mozgatható.

zsmax Creative Commons License 2014.05.08 0 0 6755

Szenzor van - Soltvadkert - posta is lehet.

A jobbos emelő van! DEEEE ez olyan fajta volt ami addig megy amíg nyomod! ez fontos lehet.

A hamutartót meg az van hogy nem faszínű hanem ilyen kevlár hatású.

hajnika 29 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 6754

szevasz

engem esetlegesen a központi kijelző érdekelne, mind a 2 hamutartó fedelestől. véletlen nem bőr a belseje? :-)és még a végén jobb első ablakemelő.

az enyém 2.2hdi (2002)

roland

Előzmény: zsmax (6749)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.05.08 0 0 6753

Szia!

Nekem egy parkradar szenzor kellene.

Van?

Hol laksz?

Előzmény: zsmax (6749)
zsmax Creative Commons License 2014.05.07 0 0 6752

Ohh. Tényleg. Bocsánat 

Előzmény: Zolysys (6750)
zsmax Creative Commons License 2014.05.07 0 0 6751

Remélem nem írtam rosszúl. Az a nagy központi elektronika ami mindennel komunikál. Ott van a biztosítéktábla része. a vezető lábrésznél

Előzmény: Zolysys (6750)
Zolysys Creative Commons License 2014.05.07 0 0 6750

BSI

Előzmény: zsmax (6749)
zsmax Creative Commons License 2014.05.07 0 0 6749

Üdv.

Hát egy rövid történet. Az ablaktörlő nem áll meg (mióta nálam van, biztosítékból kihúzott billenőkapcsoló oldja meg most). Nem volt lehetőségem csak egy ablaktörlőmotor cserére de nem segített. Semmi mást nem találtam hozzá.

Közben egy másik 607-esünkhöz kellett néhány drágább dolog. Ígyhát jött az ötlet vegyünk harmadikat majd abból mindkettő kiválló lesz.

Hát persze csak az én ablaktörlőm nem sikerült. Átcsatlakoztattam a DSI-t a másikból. Persze kulcskód, km változás. megindítottam az ablaktörlőt és láss csodát megált a végállásban tehát DSI probléma...ja és még egykét apróság. A telefon rendbejött a szivargyújtókba megjött az áram..

Oké irány a Tudós. Szétforrasztotta mindkét DSI-t és egy csomó dolgot átcserélt. (autó nélkül). Persze nem sikerült ugyhogy most autóval együtt ott van.

Ennek a történetnek később leírom a végkimenetelét.

 

Szóval most itt van egy egész autónyi 607-es alkatrész. Hogy csökkentsem a benne fekvő tőkét. a Motort eladtam belőle kezelőszervek nélkül.

Esetleg ha bárkinek bármire szüksége lenne amire nekem nem kérem keressen meg. Emberi áron segítünk egymásnak.

Elér itt is meg emailben vagy húsz9771123 számon.

Lámpák és motorháztető, motor, DSIn kívül nagyából minden van. Ja meg a balos ablakemelő sincs.

 

Üdv. Feri

emersys Creative Commons License 2014.05.06 0 0 6748

Szia.

 

Megvételkor nekem is ilyen volt az autó. Pontosan az eleje volt ilyen bizonytalan nekem is. Életveszélyes volt vele közlekedni ahogy írod. Ellenkormány és korrigálás keltett. Vizes úton meg egyenesen igénybe vette az ember rutinképességét.

 

Nekem Gyalázatos gumik voltak rajta. 225/55 R16. kb 3-(max)4mm-es profilú volt.

Most Continental van rajt. (8mm profilúak, már nyári) Felnik centrírozva lettek. -Semmi baja azóta. Nagyon fekszi az utat és még nem sikerült megcsúsztatnom az elejét semmilyen körülmények közt sem.

 

Biztos jók azok a gumik? Súrlódási ellenállása lehet már nem nagyon van..

Előzmény: maya2 607 2.2i (6746)
betg Creative Commons License 2014.05.06 0 0 6747

Szia

EZ nagy valószínűséggel szilent hiba de látni kéne , szerintem a gumis nem volt a helyzet magaslatán.

Előzmény: maya2 607 2.2i (6746)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!