Sziasztok! Tegnap lettem tualajdnosa egy 607-esnek!így első körben lenne néhány kérdésem felétek :)
Állok a lámpánál és egyszercsak leáll a kocsi( 2.2 automata) utána mintha misem történt volna ! Esetleg meg tudja valaki , hogy ez miért volt ?
van benne gyári nagy navi csak épp a kis görgővel nem tudok rámenni .sem a térképre sem a navira ( gondolom nincs benne cd hátul) . Le lehet valahonnan tölteni olyan térképet kiirni cd-re és már mükődne is? :)
Neked is melegedett a motor vagy csak a váltót vágta szervízbe?
Nálam Chyslereknél ugyanez volt, csak ott nem volt a motorolajnak hőfokjelzője, csupán nyomásmérő. Nem lehetett látmi külön melyik melegszik jobban. A szerelők mindig a váltó túlmelegedést emlegették a szervízpozició miatt.
A pözsómnál nem dob szervízbe, ami viszont arra utal, hogy a válktó nem melegedik túl.
Gondolom emlékszel, nemrég voltam nálad vontatás miatti motorolaj melegedés problémával. Azóta megjártam a Gablinit is, de ők sem tudtak semmilyen számottevő segítséggel szolgálni. Felvették a kapcsolatot a Peugeot Hungáriával, de ott sem hallottak még hasonlóról. Műszerrel tesztelték az autót, kritikus fordulatszámra és terhelésre emelve, de minden teszt azt muatatta ki, hogy miden tökéletesen működik.
Mint meséltem, Chryslerekkel volt hasonló gondom és ott mindig pót-olajhűtőt emlegettek, de a megvalósításig soha nem jutottam el. Jelenlegi 607 olyan szép és olyan jó, hogy inkább rákölteném azt a pénzt amibe egy autócsere kerül, nem szívesen adnám el.
Ebből kiindulva elkezdtem keresgélni póthűtő ügyében. Találtam egy tuning céget Budakalászon, ahol foglalkoznak pót-olajhűtő és egyéb tartozékaik beszerelésével, bár ezeket általában versenyautókban csinálták idáig.
Valamelyik olajcsőnél közbeiktatva szerelnék a tartalék hűtőt, kapcsolása pedig termosztatikus alapon, 80 fok körül történne. Ezzel nem avatkoznak be az érzékeny elektromos hálózatba, a tartalék hűtő pedig csak extrém esetben kapcsolna be.
Nekem elvileg nagyon jónak tűnik, kíváncsi lennék a véleményedre.
Ezzel kapcsolatban viszont felmerül bennem még egy kérdés. Vajon a motor terhelésétől melegszik túl a motorolaj, vagy az autómata váltó van túlterhelve a vontatással és annak a melegedése melegíti túl a motort?
Még egy kérdés: Hány fok a 2,7 V-6 pontos üzemi hőmérséklete?
Lehetőleg 2006 utánit végy az első szériából ritkán van jó eladó, benzinmotorok terén nem túl jók max a 3.0v6 , de az városban automatával 14-16liter .
2.0hdi 16v , vagy 2.2hdi biturbó , ez lenne a legjobb , de ez elég ritka , a 2,7 v6 , hát most kezdenek jövögetni , olvasgass itt vissza . 2005 végén van a váltás.
607 vásárlásán gondolkozok. Egy 407 2.0 HDi-t adtam el és ülnék át valamibe, így felmerült a 607-es is. Automatát szeretnék, benzineset elsősorban, de nem zárkózom el a dízelektől sem.. A lényeg hogy nem akarok hulladékot venni. Mire figyeljek, mit nézzek meg stb.. Minden infó hasznos számomra mert nem nagyon ismerem a 607-eseket és nem szeretnék rákefélni.
Vagy felmerült még a C5 is szintén 3.0 benzines automata. Volt már egy C5-m az 2.0 benzines volt, azt is imádtam, sok bajom nem volt vele hála az égnek a fogyasztása is jó volt.
Oks, akkor ezt megpróbálom, úgy látom nem nagy dolog, két csavar ki-be, vízcső le-fel aztán ennyi. A hűtővizet hol öntöm fel, mert klasszikus hűtősapkát nem véltem felfedezni.
Sziasztok!Esetleg van valakinek tippje a következő problémára:2.2 HDI biturbo kis fordulaton egy kicsit elkezdett rángatni.Nagy fordulaton nem érzek semmit,de mintha jobban füstölne.Esetleg egy tipp.Hova menjek vele?Peugeot-oshoz vagy dieseleshez?Válaszokat előre is köszi.Karesz..
Én termostat cserével kezdenék , láttam már olyat is hogy a vizpumpa lapátok megszüntek létezni , de akkor a fűtés sem menne mert nem cirkulálna a víz.
607 2.2 benzin, melegszik a vizem. A hengerfejből kijövő cső meg a hűtő teteje a felső 5-8 centi forró, a hűtő többi része pedig hideg. Mi lehet a gond. Nem megy be a meleg víz a hűtőmbe ezért forralja magát szerencsétlen, ha tolom az utastérbe a fűtést akkor lámpánál nem megy fel a hőfok 90 főlé viszont kellemes meleg van bent. :) Ötlet? Jártatok már így?
Hát egy rövid történet. Az ablaktörlő nem áll meg (mióta nálam van, biztosítékból kihúzott billenőkapcsoló oldja meg most). Nem volt lehetőségem csak egy ablaktörlőmotor cserére de nem segített. Semmi mást nem találtam hozzá.
Közben egy másik 607-esünkhöz kellett néhány drágább dolog. Ígyhát jött az ötlet vegyünk harmadikat majd abból mindkettő kiválló lesz.
Hát persze csak az én ablaktörlőm nem sikerült. Átcsatlakoztattam a DSI-t a másikból. Persze kulcskód, km változás. megindítottam az ablaktörlőt és láss csodát megált a végállásban tehát DSI probléma...ja és még egykét apróság. A telefon rendbejött a szivargyújtókba megjött az áram..
Oké irány a Tudós. Szétforrasztotta mindkét DSI-t és egy csomó dolgot átcserélt. (autó nélkül). Persze nem sikerült ugyhogy most autóval együtt ott van.
Ennek a történetnek később leírom a végkimenetelét.
Szóval most itt van egy egész autónyi 607-es alkatrész. Hogy csökkentsem a benne fekvő tőkét. a Motort eladtam belőle kezelőszervek nélkül.
Esetleg ha bárkinek bármire szüksége lenne amire nekem nem kérem keressen meg. Emberi áron segítünk egymásnak.
Elér itt is meg emailben vagy húsz9771123 számon.
Lámpák és motorháztető, motor, DSIn kívül nagyából minden van. Ja meg a balos ablakemelő sincs.
Megvételkor nekem is ilyen volt az autó. Pontosan az eleje volt ilyen bizonytalan nekem is. Életveszélyes volt vele közlekedni ahogy írod. Ellenkormány és korrigálás keltett. Vizes úton meg egyenesen igénybe vette az ember rutinképességét.
Nekem Gyalázatos gumik voltak rajta. 225/55 R16. kb 3-(max)4mm-es profilú volt.
Most Continental van rajt. (8mm profilúak, már nyári) Felnik centrírozva lettek. -Semmi baja azóta. Nagyon fekszi az utat és még nem sikerült megcsúsztatnom az elejét semmilyen körülmények közt sem.
Biztos jók azok a gumik? Súrlódási ellenállása lehet már nem nagyon van..