Keresés

Részletes keresés

jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.09.02 0 0 1851

A BKV Turisztikai Zrt. létrehozása ez az én értelmezésemben azt jelenti, hogy ha a fogas (meg a kisföldalatti) is bekerülne a turisztikai zrt-be, akkor nem lesz érvényes a hagyományos bérlet, illetve külön menetjegyek lesznek, jó eséllyel nem 270 ft-ért.

Előzmény: r1232 (1846)
HáBé Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1850
Nem hiszem, hogy sokat agyaltak volna rajta. Eredetileg az 57-es számot szánták neki, de az a hűvösvölgyi 57-es komplexummal (57-157-257) ütötte volna egymást. Ennek (illetve az 56-osnak) környezetében viszont nem maradt más, mint a szeptember 6-tól felszabaduló 60-as.
Nagyjából ennyi a történet, a többi csak legenda, belemagyarázás.
Előzmény: semmeringbahn1 (1849)
semmeringbahn1 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1849
Azért ez fergetes. Képzelem hány álmatlan éjszaka előzte meg a kitalálót, mire a szikra kipattant abból az okos kis agyából. És hányan bologattak, hogy ez igen, milyen okos gondolat, nekünk ilyen eszünkbe sem jutott volna. És miért hatvan, miért nem 365?
Előzmény: HáBé (1839)
HáBé Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1848

Fedvény:

tété => tét!

Előzmény: HáBé (1847)
HáBé Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1847

Bezony-bezony, nagy a tété és nagy a felelősség.

Hisz nagyon jól lehet turisztikázni a ma 35 éves SGP kocsikkal akár az idők végezetéig.

Előzmény: r1232 (1846)
r1232 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1846
"Mindez pedig BKV Turisztika Zrt-ként nem tudna működni. "

Ez a kérdés bennem is felmerült, mert ez esetben a fogas projekt alighanem megy a süllyesztőbe...
Előzmény: HáBé (1845)
HáBé Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1845

Kimondtad a kulcsszót: JELENLEG.

A Fogas jelenleg egy szigetüzem, jellegéből adódóan. JELENLEG.

 

Ez a jelen sokáig nem tartható. A pálya 5 éven belül összerogy', a szívemhez is oly közel álló kocsik sem bírnak ki sajnos 10 évnél többet.

Célszerű lenne tehát összekaparnia magát rövid úton belül a BKV hóódingnak -vagy mi a fene lesz-, és a teljes összeomlás előtt megindítani a Fogas-projektet, amely már csak döntésre és egy minimális összegre vár.

 

A számozásról:

Ha egy kicsit ésszel belegondol a Honpógár, akár magától is rájöhet: Ha sikerül valamiféle módon beolvasztani a Fogast a hálózatba, akárcsak jelképesen is, egy számozással, azzal deklarálódik, hogy nem egy turisztikai közlekedési eszközről van szó, hanem egy olyan hegyivasútról, amelynél dominál a hivatásforgalom. Ha a leendő menedzsment a folyosón lépten nyomon azt hallja, hogy "a hatvanas", talán elérhető, hogy ne kirándulóvasútként gondoljon reá. A hegyvidék (sajnos) továbbra is telik-telik, újabb lakóparkok, egyéni házikók épülnek. Ez is az oka annak, hogy csúcsidőszakban valamennyi 90-es Csillebércig közlekedik.

Ha a projekt összejön, a 60-as "villamos" végállomása Normafa lesz, a Moszkva-Norma menetidő 16-18 percre kijön (reális!) munkanapokon igen erős hivatásforgalomra számíthatunk. Lehet, hogy a 10 percenként közlekedő, 3 kocsis motorvonat kevésnek is bizonyul. Mindez pedig BKV Turisztika Zrt-ként nem tudna működni.

 

De addig megérünk még 1-2 telet, attól tartok.

Úgyhogy a jövő útja nem a kiválás, hanem a beolvadás a nagyba, illetve a villamosüzembe. És hogy ez fáj egyeseknek? A helyi lakosság nevében talán kijelenthetem: le van kakkantva! El kéne már végre felejteni, hogy nem l'art pour l'art etetjük adóforintjainkból a közszolgáltató cégeket.

 

HB

Előzmény: Peti817172M (1842)
paca664 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1844
jav.: buszok, trolik
Előzmény: paca664 (1843)
paca664 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1843
Persze. Így buszok  trolik beszámozása is merő hülyeség, mivel azok sem a villamoshoz tartoznak...
Előzmény: Peti817172M (1842)
Peti817172M Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1842
Szerintem a fogas beszámozása jelenleg hülyeség, tekintve, hogy még nem a Villamos Üzemigazgatósághoz tartozik, hanem a Hegyivasút és Kötélpálya Üzemigazgatósághoz, vagyis a libegő és a sikló "testvérkéje" jelenleg. Ennyi erővel a libegőnek meg a siklónak is adhattak volna számot. Persze ha a meghosszabbítás után átveszi a Villamos ÜI, akkor már jogos a számozás.
Előzmény: HáBé (1841)
HáBé Creative Commons License 2008.09.01 0 0 1841

Pálinkásat!

 

Édesjóistenem, de nagy káosz dúl a Fogasos Szakemberek némelyikének fejében a járatszámozásról meg egyebekről és mindarról, ami emögött áll. Nem látják a fától az erdőt...

 

Kevés vagyok ahhoz, hogy felvilágosítsam őket erről, hisz felnőtt, szuverén gondolkodó emberek. Néha úgy is kéne viselkedniük...

 

HB

Sinbiciklis Creative Commons License 2008.08.31 0 0 1840
Ma:
HáBé Creative Commons License 2008.08.30 0 0 1839
Előzmény: HáBé (1838)
HáBé Creative Commons License 2008.08.30 0 0 1838
Ma reggel:
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1411/html/kep57.htm
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1411/html/kep59.htm
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1411/html/kep60.htm

HB
HáBé Creative Commons License 2008.08.29 0 0 1837

Pálinkásat!

Az csak egy kocsi volt, de holnap vagy holnapután valamennyi vonat el lesz látva 60-as táblákkal.

HB

Előzmény: Hungaroplan (1836)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.08.29 0 0 1836
Ma már lógtak egy akasztón az A/4-es lapok a szélvédők mögött a két végállomással és a 60-as számmal illetve minden ajtó felé felragasztottak celluxszal egy kis cetlit 60-as számmal az utastérben.
HáBé Creative Commons License 2008.08.25 0 0 1835

Valóban. De szegényke még korántsem tettrekész :-(

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1411/html/kep24.htm

HB

Előzmény: FKU-911 (1833)
HáBé Creative Commons License 2008.08.25 0 0 1834

A sikló nem kapott viszonylatszámot. Szerintem meg fogod találni. :-)

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01081/

HB

Előzmény: FAV 20 (1832)
FKU-911 Creative Commons License 2008.08.25 0 0 1833
A 65ös kocsi ma már kint napozott.:))
FAV 20 Creative Commons License 2008.08.25 0 0 1832

Gyerekek a  várba szeretnék menni. Ki tudja a sikló számát? Hanyas viszonylat.

A fogast tudom az 60-as.

jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1831
táblát majd ha a Moszkváról indul...
Előzmény: Peti817172M (1830)
Peti817172M Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1830
Ha táblát csinálnak hozzá, akkor szerintem praktikusabb a buszos szabvány.
Előzmény: HáBé (1829)
HáBé Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1829
Az csak egy kirívó eset volt. Bár úgy néz ki, mégiscsak lesz folytatása.
Előzmény: Hungaroplan (1828)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1828
Tegnap már láttam egy A/4-es lapot 60-as felirattal az egyik szélvédője mögött.
Előzmény: HáBé (1827)
HáBé Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1827

Pálinkásat!

 

Tudod, Kishazánkban divattá tették egyes elemek az egyoldalú kommunikációt. Ezért is jön jól, ha a kiegészítő weboldalakra is tekintettel van a kedves Honpolgár.

 

Más:

Azt csiripelik a varjak, hogy mégis lesz valamiféle 60-as számjelzés a kis piros tehénkéken.

 

HB

Előzmény: Hungaroplan (1826)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.08.23 0 0 1826
Hmm. Az valahogy kimaradt a tájékoztató füzetből, hogy hétvégén hajnalban 30 percenként közlekedik.
Gianmarco Creative Commons License 2008.08.20 0 0 1825

OFF, de a 8-as már hétfőn a "Kálvin térig járt"... (az új menetrendek szerint)

Előzmény: HáBé (1823)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.08.20 0 0 1824

Háát, nem tom, nekem olvas6ó.

 

Viszont a Sindöc-ben idevágó fotóalbum,  Iova-tól!

Előzmény: HáBé (1823)
HáBé Creative Commons License 2008.08.20 0 0 1823

Pálinkásat!

 

Update: a kocsikra a 60-as jelzés se táblán, se matricán nem kerül feltüntetésre.

 

A táblákról: az még hagyján, hogy tüzesróka alatt élvezhetetlen (értsd: olvashatatlan) a webes menetrend és a megállóhelyi táblákon feltüntetett menetidő a keresztek miatt köszönőviszonyban sincs a valósággal a nap jelentős részében, de tegnap és ma a BKV több viszonylatán tudatosan félretájékoztat.

 

A megállóhelyekre ugyanis napokkal korábban az új menetrendeket helyezte ki, mialatt a járatok még a régi menetrend szerint közlekednek.

Úgy érzem -többedmagammal is-, hogy nem kifogás az, hogy a táblacserélő szakemberek csak munkanapokon dolgozhatnak.

 

Például ma reggel 6:15-kor (az érvényes, de már leszerelt menetrend szerint) úgy indult el 59-es villamos a Szt. János Kórháztól, hogy az első járatnak onnan csak 7:25-kor kellett volna indulnia. Szegény járművezetőtől 5 percen belül 4-en kérdezték meg, hogy mikor is méltóztat indulni.

 

Pl. a 46-os busz tegnap (és gondolom ma is) még a régi menetrend szerint közlekedik, de a BKV Zrt. már az új szerinti indulásokért vállal(??) felelősséget(??).

 

Szívből remélem, hogy a civil-szakmai kezdeményezésre átalakuló hálózat beüzemelését a BKV Zrt. "csak véletlenül", "megszokásból" rontja el...

 

HB

Előzmény: Peti817172M (1822)
Peti817172M Creative Commons License 2008.08.19 0 0 1822
És akkor a vultronban is átírják az F betűt 60-asra?
Előzmény: HáBé (1819)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!