Ha lesz is elég jelentkező, akkor is persze 18.-a táján az időjárás függvényében dőlne el, hogy lesz-e egyáltalán belőle valami. 15 fok fölött és monszun mentes időben neki lehet indulni, mert ott úgyis 20+ fok lesz. 15 fok alatt fagyoskodni vagy több órát esőben menni szerintem senki nem akar. Öregek vagyunk mi már ahhoz :)
A legnagyobb poén az lenne, ha Rnie is jönne, mert akkor tudnám oktatni a tengerparti kanyargóson :)
Kb 10 év óta először idén egyik biztosítónak sem kell az őszi kampányát intéznem sajnos. Így talán először el tudok menni őszi túrára. Akkor kellene menni, amikor jobb az idő.
Múlt szombaton Euroéknál felvetődött a kérdés, hogy idén megyünk-e őszi szezonzáró túrát? A "szokásos" október 23.-a most szerdára fog esni, tehát sajnos nem lesz akkor több napos hosszú hétvége. 2 lehetőség lenne. Vagy 19-23. (szombat-szerda) vagy 23-27. (szerda-vasárnap). Mindkét időponthoz 2 nap szabi kell és 5 napos lehetne a túra. Előbbi annyiból lenne jobb, hogy utána csak 2 napot kell dolgozni, majd újra hétvége és lehet még a túrát kipihenni, míg a második esetben utána egy teljes munkahét jön. Persze nem kötelező mind az 5 napot kihasználni, lehet csak 4 napos is a túra ahogy eddig is.
Kit érdekelne a túra és október 19 és 27 között kinek mi lenne a jó időpont? 1 vagy 2 nap szabi? 4 vagy 5 napos túra érdekelné?
Megpróbálhatod védeni a védhetetlent, de a Főlényeg akkor is Főlényeg marad! Szóval a Harley egy fosh! ;)
Tegnap jártam Honda szalonban és a VT750-es mellett állva sokáig gondolkodtam azon, hogy mi visz rá valakit arra, hogy ehelyett egy fosh Harley-t vegyen. Nem jöttem rá a magyarázatra ;)
Egy kicsit vissza olvasgattam a topik múltjába (igazából keresek egy régen belinkelt képet :) és erről a lassan 4 évvel ezelőtti képről az jutott eszembe, hogy mikor lesz végre megtartva egy GMC karácsonyi koncert? ;) Euro-ék nappalija nagyobb, mint a Papp László Sportaréna, úgyhogy az remek koncert helyszín lehetne! ;) Természetesen az ünnepi vacsit is a Császár csinálná, hisz a múltkor nagyot alakított a sült báránnyal! ;)
Mintha az magas fokozatban, alacsony fordulaton hírtelen rátekert teligázt régen vezetői hibának hívták volna és nem a motor típushibájának. De lehet hogy tévedek.
A "szakújságíró" szenzációhajhász rácsodálkozása volt a meglepő, persze nem vátható el, hogy doktori disszertációkat olvasson matematikai modellekről, de azért illene tudnia a jelenség általános létezéséről.
7. § (1) A gépjárműre felszerelt megkülönböztető jelzést adó készüléket az e rendeletben, az engedélyben foglalt feltételek és a külön jogszabályban meghatározott rendelkezések megtartásával lehet működtetni. (2) A védett személyt szállító gépjármű megkülönböztető jelzést adó készüléket akkor használhat, ha az a) a védett személy biztonsága érdekében annak működtetése szükséges, és azt a biztonságáért felelős személy elrendeli, vagy b) a felvezető rendőrségi gépjárművet követve közlekedik. (3) A megkülönböztető jelzést a KKB elnöke és az általa kijelölt szervezetek gépjárművein a katasztrófaveszély elhárítása, illetve a katasztrófahelyzet megszüntetése érdekében végzett feladataik ellátása során - a jogszabályi feltételek betartása mellett - lehet működtetni.
A (3) és a (2)b kizárható, marad a (2)a.
Mivel a "biztonsága érdekében" kitétel nincs részletezve, ezért ez a gumiszabály bármire ráhúzható.
Nyilván az "ezt is megtehetem/megérdemlem" kivagyiságon kívül más az adott helyzetben nem indokolta, a hírek szerint bőven időben voltak. De ami jár, az jár.