Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.07.24 0 0 47970

Üdvözlök mindenkit. 

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy esetleg nincs valakinek gyári kezelési útmutatója esetleg magyar PDF-ben? Biztosítékok és relék elhelyezkedése miatt kellene. Az enyém '96-os 1.8 16V. Segítséget előre is köszönöm.

FeZ_ Creative Commons License 2016.07.24 0 0 47969

Látni kellene, de jellemzően az adagolón levő kis fekete Bosch elektronika szokott vacakolni ilyenkor. (Feltéve ha a környékbeli kontakthibák már ki vannak zárva)

Lehet, hogy egy fém páncél alatt van. Szopi leszedni a páncélt.

Nem tudom, hogy javítható-e, de ki lehet iktatni:

Le kell szedni az adagolóról és az alatta levő mágnesszelepnek kell adni egy gyújtás pluszt.

Előzmény: szipig1 (47968)
szipig1 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 47968

Sziasztok!

PUG 406 1.9 TD motorosom van, az elmúlt hetekben néhányszor nem indult. Az indításgátlón egyszerre világít a piros és zöld, a kód beadásánál nem csipog. A 4-5 szöri gyújtás ráadás, indítózás után napokig jó. A C1C kombinációra nem lehet kiiktatni a billentyűzetet, ha beindítom, és leszedem az indításgátló csatlakozóját, egy ideig indul, majd jön a szünet. Amit még megfigyeltem, a jelenségkor ha rajta a világítás, és leveszem a gyújtást nem sípol. Hibakód olvasásra érdemes vinni?

Félig szét van bontva a műszerfal, gondoltam, az összes csatlakozót kitisztítom. Milyen kontakt sprayt, tisztítót javasoltok? 

Limbós Tomi Creative Commons License 2016.07.24 0 0 47967

Sziasztok!

 

Peugeot 406 vásárlásában gondolkodom, és ebben szeretnék Tőletek tanácsot kérni. A kiszemeltem az 1.9 TD és a 2.1 TD motorváltozat, modellfrissítés előtti példányt szeretnék. A karosszériaváltozat nem számít, tetszik a szedán és a kombivariáns is.

 

Kérdésem az lenne felétek, hogy a 406 vásárlása során mire kell figyelnem? Vannak-e az autónak / motorváltozatoknak szériahibája? Mennyire kell tartanom a korróziótól, és az általam említett motoroktól?

 

Szép napot mindenkinek!

 

Üdvözlettel: Kiss Tamás 

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.24 0 0 47966

Szuper!

Nem tudtam.

E-mailt akkor várom.

Előzmény: FeZ_ (47965)
FeZ_ Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47965

Az a műszer eleve szövegesen írja ki a dolgokat. :-)

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (47962)
ábrus Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47964

Villamosan csak kissé zsíros volt, oxid meg beégés nem volt rajta.

     

Előzmény: ábrus (47963)
ábrus Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47963

Mindenki nyugodjon meg, már kész van.

A régi rugó: és az új:

 

egy műanyag retesz hogy ne essen ki:

És a kattanós kapcsoló: https://www.youtube.com/watch?v=XAUfP0ozKMo

 

Előzmény: ábrus (47961)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.23 0 0 47962

A kiolvasott hiba-kódokat be tudja azonosítani a barátod?
Van valamilyen listája?

Előzmény: FeZ_ (47958)
ábrus Creative Commons License 2016.07.22 0 0 47961

Ma kiszedtem a gyújtáskapcsolót, szétszedve az érintkezői nincsenek beégve, villamosan jó. (kis tisztítás ráfért de semmi több)

Viszont szét akartam szedni a zár részét is, mert a fémgolyó ami reteszként pozicionálja a zárhengert forgatáskor (kikapcsolva, gyújtás, indítózás állásban) nem "kattan be" a helyére, mivel a golyó alatt a pici rugó "elfáradt" és nem feszíti. (csak forog oda-vissza a kulcs ellenállás nélkül)

A golyót és a rugót csak úgy lehet kivenni ha a házból kiveszem a zárbetétet, de azt valami még rögzíti. Szedett már szét valaki ilyet? (99-es S2 HDI)

A képen a zöld keretben van egy U alakú lemez aminek van belül két retesz szerű füle de sehogy sem tudom visszanyomni őket.

Valakinek esetleg valami egyéb elképzelés?

406 SW Creative Commons License 2016.07.21 0 0 47960

Átvezetőszalagot tudok adni. 2002-es évjáratú 3.0 V6-ból. Holnap küldök képet is, ha érdekel - írj rám e-mailben!

Előzmény: jocoHDI (47959)
jocoHDI Creative Commons License 2016.07.21 0 0 47959

Üdvözlök Mindenkit!

Kérném a segítségeteket Légzsák átvezetőszalag és hűtőventilátor ügyben.

Ezeket voltak az autóban.

Valakinek?

FeZ_ Creative Commons License 2016.07.21 0 0 47958

Igen, ez az a 30 pin-es barna csati.

:-)

Előzmény: Hobbi-Fotós (47957)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.21 0 0 47957

Itt a csatlakozó képe.

Előzmény: FeZ_ (47955)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.20 0 0 47956

Ok. Kirándulunk egyet Zalaegerszegre.

Az e-mail címen az adatlapomon.

Köszönöm

Előzmény: FeZ_ (47955)
FeZ_ Creative Commons License 2016.07.20 0 0 47955

Lefényképezheted, de csak kétféle lehet: a nagy, barna 30 pin-es és a kicsi szabványos 16 pin-es  obd2 csati.

Én nem vagyok 'Egerszegen szinte sose, viszont egy barátom ott lakik, akinek szintén van régi, gyári műszere és ő ki tudja neked olvasni adott esetben.

Ha megfelel a dolog, akkor lebeszélem vele, hogy ne más ......t csapkodjam a csalánnal és ha rábólint, akkor megadom neked a számát.

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (47954)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.20 0 0 47954

"Esetleg Zalaegerszegen nem szoktál járni ?"

 

Mikor vagy ott?

Zalaegerszeg nekem közelebb van, mint Bp.

A csatlakozót (Kód tábla mellett) lefényképezzem, hogy biztosak legyünk, hogy milyen?

Előzmény: FeZ_ (47946)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.20 0 0 47953

Peugeot406HungaryClub

 

Ez a tartalom jelenleg nem érhető el

 

Ez egy zárt Facebook csoport?

Előzmény: Bazer (47950)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.20 0 0 47952

Leugrottam a garázsba.

 

A motor áll, gyújtáskulcs kivéve.

 

Lehúzom a barna színű hőgombáról a csatlakozót, azonnal beindul a 2 ventilátor 1-es lassú fokozatban.

Motort elindítom, 2-es fokozatra kapcsolnak ventik.

Rövidre zártam a hőgombáról menő lehúzott csatlakozót. SEMMI VÁLTOZÁS. Továbbra is 2-es fokozaton full pörögnek a ventik.

 

A ventik előtti 3 db. relé OK.

 

Kezdek ideges lenni. 

 

Előzmény: Pug 306 GTI (47949)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.20 0 0 47951

Ok. 

Typ: 1996, 2,1 lit. TD, motor: xud11bte  P8C

Tegnap egy új hőgombát próbáltam. Csak a csatlakozót húzzam le, majd az  újat rá. Semmi változás.

 

Előzmény: Pug 306 GTI (47949)
Bazer Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47950

ne haragudj de megkérdem már... csatlakoztál már a 406 Clubunkhoz facebookon? sztem tuti van aki segitene a közelbe... szakszervizbe ne vidd mert a gatyádat is ott hagyod... 

https://www.facebook.com/groups/Peugeot406HungaryClub/

 

én csak annyit irok a csoportol... közel 2 éve hoztam létre a 406 magyar clubbot és azota picivel több mint 1000 taggal büszkélkedhetünk és eléggé össze tarto a kis család... ha még nem tetted akkor csatlakozz ha már bent vagy nem hiszem h nincs senki a környékeden senki

Előzmény: Hobbi-Fotós (47947)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47949

A hozzáoszlásból nem derül ki az autód adatai így nehéz...

De ha megy mind a 2 venti az általában a barna hő gomba hibájára utal...

Húzd le a csatit és zárd rövidre és kiderül mi történik.

Előzmény: Hobbi-Fotós (47947)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2016.07.19 0 1 47948

Sziasztok! 

 

Sajnos az év legnagyobb Francia autós találkozóját elmosta az eső így az új időpont a következő: 2016 09 10-11

 

Gárdony Tó Party rendezvény strand. Gárdony Ibolya utca 2

 

Várunk mindenkit szeretettel! 

 

https://www.facebook.com/events/655909344558935/

 

 

 

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47947

Aug. 1-re bejelentkeztem egy autóvillamossági szakihoz.

A 2 venti egyből elindul reggel, mikor hideg a motor.

Még nem jöttünk rá a hibákra.

A klíma off-on van.

 

 Ezért akarom kiolvastatni a hibát.

Ha nem jön össze, akkor jelentkezem.

Előre is köszi.

Előzmény: FeZ_ (47946)
FeZ_ Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47946

Az nekem eléggé kiesik Budapestről. :-(

Esetleg Zalaegerszegen nem szoktál járni ?

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (47944)
ábrus Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47945

Állítólag a 406 egy elég jól sikerült konstrukció a Pözsóéknál. (akkor milyen lehet a többi?)

Előzmény: mlas45 (47942)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47944

Köszönöm. Sopronban lakom.

Előzmény: FeZ_ (47943)
FeZ_ Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47943

A "régi" autóhoz nem notebook kell, hanem a régi célgépek, nekik valószínűleg már nincsenek meg vagy nem tudják használni őket.

A Lexia3 előtt még volt pár diag műszere a PSA-nak. :-)

Helyileg merrefelé vagy különben ?

Mert nekem van gyári ELIT-em, azzal ki lehet olvasni optimális esetben.

(az optimális esetet úgy értem, hogy nincsen egyéb hiba az autóban, pl. kábelhiba a diag csati és a vezérlők között)

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (47940)
mlas45 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 47942

Ne bánd ezt, az SX4 már legalább ismeri az utat... :))

Előzmény: ábrus (47941)
ábrus Creative Commons License 2016.07.18 0 0 47941

Most hazafelé kiszálláskor véletlenül hozzáértem a gyújtáskulcs fém részéhez. Forró volt? .....Hát kérdés ez? Persze megint közvetlenül külföldi nyaralás előtt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!