Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy esetleg nincs valakinek gyári kezelési útmutatója esetleg magyar PDF-ben? Biztosítékok és relék elhelyezkedése miatt kellene. Az enyém '96-os 1.8 16V. Segítséget előre is köszönöm.
Látni kellene, de jellemzően az adagolón levő kis fekete Bosch elektronika szokott vacakolni ilyenkor. (Feltéve ha a környékbeli kontakthibák már ki vannak zárva)
Lehet, hogy egy fém páncél alatt van. Szopi leszedni a páncélt.
Nem tudom, hogy javítható-e, de ki lehet iktatni:
Le kell szedni az adagolóról és az alatta levő mágnesszelepnek kell adni egy gyújtás pluszt.
PUG 406 1.9 TD motorosom van, az elmúlt hetekben néhányszor nem indult. Az indításgátlón egyszerre világít a piros és zöld, a kód beadásánál nem csipog. A 4-5 szöri gyújtás ráadás, indítózás után napokig jó. A C1C kombinációra nem lehet kiiktatni a billentyűzetet, ha beindítom, és leszedem az indításgátló csatlakozóját, egy ideig indul, majd jön a szünet. Amit még megfigyeltem, a jelenségkor ha rajta a világítás, és leveszem a gyújtást nem sípol. Hibakód olvasásra érdemes vinni?
Félig szét van bontva a műszerfal, gondoltam, az összes csatlakozót kitisztítom. Milyen kontakt sprayt, tisztítót javasoltok?
Peugeot 406 vásárlásában gondolkodom, és ebben szeretnék Tőletek tanácsot kérni. A kiszemeltem az 1.9 TD és a 2.1 TD motorváltozat, modellfrissítés előtti példányt szeretnék. A karosszériaváltozat nem számít, tetszik a szedán és a kombivariáns is.
Kérdésem az lenne felétek, hogy a 406 vásárlása során mire kell figyelnem? Vannak-e az autónak / motorváltozatoknak szériahibája? Mennyire kell tartanom a korróziótól, és az általam említett motoroktól?
Ma kiszedtem a gyújtáskapcsolót, szétszedve az érintkezői nincsenek beégve, villamosan jó. (kis tisztítás ráfért de semmi több)
Viszont szét akartam szedni a zár részét is, mert a fémgolyó ami reteszként pozicionálja a zárhengert forgatáskor (kikapcsolva, gyújtás, indítózás állásban) nem "kattan be" a helyére, mivel a golyó alatt a pici rugó "elfáradt" és nem feszíti. (csak forog oda-vissza a kulcs ellenállás nélkül)
A golyót és a rugót csak úgy lehet kivenni ha a házból kiveszem a zárbetétet, de azt valami még rögzíti. Szedett már szét valaki ilyet? (99-es S2 HDI)
A képen a zöld keretben van egy U alakú lemez aminek van belül két retesz szerű füle de sehogy sem tudom visszanyomni őket.
Lefényképezheted, de csak kétféle lehet: a nagy, barna 30 pin-es és a kicsi szabványos 16 pin-es obd2 csati.
Én nem vagyok 'Egerszegen szinte sose, viszont egy barátom ott lakik, akinek szintén van régi, gyári műszere és ő ki tudja neked olvasni adott esetben.
Ha megfelel a dolog, akkor lebeszélem vele, hogy ne más ......t csapkodjam a csalánnal és ha rábólint, akkor megadom neked a számát.
ne haragudj de megkérdem már... csatlakoztál már a 406 Clubunkhoz facebookon? sztem tuti van aki segitene a közelbe... szakszervizbe ne vidd mert a gatyádat is ott hagyod...
én csak annyit irok a csoportol... közel 2 éve hoztam létre a 406 magyar clubbot és azota picivel több mint 1000 taggal büszkélkedhetünk és eléggé össze tarto a kis család... ha még nem tetted akkor csatlakozz ha már bent vagy nem hiszem h nincs senki a környékeden senki
Most hazafelé kiszálláskor véletlenül hozzáértem a gyújtáskulcs fém részéhez. Forró volt? .....Hát kérdés ez? Persze megint közvetlenül külföldi nyaralás előtt?