Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.22 0 0 27996
Ja, ez ilyen amerikai lóerő lesz, azért 210. Ott hajtáslánc nélkül mérik, hogy nagyobb számok jöjjenek ki ;) Ha leszeded a váltót, ez is lesz 210. Tuning :))
Előzmény: Medve_V6 (27994)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.22 0 0 27995
Mostanában egy-két BMW nekem is kezd tetszeni. Még a végén megtanulnak rajzolni a németek is :) Vagy nem ők rajzolják, nekem mindegy, csak ne legyen tankérzete.

Hát vegyél ilyen Xedos-t, tökjó járgány lehet, és akkor még irigykedni is fogok :) Nekem is ez az egy jött számításba következőként, ezzel a motorral, de nagyon ritka példányok ezek itthon.
Előzmény: Medve_V6 (27994)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.07.22 0 0 27994

Értem, viszont a mazdaklub oldalán belinkelték ezt:

 

http://research.cars.com/go/crp/research.jsp;jsessionid=WDKCJNFPRETY3LAYIEQOS0Y?makeid=30&year=2001&modelid=280&bg=t&section=summary&mode=&aff=national

 

 

itt pedig 210 LE-snek van írva. Annyira nem néztem meg tüzetesen EZT a konkrét példányt, inkább csak maga a vas tetszik, de az nagyon. Lehet, ha kihullik alólam az X6, akkor már ezek is 1-5-2 milla körül lesznek, és akkor veszek egy ilyet. :-P

 

addigra már úgyis kívánni fogom a nagypapás automata váltót (bár a 8,5 nem annyira nagypapás jellegre utal :DDD).

 

Tudom, megköveztek, de sajnos kacérkodom a gondolattal, hogy egyszer, valamikor később kéne egy E39 530d. Van egy ismerősömnek egy ilyen verdája, és nekem sajna nagyon bejön. tudom, tudom, béjemvé, meg minden, de akkor is tetszik :-P

 

No meg az E36-ok is, csak hát ugye abból nemigen találni épkézláb darabot. De ha megköveztek is érte, nekem akkor is tetszik (az is) :-PPP

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (27991)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.22 0 0 27993
Vagyis van benne kompresszor, találtam leírást róla. Szóval állítólag annyi a különbség az Otto-motorhoz képest, hogy sűrítés közben is nyitva vannak a szívószelepek, és nem csak a dugattyú végzi a sűrítést, hanem a kompresszor is szemből. Kb. 15%-kal jobb a hatásfoka, mint egy Otto-nak.
Előzmény: Törölt nick (27992)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.22 0 0 27992
Ja, és nem kompresszoros, hanem miller cycle, csak ezt is keverik valószínűleg. Vagy valaki tényleg megbuherálta turbósra (ha egyáltalán lehet ezt), de kétlem.
Előzmény: Medve_V6 (27990)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.22 0 0 27991
192 lóerő az csak, nem tudom honnan vették a 233-at. Amerikai változat, Európában nem nagyon volt ilyen. Nézegettem én is már, csak nem túl sok a bizalmam, furán néz ki a belsejében a váltónál a box, más a színe is kicsit, meg nincs a helyén, na meg a bal első ajtó belső kilincse lóg a levegőben. Amúgy tökjó gép ez gyárilag, 8.5 alatt van százon ekkora tömeggel és automata váltóval, na meg kevesebbet eszik, mint a 2.5V6 ugyanebben a típusban.
Előzmény: Medve_V6 (27990)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.07.21 0 0 27990

No megtöröm akkor a nagy csendet.

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1301301&command=ugras&screenwidth=1400

 

 

Ez a Xedos 9-nek a miller cycle változata lehet? Mitől ilyen erős ez? tényleg kompresszoros, ahogy a hirdetésben van írva? Vagy valami más okosságot csináltak a japók vele?

 

jól hangzik az a 233 LE. Kár, hogy az első keréken van mindez...  érdekes, hogy a 2,5 V6 blokkból is európai változatoknál 170 LE körül, a japó változatnál 190 LE körül hoztak ki, ez pedig kevesebb hengerűrtartalomhoz jóval eőrsebb.

 

hmm... lehet, hogy a google-val utánanézek, ebben a melegben úgysem tudok aludni

 

mindenesetre naon teccik ez a verda. hmmm....

GEBRIEL323 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27989
Én biztos ott leszek.
Előzmény: StationW (27982)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27988
Szerintem írd le ugyanezt a klubos oldalra, mert a többiek is ott törik a fejüket, hogy mi legyen.
Előzmény: StationW (27982)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27987
jó, jó, de ez legalább jó kifogásalap, ha nem megyek el ;-)
Előzmény: StationW (27985)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27986

Hát ez má durva! :)

 

... a fiúk az Emiben nyomják a dudát..... stb... Fenyő után szabadon. :DDD

Előzmény: StationW (27981)
StationW Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27985
Van időd leszervezni ;)
Előzmény: Medve_V6 (27984)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27984

Hi!

 

Ha nem lesz valami durva halaszthatatlan dolgom,  akkor vélhetően elmegyek...

 

 

Előzmény: StationW (27982)
StationW Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27983

És esetleg érdekelné a szervezőket, hogy ?db és ?típusú kocsira számíthatnának tőlünk.

Előzmény: StationW (27982)
StationW Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27982

MÁS!

 

EMBEREK, MIVEL A MÁRKATALÁLKOZÓNK CSÚFOS KUDARCBA SŰLYEDT, ÉN VETTEM A BÁTORSÁGOT ÉS BESZÉLTEM A SZEPTEMBER 8-9-I JAPÁNAUTÓTALÁLKOZÓ (KISKUNLACHÁZA) SZERVEZŐJÉVEL. MOST KÉSZÜL A PROGRAM, DE NAGYON SZÍNES ÉS VÁLTOZATOS LESZ. BEMUTATÓK, KONCERTEK, KEMPINGEZÉS, GYORSULÁS, ESZEM-FASZOM. BELÉPŐ UGYAN LESZ, DE ELHANYAGOLHATÓ SZERINTEM (1-2000 HUF)

 

A LÉNYEG, ÚGY SZERETNÉK MEGOLDANI A HELYSZÍNT, HOGY MÁRKÁNKÉNT LEGYENEK A KOCSIK FELSORAKOZTATVA, TEHÁT LETUDHATÓ A KLUBTALI IS. SŐT! REMÉLEM CSAPÓDIK PÁR ÚJ EDDÍG ISMERETLEN ARC IS.

 

SZÓVAL KONTAKTUNK VAN. ÖTLETEK? KOMMENTEK?

 

 

ÜDV!
StationW Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27981

Ezt nézd meg inkább!!!

 

 

Emikszöt....remélem érzitek:)

 

 

Előzmény: Krisz1977 (27980)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27980
Legközelebb jól megnézem!
Előzmény: StationW (27979)
StationW Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27979

Ugyanúgy vagyunk megoldva, és hidd el működik:)

 

Esetleg hagyd meg csak a folytószelep előtti ágat, aztán annyi.

Előzmény: Krisz1977 (27978)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27978

Akkor elkéstem a dologgal :), de sebaj!

Én inkább maradok a tartálynál, mert szerintem a karterben keletkeznek éghető gázok, meg aztán a te megoldásod csak akkor jó szerintem, ha tényleg kevés az az olajmennyiség, amit kinyom. Az enyém sajna finoman, de keni a pillangószelepeket,

nameg a másik csövön (ugyebár 16V-nél két cső van :)) közvetlenül a szívószelepeket is. És ennek én nem annyira örülök! :)

Előzmény: StationW (27976)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27977
Hm, de bizonyítási kényszer szag van :))
Előzmény: IMGM6 (27972)
StationW Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27976

Én ennél sokkal prózaibb és -olcsóbb- megoldást használok. Kevésbé környezetbarát ugyan, de a motornak és a pénztárcának sokkal jobb, ráadásul mindegyik autósboltban beszerezhető.

 

Recept:

 

1. kösd ki a kartergáz átvezetőket

2. Végy 2 db 1200 Ft-os mini direktszűrőt és tedd fel

A szívócsőbe menő részre simán csatlakoztatható az egyik (van egy kis műanyag csőcsonk), a másik a PCV szelepre megy, oda valszeg kell majd valami gumi hézagoló.

3. légmentesen zárd le a szívósort és a szívócsövet

 

Munkaidő:10 perc

Költség: 2000-2500 Huf

 

Előnyei: Nem lesz ganyé a motortérben, több friss ájer jön

Érezhető hatás: Na ilyen nincs:)

Karbantartás: Néha bele kell nézni a szűrőkbe, mert állítólag megtellik, eldugul, és lelövi a moci.

 

(Nekem több mint 1 éve van fennt, de még semmi ganyé nincs benne, vagy nagyon finomak az olajcseppek és kiszivárognak a szűrőn, vagy nincs benne olaj...télleg lehet hogy nincs egy éve olaj a kocsimban? :)

 

Én amúgy kiganyéztam az új alkatrészeket, a 17 év és a 250 000 km hagyott benne taknyot, de sokkal veszélyesebbre gondoltam. Mondjuk masszív cucc, elég nehéz kiszedni.

Előzmény: Krisz1977 (27973)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27975

Ez a linkelés nem működik, hogy rohaggyon meg, inkább szövegként rakom be:

 

Írjátok elé ezt is:    http://

 

cgi.ebay.de/HKS-Oil-Catch-Tank-fuer-Mazda-RX-8-323-626-MX-5-MX-3-3-6_W0QQitemZ260139882146QQihZ016QQcategoryZ74698QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Nemtom miért nem rakja ide magától....

Előzmény: Krisz1977 (27974)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27974

Hát persze, hogy nem...

 

 

Előzmény: Krisz1977 (27973)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27973

StationW! (És többiek is!)

 

Ilyet néztél már? Kartergáz-olajleválasztó tartály, csak a gázt engedi tovább és így nem lesz tiszta olaj a szívóoldalon minden kütyü. Szintjelzővel, leeresztő csavarral, stb... Ez a példány nem éppen olcsó, de találtam már 9-10e körülit is, ami ugyanilyen.

Szerintem nem rossz ötlet, motorgenerál után fogok rendelni.

(Remélem jól linkeltem...)

 

 

IMGM6 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 27972
  Nagyon meglepő számomra, hogy észre sem veszed, hogy hogyan cáfolod egyik kijelentéseddel a másikat. Az egyik mondatodban még arról áradozol, hogy milyen csodálatos, nemrég még hihetetlen tűnő dolgokra megalkotására vált képessé a tudomány, a következő mondatodban, pedig már azt bizonygatod, hogy az „elmebeteg” tudósoknak, néhány manapság véletlenül eltalált képleten kívül, soha semmilyen említésre méltót nem sikerült alkotniuk, hacsak nem számítjuk ide a manapság már rendkívül nevetséges tudományosnak nevezett kijelentéseket.


Bizony többek között az antenna, a sétáló robotok, vagy a kvantumteleportáció, a több ezeréves tudományos fejlődés eredménye. És ennek a fejlődésnek, éppúgy nélkülözhetetlen részei többek között pl. a görög tudósok ( Püthagorasz, Arkhimédész, stb.) akik azt hitték, hogy a Föld lapos és Istenek tartják a vállukon, mint a meteorok létét tagadó középkori tudósok. És hidd el, hogy a mai tudósok is tisztába vannak vele, hogy az évezredek során milyen számtalan sok, ma már nevetséges, tudományosnak hitt elmélet született, és még születni is fog a jövőben, ezért többségük indokolt esetben mindig ki is rakja a kérdőjelet a kijelentései után.

 

Ha viszont a sétáló robotokat úgy kezdjük el építeni, hogy először megkérdőjelezzük pl. az elektromosság létét, Ohm törvényeit, majd sorban a többi fizikai alaptörvényeket, soha nem jutunk el még az antennáig sem, nem hogy a robotokig. Sajnos a mai mindennapi eszközeink (az antennától a sétáló robotokon át a naprendszert elhagyó űrszondákig) megalkotásához, nélkülözhetetlen néhány tudományos alapelv „ex cathedra” kijelentése (még ha ezen kijelentések pontossága, elméletileg meg is kérdőjelezhető, attól még a gyakorlatban nagyon jól használhatónak bizonyultak).

Az viszont, hogy te fel sem fogod, hogy ezek az eszközök nem is létezhetnének, ezen általad vitatott kijelentések nélkül, nem biztos, hogy csak a tudósok hibája.


Az viszont, már kétségtelenül nem szép dolog a tudósoktól, hogy pökhendi leugató stílusban oktatják ki azokat, akik számítógépeken írt írásaikban kérdőjelezik meg, a számítógép megalkotásához nélkülözhetetlen tudományos alapelveket (esetleg még a számítógép létét is), de hát valahol ők is emberek.

Előzmény: amay_light (27962)
StationW Creative Commons License 2007.07.17 0 0 27971
Villanás, füst? Volt ilyen is, a pontos sorrendre nem emléxem, de volt valami ilyen is....:)
Előzmény: Krisz1977 (27970)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 27970

Gondolom fénypostával, egy nagy villanás és egyszer csak ott volt a sok sör. :DDD

 

Előzmény: StationW (27969)
StationW Creative Commons License 2007.07.17 0 0 27969

Azért elég komoly mennyiségű típusazonos sör érkezett "egyéb" útvonalakon is, -gondolhatod, mint mindenhol itt is utat tört magának a lelemény.

 

A külföldi licenceknek azért mindíg tartogat valamit a magyar ugar - pedíg a szarral amúgy nem fukar:) 

Előzmény: Krisz1977 (27968)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 27968

Hát igen, ezért nem szeretek nagyon ilyen helyekre járni, mert az ember a gatyáját is otthagyja egy sörért, amit mondjuk az L-betűs multinál megkap 100-120 forintért.

De tudom.... a fíling nem ugyanaz! :) Az a lényeg, hogy tetszett!

Előzmény: StationW (27967)
StationW Creative Commons License 2007.07.17 0 0 27967
Át kellett volna jönni! Sört kellet volna inni! Bár jegyzem meg cefet drága volt (minden) 550-et kértek egy 0,5-ös dobozért, a 0,4-es poharat meg 480-ért mérték asszem. 
Előzmény: Krisz1977 (27966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!