Ja, ez ilyen amerikai lóerő lesz, azért 210. Ott hajtáslánc nélkül mérik, hogy nagyobb számok jöjjenek ki ;) Ha leszeded a váltót, ez is lesz 210. Tuning :))
Mostanában egy-két BMW nekem is kezd tetszeni. Még a végén megtanulnak rajzolni a németek is :) Vagy nem ők rajzolják, nekem mindegy, csak ne legyen tankérzete.
Hát vegyél ilyen Xedos-t, tökjó járgány lehet, és akkor még irigykedni is fogok :) Nekem is ez az egy jött számításba következőként, ezzel a motorral, de nagyon ritka példányok ezek itthon.
itt pedig 210 LE-snek van írva. Annyira nem néztem meg tüzetesen EZT a konkrét példányt, inkább csak maga a vas tetszik, de az nagyon. Lehet, ha kihullik alólam az X6, akkor már ezek is 1-5-2 milla körül lesznek, és akkor veszek egy ilyet. :-P
addigra már úgyis kívánni fogom a nagypapás automata váltót (bár a 8,5 nem annyira nagypapás jellegre utal :DDD).
Tudom, megköveztek, de sajnos kacérkodom a gondolattal, hogy egyszer, valamikor később kéne egy E39 530d. Van egy ismerősömnek egy ilyen verdája, és nekem sajna nagyon bejön. tudom, tudom, béjemvé, meg minden, de akkor is tetszik :-P
No meg az E36-ok is, csak hát ugye abból nemigen találni épkézláb darabot. De ha megköveztek is érte, nekem akkor is tetszik (az is) :-PPP
Vagyis van benne kompresszor, találtam leírást róla. Szóval állítólag annyi a különbség az Otto-motorhoz képest, hogy sűrítés közben is nyitva vannak a szívószelepek, és nem csak a dugattyú végzi a sűrítést, hanem a kompresszor is szemből. Kb. 15%-kal jobb a hatásfoka, mint egy Otto-nak.
Ja, és nem kompresszoros, hanem miller cycle, csak ezt is keverik valószínűleg. Vagy valaki tényleg megbuherálta turbósra (ha egyáltalán lehet ezt), de kétlem.
192 lóerő az csak, nem tudom honnan vették a 233-at. Amerikai változat, Európában nem nagyon volt ilyen. Nézegettem én is már, csak nem túl sok a bizalmam, furán néz ki a belsejében a váltónál a box, más a színe is kicsit, meg nincs a helyén, na meg a bal első ajtó belső kilincse lóg a levegőben. Amúgy tökjó gép ez gyárilag, 8.5 alatt van százon ekkora tömeggel és automata váltóval, na meg kevesebbet eszik, mint a 2.5V6 ugyanebben a típusban.
Ez a Xedos 9-nek a miller cycle változata lehet? Mitől ilyen erős ez? tényleg kompresszoros, ahogy a hirdetésben van írva? Vagy valami más okosságot csináltak a japók vele?
jól hangzik az a 233 LE. Kár, hogy az első keréken van mindez... érdekes, hogy a 2,5 V6 blokkból is európai változatoknál 170 LE körül, a japó változatnál 190 LE körül hoztak ki, ez pedig kevesebb hengerűrtartalomhoz jóval eőrsebb.
hmm... lehet, hogy a google-val utánanézek, ebben a melegben úgysem tudok aludni
EMBEREK, MIVEL A MÁRKATALÁLKOZÓNK CSÚFOS KUDARCBA SŰLYEDT, ÉN VETTEM A BÁTORSÁGOT ÉS BESZÉLTEM A SZEPTEMBER 8-9-I JAPÁNAUTÓTALÁLKOZÓ (KISKUNLACHÁZA) SZERVEZŐJÉVEL. MOST KÉSZÜL A PROGRAM, DE NAGYON SZÍNES ÉS VÁLTOZATOS LESZ. BEMUTATÓK, KONCERTEK, KEMPINGEZÉS, GYORSULÁS, ESZEM-FASZOM. BELÉPŐ UGYAN LESZ, DE ELHANYAGOLHATÓ SZERINTEM (1-2000 HUF)
A LÉNYEG, ÚGY SZERETNÉK MEGOLDANI A HELYSZÍNT, HOGY MÁRKÁNKÉNT LEGYENEK A KOCSIK FELSORAKOZTATVA, TEHÁT LETUDHATÓ A KLUBTALI IS. SŐT! REMÉLEM CSAPÓDIK PÁR ÚJ EDDÍG ISMERETLEN ARC IS.
Én inkább maradok a tartálynál, mert szerintem a karterben keletkeznek éghető gázok, meg aztán a te megoldásod csak akkor jó szerintem, ha tényleg kevés az az olajmennyiség, amit kinyom. Az enyém sajna finoman, de keni a pillangószelepeket,
nameg a másik csövön (ugyebár 16V-nél két cső van :)) közvetlenül a szívószelepeket is. És ennek én nem annyira örülök! :)
Én ennél sokkal prózaibb és -olcsóbb- megoldást használok. Kevésbé környezetbarát ugyan, de a motornak és a pénztárcának sokkal jobb, ráadásul mindegyik autósboltban beszerezhető.
Recept:
1. kösd ki a kartergáz átvezetőket
2. Végy 2 db 1200 Ft-os mini direktszűrőt és tedd fel
A szívócsőbe menő részre simán csatlakoztatható az egyik (van egy kis műanyag csőcsonk), a másik a PCV szelepre megy, oda valszeg kell majd valami gumi hézagoló.
3. légmentesen zárd le a szívósort és a szívócsövet
Munkaidő:10 perc
Költség: 2000-2500 Huf
Előnyei: Nem lesz ganyé a motortérben, több friss ájer jön
Érezhető hatás: Na ilyen nincs:)
Karbantartás: Néha bele kell nézni a szűrőkbe, mert állítólag megtellik, eldugul, és lelövi a moci.
(Nekem több mint 1 éve van fennt, de még semmi ganyé nincs benne, vagy nagyon finomak az olajcseppek és kiszivárognak a szűrőn, vagy nincs benne olaj...télleg lehet hogy nincs egy éve olaj a kocsimban? :)
Én amúgy kiganyéztam az új alkatrészeket, a 17 év és a 250 000 km hagyott benne taknyot, de sokkal veszélyesebbre gondoltam. Mondjuk masszív cucc, elég nehéz kiszedni.
Ez a linkelés nem működik, hogy rohaggyon meg, inkább szövegként rakom be:
Írjátok elé ezt is: http://
cgi.ebay.de/HKS-Oil-Catch-Tank-fuer-Mazda-RX-8-323-626-MX-5-MX-3-3-6_W0QQitemZ260139882146QQihZ016QQcategoryZ74698QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Nemtom miért nem rakja ide magától....
Ilyet néztél már? Kartergáz-olajleválasztó tartály, csak a gázt engedi tovább és így nem lesz tiszta olaj a szívóoldalon minden kütyü. Szintjelzővel, leeresztő csavarral, stb... Ez a példány nem éppen olcsó, de találtam már 9-10e körülit is, ami ugyanilyen.
Szerintem nem rossz ötlet, motorgenerál után fogok rendelni.
Nagyon meglepő számomra, hogy észre sem veszed, hogy hogyan cáfolod egyik kijelentéseddel a másikat. Az egyik mondatodban még arról áradozol, hogy milyen csodálatos, nemrég még hihetetlen tűnő dolgokra megalkotására vált képessé a tudomány, a következő mondatodban, pedig már azt bizonygatod, hogy az „elmebeteg” tudósoknak, néhány manapság véletlenül eltalált képleten kívül, soha semmilyen említésre méltót nem sikerült alkotniuk, hacsak nem számítjuk ide a manapság már rendkívül nevetséges tudományosnak nevezett kijelentéseket.
Bizony többek között az antenna, a sétáló robotok, vagy a kvantumteleportáció, a több ezeréves tudományos fejlődés eredménye. És ennek a fejlődésnek, éppúgy nélkülözhetetlen részei többek között pl. a görög tudósok ( Püthagorasz, Arkhimédész, stb.) akik azt hitték, hogy a Föld lapos és Istenek tartják a vállukon, mint a meteorok létét tagadó középkori tudósok. És hidd el, hogy a mai tudósok is tisztába vannak vele, hogy az évezredek során milyen számtalan sok, ma már nevetséges, tudományosnak hitt elmélet született, és még születni is fog a jövőben, ezért többségük indokolt esetben mindig ki is rakja a kérdőjelet a kijelentései után.
Ha viszont a sétáló robotokat úgy kezdjük el építeni, hogy először megkérdőjelezzük pl. az elektromosság létét, Ohm törvényeit, majd sorban a többi fizikai alaptörvényeket, soha nem jutunk el még az antennáig sem, nem hogy a robotokig. Sajnos a mai mindennapi eszközeink (az antennától a sétáló robotokon át a naprendszert elhagyó űrszondákig) megalkotásához, nélkülözhetetlen néhány tudományos alapelv „ex cathedra” kijelentése (még ha ezen kijelentések pontossága, elméletileg meg is kérdőjelezhető, attól még a gyakorlatban nagyon jól használhatónak bizonyultak).
Az viszont, hogy te fel sem fogod, hogy ezek az eszközök nem is létezhetnének, ezen általad vitatott kijelentések nélkül, nem biztos, hogy csak a tudósok hibája.
Az viszont, már kétségtelenül nem szép dolog a tudósoktól, hogy pökhendi leugató stílusban oktatják ki azokat, akik számítógépeken írt írásaikban kérdőjelezik meg, a számítógép megalkotásához nélkülözhetetlen tudományos alapelveket (esetleg még a számítógép létét is), de hát valahol ők is emberek.
Hát igen, ezért nem szeretek nagyon ilyen helyekre járni, mert az ember a gatyáját is otthagyja egy sörért, amit mondjuk az L-betűs multinál megkap 100-120 forintért.
De tudom.... a fíling nem ugyanaz! :) Az a lényeg, hogy tetszett!
Át kellett volna jönni! Sört kellet volna inni! Bár jegyzem meg cefet drága volt (minden) 550-et kértek egy 0,5-ös dobozért, a 0,4-es poharat meg 480-ért mérték asszem.