Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Itt a tél, azt hittem ilyenkor fog beindulni igazán ez a forum de biztos ki se dugjátok az orrotok a garázsbol. :) Aztán majd pár nap miulva jönnek a képek hogy miket alkottatok.
Ez egy teljesen átlag méretü fünyirotrakesz. Nem az a kicsi gokartszerü de nem is böhöm nagy. Olyasmi ekével gondoltam mint amiket rotakapákhoz árulnak.
Minden fórumozónak, kistraktorépítőnek kívánok nagyon boldog karácsonyi ünnepeket!!!! A Jézuska meg hozzon mindnyájotoknak nagyon sok új , eredeti, használható, kivitelezhető ötletet, mert ebben a témában az mindig jól jönne, és mindig kevés.
Nekem is volta hasonló probléma, szép lassan jött elő. A vége az lett, hogy az eredeti karburátort egy 125-ös (vagy 150-es) MZ karburátorra cseréltem le, mellyel a jelenség megszünt.
Sziasztok. 3 napos kemény hidegbe szergetés, a tünet nem változik, másik karbit tettem rá, levettem a kipufogót , 10 féle gyertya . 1 rántásra indul, inkább csak szivatóval megy, fordulat ha emelkedik elkezd durrogni a karbiba és a kipufogóba, arra gondoltam, lehet gyűrűs a gép, bár a karbi és a kipufogó résén benézve egészségesnek látszik. Szinte fél szívatóról már nem is megy, olyan mintha keveset kapna , de közben meg piszokul füstöl. nekem olyan gyujtása van ami nem gyári lehet és van egy zöld vezeték egy zöld -fekete és egy piros ,ha sikerül feltölteni az elemeket holnap lefényképezem , szikra van jó nagy, lehet ennél olyan hogy elfordul a fötengely sonka vagy a tengelye és máshol adja a szikrát , és azért durran bele mikor a rések nyitva vannak valamelyest...már kicsit bosszant , pedig azt hittem ügyes vagyok...
Köszi!1980as számban volt az említett rajz,azt továbbgondolva születtek meg a szörnyecskék.Sorban:simson motor lánccal hajt 4 sebességes zsuk váltót 1az1 ben,az szintén lánccal babetta lánckeréken keresztül a zártszelvényben futó skoda vezérmülánccal a kereket.A váltó szorzó rendszerben 3*4 sebesség előre és3*1 hátra.Így a sebesség tág határok között a derékfájós csigától az őrült kerékpárosig változtatható.A következő kettő lehajtása ugyan ez,csak itt nincs hátramenet és az egyiken stihl017 es fűrész gyujtása van ez biztosabb,és majdnem passzolt rá.
Nem kéne egy alkatrész csere bere forumot nyitni ? Csak egy ötlet! Biztos sokaknak van közülletek is otthon a mühelybe egy pár c vágányos alkatrésze amire nincs szüksége de más traktorépitö esetleg tudna használni. Aztán itt tudnánk cserélgetni egymás között. Mi a véleményetek?