Keresés

Részletes keresés

iskra Creative Commons License 2011.03.04 0 0 427

Szerintem előre jó a speer is,pl a 82 MTZ ott nincsen diffzár elől.Mondjuk az segéd melsőhajtás.

Előzmény: taurus09 (426)
taurus09 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 426

Köszi a válaszokat, most már sejtem hogy hogyan csináljátok.

A traktoromba akarok az első hajtáshoz egy zárható difit építeni, és most keresgélek az ötletek között, hátha ez egyszerűbb megoldás lenne mint egy kapcsolható zárral épített difi. Majd kitalálom mi legyen, lassan tavaszodik, jön a kertimunka.

Üdv.

Előzmény: iskra (425)
iskra Creative Commons License 2011.03.03 0 0 425
Előzmény: taurus09 (422)
iskra Creative Commons License 2011.03.02 0 0 424

Milyen difit szeretnél szorítani?

A bolygó v a napkereket szorítjok neki a ház falának a súrlódási erőtől lessz önzáró.

Én a skodrinál a naplereket szorítottam adzett acélkarikáva a ház falához.

Ebben az esetben azért kell méregetni rendesen ,hogy feszítsen is meg azért csússzon is.

A diff ház csavarjat + nyomatékra kell húzni,finoman ott is lehet variálni.

Előzmény: taurus09 (422)
csabicsek007 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 423

Köszönöm a válaszokat .

taurus09 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 422

Iskrától szeretném kérdezni: a speerdifinél a szorítást hogyan csináljátok? Mi a műszaki megoldás, ilyet még nem csináltam. Ha elárulod  megköszönöm.

A lánckérdéshez csak annyit: a 1/2"-os leggyengébb minőségű lánc szakítószilárdsága 38000N nem kevés. A lada vezérműlánc jó megoldás lehet, ha porvédelem meg van oldva. Én egy 250-es jáva blokkból csináltam egykor egy rotakapát, ezzel volt a kapa meghajtva, a kapa 1m széles volt, bírta, pedig adtam neki rendesen, trabant féderlapból volt a 24 kapa kovácsolva, meg a motor is erős volt de nem szakadt el.

szabi7911 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 421

A kétsoros lánc jobb lenne,pl:skoda vezérműlánc,az nem nyúlik annyira.Bontóba 3000ft a 2db lánckerék és a lánc.Lánc jobb a zsigulié,az hosszabb így jobban megéri.Jó munkát!!

Előzmény: csabicsek007 (418)
szabi7911 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 420

Helló!

Nekem zuk váltó van a simson blokk alatt,előre 3*4,hátra 3*1 sebesség.(bontóba 7000ft körül van és szinte elnyűhetetlen)Ott is van aztán bőség zavara.Defelesleges,úgysem használja az ember.

Előzmény: iskra (412)
iskra Creative Commons License 2011.03.01 0 0 419

Én a láncos hajtást csak zárt házzal ajánlanám,por ,sár ,+ ilyenek.

Hát nem tudom lehet hogy más tud konkrétat mondani a láncokhoz tartozó átvihető erőröl.Én magam részéről a tengelyes fogaskerekes hajtást tartom a legjobbnak.

De vannak itt olyan topiktársak akik jobban értik  a lácos dolgot,azthiszem tettek fel képeket is :)

Előzmény: csabicsek007 (418)
csabicsek007 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 418

Ja és még anyit hogy én ugy akarom hogy venni egy olcsóbb mz-t és akkor abbol sok alkatrészt át tudnék tenni a géphez szerinted az mz-n lévő fogaskerekek elegek lennének ? Meg a láncot is használni hogy az birná-e ?

 

Előzmény: iskra (416)
csabicsek007 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 417

Hát köszönöm a válaszokat . Jó lesz a láncos megoldás  nem baj ha kicsit zajosabb a kelleténél . Én őszre szeretném összerakni hogy szántás meg stb .

Előzmény: iskra (416)
iskra Creative Commons License 2011.02.28 0 0 416

A skoda váltó adott volt.A lassító áttétel először babetta 210 első hátsó lánckerék volt,zajos de jó.

Aztán lett ékszíjas a hajtó 54mm átmérő szíjkőzépen ,a hajtott pedig 235mm.

Így van erő,nem is kevés, ha a szorzó kész lessz akkor még több is.

A speerdifi az a közönséges difi csak megvan szorítva,hogy ne kaparjon félre ,de még lehessen vele kanyarodni.

A tervezéstől az első útig kb 2-3 évmbe került.

Amiben tudok segítek.

Előzmény: csabicsek007 (415)
csabicsek007 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 415

Na elolvasgattam . A lassitó áttételt hogy csináltad vagy azt vetted meg sper difit hogy meg mint ? Elnézést hogy ien sokat kérdek de még zöldfülü vagyok .

Előzmény: iskra (414)
iskra Creative Commons License 2011.02.28 0 0 414

Szia!

Olvasd vissza a topikot .

Olyanra gondoltam a skoda nyelestengelyt elvágni és beilleszteni a ts fogaskeréksort ,és akkor szorzódnának a fokozatok.

Itt  kezdődnek a bajok mert kell csinálni egy váltóházat is.

 

MZ megoldható de ott már kell csinálnod kényszerléghűtést + a lánckerekeket is fell kell rakni ,a pálca miatt.

Szerintem kivitelezhető.

Ha valami kérdésed van szvesen segítek.

 

Előzmény: csabicsek007 (413)
csabicsek007 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 413

Hello te mien váltót használtál a géped elkészítésénél ? Meg nekem van egy 125 -ös mz motorblokkom hogy azzal meg lehetne e csinálni ? előre is köszi a választ

Előzmény: iskra (142)
iskra Creative Commons License 2011.02.27 0 0 412

Most szorzón agyalok aztán akkor lessz igazán nagy erő  :)

 Olyan terpváltó féleségre gondoltam a 125 MZ TS váltót bekötni és akkor lenne 16 előre és 4 hátrameneti fokozat.De majd ha meglessz a tavaszi földmunka utána fogok neki és mikor kész lessz akkor építem be.

 

iskra Creative Commons License 2011.02.27 0 0 411

igen én is akarnám szántani a kertet mert már kellene a fóliának álni,de ez az idei év más lessz mint a tőbbi.

Előzmény: szabi7911 (410)
szabi7911 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 410

Az ősszel széttszakította a lehajtás láncot és most szeretném kipróbálni mit bír,ja és a legújjabb váltvaforgatós ekét.Már csak egy nap kellett volna és erre esett a hó.

Előzmény: iskra (409)
iskra Creative Commons License 2011.02.27 0 0 409

mindenki várja a tavaszi erőpróbát :)

Előzmény: szabi7911 (408)
szabi7911 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 408

Teljesen saját gyártmány.Csak már szántani akartam volna nem havat tolni.

Előzmény: adingos (406)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.26 0 0 407

Szia milyen motor kell hozzá állo fagy fekvő mert itt van egy fekvő motor http://barkacs-ipar.zsibvasar.hu/kerti-erdeszeti-gep-szerszam/kawasaki-fe-120-4366243.html

Előzmény: baka38 (404)
adingos Creative Commons License 2011.02.26 0 0 406

Ez a gép a tiéd, vagy máshol videoztad???

Előzmény: szabi7911 (405)
szabi7911 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 405

Egy kis ízelítő.Bocsi a minőségért de csak a telefon volt kéznél.

baka38 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 404

Sziasztok!

 

A fünyiro trakeszomba modositottam a végáttételt és pár merevitést is eszközöltem, igy valoszinüleg már lehet vele komolyabb dolgokat is müvelni. :) Még a motort kéne helyrettenni mert erössen eszi az olajat de senki nem akar foglalkozni vele itt a környéken. Minden szerelö azt mondja vegyek bele ujat de én nem akarok. Ebbe 5 lovas briggs van de az uj 5 lovasok bizony talán ha a fele eröt leadják mint ez a régi. Nem is értem miért van ez. Mindegy. A lényeg ha uj mociban gondolkozom akkor nem lessz elég az 5-6 lovas hanem kell vagy egy 8 lovas. Az pedig már igen huzos kiadás lenne.

iskra Creative Commons License 2011.02.24 0 0 403

Még nincs itt az ideje,fagyos.

Na megyek csinálni az MTZ-t mert már rakjuk ősszefelé.

Előzmény: szabi7911 (401)
adingos Creative Commons License 2011.02.23 0 0 402

Sziasztok, szép estzzét mindenkinek.

szabi7911 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 401

Mi az szakik,mindenki szántani van?

szabi7911 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 400

Sziasztok!Az f 400 as honda megfogott,még szét kell nézi hogy itt Hajdú Biharban lehet e valami hasonlót felhajtani!Köszi a tippeket

 

Rex maxi Creative Commons License 2011.02.09 0 0 399
Előzmény: szabi7911 (396)
iskra Creative Commons License 2011.02.06 0 0 398

szevasztok!

látom azért megy a fórum,sajna most csak néha tudok benézni,mert javítjuk a nagytrakit.Majd dobok fel képeket.

Jó munkát mindenkinek,készüljetek mert nemsokára kezdődik a munka java.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!