Keresés

Részletes keresés

turner62 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 695

Mivel nekem még nincs kész a kocsija egyéb anyagi okkok miatt, így nem készült még el  az összkerék hajtás.

A hüvelyre csúszik rá  egy másik és u alakú vonószeggel biztosít.

Az alsó kihajtás az akkor forog amikor sebességbe van. Itt hajtja a kaszát, a talajmarót, stb.

A felső folyamatosan forog mikor a motor üzemel és mindíg az adott motorfordulaton.

Jelzem nekem még nincs kész mert nekem sajnos nem volt meg az eredeti irányító kar- karok és mindent nekem kellett megcsinálni.

Szerencsém, hogy van itt egy srácnak egy ilyen és arról letudtam koppintani nem kicsi munkával.

Neki egy Yanmar diesel lett rátéve.

Nekem most az volt a leg fontosabb hogy tudjak vontatni, mert a galydarálló is van vagy 5 q és terepen a robi nem bírta.

De ez elsőben a hegyre felviszi még ezzel a motorral is.

Majd lassan felfejlesztem a gépezetet. Csak a mint írtam zárolták itthon a számlámat.:)

Amit küldtem linket ott vannak fotók is és meríthetsz ötletet, ha eme remek mellett döntessz.

Azt írták itt a cseh oldalon hogy ez a gép generációkat szolgált ki.

Az enyém 1957-ben készült és a 890-dik darab.

Itt is van egy kis csemege: 

 

http://www.youtube.com/watch?v=C937ugmhlWw&feature=related

 

 

Egyébként így szeretném megcsinálni az enyémet is:

Előzmény: TIBIBI66 (694)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 694

Üdvw ezt a csöhüvejt kifejtenéd bővebben , merthát te is esztergáltál neki egy vonó szerkezetet . ha felteszed a hüvejjt azon kereszűl hajt a gardán ,de hova akasztod a kocsit ? esetleg kép vagy videó. Ja és két kihajtása van melyik mikor hajt mert nekem álló hejzetben kellene a gardán.

Előzmény: turner62 (684)
iskra Creative Commons License 2011.04.30 0 0 693

A diff zárnak szántáskor,vagy sárban ,hóban van nagy szerepe.

Habár szántáskor csak abban az esetben mikor nem a barázdafenéken megy a kerék.

 

Előzmény: turner62 (692)
turner62 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 692

Meglepően könnyű irányítani,és  kezelni!

De ha be kell kapcsolni a difit akkor csak egyenesen akar menni!

 

Előzmény: iskra (691)
iskra Creative Commons License 2011.04.30 0 0 691

Házi pénzügyminiszter  XD

Nálunk is hasonló a helyzet,persze mikor hozza a géüp a pénzt az jó.

Dehát befektetés nélkül nincsen haszon.

A 4 mázsa az már súly ,könnyű irányítani?

A nagy tömeg nem okoz gondot?

Előzmény: turner62 (690)
turner62 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 690

Papír szerint 350 - 400 kg . A kereke az 600x 16" -os .

Szántást még nem próbáltam mert szereznem kell hozzá ekét. 

Ha a házi pénzügyminiszter is jóváhagyja.

Előzmény: iskra (689)
iskra Creative Commons License 2011.04.30 0 0 689

Értem.

Mennyi az össztömege?

Azt látom autófelni van rajta 13"-os?

Szántást próbáltál vele?

Előzmény: turner62 (688)
turner62 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 688

Három előre egy hátra. Ebből kettő előre a munka fokozat   egy az utazó.

Meg egy difizár.

Előzmény: iskra (687)
iskra Creative Commons License 2011.04.30 0 0 687

Szépen le van festve.

Hány sebességfokozazod van?

Előzmény: turner62 (684)
iskra Creative Commons License 2011.04.30 0 0 686

A keresztezett ékszíj bevált megoldás.

Lehet hogy meg volt rehülve a szíj ezért rugta el.

Tegyél képet,erről az eketaligáról,mert így nehéz tanácsot adni.

A vontatott ekét szerintem feletsd el.

Előzmény: rámenős (677)
cudar08 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 685

Hello.

 

Itt is egy megoldás a gardánkihajtáshoz.

 

Amit turner62 rakott be egy cseh oldalt, azon találtam.

Előzmény: TIBIBI66 (682)
turner62 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 684

Hali!

Csak hiszed, hogy a kardán a kakukktojás! Ugyan is van erre is megoldás gondoltak erre is van egy csőhüvely ami kiváltja a vonófejet,hisz az a szántáshoz  kell, meg a kis ülcsihez ami 4 kerküvé alakítja és oda kell akasztani a baronát sorközmüvelőt stb.

A hüvelyen keresztül oldották meg a kocsi vontatását és az összkerékhajtást a kocsi ami 210x135x35-ös méretű alatta meg Skoda Oktávia hátsóhíd ami megeggyezik a traktor difijével. Kellet is ez a hegyes dombos vidéken.

Az enyém erdészeti traki mert a két oldali kéréksúlya 45-45 kg nyom.

Íme a hüvely:

 

Íme az én trakim jelenlegi állapotban még készül a búrkolat és a motor:

Előzmény: TIBIBI66 (682)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 683

Üdvw itt fen van pdf-ben az egész gépkönyve

 

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=hu&sl=cs&u=http://www.hejrup.webzdarma.cz/&prev=/search%3Fq%3DMotorobot%2BPF-62%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26hs%3D4fo%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26prmd%3Divns&rurl=translate.google.hu&usg=ALkJrhjQfM3GUF7STcdQCEoBoviye6Zq9w

 

1. Návod k použití, seznam náhradních dílů, technický popis A használati utasításban a lista a tartalék alkatrészek, műszaki leírás

Motorobot PF-62 obsahuje nákresy se seznamem náhradních dílů Motorobot PF-62 rajzokat tartalmaz az alkatrészek listáját

rok vydání 1969 kiadás éve 1969

soubory_pdfPF-61_navod_z_roku_1969.pdf soubory_pdf PF-61_navod_z_roku_1969.pdf

Előzmény: turner62 (681)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 682

Üdvw úgy látom csak a gardán lesz a kakuk tojás ,mert ha jól nézem vagy kocsit húz vagy gardánal hajt ,mert a kihajtás a vonófej mögött van :( pedig nekem ez egyszerre kelene majd ha kész lesz az ágdaráló is.De ha jól emlékszem te is valami ijesmibe töröd  a fejed ,van elképzelésed hogyan oldod meg?

 

Előzmény: turner62 (681)
turner62 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 681

Van disel is de ez kétütemü sajna. A fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni, mert jelenleg egy Lombardini motor van rajta, de az is kehes. Most keltem életre az eredeti motorját, ami 317 ccm.

Persze a végső cél egy diesel lesz.

Egyébként a limbardinivel is bazi erőss!!

Majd teszek fel fotókat este.

Itt mindent megtalálsz.:

 

http://pf62.wz.cz/

Előzmény: TIBIBI66 (680)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 680

üdvw még egy kérdés kető vagynégy ütemű???  :)

 

nem igazán találok rolla semit,te találtál esetleg valami cseh forumot vagy......................

bár mit?

Előzmény: turner62 (669)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 679

Üdvw hát most nagyon gondolkodóba ejtettél ,tetszik a gép hány cm3-ter és a fogyasztásárol tudsz valamit mert a mostani benzin árak .....................

Előzmény: turner62 (669)
turner62 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 678

Képet akarunk!!

Előzmény: rámenős (677)
rámenős Creative Commons License 2011.04.28 0 0 677

Most már minden héten igéri a szerelő, hogy kész lesz.

Ha elhozom megtanulom a kép bemásolását. Különben nagyon orosz gép. A tajgán nem nagyon van szerelőmühely. Ezért mertem megvenni.

Szikra van. Fix mágnesgyújtás. Mint írtam a karbira gyanakszom. Állítólag a benzincsap? volt rossz. Majd meglátjuk. Fűnyiráshoz vettem a telekre, az alternáló kasza végett. Na azzal is megjártam.

Keressztezett ékszíjjal oldották meg a kasza meghajtását. Minden kis döccenőnél ledobta a szíjat.

Azon gondolkodom, hogy az eke vezetését én végezzem -mint a lovas szántásnál - vagy az utánfutó ülését felhasználva nyomjam le az ekét? A traktor orrára fel lehet tenni gyárilag vagy három vastárcsát. Másik dolog,  ha szántok akkor a barázda mélyebb. Az eketaliga egyik kereke ezért jóval negyobb mint a másik. Van egy eketaligám eke nélkül. Ha felhasználom, akkor csak a sétálás jöhet szóba. Pedig olyan jó lenne ülni. Hihi.

Előzmény: iskra (672)
iskra Creative Commons License 2011.04.28 0 0 676

kisértetiesen hasonkít az MTZ-05 re.

Szerintem

Előzmény: turner62 (675)
turner62 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 675

Alkatrész? Így néz ki a belseje.

Egyébként itt nem sok van Magyarországon bár a fene tudja, de a Cseheknél és a Szlovákoknál nagy kultusza van legalább mint nállunk a Pannóniának

 

http://home.tiscali.cz/roboti/PF-62/rozebirani/page_01.htm

Előzmény: iskra (674)
iskra Creative Commons License 2011.04.28 0 0 674

Ha össze lehet hozni jó .

Az a hirdetés az is jó csak kérdés ott műxik-e a motor?

Alkatrészt lehet ezekhez kapni?

Előzmény: turner62 (673)
turner62 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 673

Ebben van két kardán kihajtás hátul. 

Egy a motrotól jön egy meg fokozat függő.

A súlyozással meg lehet variálni.

Előzmény: iskra (671)
iskra Creative Commons License 2011.04.28 0 0 672

Szia!

Gyanítom ez egy HEBA vagy NEVA kistraktor.

Szerintem elviszi a robi ekét.

Nézd meg az áttáteli viszonyt hogy mennyi motorfordulatra jut 1 kerékfordulat.

Motor?

Szikra van?

Gyertya? gy kábel?

Karbi ? benzint kap,benzinszint?

Ha 9 bar a nyomás és nem ganéul rakták össze ,nincs egetverő gond be kell indulnia.

Ha tudsz tegyél képet.

Előzmény: rámenős (670)
iskra Creative Commons License 2011.04.28 0 0 671

Turner topiktátsunk ötletet jó.

Neked a tömeggel lesznek gondok,mert ornehéz lessz a gép,hacsak vlmi nem lessz variálva a súlyelosztással.

A kuplungház az is kérdéses vagy van?

A kardán megoldható.

Előre vagy hátra akrod tenni a TLT-t?

Javasolnám hogy amotrnál kuplungolj mert ha primernél kupungolsz nagyobb erők hatnak.

Előzmény: TIBIBI66 (668)
rámenős Creative Commons License 2011.04.28 0 0 670

Sziasztok.

De jó, hogy idekattintottam. Had tegyek közzé pár észrevételt, hátha valakinek hasznos lesz.

Vettem egy orosz kistraktort, /hogy miért, az egy külön történet./ Volt hozzá utánfutó, kultivátor, alternáló fűkasza, dupla széles rota, kapaszkodó vaskerekek. Egyszóval csábító volt, mondtam ha első rántásra beindúl, megveszem. / 100 000 7 éve/ Beindúlt, nekem sohasem. Nem tetszem a benzínmotoroknak! Végűl, eszkábáltam rá egy Skoda önindítót. Most már azzal sem indúlt be, pedig nem használtam sokat. Minden szerelőn kifog. Talán most, de már vagy két hónapja várok rá.

Négyütemű, egy hengeres, benzines, 6LE, kb 800-1000 ford/perc, két sebességes, fix mágnes gyújtás. Állítólag 9 at a kompresszió. Én inkább a porlasztóra gyanakszom.

Kérdésem, szerintetek elbír egy Robi ekét? Könnyen át tudtam alakítani a felfogást. Csak már dohogjon.

turner62 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 669

Én kereken  100-ért vettem vadi új gumikkal és egy alternáló fűkaszával.

egyébként itt van egy:

http://www.jofogas.hu/veszprem/Agostroj_traktor_elado_1595188.htm?ca=7_s

Előzmény: TIBIBI66 (666)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 668

Üdvw a

Műszaki adatok 

 

Motor. 2 KVD 8 SVL típusú négyütemű, keverőkamrás, V-kéthengeres dízelmotor. Furat 80 mm, löket 80 mm, összlökettérfogat 800 cm3. Legnagyobb teljesítmény 13 LE, 3000/perc. Léghűtés axiális légfúvóval.

A suja kb 60-70 kg.

És igen szántás ,talajmaró, burgonya vetés ,szedés, és elsősorban vontatás, gardánmeghajtással ágaprítás.

Na ez mind csak terv egyenlőre remélem idővel megvalósul , a motor már megvan ja és rajta vn a kuplungja is  egy nyelestengejel kilehetne hozni a pacikat belőlle , vagy a lenkerékre rakni ékszíjtárcsát és meghajtani egy váltót amin rajta a saját kuplungja.

A kakuk tojás  a gardán meghajtás hátrafelé ,....................


Előzmény: iskra (663)
Rex maxi Creative Commons License 2011.04.27 0 0 667

Sziasztok

 

Nekem a 151-es motor főtengelye lóg kb 2 mm-it. Van egy kis lisz futóm 110cm X140cm X32cm a mérete. Megrakom törmelékkel és előtte a kisgép nehezen indol egy kicsit mert kapar míg meg nem mozdul a futó de ha megindúl akkor csak úgy kotor. :D

Robi 151-es motor ez vagyuk mi magyarok csak hát vannak tőlünk okosabbak akki máskép gondolják sajnos.

 

Előzmény: iskra (665)
TIBIBI66 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 666

Üdvw igazad van az lenne a legjobb megoldás ,de még csak hasonlót se találok sehol.

Egyébként ha nem titok te menyiért jutottál hozá,csak hogy tudjam mégis menyit lehet érte adni.Esetleg te nem tudsz egy eladót...........valamilyet???

Előzmény: turner62 (664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!