Mivel nekem még nincs kész a kocsija egyéb anyagi okkok miatt, így nem készült még el az összkerék hajtás.
A hüvelyre csúszik rá egy másik és u alakú vonószeggel biztosít.
Az alsó kihajtás az akkor forog amikor sebességbe van. Itt hajtja a kaszát, a talajmarót, stb.
A felső folyamatosan forog mikor a motor üzemel és mindíg az adott motorfordulaton.
Jelzem nekem még nincs kész mert nekem sajnos nem volt meg az eredeti irányító kar- karok és mindent nekem kellett megcsinálni.
Szerencsém, hogy van itt egy srácnak egy ilyen és arról letudtam koppintani nem kicsi munkával.
Neki egy Yanmar diesel lett rátéve.
Nekem most az volt a leg fontosabb hogy tudjak vontatni, mert a galydarálló is van vagy 5 q és terepen a robi nem bírta.
De ez elsőben a hegyre felviszi még ezzel a motorral is.
Majd lassan felfejlesztem a gépezetet. Csak a mint írtam zárolták itthon a számlámat.:)
Amit küldtem linket ott vannak fotók is és meríthetsz ötletet, ha eme remek mellett döntessz.
Azt írták itt a cseh oldalon hogy ez a gép generációkat szolgált ki.
Az enyém 1957-ben készült és a 890-dik darab.
Itt is van egy kis csemege:
http://www.youtube.com/watch?v=C937ugmhlWw&feature=related
Egyébként így szeretném megcsinálni az enyémet is:
