cudar08
2011.05.20
0 0
775
Igen igy már értem, de sajnos nem jó már néztem.:(
Ha a méret egyezne még akkor se lenne jó a dúgó kialakítása is más.
ilyen a rotax-é
Előzmény: iskra (774)
iskra
2011.05.20
0 0
774
nem nem trabi dugót neki!
Mert az is 300cm3 talán jó meg kell mérni,megnézni a dugattyúban levö szegek pozicíóját jó-e?
csak 1 őtlet valamikor divat volt 250 mz felfúrni 300-ra és trabi dugó bele.
Érted?
Előzmény: cudar08 (773)
iskra
2011.05.20
0 0
767
Hát nagyon kevés ló van ott a ménesbe :(
Ez még KW-ban is kevés.
De elő lehet csalogatni a ménesből a + lovakat.
Előzmény: cudar08 (766)
turner62
2011.05.19
0 0
763
Azért lusta mert nem az eredeti karbi van rajta ez 2926 os 26-os a torok méret az eredeti meg 2924 24 -es torokmérettel.
Meg nincs légszűrő rajta az is befojásolja a beállítást.
Előzmény: iskra (761)
iskra
2011.05.19
0 0
760
Nem hinném mert a lőkettérfogat az nem eggyezik.
Pontosan hány ccm?
MZ ,ETZ,v Pannonia??
De inkébb ETZ.
Előzmény: cudar08 (758)
cudar08
2011.05.18
0 0
758
Hello!
Van ez a sachs blokkom, és szerintetek eléglenne neki egy simson karbi???? Mert a gyári karbijában nem a legjobb a tüszelep mindig túlfolyik.
Zemiator
2011.05.18
0 0
757
Tegnap meg "kimenet"nem volt ...........mára meg kettő is ! :-)
Amit bekarikáztál az a leállítógomb ! Gyakorlatilag egy "test" amivel rövidre zárod az áramkört ! Bármelyikre kötheted a gyertyapolust /1-2-re/ és a "testre"azaz a házra, annak szikráznia kell ! Motorra szerelve viszont nem mindegy, mert más időpontban adja majd a szikrát !
Persze ez is a beállítástól függ !
Előzmény: cudar08 (755)
cudar08
2011.05.18
0 0
756
Ami a képen be van karikázva arra kötöttem a gyetya kábelt. és a gyertyát meg az 1-hez érintettem és ugy szikrázott. így nem jó???
Előzmény: cudar08 (755)
Zemiator
2011.05.18
0 0
754
:-))) Ezek szerint arra sem emlékszel melyik vége rázott ! :-)
Jó hír viszont ,hogy működik !!! Az 1-es 2-es a kivezetés........próbálgasd csak ! :-))
Oda kell bekötnöd a gyújtókábelt ,aminek megfelelően illeszkedő vége van !
Üzem közben pedig testelni kell a motorral ! Gyakorlatilag hozzá van csavarozva !
A kis rugós gomb pedig a leállítója !
Előzmény: cudar08 (752)
cudar08
2011.05.18
0 0
752
Ne is mond, tekertem a végére egy darab kötelet hogy majd megrántom és kiprobálom hogy jó-e. A kezemmel leszoritottam és hozzá ért az egyik kimenethez. Úgy megrázott hogy azt se tudtam fiú vagyok-e vagy lány.:))
De a gyertya kábelt az oldalán lévő tekerős csavarhoz kell rőgzíteni????
Előzmény: Zemiator (750)
Zemiator
2011.05.18
0 0
751
Ha szeretnéd kűldök egy külön írásbeli szándéknyilatkozatot is ! :-)
Akkor már a benzint terelgetted a műanyagcsőben annyira kevés volt ?
Egy ilyen fordulatsszámmérőt terveztem én is beszerezni ! Meg vagy vele elégedve ?
Előzmény: turner62 (748)
Zemiator
2011.05.18
0 0
750
Még hogy nincs kimenet..........kettő is van !
Elég ha csak az egyiket fogod,és pörgesd meg ! Mindjárt kiderül ,hogy működik-e ! :-)
Ha mégsem működne akkor csiszold meg a megszakító érintkezőit és állítsd be a hézagot !
/ 0.4 mm/
Annak ellenére,hogy kéthengeres motorhoz való, fel lehetne tenni a Sachs-ra,de én nem tenném
mert nagyon "bumedli" ahhoz a kis motorhoz !
Előzmény: cudar08 (747)
turner62
2011.05.18
0 0
748
Hali !
Köszi!
Azért nem pörgettem mert már kicsi benzinem volt az üvegben :)
A tankot nem feledtem de még nem nyilatkoztál!
A karbi jikov 2926-os a mágnes meghajtása két egyforma fogaskerékkel van megoldva, majd rakok fel képet.
Ennek ez az eredeti berántója, nincs oldalt.
Hát diesel az fainabb lenne de sajna egyelőre ez van.
Szerintem a gyujtómágneshez még kell egy trafó is de nem biztos!
Az enyénhez nem kell semmi csak meghajtatni.
Íme (kicsit olajos):
cudar08
2011.05.18
0 0
747
Hello!
Ez az orosz gyojtó mágnes hogy müködik????Van nekem is egy hasonló és lehet azt kéne rá tegyem a mocimra.
De nem tudom hogy mikellene hozzá. Az enyémen nincs kimenet a gyertyának, csak két polús. egy 1-es meg 2-es
felirattal. Ehez szerintetek kell még valami????
Előzmény: Zemiator (744)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!