Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Nem is értem, hogyan lehet őket eladni, amikor tz4k14b traktorok hasonló állapotban feleannyiért mennek, trabant motoros kistraktorral meg tényleg tele van az ország - ha valaki nem ragaszkodik a gyárihoz. profi felhasználásra megint nem jók, mert ahhoz már nagyon régiek. Ráadásul sokmindent meg lehet csinálni egytengelyessel, az meg újan feleannyi.
Nyíregyházán a keletagró kftnél vannak ismerőseim köztök a tulaj is. Ők is foglalkoznak ilyen kistrakikal. Konténerbe dobálják őket ugy hozzák ide be nálunk és itt pofozgatják ki őket.
Miért tetted bele a fogaskerekes áttételt, és fordítotad meg a difit. nem lett volna egyszerű kéfokozatú fogaskerekes áttétel vagy kétfokozatú ékszíj, és akkor nem kell difit forgatni? De már a fogaskereket sem értem. Az előbb az írtad, hogy a primerben neked bonyolult lett volna a fogaskerék. Rakd össze lszi a képet, miért így csináltad?
Ez a kis roszcsont nem olasz hanem magyar gyárt mány és nem disel de én meg vagyok vele elégedve. Ja és gyári nameg régebben volt fent az expreszen 80ért. :D
A kerék nem gyári.
Ma volt egy jó tapasztalatom vele. Nagyon nehezen indult hidegen és melegen is. Vettem bele gyári hűértékű gyrtyát és láss csodát könnyen indul hidegen és melegen is. Csak jótanács aki kétüteműt nyűz és vacakol az indítás. :D