Dolmi mackó
2011.07.13
0 0
952
Hát jah :-(
Nekik megéri ilyen gépeket venni, mert nincsenek pár ezer forintért (3-3,5) árkot ásó napszámosok.
Meg a munkavédelemre is jobban figyelnek, ott biztos nem lesz 35-45 éves korára kripli egy fizikai dolgozó, itthon simán hazavágják az ember egészségét. :-(
Előzmény: rámenős (951)
Dolmi mackó
2011.07.13
0 0
948
Hallott vki a Kaan márkáról?
Egytengelyes traktorból, összkeres, hidraulikus kormányzású kerti traktor:
(kiváncsi lennék az árára, biztos horror, bár ha gyártják, akkor tuti, hogy el is adnak belöle) :-)
iskra
2011.07.13
-1 0
947
Igen-igen a primer áttételt meg kell növelni .
Szűkséges lessz az ékszíj csere is más méretűre,hogy megfelelő legyen a feszesség.
Lehetséges lessz hogy fogazot kivitelű szíjjat tegyél fel mert annak kisebb a min tárcsaátmérő,kissebb az ellenálása.
De ez csak az én véleményem.
Előzmény: cudar08 (945)
cudar08
2011.07.10
0 0
945
A váltót azt nem én raktam rá, az egybe van a hajtással. A motor egy Robi 151-es 5,5ló/4500 fordulaton.
Mivel ez 2T az eredeti meg 4T volt ezért a tárcsát kicsit kissebre csináltatom, és remélem jó lesz az áttétel.
Itt az eredeti blokkal
Előzmény: rámenős (944)
rámenős
2011.07.10
0 0
944
Nagyon sok minden azonos, csak a sebváltó nem. A tiéden egy külön szerkezet. Vagy utólag tetted fel ezt is?
Nálam a vázba van beépítve és egy tolórúddal van kapcsolva.
Milyen motor? Mennyi a fordulata, nem magas a trakihoz?
Előzmény: cudar08 (943)
iskra
2011.07.09
0 0
935
nincs lyuk.
A tű szerepe az hogy annak a furatnak ami a benzint juttatja a szívócsatornába annak a keresztmetszetét szűkíti le.
Kicsit hasonlii az elv a súbertűs karbikra de itt fixen van.
A tű alján igen ott van a seeger az kell mert az ott levő résen jut fel a benzin.
A seeger is kell ,mert nem engedi,hogy lecsússzon a tű a fúvóka aljára .(mert akkor elzárná a fúvóka furatát ás az lenne a gond)(betőmné a furatot!!!)
A rés sokszorosa a fúvókán levő furatnak ezért nincsen gond áramlik a benya szabadon.
Csak éppen nem kissebb nyaláb-ban ,hanem egy kúpos oszlopban torkollik fel a szívócsatornába.
Tehát remélem érthető nem simán hanem gyorsítva .
Jobb a porlasztási kép nincsenek nagy cseppek hanem ködszerűen mint az MZ-nél.
De szerintem takarékosabb és jobb mint az MZ karbi persze magasabb fordulatokon ott már bistos ez is túldúsul.
Persze nekem csak 1 db MZ karbi van ez a hasonlítási alap.
De eddig minden sikerűlt az MZ karbi felszerelésében is leírtam sokmindent, (az MZ karbikat is támogatom eddig sok tanácsot adtam annak aki kérte).
Előzmény: cudar08 (933)
iskra
2011.07.09
0 0
931
Szerintem jó.
Jobb porlasztás ,qrva nagy erő,füst majdnem nulla.
A durrogást is el lehet felejteni.
Szerintem jobb mint az MZ.
Na a lényeg,hogy egy kymco robogó súbertűje van berakva a karbiba.
Persze elötte meg lett köszörülve az alja.
Ennek az a lényege hogy amikor a fúvóka után felfele áramlik a benzin ott leszűkül a keresztmetszet és gyorsabb áramlásra kényszeritem.
Mikor eléri a súbertű tetejét má nagyon vékonyka film lessz csak.A szívócsatornában jobban szétoszlik mert nagy O felületen porlasztódik széjjel.
Alap és közepes fordulaton nagyon takarékos.
Teszek majd képeket fel az indafotóra ,meg fogjátok érteni.
Minden az áramlásról szól.
Előzmény: cudar08 (929)
Rex maxi
2011.07.08
0 0
930
Sziasztok
Nekem a 151-esen jokov karbi van és én men cserélném le mzre.
Topiknyitó szaktárs láttad az új kistraki alapanyagomat? :D
Előzmény: cudar08 (929)
cudar08
2011.07.08
0 0
929
Szia!
Na mi a helyzet az Amal karbival??? Milyen eredményekkel zárult a tesztje?? Jobb mint az Mz????
Előzmény: iskra (928)
Dolmi mackó
2011.07.08
0 0
925
Más országokban 25 km/h-ás sebességkorlátozás van érvényben a kistraktorokra?
rámenős
2011.07.08
0 0
924
Nagyon hasonló, csak komcsi a színe.
A szarv a karokkal, a hátsó akasztóvas mind azonos. A motort nem látni jól, de szerintem az is hasonló. Fix mágnesgyújtás, lassú fordulat, két sebesség, ékszíjas kuplung.
Talán nemsokára vissza tudom imádkozni és akkor teszek fel képeket.
Előzmény: cudar08 (922)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!