Köszi a válaszokat, és tapasztalatokat! Ezexerint le kell szedni a tankot, vagy az idomot a tankbőr felrakásához? Lehet, hogy igazad van logó téren, de ha megunjuk ezt, megkérem Wágner urat, hogy cserélje le!:-) Még egy kérdés: a NívóJFF-nél anno lehetett hátsó rövidszárú LED-es indexet kapni, de felhívtam őket, már nincs ilyen, nem forgalmazzák, vagy gyártják, mittomén, de a lényeg az, hogy nincs.:-(( Te nem tudsz valami céget, vagy akármit ahol van ilyen??
BAGSTER-t még ugyan sosem szereltem fel, de elnézve a kialakítását, nem tűnik bonyolultnak. Rögzítő pántokkal kell a vázhoz, illetve a kormánynyakhoz rögzíteni. A tankbőr alja habszivacs, úgyhogy NEM KARCOLJA a tankot, ha felrakás előtt a tankot jól letisztítod, és a rögzítő pántokat jól meghúzod.
Motorpróba:
Első nagymotoromat (AN 400 Burman óriásrobogó) úgy vettem meg, hogy előtte egy métert sem volt lehetőségem menni vele, de már kb. 2 éve vágytam rá, mint állat.
0 km-esen vettem, és 1400 km-rel adtam el...... Ez magyarázatot nem igényel, soha többet nem veszek úgy motort, ha nem próbálom ki, vagy nem megyek hasonló mocival előtte.....
Logó:
Ha már így rákérdeztél, nem rossz, de nekem szasa 74-es hozzászólásában beszúrt V-Strom logó-ja (a 650 felirat nélkül) közelebb állt az elképzeléseimhez :)))))))))))
Hát, én egyenlőre egy féktárcsazárat szerzek be, megy egy 1 méteres komolyabb "láncot". Aztán ha lesz rá jövőre pénzem, akkor szreltetek rá valami komolyabb riasztót, immobilizert is.
Üdv!
Daty
ui: remélem Biker észreveszi az irományunkat és válaszol rá.:-))
En meg felhivtam ket riasztos ceget: - vision, nagyon egyszeru de jonak kinezo riaszto viszont 20e HUF - minimax akarmi gsm pagerrel. Hat nem is tudom ez a sima mobillal adjuk nekem kicsit ganynak tunt, de valami olyat emlegettek, hogy lesz ipari GSM modulos cucc is nemsokara ami 38e HUF+riaszto 10, plusz erzekelok nem tom mennyi osszesen olyan 58e HUF - Aztan van a Migend Laci fele GSM pager.
Felhívtam a Corsaro-t! Van tankbőrük, feketében világos szürkében, kékben, és pirosban, ára 28 000 Ft. A 650-es és az 1000-es mérete egyezik, mivel a tank mérete ugyan az!
Most már csak Biker barátunknak kellene jelentkezni, és nyilatkozni, hogy mit tud arról, hogy a tankbőr mennyire karcolja a tankot, és mennyire bonyolult felrekni!?
Sok szeretettel köszöntelek topicunkban!! Mint láttam, TriDrag barátunk már fel is ajánlott neked egy 150 000 Ft-os esetleges kedvezmény, úgy, hogy ehhez nincs mit hozzáfűznöm!:-)) Örömömre szolgál, hogy Dl szimpatizáns vagy, ha van időd, olvasgasd kicsit vissza a topicot, rengeteg hasznos információt találsz benne!!!:-)) Remélem gyakran látunk itt!!
Most készülünk egy barátommal 2 db dl-t venni, becsatlakozhatsz harmadiknak, ha érdekel! 3 motorra kapunk kedvezményt bőven. A forgalomba helyezést helyből, + 150.000 Ft a listaárból. Ez már 90%-ban biztos. Ha érdekel, szívesen látunk az árkartelben!:))
Eddig csak olvasgattam a fórumokat, de ezen topik kellemes hangulata miatt, itt már hozzászólni is érdemes. 37 éves vagyok, befoglaló méreteim miatt (közel 190 cm, majd 110 kg) túraenduró, ár/érték viszonya miatt DL szimpatizáns. Jelenleg külön, saját motorral nem rendelkezem - vásárlás előtt állok, a DL1000 a kiszemelt célpont, de számos kereskedőt megkörnyékezve sem sikerült a listaárhoz képest jelentős kedvezményt elérni (csak vmi olcsó sisak vagy "kedvezményes hitel). Na mindegy.
Múlt héten olvastam, hogy tankbőrt kerestek. A fő forgalmazója a Corsaro, a termékneve Bagster. A Corsaro.hu oldalon képek is vannak, de mivel tapasztalataim szerint igen ritkán frissítik, a DL még mindíg nem szerepel benne.
Először ha megengeded egy kérdéssel kezdeném. Konkrétan azzal, hogy a Varaderon lévő első index nem férne-e bele a DL idomán abba a kis 3 szögletű nyílásba ami az idomon van elől? Mert ha jól láttam, olyasmiforma, de te biztos jobban meg tudod ítélni! Jól tetted, hogy beírtál, mint már írtam máskor is, szívesen látjuk, főleg az olyan véleményeket, amelyek tapasztalat alapján íródtak, mint pl. a tiéd!! Eláruljak valamit? Ki fogsz röhögni, de sebaj!:-)) Eddig 3 új motort vettem: 1 csoppert (Futong 250/2) 2 naked (Kawasaki ER-5) 3 endúró (suzuki DL650) és ezekből, mielőtt megvettem, egyet sem próbáltam ki, annyi volt a "felpróbálás", amit a DL-lel is elkövettem Szilvásváradon, hogy ráültem, leér-e a lábam róla!:-) Szóval semmi próbagurulás, meg stb... Bementem, menéztem, ráültem, megvettem. Ennyiből állt a motorvásárlás próbával. Na de persze ebben az is közrejátszik, hogy itt vidéken jó ha évente van 1-2 különböző márka tesztnapja, meg szerintem nincs is minden márkakereskedésnek minden típusból tesztmotorja. Ebben jóval kedvezőbb helyzetben vagytok, mint mi "elmaradott" vidékiek!:-(( Na erről ennyit! Az 5,1 bizony nem rossz, főleg ha belegondolok, hogy a DL650-re is írtak olyan 6 körülit! Mellesleg irigylem is Apimacit, meg nem is, mert ugyan kellemes vacillálni egy ilyen motorválasztós dolgon, de ugyanakkor jó kis terhet rak az emberre, hiszen azért millió Ft-ok sorsáról határoz!:-)) Nem beszélve arról, hogy nem sok ideje van megrágni a dolgot, ha már ma megy alkudozni! Minden esetre, nem is az én motorvásárlásom de mióta olvastam, szinte stresszben vagyok és alig várom, hogy délután mit ír!!:-))))
Mielőtt megvettem a Varaderót, előtte kipróbáltam a DL 650-et, a DL 1000-et, és a Varaderót is. A tapasztalataimat ez alapján bátorkodtam beirni.
Aki ismeri a Vara kontra V-Strom vásárlásom előzményeit és folyamatát, az tudja, hogy ennyit még nem gondolkodtam, mint anno, de úgy érzem, hogy jól döntöttem.
A Varás fogyasztási rekordomat már többször leírtam, vegyes üzemben 4,64 l/100 km, és az átlagom fullra 5.1. Szerintem ez nem rossz egy 270 kg-os,1000 ccm-es mozdonytól :))))
TDI-DRAG,
Egyáltalán nem gáz városban. Rá kell érezni a motorra és simán vágtatsz át vele a kocsisorok között..... Persze oldaldoboz ne legyen fent rajta, mert az csökkenti a lehetőséget... Ráadásul ha egy ekkora motorod van, ahhoz mérten fogod keresni a réseket, ahol bátran elférsz vele, és szinte mindig meg is találod...... Na jó, mondjuk a keményen zsúfol, és szűk Erzsébet hídon csúcsforgalomban nem fogsz 50-nel haladni :)))))
Apimackó,
Drukkolok, hogy sikerüljön... A srácokat, meg a topikot meg úgy is fogod látogatni, mert a motorozás ritkán márka és típus függő, az szabadság érzése a lényeg, ez pedig motortípustól független :)))) HAJRÁ!!!!
Mint írtam, nincs sok tapasztalatom, de néhány dolog eszembe jutott, amit olyan barátaim meséltek, akiknek DL1000 van. Ami legjobban megragadt bennem az az, hogy azt mondták, hogy a DL mindenféle hajtás nélkül, városban simán lenyeli a 7-8 litert! Ha meg hajtod, még többet! Ellenben még a Kawával mikor túráztam, egyik srác Varaderoval jött, hajtottuk olyan 150 körül, meg sok volt benne a szerpentin, város, mégis 5,1.ből kijött! Nem tudom, mennyire fontos neked ez az infó, de gondoltam, leírom, bár tudom, hogy egy motor vásárlásnál nem ez a legfontosabb dolog, de amíg a biodízellel üzemelő motorkerékpár fel nem üti errefelé a fejét, azért ezt is figyelembe kell venni kicsit.:-)) Szerintem.
Na, ma lesz a nagy nap! Megyek, és tárgyalok a Hondával. Ha tudják tartani, amit igértek, és még pofátlanul egy bukócsövet is bele tudok sírni, akkor Varadero lesz. Valahogy azt érzem jobb vásárnak. De azt hiszem ez az a helyzet, ahol igazából nincs melléfogás.
A szalonban ráültem egyre, és nagyon megdöbbentő volt, hogy jobban leért a lábam, mint a dl650-ről! Valahogy keskenyebb a láb közötti rész.
Amikor a dl100-en ültem ott azt éreztem, hogy muszály lesz ültetni, vagy az ülésből kivenni. Mint említettem 173 cm mély vagyok...
És a súlyokról. 28 kilóval nehezebb a Vara, mit a dl1000. Szerintem nem horror a különbség. Egyik sem játékszer, vigyázni kell velük nagyon. Azt hiszem, hogyha egyszer el akarnak dőlni, akkor el is fognak! Menet közben a Vara súlya abszolút nem érezhető. Rendkívül kezes. Kipróbáláskor a dl inkább egy agresszív vadállat benyomását keltette és úgy éreztem, hogy harapósabb, mint a Vara. De azért sokan boldogan elnyomorognának azzal a 94 lóerővel.
Összefoglalva végülis elsősorban a felszereltség döntött, én nem érzem hogy oly nagy technikai különbségek lennének a két gép között. Délután megvívom a csatát a "gonosz márkakereskedővel", aztán tudósítalak benneteket a történtekről.
Úgy látszik mégis csak jó ez a kis topeic valamire!:-))) Tréfát félretéve, garatulálok, hogy siekrült nyélbeütni az adás-vételt!:-)) Annak meg még jobban örülök, hogy ilyen kellemes problámán kell törni a fejedet, hogy két csoda közül melyiket válaszd!!:-))) Nem igazán tudom, hogy én milyen tanácsot adjak neked ez ügyben, annál is inkább, mert te legalább már a 650-est kipróbáltad a DL-ből, én meg, attól függetlenül, hogy már kifizettem, egyszer láttam eddig csak!!:-(( Talán egy olyannal kellene értekezned, aki mindkettőt próbálta! Sok sikert a választáshoz! És remélem majd értesítesz, és ha mégis a Varadero marad, akkor sem hagysz itt bennünket!:-((