Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Jól néz ki, én is ilyen john-deere-s színűre festettem az utánfutómat, de nem direkt, a sárga festéket 500.- forint/liter áron vettem, a zöldet meg 2000/5 liter.
most sikezült szerezni,mz ts 150,tirisztoros gyujtással.Még mem volt idő megtakarítani plussz a gyűrűk is le vannak tapadva.Ha lesz változás az állapotába jelzem.
Nagyon kemény földön próbálkoztam vele, (3 éve volt szántva, azóta gyepet telepítettem rá) itt kínlódott rendesen. 10-15 cm mélyen ment, de azt nagyon szépen fordította. Most azért azt mondanám, hogy az 1:5 primer áttétel kevés, de azért lássuk meg ősszel, milyen lesz a művelt földet szántani, végülis arra vettem. A váltóról újdonság nem derült ki.
Azt is éreztem, hogy még bele kell tanulnom a szántásba:)
Üdv.Tudna valaki segiteni :Terra T-20 váltó és hajtomű házról metszet rajzokat szeretnék kérni azoktól akikek van hozzá könyvűk(felujitáshoz kellene)Elöre is köszönöm,Erre sz email címre:szt76@citromail.hu
Elkészültem a Fürgével, igaz sok munka nem volt vele, de hát ennyi időm van rá. Újra kellett tömíteni, meg egy kicsit mgerősíteni, mielőtt szétszakad az alja. Hétvégén kicsit szántogattam vele - igaz befüvesedett letaposott földet, hát volt küzdelem. Ekén még asszem kell állítani...
Nem tudjátok a Fürge3 motor milyen keveréket kér? A használatiban 1:20 van, de ezt nagyon olajosnak találom, és máshol is olvastam, hogy a mai modern olajokból kevesebb kell. Mi a véleményetek?
Szerintem nincs köztük semmi különbség, az enyém a képen látható kínai.
És igen esélyes, hogy a yanmar is kínában készül, akár ott, ahol a kipor :-)
A lekoppintás nem csak a kínaiak módszere, ezt csináljuk mi is sok mindennel, ahogyan sok magyar találmányt is lekoppintottak, akár legális, akár illegális úton...
csepel teherautók pl. sokszor licenszben készültek, persze azért dögivel volt saját fejlesztés is.