Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Láttam. Szerintem a 44-essel összehangolhatták volna. Lehetne akár az is, hogy innentől kezdve a 44-es oda-vissza a Szávayn megy. Természetesen a 49-es lenne a sűrűbb járat.
Mint utas azt tapasztalom, hogy az utastájékoztatás informatikai rendszere nagyon nehezen kezelhető. Ezért - vagy másért - a járművezetők még a rájuk bízott részét sem tudják kezelni.(pl. még a villamoson előttük lévő mikrofont se)
Számomra az is rejtély, hogy a megállókban lévő hangszórók mire valók, soha, semmit nem közölnek, pl. a tereléseket sem.
Engem egy kicsit felháborít az, hogy az augusztus 20-án lévő terelések rendszeresek, minden évben megvannak, és ennyire nincsenek rá felkészülve... Ilyenkor rengeteg turista jön a városba, és szerintem nincs megfelelően tájékoztatva, közzétéve semmi a terelésekről.
Mert rendben, hogy felteszik a honlapjukra pár nappal a terelés előtt vagy egy nagyon nagyon nem részletes plakát kikerül a buszok ablakára, (már ahol volt) de szerintem ez nagyon nem elég.
Ma dolgom volt a nagyerdőn délelőtt emiatt használtam pár járművet és direkt nem ugyanazokat, hogy többet is megnézhessek. Számomra elkeserítő, például, hogy a 22-es a Dósa nádor tér felé Vincellér utca felirattal közlekedett, míg a 24-es a Köztemető, főkapu felé Egyetem felirattal.... És minden járaton a kijelzőkön a helytelen végállomások szerepeltek, a kijelzőkön belül az eredeti útvonal, semmi információ a terelésről sem a kijelzőkön, monitorokon, sem hangos utastájékoztatás nem volt. A megállókban semmi információ nem volt kitéve, ideiglenes menetrend sem készült... de legalább egy tájékoztatót kitettek volna a megállókba.
Oké a Nagyállomáson volt egy nagy tábla amelyen a 10 10A 10Y járatokat ajánlották a Nagyerdő eléréséhez a villamosok helyett (bár furcsálltam, hogy kinn volt a 10-es megállójában a nagy tábla, egy utas megkérdezte ennek ellenére a buszvezetőt hogy a 10-sel eltud-e akkor jutni a Nagyerdőre, a sofőr válasza NEM volt)
fél orás utam alatt kb. 3-4 embernek segítettem, mert nem voltak tisztába a terelésekkel.
A 43-as esetében amely két szakaszban közlekedett, az amelyik a Dósa nádor tér - Nagyállomás között közlekedett, a kijelzőn kívül Kishatár utca szerepelt. Cseppetsem félrevezető... főleg annak aki a Nagyállomáson szállna fel és tényleg a Kishatár utca felé közlekedne, aztán majd nézhet nagyot, hogy nem arra felé megy a busz.
Oké ideiglenes menetrend nem készült, bár lehetett volna.. dehogy magán a járműveken és a megállóhelyeken is semmi infót nem talál az ember, jó én boldogultam de egy átlag ember aki nem ennyire tájékozott a tömegközlekedésben, illetve a turisták hát azoknak nem volt egyszerű.
Idén Augusztus 20-ára terveztek új terelőútvonalakat is. Használni fogják az új körforgalmat a Pallagi úton, így nem kell megnyitni az "ideiglenes fordulót" a Klinkánál.
Viszont egy térkép nem ártott volna, mert sok busz lesz terelve, némelyik igen csak durva, kacifántos útvonalon.
Újabb 13 közlekedési csomópont átépítése, illetve felújítása kezdődik meg Debrecenben.
a beruházásokhoz négymilliárd forint keretösszeget biztosít a kormány – jelentette be a város polgármestere.
A tájékoztató előtt Papp László átadta a stadion melletti Pallagi úti körforgalmat, amelyet félmilliárd forintból alakítottak ki az Új Főnix terv keretében. A körforgalom megkönnyíti a klinikák és a szerdán kezdődő Campus Fesztivál helyszíneinek megközelítését is.
Emlékeztetett rá, hogy az elmúl 3-4 évben több mint kilencmilliárd forintból 53 közúti csomópont átépítését végezték el, egyirányúsították a belvárosi főbb útvonalakat és nagyszabású aszfaltozási programot is megvalósítottak az Új Főnix terv keretében.
Ez a közlekedésfejlesztési program folytatódik most a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. beruházásában, az állami kezelésben lévő utak csomópontjainak korszerűsítésével.
Papp László közlése szerint elsőként a nagy forgalmú Nyíl utca Hadházi út kereszteződése újul meg, hozzá kapcsolódóan pedig a Bem téren a Nyíl utca felé külön jobbra kanyarodó sávot alakítanak ki.
Ezt további nyolc kereszteződés kivitelezési munkáinak megindítása, további három előkészítése követi, miközben tanulmánytervet készítenek a Füredi út és a Böszörményi úti kereszteződésében a 33-as és a 35-ös főutak külön szintbeli átvezetéséről – sorolta a polgármester megjegyezve, utóbbit az indokolja, hogy naponta csaknem hatvanezer autó halad át a kereszteződésben.
Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője a sajtótájékoztatón közölte, a Nyíl utcai kereszteződés jövőre, a többi átalakítás 2021-re készül el Debrecenben.
Hát sajnos igen, a legforgalmasabb viszonylatok szeirntem a 25-ös család és a 22/24-es páros hát itt is legjobb esetben 4 járat indul egy órában de hétvégén illetve csúcson kívül csak 2.
Szóval igen nem túl sűrűek a követési idők. Nem Pest sajnos.
Ez Debrecen itt ilyen a közlekedés, te még szerencsés is vagy, hogyha óránként kettő busz is megy, én a balmazújvárosi úton dolgozom, az ott közlekedő járatok szokoevente járnak... Gyalog hamarabb hazaerek mert csak 45-50 perc míg a buszra 1 vagy 2 órát kellene várnom.
Közvetlen sajna nincsen. 46/146-os busszal Segnerig, majd 3 4 vagy 5ös troli, vagy 24-es busz. Vagy ha van időd és kedved sétálni, visszasétálsz a Pósa utcáig, majd 43-a busz.
Csak még egy kérdés: az Inter Tanker megállótól visszafelé nincs egy olyan busz, ami valahol az Ótemető/Csapó utca körül áll meg? Vagy még a Fórum felé is jó lenne.
Várjuk azokat a jelentkezőket, akiket érdekelnek a helyi és regionális közlekedésszervezés kérdései. A programsorozat több üzemlátogatást és szakemberek bevonásával egy pályaválasztást segítő tréninget is tartalmaz.
Üzemlátogatásokat tervezünk Budapestre, Veszprémbe és Szegedre. Az utazási költségeket is mi álljuk, aki pedig a program során a legjobban teljesít külföldi tanulmányúton vehet részt.
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy az ITK által megvásárolt ZIU troliknak (9-305, 9-324, 9-331) véletlenül nem tudjátok, hogy mi lett a sorsuk? Valamint a 9-327-esről is az az utolsó információm, hogy donorként tartották meg eredetileg, nem tudom végül elbontották-e vagy sem. A válaszokat előre is köszönöm. :)
Amennyiben az elektromos autóbuszok gyártása olcsóbbá válik, mert ma még 2,5-szer drágábbak mint a dízel buszok, valamint üzemeltetésük egyszerűsödik, karbantartásuk, napi üzemük kevésbé lesz hektikus, akkor a debreceni trolik után, új trolik, váltó típusok nem állnak forgalomba Debrecenben.
Amennyiben ez az olcsósítás nem következik be, vagy a napi üzem nem lesz legalább olyan üzembiztos mint ma a dízel üzem (kb. 85-96%-os) akkor a mai debreceni trolik élete végén, egy másik, akkor új típusú trolii beszerzése válhat szükségessé.
Nem hiszem, hogy változtatni akarnának. Szerintük jól van ez így a sok parasztnak. Pedig itt is, és szerintem más úton is kaptak már sok jó ötletet, csak a "jóvanazúgy" meg "csakazéése" mentalitás miatt nem lett belőle semmi.