Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 1 11323

Ja, és a feltöltött menetrend már is hibás. A Segner tér felé menő járat útvonalában ott van a Szávay utca meg a Hun utca.

Előzmény: marky-511 (11321)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11322

Láttam. Szerintem a 44-essel összehangolhatták volna. Lehetne akár az is, hogy innentől kezdve a 44-es oda-vissza a Szávayn megy. Természetesen a 49-es lenne a sűrűbb járat. 

Előzmény: marky-511 (11321)
marky-511 Creative Commons License 2019.08.27 0 1 11321
4attoro6 Creative Commons License 2019.08.25 0 2 11320

Mint utas azt tapasztalom, hogy az utastájékoztatás informatikai rendszere nagyon nehezen kezelhető. Ezért  -  vagy másért  -  a járművezetők még a rájuk bízott részét sem tudják kezelni.(pl. még a villamoson előttük lévő mikrofont se)

 

Számomra az is rejtély, hogy a megállókban lévő hangszórók mire valók, soha, semmit nem közölnek, pl. a tereléseket sem.

Előzmény: S6tech (11318)
marky-511 Creative Commons License 2019.08.22 0 0 11319

Ideiglenes menetrendekkel kéne előállni arra az időszakra, természetesen ideiglenes (akár összevont) útvonalakkal együtt.

 

2012-ben csináltam egy saját tervet, de azóta sok minden változott. A lényeg, hogy így nagyon nem jó.

 

Persze az se volt jobb, amikor a Volán idejében minden az Attila térttől indult.

Előzmény: S6tech (11318)
S6tech Creative Commons License 2019.08.20 0 3 11318

Engem egy kicsit felháborít az, hogy az augusztus 20-án lévő terelések rendszeresek, minden évben megvannak, és ennyire nincsenek rá felkészülve... 
Ilyenkor rengeteg turista jön a városba, és szerintem nincs megfelelően tájékoztatva, közzétéve semmi a terelésekről. 

Mert rendben, hogy felteszik a honlapjukra pár nappal a terelés előtt vagy egy nagyon nagyon nem részletes plakát kikerül a buszok ablakára, (már ahol volt) de szerintem ez nagyon nem elég.

 

Ma dolgom volt a nagyerdőn délelőtt emiatt használtam pár járművet és direkt nem ugyanazokat, hogy többet is megnézhessek. 
Számomra elkeserítő, például, hogy a 22-es a Dósa nádor tér felé Vincellér utca felirattal közlekedett, míg a 24-es a Köztemető, főkapu felé Egyetem felirattal.... És minden járaton a kijelzőkön a helytelen végállomások szerepeltek, a kijelzőkön belül az eredeti útvonal, semmi információ a terelésről sem a kijelzőkön, monitorokon, sem hangos utastájékoztatás nem volt. A megállókban semmi információ nem volt kitéve, ideiglenes menetrend sem készült... de legalább egy tájékoztatót kitettek volna a megállókba.

 

Oké a Nagyállomáson volt egy nagy tábla amelyen a 10 10A 10Y járatokat ajánlották a Nagyerdő eléréséhez a villamosok helyett (bár furcsálltam, hogy kinn volt a 10-es megállójában a nagy tábla, egy utas megkérdezte ennek ellenére a buszvezetőt hogy a 10-sel eltud-e akkor jutni a Nagyerdőre, a sofőr válasza NEM volt) 

 

fél orás utam alatt kb. 3-4 embernek segítettem, mert nem voltak tisztába a terelésekkel.

 

A 43-as esetében amely két szakaszban közlekedett, az amelyik a Dósa nádor tér - Nagyállomás között közlekedett, a kijelzőn kívül Kishatár utca szerepelt. Cseppetsem félrevezető... főleg annak aki a Nagyállomáson szállna fel és tényleg a Kishatár utca felé közlekedne, aztán majd nézhet nagyot, hogy nem arra felé megy a busz.

 

Oké ideiglenes menetrend nem készült, bár lehetett volna.. dehogy magán a járműveken és a megállóhelyeken is semmi infót nem talál az ember, jó én boldogultam de egy átlag ember aki nem ennyire tájékozott a tömegközlekedésben, illetve a turisták hát azoknak nem volt egyszerű.

szaunas Creative Commons License 2019.08.18 0 1 11317

Ez a villamos topikba illik, mert ott vannak előzményei, de oda - nem tudom miért? - nem engednek be kommentelni...

 

Némi ok a bizakodásra:

https://haon.hu/kozelet/helyi-kozelet/az-eltunt-debreceni-villamos-nyomaban-3479548/

Econell99 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 11316

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/1791

 

Idén Augusztus 20-ára terveztek új terelőútvonalakat is. Használni fogják az új körforgalmat a Pallagi úton, így nem kell megnyitni az "ideiglenes fordulót" a Klinkánál.

Viszont egy térkép nem ártott volna, mert sok busz lesz terelve, némelyik igen csak durva, kacifántos útvonalon.

M41 6212 Creative Commons License 2019.08.10 -2 2 11315

Sziasztok!

 

Debrecen és Nyrbátor között milyen típusú buszok szoktak lenni munkanap?

Főleg a 12.00-s érekelne.

Köszi!

Joe0401 Creative Commons License 2019.08.05 0 1 11314

LMG-059-t megállították a rendőrök a Segner tér után, a busz nem tört össze, de valamit nagyon méregetnek....

LMG-009 pedig a TESCO-nál parkol és nagyon lent van a hátulja.

marky-511 Creative Commons License 2019.07.19 0 0 11313

https://static.civishir.hu/ci/2019/07/09_10_metro_csomopont_es_korforgalom.png

 

Ez se rossz, de a 42-est érzékenyen fogja érinteni :D 

Előzmény: trizs77 (11312)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 11312

 

 

Újabb 13 közlekedési csomópont átépítése, illetve felújítása kezdődik meg Debrecenben.

 

 

a beruházásokhoz négymilliárd forint keretösszeget biztosít a kormány – jelentette be a város polgármestere.

 

A tájékoztató előtt Papp László átadta a stadion melletti Pallagi úti körforgalmat, amelyet félmilliárd forintból alakítottak ki az Új Főnix terv keretében. A körforgalom megkönnyíti a klinikák és a szerdán kezdődő Campus Fesztivál helyszíneinek megközelítését is.

 

Emlékeztetett rá, hogy az elmúl 3-4 évben több mint kilencmilliárd forintból 53 közúti csomópont átépítését végezték el, egyirányúsították a belvárosi főbb útvonalakat és nagyszabású aszfaltozási programot is megvalósítottak az Új Főnix terv keretében.

 

 

Ez a közlekedésfejlesztési program folytatódik most a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. beruházásában, az állami kezelésben lévő utak csomópontjainak korszerűsítésével.

 

Papp László közlése szerint elsőként a nagy forgalmú Nyíl utca Hadházi út kereszteződése újul meg, hozzá kapcsolódóan pedig a Bem téren a Nyíl utca felé külön jobbra kanyarodó sávot alakítanak ki.

 

Ezt további nyolc kereszteződés kivitelezési munkáinak megindítása, további három előkészítése követi, miközben tanulmánytervet készítenek a Füredi út és a Böszörményi úti kereszteződésében a 33-as és a 35-ös főutak külön szintbeli átvezetéséről – sorolta a polgármester megjegyezve, utóbbit az indokolja, hogy naponta csaknem hatvanezer autó halad át a kereszteződésben.

 

Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője a sajtótájékoztatón közölte, a Nyíl utcai kereszteződés jövőre, a többi átalakítás 2021-re készül el Debrecenben.

 

 

Econell99 Creative Commons License 2019.07.15 0 0 11311

Ha minden menetrendi időszakot nézünk, akkor valóban a 25-ös család a legsűrűbb.

Előzmény: S6tech (11309)
_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.15 0 0 11310

Tudom, egyetemista koromban sokszor mentem a 24-essel, mikor szünetekben össze-vissza járkáltam, és folyton eltévedtem, azzal mentem vissza. :D

 

Akkor gondolom, nemcsak a Tócóskert felé, hanem Debrecen minden végletében ilyen foghíjasak a járatok.

Előzmény: S6tech (11309)
S6tech Creative Commons License 2019.07.14 0 0 11309
Hát sajnos igen, a legforgalmasabb viszonylatok szeirntem a 25-ös család és a 22/24-es páros hát itt is legjobb esetben 4 járat indul egy órában de hétvégén illetve csúcson kívül csak 2.
Szóval igen nem túl sűrűek a követési idők. Nem Pest sajnos.
Előzmény: _Metzger_ (11308)
_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.14 0 0 11308

Akkor naiv vagyok, hogy azt feltélezem, a DKV buszai/trolijai olyan gyakran járnak az egész városban, mint az 1/2-es villamos..

Előzmény: S6tech (11307)
S6tech Creative Commons License 2019.07.14 0 1 11307
Ez Debrecen itt ilyen a közlekedés, te még szerencsés is vagy, hogyha óránként kettő busz is megy, én a balmazújvárosi úton dolgozom, az ott közlekedő járatok szokoevente járnak... Gyalog hamarabb hazaerek mert csak 45-50 perc míg a buszra 1 vagy 2 órát kellene várnom.
Előzmény: _Metzger_ (11305)
_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.14 0 0 11306

Időközben megnéztem a 46-os busz menetrendjét, botrányos, hogy 10.23 és 12.23 között semmilyen busz nem megy, én pont 12-re megyek..

 

Ha jól látom, a 146-os 11.24-kor indul a Mechwarttól, max. 11.45-50-re ugye az is kiér az Inter Tankerhez? Mert akkor jó az is.

_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.14 0 0 11305

Időm lesz, talán még kedvem is, szóval az alapján, amikor végzek, lehet felmegyek a Pósa utcáig. Csak elég gázos, hogy óránként kettő busz megy csak.

Előzmény: KZS-087 (11304)
KZS-087 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 11304

Közvetlen sajna nincsen. 46/146-os busszal Segnerig, majd 3 4 vagy 5ös troli, vagy 24-es busz. Vagy ha van időd és kedved sétálni, visszasétálsz a Pósa utcáig, majd 43-a busz.

 

Előzmény: _Metzger_ (11303)
_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.13 0 0 11303

Csak még egy kérdés: az Inter Tanker megállótól visszafelé nincs egy olyan busz, ami valahol az Ótemető/Csapó utca körül áll meg? Vagy még a Fórum felé is jó lenne.

Akárhol nézem, nem úgy tűnik.

_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.12 0 0 11302

Köszi!

 

Látszik, hogy villamoshoz vagyok szokva, az oldalakat sose tudom :D

Előzmény: nixon70 (11301)
nixon70 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 11301

A mentöállomással szemben, vagy a Mechwarttal srégen szemben.

Előzmény: _Metzger_ (11300)
_Metzger_ Creative Commons License 2019.07.12 0 0 11300

Helló!

 

Ha a 46-ossal akarok menni a Mechwarttól az Inter Tanker felé, akkor a Mechwart mellett lévő megállónál kell felszállják, vagy a másiknál?

ZotyaJ Creative Commons License 2019.07.09 0 3 11299

Várjuk azokat a jelentkezőket, akiket érdekelnek a helyi és regionális közlekedésszervezés kérdései. A programsorozat több üzemlátogatást és szakemberek bevonásával egy pályaválasztást segítő tréninget is tartalmaz. 

Üzemlátogatásokat tervezünk Budapestre, Veszprémbe és Szegedre. Az utazási költségeket is mi álljuk, aki pedig a program során a legjobban teljesít külföldi tanulmányúton vehet részt.

További részletek itt, vagy facebbook oldalunkon.

S6tech Creative Commons License 2019.07.02 0 1 11298
https://haon.hu/gazdasag/helyi-gazdasag/fontos-jubileumhoz-erkezett-a-debreceni-buszkozlekedes-3405803/

Ez is érdekes, illetve ez is

https://index.hu/gazdasag/2019/07/02/oktobertol_mar_csak_egy_allami_busztarsasag_marad/
torqmatic Creative Commons License 2019.07.01 0 0 11297
ziutrolifan Creative Commons License 2019.06.27 0 1 11296

Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy az ITK által megvásárolt ZIU troliknak (9-305, 9-324, 9-331) véletlenül nem tudjátok, hogy mi lett a sorsuk? Valamint a 9-327-esről is az az utolsó információm, hogy donorként tartották meg eredetileg, nem tudom végül elbontották-e vagy sem. A válaszokat előre is köszönöm. :)

trizs77 Creative Commons License 2019.06.25 -3 2 11295

A troliknak 10 évük még biztosan van.

 

Azt jól látod, hogy létük az elektromos autóbuszok elterjedésétől függ.

 

Az első elektromos, akkumulátoros busz (az 1910 körüli próbálkozásokat most nem számítva) 1980-as.

Azóta elmúlt 39 év.

Még nem terjedt el.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Amennyiben az elektromos autóbuszok gyártása olcsóbbá válik, mert ma még 2,5-szer drágábbak mint a dízel buszok, valamint üzemeltetésük egyszerűsödik, karbantartásuk, napi üzemük kevésbé lesz hektikus, akkor a debreceni trolik után, új trolik, váltó típusok nem állnak forgalomba Debrecenben.

 

Amennyiben ez az olcsósítás nem következik be, vagy a napi üzem nem lesz legalább olyan üzembiztos mint ma a dízel üzem (kb. 85-96%-os) akkor a mai debreceni trolik élete végén, egy másik, akkor új típusú trolii beszerzése válhat szükségessé.

 

 

 

 

Előzmény: S6tech (11293)
Econell99 Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 11294

Nem hiszem, hogy változtatni akarnának. Szerintük jól van ez így a sok parasztnak. Pedig itt is, és szerintem más úton is kaptak már sok jó ötletet, csak a "jóvanazúgy" meg "csakazéése" mentalitás miatt nem lett belőle semmi.

Előzmény: S6tech (11293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!