Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Nekem jó ,mert az van rajta,legfeljebb új ferrodol karikát teszel bele biztos ami biztos alapon.
Én a primerváltó miatt kénytelen voltam olajfürdősre megcsinálni,itt azért már voltak átalakítások,mert a rugótányér az egy támcsapágy mert itt nagyobb szorító erő kell,vakamint barázdák letteb marva a kúpba ,hogy legyen hol kifutnia az olajnak.
Mondjuk szerintem a kúpos kuplungot nem lehet annyira csúsztatni mert hamar túlmelegszik a jellegéből adódóan,ée kicsit rángat csúsztatáskor.
Nálam alapvetően a primerváltóval voltak kialakítási gondok,mert meg kellett oldani egyszerre több problémát,de sikerült ez kb 20-30 munkaóra volt (csak a primer! )
nem baj, hogy kérdezed, nem beszélünk annyi pénzről, hogy titkolózni kelljen:) 25.000 Ft volt.
most toltam egy órát a babakocsit amíg aludt a kisfiam (azon nincs motor:), közben összeszámoltam, és le is írom, hátha segít valakinek, hogy az egész Fürge ügy vásárlással, tartalékmotorral, szimmering és csapágycserével, kipufogó javítással, komplett festéssel, ekével, hótoló felszereléssel (tolólap megvolt), olajcserével 140.000 Ft-ba van + ráment 30-40 munkaóra.
az a kuplung, ami a szentkirályi kapálókon van (130 mm-es kúpos száraz kuplung - ez a "nagy") jó lehet?
az első képen tán komplett rotációskapa??? ilyen már volt tervbe nálam :) mert volt egy tomos az meg röpsúlyos volt 60ccm-es áttétel nem lett volna gond csak lassú lett vna:sss meg rückwarts sincs :ss no az kimaradt de megvalósitottam tomossal egy másikat :) trabant első futómű kpl... trabi váltó (2T) nyelesre coloc cső annak végére hegesztve trabi kplg tárcsa közép másik végén egy 8-as átmenő furat :)
annyi hogy lassú volt bár avval se értem el odáig hogy pótkocsit húzzon:sss mert jött egy ujabb :ss
a harmadik kép se rossz csak hát az sztem max húzónak:ss